TT'den aldığım internet hizmetinde sürekli kopmalar yaşadığım gibi paketimin içerdiği hıza da ulaşamıyorum. Değerler şu şekilde:
Mode: ADSL2+ Traffic Type: ATM Mode Link Uptime: 1 day: 4 hours: 8 minutes ============================================================================ ADSL Port Details Upstream Downstream Line Rate: 0.727 Mbps 10.643 Mbps Actual Net Data Rate: 0.716 Mbps 10.615 Mbps Trellis Coding: ON ON SNR Margin: 8.4 dB 8.3 dB Actual Delay: 0 ms 0 ms Transmit Power: 12.6 dBm 19.4 dBm Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols Total Attenuation: 11.7 dB 12.0 dB Attainable Net Data Rate: 0.708 Mbps 12.036 Mbps
Durum ise şöyle; bulunduğum sitede evlere kadar ulaşan bir telefon hattı mevcut değil fakat sitenin içinde telefon hattı çekebileceğiniz ana bir dolap var. Bu dolabın TT dolabına uzaklığı yaklaşık 150m. Kendi imkanlarımla benim bu dolaptan eve kadar çektiğim hattın uzunluğu ise yaklaşık 300m ve hattın son 20 metresi basit telefon kablosundan oluşuyor. TT'ye şikayet kaydı oluşturduğumda ise, eleman yalnızca site içindeki ana dolaba kadar olan hattı kontrol ediyor ve bir sorun bulunmadığını söylüyor. Sizce sorun modem kaynaklı mı, son 20 metredeki kabloyu cat6 ile değiştirmemin bir faydası olur mu yoksa tamamen TT ile alakalı bir durum mu?
Adsl kullanımında kablo değiştirmenin bir faydası olmaz.Net hızınızı 8'e düşürürseniz kopma problemini minümum azaltırsınız belki de hiç kopmadan standart alırsınız.
quote:
Orijinalden alıntı: Gooerge2
Adsl kullanımında kablo değiştirmenin bir faydası olmaz.Net hızınızı 8'e düşürürseniz kopma problemini minümum azaltırsınız belki de hiç kopmadan standart alırsınız.
Benim durumumda upload hızını düşürmem daha mantıklı olmaz mı?
metrika
kullanıcısına yanıt
Yok hocam upload zaten çürük seviyede ne kadar düşürebilirsin daha dowloandı düşür snr margin 10 üstü gördüğü an tamamdır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme