Şimdi Ara

KUBA ELAND 200 İLERİ VİTESTE KAVRAMA SORUNU NEDENDİR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
3.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 2. el kuba eland 200 aldım arac 400 km de daha geçen araziye çıktım motor geri viteste çok güzel tırmanıyor lastikler patinaja düşebiliyor YARIM gaz verince ancak ileri vitese taktığımda güzel tırmanıyor ancak çok dik rampa diyelim ful gaz vermeme rağmen motor gitmiyor ful gaz kesik kesik verdiğimde gücü tekerlere daha iyi iletiyor ama devir max hali ile ileri viteste düz yolda gittiğimde gazı çok açmam gerekiyor motor aşırı devirde ileri viteste gidebiliyorum sorun nerede olabilir varyatör veya tahrik seti deniyor hangi parçayı değişmemiz gerek varyatör ü mü tahrik setinimi ? kısaca ileri vitese taktığımda motora daha fazla gaz basmam gerekiyorki haraket etsin bazı dik rampaları motora tam gaz açmama rağmen motor yerinde sayıyor.



  • Sorunu bilmem ama bakımlarını her zaman yap
    2016 model 6500 tl alıcam 2 kişi sürücez çok yakarmı
    Bide rampa çıkıcam önerirmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haribo21

    Sorunu bilmem ama bakımlarını her zaman yap
    2016 model 6500 tl alıcam 2 kişi sürücez çok yakarmı
    Bide rampa çıkıcam önerirmisin

    şunu gönül rahatlığıyla söyleyeyim çok heybetli gösterişli yakışıklı bir atv 2 kişi yürüme cıkmaya zorlanacağım dik çamurlu fındık bahçesinden banamısın demeden çikiyorum motoru çok sağlam boğulduğuna şahit olmadım tek sorunum aldığım kişi romork ile kullanmış haliyle ileri vitesin kavraması biraz tükenmiş çok gaz basmam gerekiyor tırmanırken duruşuna hayranım bu atv nin düz yolda 70 km/hız yaptım dahada zorlamadım yeter bence çok tatminkar diğer cinliler arasında kuba çok sağlam ve kaliteli olduğunu açık ara fark ettiriyor tavsiye ederim ben çok memnunum yakıt konusundada aracımı fulledim 3 gün arazide çanına okudum resmen üzerinden inmedim kaç km yaptığımı bilmiyorum ama hep arazide bayırda çamurda sürdüm çoğunlukla 2 kişi 3 kişi dik bayır çimlik rampalardan cıktım petrolde 20 tl ye tekrar fulledim.




  • tutuman_4 T kullanıcısına yanıt
    not ben 85 kiloyum 85+75+65 kilolar bindik 3 kişiyi dik baya dik rampalardan banamısın demeden cıkıyor, diğer beğendiğim yanıda motorsikletten alışık olduğum gaz kolu elcikten çevirmeli olarak gaz veriyorsun diğer atv ler gibi çubuğa basarak değil.;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutuman_4 -- 26 Mayıs 2016; 8:50:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutuman_4

    not ben 85 kiloyum 85+75+65 kilolar bindik 3 kişiyi dik baya dik rampalardan banamısın demeden cıkıyor, diğer beğendiğim yanıda motorsikletten alışık olduğum gaz kolu elcikten çevirmeli olarak gaz veriyorsun diğer atv ler gibi çubuğa basarak değil.;)

    nası yakıyo hesapladınmı.. sahibinden.com da 6850 tl ye var.. ücretsiz kargo onu alıcam.. plkada çıkarıcam zaten ehliyette var bende..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haribo21

    quote:

    Orijinalden alıntı: tutuman_4

    not ben 85 kiloyum 85+75+65 kilolar bindik 3 kişiyi dik baya dik rampalardan banamısın demeden cıkıyor, diğer beğendiğim yanıda motorsikletten alışık olduğum gaz kolu elcikten çevirmeli olarak gaz veriyorsun diğer atv ler gibi çubuğa basarak değil.;)

    nası yakıyo hesapladınmı.. sahibinden.com da 6850 tl ye var.. ücretsiz kargo onu alıcam.. plkada çıkarıcam zaten ehliyette var bende..

    KARDEŞİM BEN 300 KM DE ALDIM MOTORU MOTOR KUSURSUZ 5500 TL ALDIM SIFIRDAN FARKI YOK ÖNERİRİM SIFIR FİYATINI SORMUŞTUM 7300 TL BİZİM BURDAKİ BAYİDE... İYİ FİYAT ALMIŞŞIN YAKIT HESAPLAMA BU ATV LERDE SIKINTI ÇÜNKÜ HERZAMAN DÜZ YOL GİTMİYOSUN ARADA ARAZİYE ÇIKACAKSIN RAMPADA BAYIRDA DAĞDA TAŞLIKTA KULLANCAKSIN E HALİYLE ARAZİDE ÇOK YAKMASI NORMAL 3 GÜN ARAZİDE KULANDIM CANINI ÇIKARDIM AMA ÜZERİNDEN İNMEDİM 20 TL YAKTI NORMAL BENCE BİRAZ TİTRESİM OLUYOR RODAJ BİTENE KADAR DENDİ BEN ARACIMI BAYİDEN ALDIM İKİNCİ EL OLARAK YAĞINI SUYUNU BAKIMINI YAPTILAR YARIM SAATTE TESLİM ALDIM ÇOKTA MEMNUNUM BİR AYA KALMAZ YAYLAYA CIKIP ORDA DA KULLANCAM BAKALIM ORADA NASIL PERFORMANS VERCEK ÇOK SAĞLAM MOTOR OLDUĞUNU MALZEME KALİTESİNDEN VE PERFORMANSINDAN ANLIYORSUN ALIRSAN HAYIRLI OLSUN BU ARADA BEN OFROAD OLARAK ALDIM PLAKA RUHSAT VS UGRAŞMAMAK İÇİN ZATEN ARAZİDE KULLANIYORUM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutuman_4 -- 27 Mayıs 2016; 8:50:45 >




  • bendeki traktör belgeli b sınıfı ehliyet ile kullanabiliyorsun yani .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutuman_4

    bendeki traktör belgeli b sınıfı ehliyet ile kullanabiliyorsun yani .

    Titreşim varsa sıkıntı 30 dk lık yola gitsem asfaltta çok titriyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rodajda olduğu için ilk bşta titreşim normal her motor yapar bunu zaten suan daha az titriyor asfaltta 50 km sonrası motoru açılıyor ve titreşim yarı yarıya azalıyor. yeni ipone 10-40 motor yağı aldım hafta sonu değiştiricem yağını 500 km oldu atv bakalım titreşim azalacakmı yazarım burada sizede
  • geçen hafta sonu araziye girdim baştan aşşağı çamur oldum ama çok zevk aldım baya dik çamur rampalarda kullandım su göletlerine girdim arazide performansı muhteşem özellikle fren performansına hayran kaldım benim inerken kayıp düştüğüm yerden 2 kişi kaymadan iniyorum 4 tekerde disk olmasının büyük artısı var ve nasıl bişi yaptıysalar kaydırmıyor frenleri atv baştan aşşağı çamur oldu temizlemesi biraz zahmet verdi ama değdi açıkcası :))
  • Bu kadar geyik muhabbetinin arasında en başta ifade edilen sorun(?)un nasıl çözüldüğü bir yana, çözülüp çözülmediği bile belli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entarhan

    Bu kadar geyik muhabbetinin arasında en başta ifade edilen sorun(?)un nasıl çözüldüğü bir yana, çözülüp çözülmediği bile belli değil.

    :) SORUNU ÇÖZDÜM varyatör sökme aparatı aldım 30 tl çatallı bir anahtar kapağı söktüm ön ve arka varyatörü söktüm tahrik bilyelerini ince zımpara ile kayış tozundan temizledim kayışı balata temizleyicisiyle temizledim varyatörün balatalarını zımparaladım ufaktan ve sürtündüğü yerleri zımpara ile zımparalayıp balata temizleyiciyle bütün yağları ve balata tozlarını temizleyip taktım sıfır gibi oldu titreşimde kalktı daha önce vitesli motor kullandım bütün bakımlarını kendim yaptım ayv ninde bütün bakımlarını kendim yapmaya kararverdim nitekim öyle oldu yağınıda değiştim ipone marka yağ ile çok zevkli sürük keyfi vermeye başladı ;)




  • tutuman_4 T kullanıcısına yanıt
    Bunu öğrendiğime memnun oldum. Galiba şimdi sıra Türkçede noktalama işaretlerinin kullanılmasını öğrenmeye geldi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entarhan

    Bunu öğrendiğime memnun oldum. Galiba şimdi sıra Türkçede noktalama işaretlerinin kullanılmasını öğrenmeye geldi?

    TRABZONLUYUM DA ;) Aklıma takılan diyer soru lastk basıncı atv nin kaç olmalı lastikte 15 bar diyor az değilmi acep ön ekerin birinde fazla hava vardı sanırım lastiğin ortasını yemiş 15 bar normalmidir acaba lastik ölçüleri 21-7-10
  • tutuman_4 T kullanıcısına yanıt
    Bana soruyorsan cevabım KULLANMA KILAVUZUnu oku şeklinde olabilir ancak. Hani şu motorla beraber verilen, içinde resimlerle yazılar olan ve hiç kimsenin okumadığı kitapçık. Orada kullanıcıya lazım olan (hemen hemen) her şey bulunur. Eğer ilk sahibi bu kitapçığı vermediyse internetten ve/ya satıcısından edinmek mümkün olabilir.
  • entarhan E kullanıcısına yanıt
    Evet buldum sonunda, önler 20 psı arkalar 15 psı olarak yazıyor belki arayıp bulamayan arkadaşlara yardımcı olur, lastiğin ortası aşınmış demiştim onun sebebi de fazla hava basıncından kaynaklanıyormuş.
    aracın ileri vitesteki kavrama sorunu lastik ve balata tozlarından kaynaklanıyormuş ayrıca söküp tiner, zımpara ve balata spreyi ile tozlardan arındırıp sorunu ortadan kaldırdım bilginize. zımpara 1 tl tiner 5 tl varyatör sökme anahtarı 30 tl totalde 36 tl ye aracın ön arka varyatör aksamını temizlemiş oldum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.