< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 11 Şubat 2020; 19:41:57 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 11 Şubat 2020; 19:41:57 > |
Çok güzel işler çıkarıyorsunuz umarım hedefinize ulaşırsınız.
|
Bu forumda şöyle yetenekli insanları görünce anlamsızca mutlu oluyorum
|
Hocam çok güzel olmuş elinize sağlık. İnşallah istediğiniz yerlere gelirsiniz.
Part 2de peçete makinesinin yanından geçerken, sesli bir şekilde peçete verse kalpten gider adam orda |
uzun bir oyuncu geçmişi olan biri olarak bir iki çift laf yazmak isterim
zamanında silent hill parasite eve, resident evil, dino crisis, fear, nightmare creatures 2 vb oyunlarını ve veya serilerini bitirmiş bir olarak, öncelikle kaliteli yapım tebrikler modellemeler güzel ama korku oyunu oynuyorsanız mükemmel modellemeden ziyade oyuncuyu RAHATSIZ eden öğelere yer verin sandalyeyi mükemmel görmekten ziyade görememeyi ister oyuncu; misal eşyasını kusursuz ister sandalyeyi eşyaları kusurlu hale getirin renk uyumu olmasın paslı kırık dökük olsun sisli hava olabilir mesela paslı metal parçaları paslı sandalyeler otopsi masası paslı kesici delici aletler, paslı jiletle bişeyin kesilmesi çamurlu ayakla yere basılmış görüntüleri telefonun şarjının bitmesi düşüncesi ortamdaki havanın azalması arkadan birinin gelmesi düşüncesi, yerlerin kaygan olması, ıslanmak, üşümek, yangın, sel, arı vızıltısı sinek vızıltısı akla gelecek pek çok tehlikelerin varlığını oyuncuya hissettirmek lazım ki gergin olsun izleyen veya oynayan yalnız oyunda tekrarlara düşmüşsünüz iki videoda da benzer efektler var bu izleyiciyi sıkıyor ışıklı alanda sanki kafasında cam fanus varmış gibi ışık şekilleri çıkıyor orası tuhaf olmuş adam kendini göremiyor bir de sadece mekan var. içeri girmeye yakın musluk sesi gelmiyor kapıdan içeri girince musluk sesi geliyor bu oyunlarda sık yapılan hatalardan biri seslerin yönü kestirilemiyor oyuncu hareket edince sese yön hissi vermeye çalışın sanıldığının aksine görüntü yerine seslere ağırlık vermeye bakın gerekirse salih memişoğlu hocadan taktik alın bu gibi insan üstü varlıklar, büyü vb. konularda bilgi sahibi kendisi beyaz seramik üstünde kırmızı kan lekeleri göremedim oyunda canavar tuvalete girince kapıyı yumruklar diye bekledim pek bi numarasını göremedim canavarın en azından kapı parcalansa aradan baksa falan elini soksa, okulda insanlar kendilerini güvende hisseder işinizi zorlaştırmış bu mesele görüntüde de kesik kesik ilerleme var akıcılık takılıyor bazen asıl atmosferine özenmen gereken oyun bu işte nightmare creatures 2, psx oyunu beni etkileyen oyun asıl buydu işte. efsane, bilinçaltımda yer etmiştir kendisi psikopat bir oyun |
Merhabalar,
Paylaştığınız konuları keyifle takip ediyorum fakat bu başka bir proje olmuş Elinize sağlık, gereğinden fazla gerilim dolu bir oynanışı var. Oyunu oynayan kişinin tamam tehlikeyi atlattık artık rahatım diyebileceği bir boşluk dahi yok. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. Oyunda ki üçlü uzatma kablosu detayı bile ince bir düşünce. |
Evet daha önce bahsetmiştim bu konulardan farklı başlıklarda.
Öncelikle büyük şirketlerden 2 tanesinden dönüş aldım. Birisi Guerilla Games, en son Horizon Zero Dawn'ı çıkarmışlardı PS4 için. Bir diğeri de Gameloft, onlarında heralde en bilinen oyunu Modern Combat. Guerilla Games'in bir ilanına ben başvuruda bulunmuştum, bana dönüş yapıp güçlü bir profilim olduğunu ve birlikte çalışmanın mümkün olabileceğini; ancak o anki pozisyon için relocation assistance (başka bir yerden adam getirme - vise işlemleri başlatmak için hükümete başvurma gibi) desteğinin olmadığını söylediler. İleri bir dönemde bu desteği sundukları pozisyonları takipte kalmamı söylediler. İlgilenmeyen şirketler ya dönüş yapmazlar, ya da o anki iş için uygun olmadığını söylerler başarılar dileyip geçerler. Gameloft ise o anki pozisyon için relocatin assistance sunuyordu ancak Local olarak sunuyordu, yani local olduğu zaman kendi ülkeleri içerisindeki bir yerden masrafları ile eleman getirmek oluyor, yine başka bir ülkeden adam getirmek için vise işlemleri başlatmak gibi bir ton protokol ile uğraştıkları bir pozisyon değildi. Bana da dönüş yaptıklarında acil bir pozisyon olduğunu, Kanada'da resmi çalışma iznim olup olmadığını sordular ilk önce, yani olsa atla uçağa gel diyeceklerdi heralde yoksa mail atıp bu soruyu niye sorsun. Bende dönüş yapıp olmadığını söyleyince Kanada'da resmi bir çalışma vizem olması halinde benimle çalışmak istediklerini söylemişlerdi. Ancak kendileri o anki pozisyon için sponsorluk sunmuyorlardı. Tamam da kardeşim, ben nasıl alayım başka memleketlerden çalışma vizesini. Sponsorluk lazım, ya da kendi imkanlarımla bir yerin hükümetine bu tarz bir başvuruda bulunmam lazım ki Türkiye gibi bir ülkede yaşadığımızdan bu işler çok zor. Yurt dışına relocation assistance seçeneği sunulan ilanlara zaman zaman bakıyorum o yüzden, genelde lokal olarak sundukları için her zaman denk gelmiyor. Bu esnada zaman zaman freelance iş teklifi alıyorum, sıcak para açısından böyle bir getirisi var. O yüzden kendimi çok fazla yırtmıyorum aslında birileri sponsor olsun diye. Şu anki rahatlığım güzel yani evde oturup iş yapmak en rahatı. Denk gelirse giderim bir gün sadece, bu esnada İstanbul'dan 2-3 kez teklif almıştım, ancak freelance devam etmek istediğim için şimdilik gitmek istemedim. Adana'da yaşıyorum ben bu arada. Yani bu profil işinden güzel dönüşler alıyorum, bunca şey havaya uçmuyor neyse ki. |
İlk videoyu izlerken birkaç dakika sonra korkudan kapattım. Olmuş yani, hatta baya iyi Eline, emeğine sağlık.
|
Modellemelerine hayran kaldım hocam eline sağlık.İmrenerek izledim videoları :D Emek var güzel bir hikayeyle çok iyi bir oyun çıkar ortaya.
|
1shot1kill, Sarı Mucit,
kardeşler elinize sağlık üşenmemiş yazmışsınız, çok mantıklı ve gerçekçi önerileriniz var. İş aslında mesleki becerilerimi sunmaya yönelik olduğundan oyuna dair pek bir içerik yok zaten. Daha çok tamamı sıfırdan hazırlanmış Shaderlar ve 3D modeller ve kimi zaman da görsel efektler oluşturmakla alakalı odak noktam. Gameplay'de yaratık ya da olay dahi olmaması lazım amacım doğrultusunda ama izlemeyi biraz enteresan kılsın diye ek vakit ayırıp yaptığım şeyler onlar. Yani örneğin bir 3D asset sanatçısından ya da bir çevre sanatçısından karakter tasarlaması istemez şirketler, ya da olay örgüleri oluşturmasını beklemezler, o diğer daldaki elemanların işi. Benim de amacım kendi dalımda neler çıkarabilirim onu göstermek. Bu sebeple silahlar, araçlar, ortamlar gibi birbirinden farklı tarzda projeler üretiyorum sürekli. Portfolio'ya ekliyorum bunları: https://www.artstation.com/evren01 |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F0924900 -- 8 Şubat 2020; 11:23:5 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara duman -- 6 Şubat 2020; 9:7:40 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tlhxyz -- 6 Şubat 2020; 12:31:38 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 11 Şubat 2020; 19:44:46 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragorns -- 6 Şubat 2020; 22:8:50 > |