Şimdi Ara

Kia Cerato için Toplu Alım (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.271
Cevap
40
Favori
81.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizim buradan 2 kişi alacaktı 1'i geldi, şimdi test ettim :) Maşallahı var alanlara hayırlı olsun çok güzel bir araç ve süper bir fiyat. Yakıt 6.4 görünüyor ş.dışı ve ist. şehir içinde kullanılmış bir kaç gün. hız ortalaması 41 kmh.

    Vesile olan arkadaşlara teşekkür ederiz, başta sudkaldo ve tireliim olmak üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 5 Aralık 2016; 17:18:13 >
  • Alanlara hayırlı olsun .. Kaça bitti onu merak ediyoruz .
  • Bi de öğrenebilseydik kaç adet alındı, kaç liradan alındı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zannedersem aldıkları bayiden bu yönde özel rica var ''başka bayiler vs duyar fiyatı'' tarzında..
    Yada tüm alımların bitmesini bekliyorlar ( tüm alımlar bitse bile fiyatı söylememe durumu olabilir )

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 yılında Cerato' nun bir üst donanımı gelecek, şu an alanlar orta paketi aldılar.
  • Şu saatten sonra hic kimse tepki gösteremez, kimin kaç liraya Cerato aldığına.

    Cünkü bayi derko; ÖTV artti, döviz arttı vs vs vs
  • Bayilerden bu konuyu okuyup araştıran bayiler var. İşin aslı çıkarsa biraz üzülecekler.
  • Fiyatı gizli değil arkadaşlar 78.500 TL ye aldık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, araca sahip olup kullanan varsa bir zahmet izlenimlerini paylaşsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrekuru7

    İyi günler arkadaşlar merak edenler için aracı ilk alanlardan biri olarak açıklama yapmak istedim.
    Muhtemelen ilk günden 1000 km lik kullanım sonucu aracı en uzun teste tutan ben olmuşumdur.

    Yakıt: En çok merak edilen konuların başında yakıt tüketimi geliyor sanırım. Araç 1000 km sonunda ortalama 4,7 gibi bence çok iyi bir değer yakaladı. (Ortalama hız 120 civarı)

    Şanzıman: Aracın vites geçişleri gayet güzel, rahatsız edici bir yığılma yada zorlanma yaşatmadı yol boyunca. Bilindiği üzere aracın 3 adet sürüş modu var. Eco modda araç yüksek viteste çok düşük devirlerde çalışıyor. (Ör:110 km hız 1500 devir gibi) Bu modda kalkış anından itibaren çok seri vites geçişleriyle araç biran önce 7. vitesi çıkıp yüksek vitese sabitliyor kendisini. Sport moda aldığınızda ise hızlı bir tepkimeyle bariz bir performans farkı yaşıyorsunuz. Araç bu modda daha düşük viteslerde daha yüksek devirleri yakalayıp seri bir kullanıma izin veriyor. Normal mod ise eco moda yakın olmakla birlikte diğer iki modun ortasını iyi tutturmuş bana göre. En çok kullanacağınız bu olacak sanırım.

    Manuel vites kulakçıkları: Gerçekten olması gerektiği gibi görevini mükemmel yerine getiriyor. Benim gibi manuel vitesten daha çok hoşlananlar için otomatik sürüşe küçük dokunuşlar yapmak ve bundan iyi tepkiler almak memnuniyet vericiydi. Kulakçıklar son derece kullanışlı olmakla birlikte özellikle sürüş sırasında araç sollarken sizi üzmeyeceğini söyleyebilirim.

    Konfor: Bu uzun yolculuk süresince araçtan kaynaklı herhangi bir konfor eksikliği görmedim. Araç sizi kesinlikle yormuyor. Koltukların kavraması ve konforu gayet iyi seviyede. Arka koltuklarda diz mesafesi sınıfına göre son derece geniş. Bagaj yükleme alanı nispeten dar olsada hacim olarak çok iyi bir kullanım alanı sunuyor. Klimaların çalışması çok stabil. En çok eleştirilen noktalardan biri olan ekran konusuna gelince; gerek geri görüş kamerası gerekse medya kullanımınız için yeterli olduğunu söyleyebilirim. Gönül herzaman daha büyüğünü ister ama bu ekran asla yetersiz değil.

    Yol tutuşu: Özellikle 300 km çok yoğun yağış altında ilerlediğim halde kayma yada savrulma yaşatmadı. Fakat virajlara yüksek hızlarda girmeyi seven biri olarak bu konuda yeterli güveni vermedi bana. Zemin kaygan olduğundan çok zorlamadım ama ilk fırsatta bu konuyu tekrar test edeceğim yanılma payı bırakıyorum bu hususta.

    Renkler: Bu konu öznel olsada aracı koyu renklerin daha çok gösterdiği kanısındayım. Renkleri birebir bayilerde görmenizi tavsiye ederim resimlerden farklı olabiliyor. Ben uzay mavi renk aldım bulursanız kaçırmamanızı tavsiye ederim.

    Aksesuar: Araç çok yeni olduğu için piyasada bagaj havuzu, kauçuk paspas, cam rüzgarlığı vb. aksesuarların temininde sıkıntı yaşanıyor. Birkaç siparişim oldu deneyip sizlerle de sonuçları paylaşırım.

    SONUÇ: Eğer bu aracı almak isteyip kararsız olanlar varsa şu dakika itibariyle kafasındaki soru işaretlerini silip aracına kavuşabilir. Kesinlikle memnun olacağınızı düşünüyorum.

    Arkadaşımız düşünce ve deneyimlerini uzunca yazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ceydaa1 C kullanıcısına yanıt
    Gönül ister ki diğer arkadaşlar da deneyimlerini bizlerle paylaşsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz tecrübe kazanıp öyle yazmak daha doğru gibi geldi. Ancak sevdiğim ve sevmediğim yönlerini şöyle yazayım;

    Sevdiklerim:
    + Elektrikli bel desteği. (Bel sıkıntısı olan benim için olmazsa olmazım. Uzun yolculukta bile bel ağrısı çekmedim diyebilirim.)
    + Vites geçişleri çok hızlı. (DSG ile çok kıyaslayamıyacağım ama özellikle üst viteslerde hiç farkına varmıyorsunuz.)
    + Öndeki ledler ile birlikte arabanın görünümü çok iyi bence. Ampüller xenon değil olsa tadından yenmezdi.
    + Amortisörler ve konfor çok iyi. Bu konuda içiniz rahat olsun. Bunda 16" lik lastiklerin de katkısı var bence.
    + Koltuk ısıtma hızlı bir şekilde ısıtıyor. Kış için süper bir özellik.
    + Çok derin ve geniş gözleri mevcut.
    + Bluetooth telefonu hemen algılıyor ve güzel çalışıyor. Ekranda numpad açılarak oradan bile arama yapılabiliyor. Müzik dinlerken bir uyarı sesi geldiğinde müziğin sesini kısarak duymanızı sağlıyor.
    + Aynaların ısıtmalı ve özellikle katlanabilir olması çok büyük avantajmış, sonradan anladım.
    + Sunroof ve kol dayamalar
    + İçi baya geniş, diz mesafesi özellikle. Boyda benim için sorun olmuyor.

    Sevmediklerim:
    - Malum ekranı küçük :)) Dokunmatiği orta. Aslında kontrastını yüksek yapsalar iş görürmüş. Mesela göstergelerdeki lcd nin kontrastı oldukça iyi.
    - Ses sistemi de orta. Özellikle radyoda filan çok başarılı değil. Harici bir kaynaktan çaldığınızda son seste bile cızırtı yapmıyor. Bu konuda ilave yapılabilir.
    - Anahtarsız çalıştırma olsaymış çok çok iyi olurmuş. Neden koymamışlar neden neden :(
    - Bir de start-stop olsa yakıta da katkı yapabilirmiş. Ama olmazsa olmaz değil benim için.
    - Benzinli araçtan dizel araca geçince biraz sesli geldi motor. Ancak yüksek süratlerden bunu farkedemiyorsunuz.

    Dediğim gibi kısa süreli izlenimlerim bu yönde. Yakıt konusu şimdilik şehir dışı 5, şehir içi 7 küsürlerde.
    Genel görüşüm olarak da iyiki almışım. Bu fiyata tüm seçenekleri düşündüm ve yine olsa yine alırım.




  • sudkaldo kullanıcısına yanıt
    Açıklamalarınız için çok teşekkür ederim, bazı arkadaşlar yağmur sensörünün olmamasından yakınmış benim için olmaması bir avantaj, anahtarsız giriş olmaması hırsızlığı önler benim için avantaj, start -stop olmaması gayet iyi yakıttan kazanma diye bir şey yok, start stopu olanlar zaten bıkmışlar her bindiklerinde kapatıyorlar, idealimdeki lastik 205/55/16 benim aslında iki sorum olacak biri sunroof ileride Ceedlerdeki açılır cam tavanlardaki gibi ses yapar mı, diğeri ise ben 2010 Cerato sahibiyim, dizel kullanmışlığım yok, ses özellikle şehir içi rahatsız edici mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mükemmel fiyat mükemmel araç hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın özellikle ön kapılarda vw dan bile iyi tok kapı sesi var. Arka diz mesafesi müthiş. Arka kapının genişliğinden de anlaşılıyor durum. Klima bölgesinden kalite fışkırıyor özellikle akşam saatleri.

    Arka kapı içi malzeme önemli, en fanatik toyotacı ile corollanın arka kapı içi kalitesini sorsanız ceratonun 2 gömlek daha üstün olduğunu söyler (insaflıysa).

    Koltuk kalitesi ve destekleri vasat biraz. Ama ısıtma çok güzel ve hızlı.

    Motor sesi var evet ama rahatsız edici değil. Ceede göre 1 tık fazla. Yol sesi fena değil, yumuşak kışlıklarla güzel fakat yazın biraz fazla gelmişti. Direksiyon ceed ile aynı ve çok kullanışlı, sevdiğim bir direksiyon.

    Şanzıman bazen tork konvertörlü gibi hissettiriyor. Dsg kadar hızlı değil ama 5 yıl boyunca kafanız rahat olsun kavrama hariç kia her türlü sahip çıkar.

    Kavrama bu tarz şanzımanlarda kaçınılmaz olarak manuellere göre erken değişiyor. Dur kalk fazla yoksa uzun süre gidebilir.

    Stop/start lazım bi şey değil bende var sırf stop etmesin diye ayağım debriyajda bekliyorum. Yakıta da aman aman bi etkisi yok bence.

    Kıssadan hisse yazabileceklerim bunlar. Cerato sahibi değilim sadece vesile oldum 😊

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Açıklamalarınız için çok teşekkür ederim, bazı arkadaşlar yağmur sensörünün olmamasından yakınmış benim için olmaması bir avantaj, anahtarsız giriş olmaması hırsızlığı önler benim için avantaj, start -stop olmaması gayet iyi yakıttan kazanma diye bir şey yok, start stopu olanlar zaten bıkmışlar her bindiklerinde kapatıyorlar, idealimdeki lastik 205/55/16 benim aslında iki sorum olacak biri sunroof ileride Ceedlerdeki açılır cam tavanlardaki gibi ses yapar mı, diğeri ise ben 2010 Cerato sahibiyim, dizel kullanmışlığım yok, ses özellikle şehir içi rahatsız edici mi ?

    Sunroof ses yaparmı konusunu tabi zaman gösterecek. Ama trim sesi araçta olacağını sanmıyorum. Malzemeler birbirine çok iyi oturtulmuş gibi duruyor.
    Ben müziksiz binmiyorum genelde araca. Bu sebeple beni rahatsız etmiyor. Tabi bu konu da biraz göreceli.

    Yağmur sensörü evet yok. Ancak ankarada oturan biro olarak benim için çok elzem değil. Oto farlar ve ön park sensörü olması çok daha iyi olmuş. Tabi karadeniz de oturanlar belki de arayacaklardır yağmur sensörünü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhann_75 G kullanıcısına yanıt
    yağmur sensörü önceki aracımda vardı çok avantajını görmedim hızı yine kendim ayarlıyordum bazen geç algılıyordu yine kendim çalıştırıyordum cerato da olmaması beni hiç üzmedi start stop ve anahtarsız çalıştırma benim de tercih ettiğim bir sistem değil ( kartı yıkamacıda unutup eve kadar gelip geri dönmek zorunda kalmıştım) diğer konularda aynı düşüncedeyim birde virajlara girerken bana çok güven vermedi temkinli davranmak gerektiğini düşünüyorum.
  • Yağmur sensörü kışın büyük kolaylık sağlıyor. Olmaması üzücü ama bunu çıkınca bile araç baya dolu
  • Güzel bir organizasyondu. Emeği geçen arkadaşlara tebrikler. Cerato benim de ilerde düşündüğüm bir araç kısmet olursa inşallah. Ceratolarınızı güle güle kullanırsınız inşallah, hayırlı olsun. Saygı ve selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasan 06 -- 7 Aralık 2016; 15:1:7 >
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.