Şimdi Ara

KoskocaTV kutusunu 2 yıl boyunca saklamak gerekiyormuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
15.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toshiba lcd televizyonum için değişim kararı verilmişti. daha önce yazmıştım.

    ancak teknosa ya elimde değişim raporu ile gidince bir süprizle karşılaştım. eski tv yi kutusunda teslim etmem gerektiğini söylüyorlar.

    yuh dedim 6 ay önce alığım tv nin kutusu dururmu bu zamana. evet dediler değil kutu içindeki köpükleri dahi garanti süresinin sonuna kadar saklamanız lazım.

    nerde yazıyor bu diye sorduğumda tükecici kanununda yazıyor dediler.

    bende toshibanın kendi mağazasına gittim. onlar da kutuyu garanti süresince saklamam gerektiğini söyledi.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a baktım kutu mutu hiçbirşeyden bahsetmiyor.

    bu sadece tnb nin bir politikası olmasın?

    bilgisi olan var mı??







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    TV Kutunuzu 2 Yıl Saklamanız Gerekiyor

    Bir televizyon satın aldıktan sonra, kutuyu atma dürtüsüyle hareket etmek kolaydır. Ancak, kutuyu saklamanın önemli olduğu ve bunu tam 2 yıl boyunca yapmanız gerektiğini biliyor muydunuz?

    Televizyon kutuları, cihazınızın nakliyesi ve saklanması için özel olarak tasarlanmıştır. Kutuyu saklamak, garanti kapsamında kalmak için gereklidir. Çoğu televizyon üreticisi, televizyonunuzu satın aldıktan sonra en az 2 yıl boyunca kutuyu saklamanızı gerektirir.

    Garanti kapsamında herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, televizyonunuzu iade etmek veya onarma yaptırmak için kutuyu ibraz etmeniz gerekebilir. Kutu, televizyonu hasardan korur ve nakliye sırasında hasar görmesini önler.

    Kutuyu saklamanın bir diğer nedeni ise, televizyonunuzu satmak istemeniz durumudur. Orijinal kutusu olan televizyonlar, daha yüksek bir değere sahip olabilir ve daha kolay satılabilir.

    TV Kutunuzu Ne Kadar Süre Saklamalısınız?

    Televizyon üreticileri genellikle televizyon kutularının en az 2 yıl saklanmasını önerir. Garanti süreniz bittikten sonra bile, televizyonunuzu olası hasarlara karşı korumak için kutuyu daha uzun süre saklayabilirsiniz.

    Sonuç

    Televizyon kutunuzu saklamak, garanti kapsamında kalmak, televizyonunuzu korumak ve gerektiğinde daha yüksek bir fiyata satmak için önemlidir. Televizyonunuzu satın aldıktan sonra 2 yıl boyunca kutuyu saklamak, televizyonunuzu olası sorunlardan korumak için alabileceğiniz basit ve etkili bir önlemdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Tek kelime ile "saçmalamışlar".

    Eğer aldığınız ürünü ortada bir sorun yokken iade etmek isteseydiniz, onu yeniden satışa sunacakları için sizden birebir ambalajı isteyebilirlerdi.

    Ancak aradan 6 ay geçtikten sonra, üstelik arızalı bir ürün sözkonusu iken, böyle bir şart yok.

    Size Tüketici Kanunu'nda bu maddeyi göstermelerini isteyin, böyle birşey yok...

    Ben daha önce HP'ye notebook iade ettim kaç kere, sadece notebook ve adaptör kablosunu verdim. "Cd'si ve kitapçığı varsa iyi olur" dediler, kaybettim dedim, geçti gitti.
  • tükoder e hemen git bir sor?bir örnek vereyim; sony şimdi ürünlerine 5 yıl garanti veriyor.ne yani şimdi ben 46" lik bir tv alsam koca kutuyu 5 sene saklamam mı gerekiyor.çok saçma. dediğim gibi hemen tüketicileri koruma derneğine git sor !!!.aldığın ürünün garanti belsesindeki şartlara bak birde.şartlarda kutuyu saklayacaksın diye bir şey yazıyorsa bi şey yapamazsın.ama ben bu ayşıma kadar böyle bir şart okumadım ))).muhtemelen yoktur sende yazmıyorsa madem böyle bir şart vardı da neden garanti şartlarındaki listede böyle bir madede yok diye sıkıştır.tükodere gideceğini söyle gerekirse.Saygılar
  • bunu ben birkeresinde özellikle sormuştum cevap olarak şunu verdiler;
    Şimdi ürün arızalanınca teknosa bunu direk fabrikaya gönderiyormuş ve görmeyi kargo ile yapıyorlarmış haliylede kargo kutusuz mal taşımıyor taşısa bile ben o zaman sorumluluk almam diyormuş birşey olursa. Biz kutuyu atınca teknosa nın kutu bulması lazım göndermek için bun onlara hem maliyetli hemde uğraşması zor geliyor o yüzden müşteriye yüklüyorlar.

    Böyle cevap alınca bende dedimki ee bu ürün garantili olduğu için servis yapmazmı yapar ama o zaman siz götürüp getireceksiniz bizim sorumluluğumuz olmaz dedi orada ki bayan yani olay şu ben götürürüm dersen kutu önemli değil zaten teknosa ile işin kalmıyor ama teknosa yapsın dersen herşeyi kutuyu atmayacan

    birde şu var söylemeyi unuttum ben kutu bulurum dersenizde olmas lazım yani bir dvd niz var ama kutu yok dvd kadar sağlam bir kutu yaparsanız oluyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnderYapici -- 9 Şubat 2008; 23:22:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderYapici

    bunu ben birkeresinde özellikle sormuştum cevap olarak şunu verdiler;
    Şimdi ürün arızalanınca teknosa bunu direk fabrikaya gönderiyormuş ve görmeyi kargo ile yapıyorlarmış haliylede kargo kutusuz mal taşımıyor taşısa bile ben o zaman sorumluluk almam diyormuş birşey olursa. Biz kutuyu atınca teknosa nın kutu bulması lazım göndermek için bun onlara hem maliyetli hemde uğraşması zor geliyor o yüzden müşteriye yüklüyorlar.

    Böyle cevap alınca bende dedimki ee bu ürün garantili olduğu için servis yapmazmı yapar ama o zaman siz götürüp getireceksiniz bizim sorumluluğumuz olmaz dedi orada ki bayan yani olay şu ben götürürüm dersen kutu önemli değil zaten teknosa ile işin kalmıyor ama teknosa yapsın dersen herşeyi kutuyu atmayacan

    birde şu var söylemeyi unuttum ben kutu bulurum dersenizde olmas lazım yani bir dvd niz var ama kutu yok dvd kadar sağlam bir kutu yaparsanız oluyormuş
    tam komediymiş ya. ben bir iki ay atmam kutuları ama ondan sonra nereye koyacaksın ok adar kutuyu dimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderYapici

    bunu ben birkeresinde özellikle sormuştum cevap olarak şunu verdiler;
    Şimdi ürün arızalanınca teknosa bunu direk fabrikaya gönderiyormuş ve görmeyi kargo ile yapıyorlarmış haliylede kargo kutusuz mal taşımıyor taşısa bile ben o zaman sorumluluk almam diyormuş birşey olursa. Biz kutuyu atınca teknosa nın kutu bulması lazım göndermek için bun onlara hem maliyetli hemde uğraşması zor geliyor o yüzden müşteriye yüklüyorlar.

    Böyle cevap alınca bende dedimki ee bu ürün garantili olduğu için servis yapmazmı yapar ama o zaman siz götürüp getireceksiniz bizim sorumluluğumuz olmaz dedi orada ki bayan yani olay şu ben götürürüm dersen kutu önemli değil zaten teknosa ile işin kalmıyor ama teknosa yapsın dersen herşeyi kutuyu atmayacan

    birde şu var söylemeyi unuttum ben kutu bulurum dersenizde olmas lazım yani bir dvd niz var ama kutu yok dvd kadar sağlam bir kutu yaparsanız oluyormuş
    degısımı veren servısın bu ıslerı takıp etmesı lazım. cıhazınızı alıp yenısını getırmelerı lazım. yazık koskoca toshıbaya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JuneSUN

    degısımı veren servısın bu ıslerı takıp etmesı lazım. cıhazınızı alıp yenısını getırmelerı lazım. yazık koskoca toshıbaya.

    Alıntıları Göster
    bu kutu işi tam anlamıyla saçmalıktan ibaret.diyelim ki bi kaç tane cihaz aldık.şimdi hepsinin kutusunu saklayacaz mı yani !!! böyle bir şeyi bizlere dayatanlar şunun demek istiyor bence "ürün bozulursa bana gelme de kime isyorsan ona git.bide senle mi uğraşacam" mantığıyla yaklaşıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi universteli -- 10 Şubat 2008; 0:07:14 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FletneR_

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bazuı ürünlerin kutusu üzerinde garanti süresince kutuyu saklayın diyor, değişimi iadeyi zorlaştırmak için bir taktik aslında. Ayrıca kutuyu koskoca şekilde saklamanıza gerek yok, çoğu kutu belirli yerlerinden katlanıp yamyassı hale gelir, böylece dolap arkası vs bir yerde saklayabilirsiniz. Ben tv nin kutusunu bu şekilde sakladım, köpüklerini de uygun bir yere kaldırdım. Taşınma vs gerektiğinde orjinal ambalajında rahatça taşıyabilirim ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderYapici

    bunu ben birkeresinde özellikle sormuştum cevap olarak şunu verdiler;
    Şimdi ürün arızalanınca teknosa bunu direk fabrikaya gönderiyormuş ve görmeyi kargo ile yapıyorlarmış haliylede kargo kutusuz mal taşımıyor taşısa bile ben o zaman sorumluluk almam diyormuş birşey olursa. Biz kutuyu atınca teknosa nın kutu bulması lazım göndermek için bun onlara hem maliyetli hemde uğraşması zor geliyor o yüzden müşteriye yüklüyorlar.

    Böyle cevap alınca bende dedimki ee bu ürün garantili olduğu için servis yapmazmı yapar ama o zaman siz götürüp getireceksiniz bizim sorumluluğumuz olmaz dedi orada ki bayan yani olay şu ben götürürüm dersen kutu önemli değil zaten teknosa ile işin kalmıyor ama teknosa yapsın dersen herşeyi kutuyu atmayacan

    birde şu var söylemeyi unuttum ben kutu bulurum dersenizde olmas lazım yani bir dvd niz var ama kutu yok dvd kadar sağlam bir kutu yaparsanız oluyormuş
    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    bunu ben birkeresinde özellikle sormuştum cevap olarak şunu verdiler;
    Şimdi ürün arızalanınca teknosa bunu direk fabrikaya gönderiyormuş ve görmeyi kargo ile yapıyorlarmış haliylede kargo kutusuz mal taşımıyor taşısa bile ben o zaman sorumluluk almam diyormuş birşey olursa. Biz kutuyu atınca teknosa nın kutu bulması lazım göndermek için bun onlara hem maliyetli hemde uğraşması zor geliyor o yüzden müşteriye yüklüyorlar.

    Böyle cevap alınca bende dedimki ee bu ürün garantili olduğu için servis yapmazmı yapar ama o zaman siz götürüp getireceksiniz bizim sorumluluğumuz olmaz dedi orada ki bayan yani olay şu ben götürürüm dersen kutu önemli değil zaten teknosa ile işin kalmıyor ama teknosa yapsın dersen herşeyi kutuyu atmayacan

    birde şu var söylemeyi unuttum ben kutu bulurum dersenizde olmas lazım yani bir dvd niz var ama kutu yok dvd kadar sağlam bir kutu yaparsanız oluyormuş

    Söylenilen şey doğru.Kargoya verdiğiniz bir ürünün orjinal kutusu olmayınca size bir kağıt imzalatıyorlar ve kargoda meydana gelebilecek hasarlardan dolayı kendilerinin sorumlu olmadığını belirtiyorlar.Ancak ne olursa olsun söylenilen şey gerçekten komik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FletneR_

    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    bunu ben birkeresinde özellikle sormuştum cevap olarak şunu verdiler;
    Şimdi ürün arızalanınca teknosa bunu direk fabrikaya gönderiyormuş ve görmeyi kargo ile yapıyorlarmış haliylede kargo kutusuz mal taşımıyor taşısa bile ben o zaman sorumluluk almam diyormuş birşey olursa. Biz kutuyu atınca teknosa nın kutu bulması lazım göndermek için bun onlara hem maliyetli hemde uğraşması zor geliyor o yüzden müşteriye yüklüyorlar.

    Böyle cevap alınca bende dedimki ee bu ürün garantili olduğu için servis yapmazmı yapar ama o zaman siz götürüp getireceksiniz bizim sorumluluğumuz olmaz dedi orada ki bayan yani olay şu ben götürürüm dersen kutu önemli değil zaten teknosa ile işin kalmıyor ama teknosa yapsın dersen herşeyi kutuyu atmayacan

    birde şu var söylemeyi unuttum ben kutu bulurum dersenizde olmas lazım yani bir dvd niz var ama kutu yok dvd kadar sağlam bir kutu yaparsanız oluyormuş

    Söylenilen şey doğru.Kargoya verdiğiniz bir ürünün orjinal kutusu olmayınca size bir kağıt imzalatıyorlar ve kargoda meydana gelebilecek hasarlardan dolayı kendilerinin sorumlu olmadığını belirtiyorlar.Ancak ne olursa olsun söylenilen şey gerçekten komik.

    Alıntıları Göster
    Verecekleri ürünün kutusunu alsınlar, komedi baska bir sey demiyorum:D Asıl kendileri kaybedio onunda farkında değiller gel sony,samsung alma bunu okuduktan sonra!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blowout

    Verecekleri ürünün kutusunu alsınlar, komedi baska bir sey demiyorum:D Asıl kendileri kaybedio onunda farkında değiller gel sony,samsung alma bunu okuduktan sonra!

    Alıntıları Göster
    toshiba iyice müşteri kaybediyor farkında değil artık laptoplarından bile soğuyorum bunları görünce, sabancı da artık bu teknosayı adam etmeli adam!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Attorney58 -- 10 Şubat 2008; 13:24:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teme

    Bazuı ürünlerin kutusu üzerinde garanti süresince kutuyu saklayın diyor, değişimi iadeyi zorlaştırmak için bir taktik aslında. Ayrıca kutuyu koskoca şekilde saklamanıza gerek yok, çoğu kutu belirli yerlerinden katlanıp yamyassı hale gelir, böylece dolap arkası vs bir yerde saklayabilirsiniz. Ben tv nin kutusunu bu şekilde sakladım, köpüklerini de uygun bir yere kaldırdım. Taşınma vs gerektiğinde orjinal ambalajında rahatça taşıyabilirim ;)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: teme
    Bazuı ürünlerin kutusu üzerinde garanti süresince kutuyu saklayın diyor, değişimi iadeyi zorlaştırmak için bir taktik aslında. Ayrıca kutuyu koskoca şekilde saklamanıza gerek yok, çoğu kutu belirli yerlerinden katlanıp yamyassı hale gelir, böylece dolap arkası vs bir yerde saklayabilirsiniz. Ben tv nin kutusunu bu şekilde sakladım, köpüklerini de uygun bir yere kaldırdım. Taşınma vs gerektiğinde orjinal ambalajında rahatça taşıyabilirim ;)

    Kutunun bulunup bulunmamasını "değişim" için şart koşabilmek, firmaların değil Tüketici Kanunu'nun insiyatifindedir. Bir firma benim ürünümün garantisi 18 ay dedi diye 18 garanti sunamaz; tüketici kanunu 24 ay diyorsa o geçerlidir. Ancak tabi tüketicinin lehine olmak üzere bu süre uzatılabilir.

    Belki her şehirde servisi olmayan firmalar, cihazın servise kargo ile gönderilebilmesi için tüketiciye kutusunu saklayın diyebilir. Ancak değişim onayı gelmiş bir Tv için kutu yoksa işlem yapamayız demek, tamamen art niyet göstergesidir.

    Sırf distribütörleri yüzünden, ne kadar kaliteli olsalar da dünyaca ünlü markaların ürünlerini almaya korkar hale geldim. Çünkü değerleri 1800 YTL üzeri olduğu için Kaymakamlık'taki Tüketici Hakem Heyeti'ne değil, doğrudan Tüketici Mahkemesi'ne başvurmanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: teme
    Bazuı ürünlerin kutusu üzerinde garanti süresince kutuyu saklayın diyor, değişimi iadeyi zorlaştırmak için bir taktik aslında. Ayrıca kutuyu koskoca şekilde saklamanıza gerek yok, çoğu kutu belirli yerlerinden katlanıp yamyassı hale gelir, böylece dolap arkası vs bir yerde saklayabilirsiniz. Ben tv nin kutusunu bu şekilde sakladım, köpüklerini de uygun bir yere kaldırdım. Taşınma vs gerektiğinde orjinal ambalajında rahatça taşıyabilirim ;)

    Kutunun bulunup bulunmamasını "değişim" için şart koşabilmek, firmaların değil Tüketici Kanunu'nun insiyatifindedir. Bir firma benim ürünümün garantisi 18 ay dedi diye 18 garanti sunamaz; tüketici kanunu 24 ay diyorsa o geçerlidir. Ancak tabi tüketicinin lehine olmak üzere bu süre uzatılabilir.

    Belki her şehirde servisi olmayan firmalar, cihazın servise kargo ile gönderilebilmesi için tüketiciye kutusunu saklayın diyebilir. Ancak değişim onayı gelmiş bir Tv için kutu yoksa işlem yapamayız demek, tamamen art niyet göstergesidir.

    Sırf distribütörleri yüzünden, ne kadar kaliteli olsalar da dünyaca ünlü markaların ürünlerini almaya korkar hale geldim. Çünkü değerleri 1800 YTL üzeri olduğu için Kaymakamlık'taki Tüketici Hakem Heyeti'ne değil, doğrudan Tüketici Mahkemesi'ne başvurmanız gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    hocam bu 1800 ytl meselesinden eminmiyiz ?

    herkes başka başka rakamlar telaffuz ediyor. bende sanki 500 milyon TL gördüm gibi hatırlıyorum yönetmeliğe bakarken

    EDİT: özür diliyorum yönetmeliğe baktım şimdi. heyetin bakacağı tutar her sene aralık ayında bakanlıkça belirleniyormuş


    EDİT 2: benim gördüğüm 500 milyon Tüketicinin Krunması Hakkındaki Kanun'da geçiyormuş: "Değeri beşyüz milyon liranın altında bulunan uyuşmazlıklarda tüketici sorunları hakem heyetlerine başvuru zorunludur. Bu uyuşmazlıklarda heyetin vereceği kararlar tarafları bağlar."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toggle -- 10 Şubat 2008; 23:08:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggle

    hocam bu 1800 ytl meselesinden eminmiyiz ?

    herkes başka başka rakamlar telaffuz ediyor. bende sanki 500 milyon TL gördüm gibi hatırlıyorum yönetmeliğe bakarken

    EDİT: özür diliyorum yönetmeliğe baktım şimdi. heyetin bakacağı tutar her sene aralık ayında bakanlıkça belirleniyormuş


    EDİT 2: benim gördüğüm 500 milyon Tüketicinin Krunması Hakkındaki Kanun'da geçiyormuş: "Değeri beşyüz milyon liranın altında bulunan uyuşmazlıklarda tüketici sorunları hakem heyetlerine başvuru zorunludur. Bu uyuşmazlıklarda heyetin vereceği kararlar tarafları bağlar."

    Alıntıları Göster
    bu arada sigore galiba sizin 1800 dediğiniz sınır da arttırılmış

    Tüketici Hakem Heyetlerinin, taraflardan biri tüketici olan sorunlarda bakmakla yetkili oldukları ürün ya da hizmetin maddi üst sınır değer değeri, 724 YTL'den 792 YTL'ye yükseltildi. Büyükşehirlerde kurulu bulunan Merkez İlçe Hakem Heyetlerinin bakmakla yükümlü olduğu rakam üst sınırı ise 1.750 YTL'den 2.067,89 YTL'ye çıkarıldı.

    bu Aralık 2006 daki rakam. eminim aralık 2007 de daha da yukarı çekilmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggle

    bu arada sigore galiba sizin 1800 dediğiniz sınır da arttırılmış

    Tüketici Hakem Heyetlerinin, taraflardan biri tüketici olan sorunlarda bakmakla yetkili oldukları ürün ya da hizmetin maddi üst sınır değer değeri, 724 YTL'den 792 YTL'ye yükseltildi. Büyükşehirlerde kurulu bulunan Merkez İlçe Hakem Heyetlerinin bakmakla yükümlü olduğu rakam üst sınırı ise 1.750 YTL'den 2.067,89 YTL'ye çıkarıldı.

    bu Aralık 2006 daki rakam. eminim aralık 2007 de daha da yukarı çekilmiştir.

    Alıntıları Göster
    2008 de biraz daha artmış

    Buna göre 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un değişik 22. maddesinin 5 ve 6. Fıkrasındaki Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinin kararlarının bağlayıcı olacağına ilişkin üst veya tüketici mahkemelerinde delil olacağına ilişkin alt parasal sınır 827,05 ytl,
    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren İl Hakem Heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 2.159,08 ytl, olarak yeniden belirlendi.

    Oranlar 1 Ocak 2008 gününden itibaren geçerli olacak


    yırttım ben abicim. ben 1,999 a almıştım tv yi. demekki sorun çıkarırlarsa başvurabiliyorum bu durumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggle

    2008 de biraz daha artmış

    Buna göre 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un değişik 22. maddesinin 5 ve 6. Fıkrasındaki Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinin kararlarının bağlayıcı olacağına ilişkin üst veya tüketici mahkemelerinde delil olacağına ilişkin alt parasal sınır 827,05 ytl,
    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren İl Hakem Heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 2.159,08 ytl, olarak yeniden belirlendi.

    Oranlar 1 Ocak 2008 gününden itibaren geçerli olacak


    yırttım ben abicim. ben 1,999 a almıştım tv yi. demekki sorun çıkarırlarsa başvurabiliyorum bu durumda.

    Alıntıları Göster
    bu ne ya kıvırmak için başka şey bulamamış mı bu adamlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerinanç

    bu ne ya kıvırmak için başka şey bulamamış mı bu adamlar?

    Alıntıları Göster
    BULLSHIT!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joyberk

    BULLSHIT!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: joyberk
    BULLSHIT!

    Bazı sorularım var :

    1. Türkçe bilmiyorsanız yukarıdaki onca mesajı nasıl anladınız ?
    2. Türkçe biliyorsanız, neden İngilizce mesaj yazıyorsunuz ?
    3. Konuyu okuyan herkesin hemfikir olduğu bir görüşü, tek kelime ve ikon ile yazmanın sizce foruma ne gibi faydası var ?

    Tüm sorulara "sana ne" diye de cevap verebilirsiniz, ancak benim yukarıdakileri yazmam gerekiyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: joyberk
    BULLSHIT!

    Bazı sorularım var :

    1. Türkçe bilmiyorsanız yukarıdaki onca mesajı nasıl anladınız ?
    2. Türkçe biliyorsanız, neden İngilizce mesaj yazıyorsunuz ?
    3. Konuyu okuyan herkesin hemfikir olduğu bir görüşü, tek kelime ve ikon ile yazmanın sizce foruma ne gibi faydası var ?

    Tüm sorulara "sana ne" diye de cevap verebilirsiniz, ancak benim yukarıdakileri yazmam gerekiyordu...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: joyberk
    BULLSHIT!

    Bazı sorularım var :

    1. Türkçe bilmiyorsanız yukarıdaki onca mesajı nasıl anladınız ?
    2. Türkçe biliyorsanız, neden İngilizce mesaj yazıyorsunuz ?
    3. Konuyu okuyan herkesin hemfikir olduğu bir görüşü, tek kelime ve ikon ile yazmanın sizce foruma ne gibi faydası var ?

    Tüm sorulara "sana ne" diye de cevap verebilirsiniz, ancak benim yukarıdakileri yazmam gerekiyordu...



    Bence çok güzel özetlemişim

    Soru değil de sanki sorgulamışsınız biraz. Neyse, haklı olabilirsiniz ama illa foruma faydası olsun diye değil tepkimi ortaya koymak için de yazma ihtiyacı hissediyorum bazen. Eğer sizce bir sakıncası yoksa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joyberk

    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: joyberk
    BULLSHIT!

    Bazı sorularım var :

    1. Türkçe bilmiyorsanız yukarıdaki onca mesajı nasıl anladınız ?
    2. Türkçe biliyorsanız, neden İngilizce mesaj yazıyorsunuz ?
    3. Konuyu okuyan herkesin hemfikir olduğu bir görüşü, tek kelime ve ikon ile yazmanın sizce foruma ne gibi faydası var ?

    Tüm sorulara "sana ne" diye de cevap verebilirsiniz, ancak benim yukarıdakileri yazmam gerekiyordu...



    Bence çok güzel özetlemişim

    Soru değil de sanki sorgulamışsınız biraz. Neyse, haklı olabilirsiniz ama illa foruma faydası olsun diye değil tepkimi ortaya koymak için de yazma ihtiyacı hissediyorum bazen. Eğer sizce bir sakıncası yoksa

    Alıntıları Göster
    arkadaşım kendi açından bakarsan haklısın koca koli hem nediye saklıycan ama firma tarafına döndüğünde o attığın kolinin üzerinde cihazını seri numaraları var ve o seri numaraları başka bi koliye daha uygulayamazlar olabilecek ters bi durumda firma zanlı durumuna düşer bunoktada da biz tüketiye iş düşüyo ve malesef o kutuları hatta köpükleri bile atmamız gerekiyo adına üzgünüm :(




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.