|
Kore üretim Accent Era ile Yerli Üretim Arasındaki İnanılmaz Farklar (6. sayfa)
-
-
Peki bir Megane 3 ün yerli ya da ithal olduğunu nasıl anlayabiliriz? -
büyük emek vermişsiniz, elinize sağlık.
pek şaşırmadım ama yine de çok yazık gerçekten, fahiş fiyata kalitesiz araçlara biniyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
klasik karalama konusu... en azından VAG araçları gibi kasislerde gıcırdamıyor...
-
quote:
Orijinalden alıntı: prof_z
2009 eraya adamlar 110.000 istiyor. Araba değil uçak.Sıfırı 20.000 liralara satılan araç için ilginç gerçekten,bende arada denk geliyorum ilanlarına.Satıcıları o fiyatlara satabileceklerine inanıyorlar demek anlaşılan hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
antep fıstıklı dondurmanın fıstık içermediğini öğrendiğim günden beri hiç bir şeye şaşırmıyorum
-
He işte onun için TR'de üretilen uyuz dandik gıytırık honda almamaya bir sebep...
-
Çok güzel bir konu olmuş. Elinize, emeğinize sağlık.
-
Tr montaj tv lerde bile kalite farkı var.
Dünyanın en iyi markaları Samsung, Lg vergi avantajı nedeniyle ülkemizde montaj yapıyorlar. Ama çerçeve açıklığı sorunu bizde montaj olanlarda var, ithal olanlarda yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: tiggo3
Peki bir Megane 3 ün yerli ya da ithal olduğunu nasıl anlayabiliriz?çok kolay iki yolla anlayabilirsin:
1- ithalde kauçuk/plastik tavan çıtası olmaz, yerlide o çıta vardır.
2- ithalde arka tampondaki kedi gözleri incecik lambadır, yerlide ise baya bir büyüktür.
extra olarak:
3- bagajı açtığında stepne içerdeyse ithal, araç altındaysa yerlidir.
4- Gündüz farı yerli üretimde yoktur.
5- 4 camın tek dokunuşla açılması yerlide yoktur. Yerlilerde sadece ön iki cam tek dokunuşla açılır.
6- İthallerin silecek ve sinyal kolları daha kısa, kibar kullanıma daha uygundur.
7- İthal üretimin ön konsolu tek parçadan oluşmaktadır. Yerli de ise iki parçadır.
8- Yerli üretim 2 cm daha yüksektir.
9- İthalde lastikler 55, yerlide 60 yanaktır.
10- Anahtar ile 2 kez kilitleme tuşuna basıldığında açık bırakılmış camlar var ise onlar da kapanır. Yerli üretimde bu özellik te yoktur.
11- Dörtlü flaşörün olduğu havalandırma menfezinin açma kapama tuşları yerlide yoktur.
12- Yerlide motor kaputunda yalıtım yoktur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 31 Ocak 2021; 11:27:17 >
-
Hocam koredeki üretilen ile senin karşılaştırdığın farklı arabalar sanırım :)🤭 -
accent turkiyede uretilmiyor artık.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha görünmeyen yerlerden neler çalmışlardır. Belki motoru bile yoktur 🤣
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
“Türkler malzemeden nasıl çalırmiş herkes görsün istedim..”
Türkler size geçmişte tatsız olaylar yaşattı herhalde ...
senin ülkende üretim yoksa alım gücü yerlerde ise , artık Çin bile sana ucuz iş gücü olarak bakıp telefonlarını sana ürettiriyorsa sorun o bahsettiğin binlerce kişiyi istihdam eden Türklerde mi ? O dediğin eksiklikleri hemen hemen kimse farketmez . Kaç kişi o bahsettiğin değişikler ile ilk defa araba sahibi oldu , kaç kişi ekmek yedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı şeyler 2020 corollada da var ithalin kapılarındaki döşeme yumuşakken yerlide sert, süspansiyonlarda bile fark var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hunter87bunlar önemli fakat bu arabada unutulan, düzgün yapılmayan hayati önem taşıyan bir şey var; bu arabada fren yok! çakmaktaş lar gibi ayağınızı koyup durdurmaya çalışırsınız. 1,5 110hp dizel kullandım ben. bir gidişimiz oldu, birde duramayışımız... bizde fren yok, ilerden yuvarlanır geliriz diyor araba
Genelde eski versiyon ve benzinli araçların ağırlığı 800-950 kg arasındaydı. 1,5 110hp dediğiniz aracın ağırlığı 1205 kg... disk/balata ve lastik boyutlarında orantılı büyütme yapılmadığında 1205 kg lık aracın momentumu hafif araçlara göre elbette daha fazla olacaktır ve frenleme mesafesi uzun olabilir ama sürücünün aracın performans ve sınırlarına göre aracı sürmesi gerekir. Yıllar önce 5 yıla yakın Getz kullandım (Getz de göründüğünden farklı ağır bir araçtır), 3 yıldan bu yana da 1,5 Era kullanıyorum, aracın gücüne ve ağırlığına göre frenlemesinde bi problem göremedim ben.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobay -- 31 Ocak 2021; 13:3:52 >
-
Boya mevzusunu bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu. Aynı muhabbet tekstil ürünlerinde de var. Tekstil atöyelerinde ihraç edilecek tekstil ürünleri özenle dikilir, en ufak hataya izin verilmez. İç piyasaya gidecek ürünlerde aynı özen gösterilmez. Kumaş kalitesi fark ediyor mu onu bilmiyorum, muhtemelen ediyordur.
Gıda ürünleri komple öyle. Yurtdışındaki Fanta ile Türkiye'de satılan Fanta arasında epey fark var. Almanya'daki Nutella ile Türkiye'deki Nutella arasında renk dahil, tat ve içerik olarak yine uçurum var. Algida dondurmalardaki gerçek meyve oranı da aynı şekilde. İhraç ettiğimizle iç piyasada tüketilen çaylar da durum farklı değil. Yani kısaca gıda dahil bu ülkedeki vatandaşa her şeyin dandiğini ittiriyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 31 Ocak 2021; 13:22:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu aracın freninden şikayetçi olmayan ender insanlardan birisiniz. ciddi manada yavaş kullanıyor olmalısınız. şehiriçi düşük hızlarda bile ciddi sorun yaratıyor frenleri. şuan linea kullanıyorum, ki fiat grubu da frenlerinden genelde şikayet edilir, buna rağmen arada fren bakımından çok fark olduğunu gördüm. era durmuyor, ciddi manada sıkıntılı bir freni var, inşallah sorun yaşamamaya devam edersiniz. önceki araçların ağırlıkları vs önemi yok, ben arabada o pedala bastığımda ne tepki verdiğine bakarım, bunda kötü. linea 1,3 mj kullanıyorum, daha fazla yakıp daha yavaş giden bir araba fakat motor hariç hiç bir konuda era yı aratmaz. 1,5 110 hp motordan 1,3 motora geçince tatmin olmuyor insan :) 1,6 dizele geçmek lazımmış ancak o keser.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X