Arkadaşlar Merhaba. Ayın 28 inde (ctesi günü) N11 üzerinde spotdünyası diye bir firmadan airfel markaklima aldım. Klima geldi, servisi falan çağırdım bu sırada. Klimanın dış ünitesi çok büyük olduğu için montajın yapılamayacağını (balkon duvarı 80 cm, klima dış ünite 91 cm) ve daha küçük dış üniteli ürün almam konusunda rapor verdiler. Neyse bende işlerin yoğunluğu nedeniyle ayın 12 sinde (ctesi) ürünü firmanın anlaşmalı olduğu kargo ile gönderdim. N11 üzerinden de iade talebi yaptım. Bu sabah kontrol edeyim dedim, bi baktım talebi reddetmiş firma. Aradım hemen. 3 gün cevap verme süremiz var (ctesi, pazar, ptesi) o yüzden reddetmiş. Dur bakalım kargo daha gelmedi sana. Zaten cumartesi günü vermişim. Az bekle gün içinde teslim edilecek zaten. Neyse.. Dediler ki tekrar iade talebi oluşturun. Tekrardan oluşturdum bende N11 den. Bu sefer hemen cevap yollamışlar; cayma hakkı süresi geçtiği için reddedilmiştir diye. İşe bakın. Kargoyu beklemeden reddet, sonra birdaha talep oluşturun de sonra da hemen cayma hakkı bitti de. düpedüz yalan söyleyip kandırdılar yani. N11 müşteri hizmetleri de kaç kez iade talebi oluşturdu adamların verdiği cevaba bakın; sn. n11 yetkilileri daha fazla iade talebi oluşturmayın, cayma hakkı bitmiştir. en son n11 in çözüm yetkililerine aktardılar durumu. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Bu yol harici nasıl bir yol izlememi tercih edersiniz? sonuçta ilk talebimi zamanında yapmışım ve karşı taraf cayma hakkımı kullanamam için sebepsiz reddetmiş kargoyu beklemeden.
Güncel.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme