Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
307 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Tanıdığım birisi vw marka araçla aynı şeyi yaşadı.Dpf arıza yapmış araç 2013 model ve daha 40bin km de.Sonuç ne oldu bakın o rezil dediğimiz doğuş oto garantisi bitmesine rağmen dpf yi ücretsiz değiştirdi.Sebebide araç servis bakımlı ve düşük km li olduğu için.Vw yi sevmem doğuş hakkında herkesin görüşü nerdeyse aynı ama adamlar aracın arkasında durmuş
    Aslında bu durumun bize bir lütuf olmadıgını bilmeleri ve zorunlu olarak böyle magduriyetleri gidermeleri gerektigini bilmeleri gerekiyor . Müşteri memnuniyeti adı altında lütfettikleri şeyler insanların en dogal hakları bunları böyle bilsinler ve adamına göre davranmayı bıraksınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Cok kısa yazacağım



    Belli ki sizin durumunuzda bilgi kirliliği var. 1000km de yag değişimi yapildi ise motora benzinli yagi koyulmus olma ihtimali yuksek.



    Ayışığı degil Damla, Marmara veya park ile irtibata geçin.
    Servis müdürleri ile görüşün.

    Bağırıp çağırmak çözüm değil akilci ve mantikli cevaplar isteyiniz.


    Htr'e kirli bilgi gittigini düşünüyorum ve durumun duzelebilecegini düşünüyorum.

    ToyotaTR ve HTR garanti konusunda Türkiye'nin en dürüst yaklasimlarindan biridir. Servislerin hepsi icin ayni seyi diyemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 16 Eylül 2018; 12:43:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilindik ünite her zaman daha iyidir. Dci Hdi Tdi şaşmıcaksın kendini ıspatlamış dizel üniteler. Geçmiş olsun hocam tercihiniz yanlış Honda gibi bir firma çöken kaportaya kullanıcı hatası dedi sizinkine hayli hayli derdi. Şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Ciddi mesele olması mühim değil yeni araç alıyorsun sonuçta bu kadar erken sorun çıkartması mide bulandırıyor he birde yüksek hızlarda kaput sallanması sorununa fabrika çözüm bulamadı servis bir şey yapmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu parça nasıl 15 bin lira aklım almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun takipçisiyiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Geçmis olsun.
    Çok iyi yapmışsınız.Mahkeme süreci için elinizde servis kayıtları bulunuyor değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heh -- 16 Eylül 2018; 13:21:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honda almam ,hadi aldım ayışığında hiç almam. O ne demektir ya ?
    Hikayeyi siz sosyal medyada paylaştınızmış 🤔🤨

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honda fanları bu konuyu görmesin



    Senelerdir diyoruz çöp markanın çöp servisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasanmerto kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum.Hatta kendileri mekanik olarak ya da solusyonla temizlemeye calışırken yapmışlardır.
    Ellerinden düşürmüşlerdir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Heh H kullanıcısına yanıt
    Evet bütün iş emirleri imzalı olarak elimde fakat 1-2 kere kayıt açmadan işlem yaptılar onları şifayen ileticem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Ben arıza lambası yandığında ve de yağ lambası video ve fotoğraf kayıtlarına da ihtiyaç duyacaktır.Cektiyseniz saklamanızda fayda var.
    Hatta mümkünse serviste cihazla bağlanıldığında alınan kayıtlarda varsa onlarıda saklamanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Baxı kullanıcısına yanıt
    Şimdilik ekşi sözlük ve forumlarda paylaştım fakat yazabildigim her yere yazıcam . Aslında sadece magduriyetim bu degil araçtan inerken ikaz sesi sorunum var onuda hala çözmüş degiller ilk defa karşılaştık diyip işin içinden çıkmaya çalışıyolar fakat bu durum dpf sorunuma nazaran deve de kulak oldugu için henüz forumlarda dile bile getirmedim. Önceligim 15.040 istedikleri dpf sorunum .

    ekşi sözlük
    14 eylül 2018 honda ayışığı rezaleti
    https://eksisozluk.com/14-eylul-2018-honda-ayisigi-rezaleti--5785428?p=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pc ci -- 16 Eylül 2018; 13:43:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yeri burası mı bilmiyorum ama burada paylaşmak istedim belki yol gösteren olur. 2014 orjinal brc tüplü civic var. 2018 şubat ayına kadar garantisi var lpg sisteminin. Tüp yakıt göstergesi arıza yaptı. Çorumda özençler brc servisi var. Garantisi dolmadan gittim. Akü bağlantı noktasına işlem yaptılar gönderdiler. Ertesi gün aynı arıza tekrarladı.yaklaşık 1 ay sonra yine gittim yine aynı işlem yapıldı. Sorun ertesi gün yine tekrarladı. İlçede ikamet ettiğim için her gün gidemiyorum. Bu arada honda civiclerde gazda gitse bile benzin tüketiyor gibi görünür ve bir süre sonra depoda benzin olsa bile benzin uyarı lambası yanar. Bu sebeple 300 TL ye yine aynı serviste farklı bir işlem uyguladılar. Bundan sonra gaz göstergesine ihtiyacım kalmadığı için servise gitmedim uzun süre. Haziran ayında çoruma tekrar gittim. Aracın garantisini kontrol ettiler ve garantisinin sona erdiğini söylediler. Sorunun düğmede olduğunu değişmesi gerektiğini 250 TL ücreti olduğunu söylediler. Bunu garanti kapsamında gittiğim zaman söylemediler. Şimdi hakkımı aramak istesem gittiğim vakit bana ne arıza talep formu oluşturuldu ne fatura kesildi, hiçbiri kayıt altına alınmadı. Burada sorun ne honda da ne özençler de sorun tüketiciyi koruyan sağlam kanunlar yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Geçmiş olsun.

    Bir de sıfır araç al kafan garanti müddetinde rahat olsun derler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda artık eski Honda değil.

    2017 da sıfır alacaktım şans eseri almadım ama bu son çıkan kasada çok şikayet var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel olup olmaması yeni sıfır olup olmaması önemli değil aracın, aracınız hondaysa daha 6000 deki araca sen bozmuşsun diyen servisler bakacak lpg lisinede rs inede type-r ınada
  • NOLDU TREND OLMUŞ KONU.. VE HALA HONDADAN SES Yok çpk enteresan şirket, honda globalin acilen , honda türkiyeye el atması lazım.
  • Tek kelimeyle rezalet. Yazıklar olsun Honda'ya. Her zaman bana sempatik gelen ve saygı duyduğum bir firmaydı; ancak göçük sorunu ve bu olay sonrası fikrim değişti. Yakın bir arkadaşım alacaktı vazgeçirdim. Konuyu da takipteyim. İnşallah hakkınızı alacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.