Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
307 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bütün yorumlarınızı tek tek okuyorum duyarlılığınız için çok teşekkür ederim . Bu akşam üzeri konuyu HONDA GLOBAL e yazdım birde ordan geri dönüş bekliyorum sizi bilgilendirecegim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pc ci -- 16 Eylül 2018; 0:10:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umarım oradan bir sonuç çıkar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun , en iyisi süreci atlatın ardından aracı satmanızdır, onun yerine muadili araçlara yönelmenizi tavsiye ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honda Türkiye ve bazı bayilerin tutumu Honda'yı kötü bir marka yapmaz. Özellikle Honda Ayışığı yıllardan beri sabıkalı zaten.



    Volkswagen, Amerika ve dünyaya büyük kazık attı. Bu durum Volkswagen'i kötü marka yapmaz. Sadece çakal yapar. Para kazanmak için herkes çakallık yapıyor. Markaları melek gibi görmekten vazgeçmeliyiz.



    Bu ve bu tip sorunların onlarca fazlası diğer markalarda oluyor. Fakat konu Honda olunca insanlar daha hassas oluyor ve daha fazla tepki gösteriyor. Bunun sebebi Honda sahiplerinin yıllarca araçların kusursuzluğu ile övünmesi. Bu ve bundan önceki durumlar Honda ya ciddi zarar veriyor.



    Aslında problem tüketici kanunlarımızda. Bu tip durumlarda tüketicinin hakkı korunmuyor. Firmalar her şeye kullanıcı hatası diyememeliler. Kullanıcı hatası dedikleri şeyin aksi ispatlanırsa çok ağır cezalar almaları gerekir. Böylece bunu demeye cesaret edemezler.

    Bu arada umarım problemin çözülür fakat işin peşini bırakmaman lazım. Harcadığın zaman ve yıpranma için manevi ve maddi tazminat davası açmanı temenni ederim. Forum olarak desteğimiz arkanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fLaVa -- 16 Eylül 2018; 9:10:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşımda da lpgli versiyon var araç daha 10.000 km’de yüksek hızlarda ön kaput sallanması var motor LPG’yle çalışıyor bazen tekliyor araç ve sürücü camı çok yavaş kapanıyor Honda’mı asla!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fLaVa kullanıcısına yanıt
    Adam parkta oyun oynayan çocuğu sırtından silahla yaraladı serbest kaldı!!!! Samsunda kadının yüzünü kezzapla cayır cayır yaktılar adam serbest!!! Ülkede adalet mi var Allah aşkına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi escanor_ -- 16 Eylül 2018; 10:24:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten yazık, konunun takipçiyiz gelişmeleri bizimle paylaşmayı unutmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Josepth

    Gerçekten yazık, konunun takipçiyiz gelişmeleri bizimle paylaşmayı unutmayın
    Bütün gelişmeleri buradan yazacagım . Çok teşekkür ederim ilginiz için . Bu adelet sadece bana degil herkeselazım herkes böyle duyarlı olursa , bu burnundan kıl aldırmayan markalar kendilerine çekidüzen verirler insanları yok saymaktan vazgeçerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Bunları ifşa etsek kimmiş herkes bilsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    cevabı biz de bekliyoruz hocam, en doğrusu abileriyle muhattap olmak. Buradaki firmalar sokak bebesi kıvamında.
  • ymy67 kullanıcısına yanıt
    Evet gene söylüyorum benim burda derdim marka kötülemek degil . Zaten ben bu tecrübemi paylaşırken honda markası bitecek , artık araba satamıyacak diyerek paylaşmadım tabi ki . Dünya çapında kendini ıspatlamış bir marka dan bahsediyoruz . Benim burda derdim bu markanın ve bayii nin sorumsuz davranması ve aracına sahip çıkmamasıdır. Yarın aynı tecrübeyi herkes bu firmadan yaşayabilir . Bunu insanlara anlatmak istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymy67

    Bu mesaj silindi.
    Dogru okursanız anlarsınız ! O yazıda DACİA markasını kötülemedim . Yazıda şunu anlatıyorum “ sanki dacia aracı honda firmasına götürüp destek almak istiyorum onlarda dacia markasına hizmet veremeyiz gibi davranıyorlar diyorum “ tekrar okuyun yazıyı bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü yakıt,Devirsiz kullanma neyse de kullanıcı hatası derler, DPF Çatlağı için işte şu şekilde kullandığınız için çatlamış denilmesi çok ayıp ve Firmaya yakışmayan bir tutum...

    Parça bırakın 15.000 Tl'yi , 100 Tl bile olsa garantiden değiştirmek zorunda..100 tl olsa değiştirir zaten de?

    Ben Megane 3'de kullandım, Honda Civic HB dizel de kullandım ( 2013 )

    Megane 3'de onlarca şey değişti garantiden adamlar sorgusuz sualsiz değiştirmişti..

    Honda'nın servis tutumu çok kötü ne yazık ki..Direksiyon soyulması kronikti 2014 modele kadar Civic Sedan..Kullanıcı hatası diye değiştirmediler bir çok kişinin...Kullanıcı hatasıysa o zaman neden 2015 Makyaj da direksiyon malzemesini değiştirdin Honda? O malzeme soyulmuyor? En küçük örnek yani..6 yıl garanti falan hikaye...

    Renault ve Hyundai' yi tek geçerim bu konu da..Bir de VW..Kötü mötü deriz politikasını ama müşterinin arkasında duruyor servise gitmesen bile..




  • Honda çok güzel soğuttu milleti. Böyle devam etsin bakalım. Göçük olayı nedeni ile daha ilgili, çözüm odaklı olmaları gerekirken iyice bi tarafı kalktı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Txrboz kullanıcısına yanıt
    Bunlar ciddi meseleler değil

    Arkadaşına şöyle sizlanacagina servise gitsin hallediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıyor adamlar

    Sattikca seni muhatap alır mı

    Bizim millete seven değil satan yaranır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman renaulta helal olsun diyorum. Bugüne kadar yapmış olduğum arıza başvurularını cam fitillerinin değişimine kadar garanti den halkettiler. Oysa cam fitilleri (2.5 yıl sonra) sarf malzemesi diye bilirlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tanıdığım birisi vw marka araçla aynı şeyi yaşadı.Dpf arıza yapmış araç 2013 model ve daha 40bin km de.Sonuç ne oldu bakın o rezil dediğimiz doğuş oto garantisi bitmesine rağmen dpf yi ücretsiz değiştirdi.Sebebide araç servis bakımlı ve düşük km li olduğu için.Vw yi sevmem doğuş hakkında herkesin görüşü nerdeyse aynı ama adamlar aracın arkasında durmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence dpf yi takarken catlattilar. Kesin sokup bakmislardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.