Şimdi Ara

Kısa Süreli Operatör Değişikliğinde Banka İşlemleri Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
20.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,
    Arkadaşlar malumunuz, hattımızı yeni bir operatöre taşıdıktan sonra bankacılık işlemleri için (sms onayı vb.) şube/internet bankacılığı/atm yoluyla operatör değişikliği beyanında bulunuyoruz. Bu işlem pek çok banka ile çalışan kullanıcı için işkenceye dönebiliyor..

    Benim asıl merak ettiğim olay şu.. Turkcell'den başka bir operatöre geçiş yaptıktan hemen sonra banka vs uğraşmadan tekrar Turkcell'e dönmemiz durumunda, sistem bu kısa süreli değişikliği algıyalıp yine bizden beyan talebinde bulunabilir mi?

    Bunu sormamın sebebi, taahhütüm bittiği için operatör değişikliği ile tekrar düzgün bir tarifeden yararlanmak. Ancak Türkiye'de vaktim kısıtlı olduğu için banka işlemlerini yetiştirmeyeceğimden endişeliyim..

    Anlatımım biraz karışık gelebilir kusura bakmayın. Konu hakkında bilgisi veya tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kısa Süreli Operatör Değişikliğinde Banka İşlemleri

    Kısa süreli bir operatör değişikliği planlıyorsanız, banka işlemlerinizi aksatmamak için bazı adımlar atmanız önemlidir. İşte bilmeniz gerekenler:

    • Operatör Değişikliğinde İnternet Bankacılığı: Operatör değişikliği sırasında internet bankacılığına erişiminiz geçici olarak kesilebilir. Bu nedenle, hesabınızla ilgili önemli işlemleri tamamladığınızdan emin olun.

    • Numara Taşıma Bankaya Bildirme: Numaranızı başka bir operatöre taşımayı planlıyorsanız, bunu bankanıza bildirmeniz gerekir. Bu, banka kartı işlemleri ve diğer işlemlerin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesini sağlar.

    • Operatör Değişikliği Bankaya Bildirme: Operatör değişikliğinizi bankanıza bildirerek, hesabınızın güvenliğini sağlayabilir ve işlemlerinizin kesintisiz devam etmesini sağlayabilirsiniz.

    • Numara Taşıma İşlemini Bankaya Bildirme: Numara taşıma işlemini tamamladıktan sonra, yeni numaranızı en kısa sürede bankanıza bildirmelisiniz. Bu, banka kartı işlemleri ve diğer hesap işlemlerinizin yeni numaranızla ilişkilendirilmesini sağlayacaktır.

    • Banka Operatör Değişikliği: Bankanızdan operatör değişikliği talebinde bulunursanız, yeni operatörünüzle ilgili bilgileri bankanıza bildirmeniz gerekir. Bu, hesap bilgilerinizin güncellenmesini ve işlemlerinizin kesintisiz devam etmesini sağlayacaktır.

    • Hat Değişikliği Banka: Telefon hattınızı değiştirirseniz, bunu bankanıza bildirmeniz önemlidir. Bu, banka kartı işlemleri ve diğer işlemlerin yeni hattınızla ilişkilendirilmesini sağlayacaktır.

    Bankanıza operatör değişikliğinizi bildirmek için genellikle banka şubesini ziyaret etmeniz veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekir. Sorularınız ve özel ihtiyaçlarınız için bankanızla iletişime geçmenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sim kartın değiştiği sürece bu işlemi yapman lazım
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim hocam.. Sizin burda bahsettiğiniz durum operatör tarafından bankalara bilgi vs veriliyor olmasından mı yoksa sim kart değişikliği olayında (şayet başka operatöre ait simkartı takarsam) o operatörden sinyal almasından dolayı mıdır acaba?
    Simkartı hiç kullanmadan değişiklik yapmak durumu kurtarmıyor sanırım...
  • Merhaba,
    Protokol var. Sim kart numarası değiştiği anda banka seni bloke eder. Numaran iptal olduğunda banka seni bloke eder, taşıdığında bloke eder. Hepsinde blokeyi açtırman gerekir. Bazısı çağrı merkezinden açar, bazısı atm ye git der.

    Bu işlem senin güvenliğin için düşünülmüş bir şey. Hattını değiştiğinde sim kart numarası değiştiği için her seferinde bloke kaldırmak zorundasınız.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Detaylı cevap için teşekkür ederim hocam..
  • Estağfurullah rica ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.