Şimdi Ara

KiNGDOM OF AMALUR RECKONiNG (PS3 ANAKONU) 'DEMO US PSN'DE' (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
104
Cevap
0
Favori
4.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Bu oyunu Fable'a baya benzetiyorum, acayip potansiyeli var.

    38 Studios oyun hakkında basına biraz konuştu ve Kindoms of Amalur: Reckoning'in basit bir "kopyala yapıştır XP" özelliklerine sahip aksiyon oyunu değil de FRP fanatikleri tarafından hazırlanan gerçek anlamda bir RPG deneyimi olduğunu belirtti.Oyunun dünya tasarımcısı Collin Campbell yaptığı röportajda şunları söyledi:"Bu oyunda çalışanların hepsi çok büyük RPG hayranları. Bunlardan bir tanesi de benim. O yüzden inanılmaz bir RPG oyunu yapmaya, türünün en iyisini ortaya çıkartmaya gayret ediyoruz. Bundan dolayı asla azıyla yetinmeyeceğiz Bu sizlere verebileceğim en ciddi mesaj olur.""Misal bütün crafting sistemini oyuna entegre edebilmek için çok çalışıyoruz, diğer taraftan aynı şekilde oyundaki hayat yolunuzu belirleyen destiny sistemi için de aynı şey geçerli Becerileriniz(abilities) olacak, yetenek ağaçlarınız olacak ve elbette RPG dövüşleri,ama harbi RPG dövüşleri olacak."
    .
    http://www.merlininkazani.com/Kingdoms_of_Amalur_Reckoning_gercek_bir_RPG_oyunu_olacak-haber-46618p1.html




  • @ melkor23 ozellikle son cumlenize kesinlikle katiliyorum buyuk potansiyel var bu oyunda.
  • evet arkadaşlar bu akşam demoyu xbox live üzerinden indirip deneme fırsatı buldum ; öncelikle şunu söyleyebilirm oyun grafiksel olarak fable 3 gibi canlı renk palati war bunun dışında oyun dinamikleri ve rpg öğeleri çok iyi olmuş baya uzun bir demoydu kesinlikle oynanması gerekn bir oyun eğer rpg hastasıysanız oyun listenize bu oyunu ekleyebilirsiniz
  • Kingdoms of Amalur: Reckoning ilk inceleme puanıni kaptı (9)
    .

    Xbox 360 Magazine İtalya baskısı şubat sayısında, beklenen üç oyun için ilk incelemeler geldi. Birçok oyuncu tarafından "Skyrim Killer" olarak lanse edilen Kingdoms of Amalur: Reckoning, 10 üstünden 9 aldı. Dergide oyun için RPG hayranı değilseniz bile sahip olmalısınız yorumu yapıldı. Videoları ile dikkat çeken Asura's Wrath'e 8.5 puan verildi. İlginç oynanışı ile kendinden söz ettiren NeverDead için dergi oyunun bazı kusurları olduğunu kabul etti, ancak oyuncuların Konami'nin yeni ve orjinal bir fikir deneme girişiminin takdir edilmesi gerektiği yorumunu yaptı ve yapıma 10 üzerinden 8 verdi. Diğer incelemelerde Final Fantasy XIII-2 9.5, Soulcalibur V ise 9 puan aldı.
    .
    http://www.merlininkazani.com/Kingdoms_of_Amalur_Reckoning_ilk_puani_kapti-haber-47834p1.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamer-x

    evet arkadaşlar bu akşam demoyu xbox live üzerinden indirip deneme fırsatı buldum ; öncelikle şunu söyleyebilirm oyun grafiksel olarak fable 3 gibi canlı renk palati war bunun dışında oyun dinamikleri ve rpg öğeleri çok iyi olmuş baya uzun bir demoydu kesinlikle oynanması gerekn bir oyun eğer rpg hastasıysanız oyun listenize bu oyunu ekleyebilirsiniz

    Hocam iyice merak ettirdin beni :) Bari bilgisayara indirip deneyeyim önce. Ama PClerde büyük olasılıkla Origin muhabbeti olacağından PS3 alacağım oyunu kesin.
    Bir bakayım demo düşmüş mü nete :)
  • Kadro içerisinde Drizzt Do'urden kitaplarının yaratıcısı R.A. Salvatore, Spawn'ın yaratıcısı Todd McFarlane ve Oblivion'un baş tasarımcısı Ken Rolston bulunuyor. ilk mesajimdada bu isimleri belirtmisdim. A. Salvatore sayesinde senaryo, kurgu oyunun islenisi basarili olucagi gibi, Todd McFarlane sayesindede oyun ici dinamikleri ve RPG unsurlarini ust duzeyde bi oyun olucak. Zira diger RPG lerden farkli bir cok oyun ici dinamigi bu oyunda var Ornek : kahramanımızın bir de kader sistemi mevcut,Bu sistem ile oyunda karakterimizin sınıfını belirleyebileceğiz. Ayrıca zamanlama tekniğine bağlı olarak kullanılacak bir dövüş sistemi mevcut olacak ancak bu savaş şekli sadece belli durumlarda etkili olacak ve aslen RPG oyunlarına yaraşır stratejik kararlarla oyunda ilerleyebileceğiz.
  • US PSN ye demo gelmis kardeslerim 2594 Mgb
  • 1 Mg bit baglantim var 6 saat 40 dakikada anca yukler :) Merakla bekledigim bir oyun oldugu icin saat 10 da indirmeye basladim 11:40 itibariyle % 25 yuklemis, saat 16:40 gibi inmis olur insallah. Merakla bekliyorum. Boylesi kaliteli bir oyun icin deger. Yumulun arkadaslar zira @ gamer-x kardesimin dedigi gibi demo oldukca uzunmus.
  • Demo yu Orjinal oyun diye satarsın okadar uzun :)
  • @ facemaker sorma rekorum Killzone 2 nin demosu, tam 8 saat surmusdu yogunlukda vardi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    1 Mg bit baglantim var 6 saat 40 dakikada anca yukler :) Merakla bekledigim bir oyun oldugu icin saat 10 da indirmeye basladim 11:40 itibariyle % 25 yuklemis, saat 16:40 gibi inmis olur insallah. Merakla bekliyorum. Boylesi kaliteli bir oyun icin deger. Yumulun arkadaslar zira @ gamer-x kardesimin dedigi gibi demo oldukca uzunmus.

    Eheh ben bilgisayar için indirdim bile :) Biraz bakabildim, anladığım kadarıyla tutorial kısmından sonra 45 dakika veriyor oyun bize dolaşmamız için. Gayet güzel bir süre, ara sahneler ve konuşmalarda duruyor üstelik.

    Ea forumlarına bağlanmadan oynadığımdan herhalde baştaki "loading" ekranları baya bir uzun sürdü. Özellikle karakter yaratma ekranından başlamaya kadar 15 dakika loadingler sürdü...

    Oyun akıcı genel olarak oynanış rahat, Dark souls oynayanlara dövüşler çerez gelecektir. Hareketleri algılaması iyi, çok komboluk bir hareketim yoktu ama olanları güzel birleştiriyor. God of war vari olmuş.

    Yakın dövüş ve suikastçi tarzı oynanış güzel, okçuluk biraz kamera açılarından dertli olacak gibi. Büyü ve asa kullanımını çok göremedim ama gördüğüm kadarıyla sonuçları tatmin ediciydi :)

    Dar alanlarda kamera açısını kendisi ayarlamaya çalışıyor bazen, biraz saçmayalayabiliyor.

    Seviye atlayınca gelen ekran güzel 3 tane ağacımız ve her yeteneğin 3-6 seviyesi var. Seviyesi arttıkça yeni özelliklerde kazanıyor.
    Birde kader kartları var ilk başta klasik 3lüden seçebiliyoruz savaşçı, hırsız, büyücü kartları. Yetenek ağacına puan yatırdıkça daha güçlü versiyonlarını alabiliyoruz kartların. Mesela büyücü için ilk Apperentice, büyücülük ağacına 12 yetenek puanı harcayınca bir güçlü kartı olan İnitiate'i açıyoruz.

    İstersek karışık kartlarda var mage-rogue, warrior-mage gibi, bu kartlarda farklı özelliklerle geliyor. Bu ikili(hatta 3lüde var) kartları açabilmek için her 2 ağacada belli sayıda puan vermek lazım.6 savaşçıya 6 büyücüye gibi.

    Bir de her seviyede savaş dışı özelliklere harcayabileceğimiz bir puan veriyor. Bayada bir detaylı, yeteneklerin bazı seviyelerinde yeni özellikler kazanıyoruz. Mass effect 1 tarzı olmuş bu şekil.
    Alchemyden tutun konularak anlaşmaya kadar baya bir seçenek var elimizde.


    Ne kadar open world densede, çoğunlukla koridor şeklinde düzenlenmiş mekanlarda ilerliyoruz(açık havada bile). Bir Dark Souls ya da bir Skyrim değil. Ama gezdiğiniz yerlerde sağda solda ufak hazineler, simya ve diğer yapım işlerinin malzemelerini ve ufak tefek görevleri bulabiliyoruz.


    Grafikler çok renkli(hatta fazla renkli) biraz yaşlı gözleri yorabilir :) Mekan tasarımları güzel genlel olarak.
    Silah ve kıyafet tasarımlarıda biraz Asyaya doğru kaymış. Ses efektleri ve konuşmalar güzel. (kendi karakterimiz sessiz) Müziklerde idare eder.


    Şimdilik bu kadari akşam adam gibi oynayınca detaylı bilgi sahibi olabilirim. Ama ilk izlenim olumlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    1 Mg bit baglantim var 6 saat 40 dakikada anca yukler :) Merakla bekledigim bir oyun oldugu icin saat 10 da indirmeye basladim 11:40 itibariyle % 25 yuklemis, saat 16:40 gibi inmis olur insallah. Merakla bekliyorum. Boylesi kaliteli bir oyun icin deger. Yumulun arkadaslar zira @ gamer-x kardesimin dedigi gibi demo oldukca uzunmus.

    Eheh ben bilgisayar için indirdim bile :) Biraz bakabildim, anladığım kadarıyla tutorial kısmından sonra 45 dakika veriyor oyun bize dolaşmamız için. Gayet güzel bir süre, ara sahneler ve konuşmalarda duruyor üstelik.

    Ea forumlarına bağlanmadan oynadığımdan herhalde baştaki "loading" ekranları baya bir uzun sürdü. Özellikle karakter yaratma ekranından başlamaya kadar 15 dakika loadingler sürdü...

    Oyun akıcı genel olarak oynanış rahat, Dark souls oynayanlara dövüşler çerez gelecektir. Hareketleri algılaması iyi, çok komboluk bir hareketim yoktu ama olanları güzel birleştiriyor. God of war vari olmuş.

    Yakın dövüş ve suikastçi tarzı oynanış güzel, okçuluk biraz kamera açılarından dertli olacak gibi. Büyü ve asa kullanımını çok göremedim ama gördüğüm kadarıyla sonuçları tatmin ediciydi :)

    Dar alanlarda kamera açısını kendisi ayarlamaya çalışıyor bazen, biraz saçmayalayabiliyor.

    Seviye atlayınca gelen ekran güzel 3 tane ağacımız ve her yeteneğin 3-6 seviyesi var. Seviyesi arttıkça yeni özelliklerde kazanıyor.
    Birde kader kartları var ilk başta klasik 3lüden seçebiliyoruz savaşçı, hırsız, büyücü kartları. Yetenek ağacına puan yatırdıkça daha güçlü versiyonlarını alabiliyoruz kartların. Mesela büyücü için ilk Apperentice, büyücülük ağacına 12 yetenek puanı harcayınca bir güçlü kartı olan İnitiate'i açıyoruz.

    İstersek karışık kartlarda var mage-rogue, warrior-mage gibi, bu kartlarda farklı özelliklerle geliyor. Bu ikili(hatta 3lüde var) kartları açabilmek için her 2 ağacada belli sayıda puan vermek lazım.6 savaşçıya 6 büyücüye gibi.

    Bir de her seviyede savaş dışı özelliklere harcayabileceğimiz bir puan veriyor. Bayada bir detaylı, yeteneklerin bazı seviyelerinde yeni özellikler kazanıyoruz. Mass effect 1 tarzı olmuş bu şekil.
    Alchemyden tutun konularak anlaşmaya kadar baya bir seçenek var elimizde.


    Ne kadar open world densede, çoğunlukla koridor şeklinde düzenlenmiş mekanlarda ilerliyoruz(açık havada bile). Bir Dark Souls ya da bir Skyrim değil. Ama gezdiğiniz yerlerde sağda solda ufak hazineler, simya ve diğer yapım işlerinin malzemelerini ve ufak tefek görevleri bulabiliyoruz.


    Grafikler çok renkli(hatta fazla renkli) biraz yaşlı gözleri yorabilir :) Mekan tasarımları güzel genlel olarak.
    Silah ve kıyafet tasarımlarıda biraz Asyaya doğru kaymış. Ses efektleri ve konuşmalar güzel. (kendi karakterimiz sessiz) Müziklerde idare eder.


    Şimdilik bu kadari akşam adam gibi oynayınca detaylı bilgi sahibi olabilirim. Ama ilk izlenim olumlu.



    Ellerine saglik bende henuz eve geldim ve az biraz oynama sansi buldum PS3 den. Karekter olusturma kismi epey kapsamli irkinizi secip oyuna daliyorsunuz. PS3 de bekleme suresi oyunun ilk basinda oda 30, 40 saniye. Oyun gorsel olarak umdugumdan daha kaliteli , evet fable gibi. Menu ve diyalog sistemi basarili, fakat demo oldugundan sanirim karekterimizin sesi az geliyo full de olmaz. Kamerada ilk basda sorun var desekde menude kamera ayarlarindan Kamera hassasiyet derecesi ile urastinizda cillop gibi sorun yok. fakat kalkan olayinda biraz sorun yasadim istedigim yone doru kalkani tutamadim illaki kolay bir yolu vardir, Kader karti ileride karekterinize yon verecek, ayrica combatlar vb ic dinamikler XP level sistemi oyuna cok guzel renk katmis. Pek kisa oynadim fakat diyebilirimki bekledigimden cok daha basarili bir oyun olmus Kingdom of Amalor Reckoning. Bu yilin supriz oyunu diyebilirim ki benim beklentim bu oyundan yuksekti fakat gordumki Kingdom of Amalor Reckoning dahada fazlasi.




  • O uzun loading olayını çözdüm dün gece, loading sırasında masaüstüne inip tekrar oyuna dönünce direkt başlıyor sahneler :)

    Yanlız demo çok sorunlu(en azından PC versiyonu) grafiklerde atlamalar,takılmalar oluyor,oyun bir-iki saniyeliğine donuyor, geç gelen kaplama problemi var, hatta bazen vücut parçaları geç geliyor.(kafası olmayan tiplerle konuştum 3-4 defa) sesler kimi zaman geriden geliyor,çok kısık geliyor ya da hiç gelmiyor. A

    Kamera açısıda PC de bozuktur belki, normalde hep takip ediyor benim elemanı ama bazen duvarlarda takılıyor bazen de gereksiz uzaklaşıyor ve sabit kalıyor. Ayarlarıyla oynadım baya ama bir değişiklik olmadı.
    Bu oyun konsolda oynanır zaten menu ve envateri direkt konsollar için yapmışlar. PC kullanıcıları gece, gündüz söver bu menulere.

    O kalkan ya da kılıçla nişan alma sorununu bende yaşadım. Düşmana dönükken direkt arkaya doğru korunuyor. Ya da sandık kıracakken gidip tavuğa, ineğe dalıyor eleman... Büyüleride nişan aldığım elemana atacakken son saniyede yeni hedef seçiyor.

    Bunları ana sürümde geliştirirler umarım yoksa PC satışları çöker oyunun.


    Güzel yanlarınada değinelim;

    İstediğiniz gibi hırsızlık yapabiliyorunuz, ana hikaye ile bağlantısı olmayan herkesi öldürebiliyorsunuz. Suç işlerken yakalanınca guardlar basıyor hemen (STOP RİGHT THERE CRİMİNAL SCUM!) ya paşa paşa hapse gideceksin ya da rüşvet ile başka yöne baktıracaksınız. İsterseniz dalıp kesebilirsiniz tabi, seviye 2 olmama rağmen bütün kasabayı gardlarla beraber kesebildim ben :) Oyun biraz kolay gibi, yapay zekada sıfırın altında.

    Crafting güzel ve detaylı, görevler çeşitli ve bazılarının 2-3 çözüm yöntemi var. Mekanlar güzel genel olarak(WoWu anımsattı bana baya) sağda solda gizli saklı bir sürü eşya ve tecrübe veren yerler var. Başınıza konan ödül arttıkça insanların size yaklaşımı değişiyor. Katılabileceğimiz 4-5 adet lonca tarzı yerler var. Bunlarında ayrı ayrı görevleri var. Ana görevi biraz sıkıcı ve klişe buldum (RA Salvatore belli etmiş kendini :)) ama güzel yan görevler var.


    Oyun bir kaç bariz hatasını düzelterek çıkarsa güzel ses getirir. Yapay zeka ve optimizasyonun düzeltilmesi gerek bir an önce. Bir de düzgün bir zıplama koymaları lazım...




  • Akşam oyuna bende bir süre bakabildim.

    5 sene wow oynamış birisi olarak o günlere yeniden döndüm diyebilirim. Grafikler wow'dan fırlamış gibi.

    Zindan tasarımları olsun, açık alanlar olsun oldukça güzel.

    Rpg elementleri oldukça detaylı. Kader sistemi oyuna değişik bir güzellik katmış. Talent ağaçlarını oldukça detaylı buldum. Yüksek seviye özellikler açıldığı taktirde oyun daha da bir güzelleşecektir, buna eminim.

    Dövüş mekaniklerini beğendim. Bir Dark Souls kadar oyuncuyu zorlamasa da kendi içinde oldukça güzel. Araya giren sinematik bitirişler güzel olmuş. Özellikle gizlilik esasına dayanan dövüşler çok güzel olmuş.

    Karakterimizin konuşurken seslendirilmemesi kötü olmuş. Skyrim ve birkaç rpg'de de bu eksiklik var. Neden karakterlerimizi konuşturmazlar, bunu anlayamıyorum. Seslendirme bir oyunun en önemli önceliklerinden biri bana göre. Sesini duymadığım bir karakteri benimseyemiyorum.

    Animasyonlar ortalama düzeyde. Npc'lerin yüz mimikleri biraz donuk gibi. Seslendirmeler fena değil.

    Senaryo konusunda yorum yapamayacağım. Çünkü pek birşey anlaşılmıyor. Tahmin ediyorum, oyunda ilerledikçe senaryo hakkında daha fazla bilgiye sahip olacağız. Zaten Drizzt karakterinden ötürü kendisine hayran olduğum R. A. Salvatore senaryo konusunda beklentimi kesinlikle karşılayacaktır.


    Genel olarak demoyu çok beğendim. Mart ayında çok sayıda rpg oyunu geliyor. Mass Effect 3 bir yandan, Dragons Dogma bir yandan ve şimdide bu oyun. Hepsini oynamak lazım ama ne o kadar zamanım ne de o kadar bütçem var. Bakalım ne olacak




  • EA nın Mass Effect 3 ile bu oyunu bu kadar yakın piyasaya sürmesine şaşırıyorum. İkisi de farklı türde olsada RPG ve shooter severlerin büyük bir kısmı önce ME3 ü tadacaktır.
    2 sinden birini 1-2 ay geriye atması lazım EAnın, yoksa bu oyun arada eriyip gider.
  • Bilmiyorum ben mi göremedim ama sanırım çıkış tarihini yazmamış kimse..
    Çıkış tarihi olarak: 10 Şubat 2012 gözüküyor. Tabii eskiden belirlenmiş bir tarihte olabilir bu. Yanılgıya düşmeyelim sonradan

    @SiPAHi_ arkadaşım sende istersen konunun 1.mesajını güncelle

    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redux. -- 20 Ocak 2012; 0:18:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    EA, az önce gerçekleşen GamesCom konferansında Kingdoms of Amalur: Reckoning'in çıkış tarihini en sonunda duyurdu. Oyunun çıkış tarihi 10 Şubat, 2012olarak gösterildi, bu önemli duyuruyu yapan ise deneyimli oyun tasarımcısı Ken Rolsten oldu. Rolsten'in çıkış tarihini açıklarken oldukça heyecanlı göründüğü gözlerden kaçmadı ve tasarımcının ağzından şu cümleler döküldü: "Reckoning'e elinizi sürmenizi ve dövüş sistemini kendiniz test etmeniz için bekleyemiyorum. Oyunu gerçekten oynayana dek ne kadar eğlenceli olduğu hakkında hiçbir fikriniz olamaz."Oyunun ileriki aylardabir demosunun çıkmasını bekliyoruz. O zaman elimizi biraz olsun yapıma sürebiliriz. 
    .
    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-iste_Kingdoms_of_Amalur_Reckoningin_Cikis_Tarihi-18682.htm

    GamesCom konferansında Kingdoms of Amalur: Reckoning'in çıkış tarihini en sonunda duyurdu. Oyunun çıkış tarihi 10 Şubat, 2012 olarak gösterildi.




  • Bu oyun online bir oyun mu olacak onu anlamış değilim. Lütfen bu konuda bilgilendirir misiniz beni ?
  • Ps3 de ilk defa rpg formatinda bir oyun oynadim. Oda bu demodur. Kesinlik bir daha rpg nin yanina yaklasmam. Skyrim almayi dusunuyordum direk fikrimi degistirdim. Bu arada demo harbiden baya uzun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skyrim ile bu alakasız oyunlar, Skyrimi birinden bularak dene bence.
    Amalur çoğu insanın zaevkine göre fazla renkli ve garip bir oyun, herkesin hoşuna gitmeyebilir.

    Fallout 3/New Vegas, Dragon Age: Originis, Mass Effect 1,2 yada Skyrim ile başla bence.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.