Şimdi Ara

Kesici Nedir ? Biri bana anlatsın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kesici diye tabir edilen bu arabayı tabiri yerindeyse vu tututu öttüren şey nedir nasıl sokulur kesiciye soktuk diye söylenirde , nasıl çıkılır biri bana anlatsın



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kesici Nedir?

    Bir motorun kesiciye girmesi, motorun kırmızı çizgiye ulaşması ve maksimum devir sayısına çıkması anlamına gelir. Bu durum genellikle sürücünün gaz pedalına tam olarak bastığı veya vitesi çok erken değiştirdiği durumlarda gerçekleşir.

    Motoru kesiciye sokmak, aracın motoruna zarar verebilecek tehlikeli bir durumdur. Kesici, motorun çok hızlı dönerek hasar görmesini önlemek için tasarlanmış bir güvenlik mekanizmasıdır.

    Aracı kesiciye sokmak, motorda kalıcı hasara neden olabilir ve onarım maliyetlerine yol açabilir. Bu nedenle, motoru kesiciye sokmaktan kaçınmak ve her zaman güvenli bir hızda ve viteste sürmek önemlidir.

    Kesiciye girmek ne demek sorusunun cevabı, motorun maksimum devir sayısına ulaşmasıdır. Aracı kesiciye sokmak ne demek sorusu ise, motora zarar verebilecek tehlikeli bir durum olduğunu ifade eder.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.

    Ben bunu elde etmek için ne yapmalıyım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.

    Ben bunu elde etmek için ne yapmalıyım ?

    Gaza dibine kadar basman yeterli. Göreceksin.
  • 30-40.saniyeler arası en net anlayabilecegin sekilde örnekler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet

    30-40.saniyeler arası en net anlayabilecegin sekilde örnekler




    Yok kafam karıştı ya şimdi biraz anlatırmısınız nasıl vites atıyoruz.?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.

    Ben bunu elde etmek için ne yapmalıyım ?

    Gaza dibine kadar basman yeterli. Göreceksin.

    Vu tututu diye öttürmiyorum ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.

    Ben bunu elde etmek için ne yapmalıyım ?

    Gaza dibine kadar basman yeterli. Göreceksin.

    Vu tututu diye öttürmiyorum ama

    Neden bunu istiyorsun ki? Nasıl bir ses istiyorsun?

    99 Model 206' mın boğaz kelebeğini temizlettirdiğimde usta adaptasyon için belirli aralıklarla 2 3 saniye boyunca dip gaz yapmıştı. Aynı videolardakilere benzer sesler çıkmıştı. Ben 3000 deviri bile kolay kolay geçmeye kıyamazken millet nasılda sürekli bunu yapar, ya da yapmak ister Aklım almıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.

    Ben bunu elde etmek için ne yapmalıyım ?

    Gaza dibine kadar basman yeterli. Göreceksin.

    Vu tututu diye öttürmiyorum ama

    Araç ne ? Her araç dediğin gibi kesiciye girmez. Zaten araç dizel ise bekleme o sesi bu sesi net alabilmek için açık yada kapalı hava filtreleri takıyorlar ha tabi egzozda gerekli netlik için.




  • Tam kesici için ideal araba Typer R
    Özellikle 0:58sn aç
  • calamityeas kullanıcısına yanıt
    Bu tamamen Ecu İle alakalı Kabaca anlatayım Araç mümkün kılınan maksimum hızına ulaştığında enjeksiyon kısıtlanır ve yeterli yakıt gelmediğinden lineer bi yanma gerçekleşmez. Bu yetersiz yakıt gelmemesi ile motor güçte kesinti oluşturur. Ecu yeni veri ile motorun maximum da olmaması sebebi ile tekrar normal yakıt emrini verir motor nominal gücünü verir siz aracı zorladıkça bu olay ardışık şekilde ilerler.

    Umarım yardımcı olmuşumdur. olayı en kaba bu kadar anlatabildim.
  • vu tututu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Kesici diye tabir edilen bu arabayı tabiri yerindeyse vu tututu öttüren şey nedir nasıl sokulur kesiciye soktuk diye söylenirde , nasıl çıkılır biri bana anlatsın

    Kaputu aç orda iki tane kol var onları bas tamam mis gibi...

    Çıkarıp ne edeceksin birader? Soruya bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesiciye soktuk nasıl çıkıcaz tabiri iyimiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hLL Performance

    Devir saatinde bulunan ibre, kırmızı çizgiye gelmeden hemen önce motor kesiciye girer. Kısaca bulunduğun vitesin çevirebildiği devir limitidir. Bu limit motoru korumak için bulunur. Kesici devreye girmeden vites atmanız motorun ömrünü uzatır.

    Alıntı.

    Ben bunu elde etmek için ne yapmalıyım ?

    Gaza dibine kadar basman yeterli. Göreceksin.

    Vu tututu diye öttürmiyorum ama

    Araç ne ? Her araç dediğin gibi kesiciye girmez. Zaten araç dizel ise bekleme o sesi bu sesi net alabilmek için açık yada kapalı hava filtreleri takıyorlar ha tabi egzozda gerekli netlik için.

    Dizel ne yazıkki




  • Devir saatinin son periyotlarında motor zarar görmesin diye kesiciye girer.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.