Şimdi Ara

Küçük Motorlu Araçlara Tövbe (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
4
Favori
4.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-1985-model-560-sec-klasik-olacak-mercedes-125289035/detay

    bu aracı alın o zaman hocam ufak motora tövbeyse

    Su arabanin onunde 1 dklik saygi durusuna davet ediyorum herkesi

    HAS Alman budur iste

    Alıntıları Göster
    Dün 1.4 TDCI ile 4 kişi+klima dur kalk trafikte yokuşta kaldıramadım stop etti araç :) Küçük hacimli turbolu araçlarda turbo lagı büyük sıkıntı. İlk devirlerde gücünün yarısını bile zor alıyorsunuz. Maksimum gücün 70bg olduğunu da düşünürsek klima çalışırken +3 kişiyi 30-45 beygirle çekmek bayağı zor. Büyük hacim ve silindir sayısı hakkaten önem kazanıyor. Avrupa'nın düz yollarında belki güzel gideriz de Ankara'nın yokuşlarında pek mümkün değil :/

    Ekleme yapayım yoğun trafikte hava kirliliğinden beygir gücünün düştüğü de bir gerçek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 30 Haziran 2013; 0:30:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-1985-model-560-sec-klasik-olacak-mercedes-125289035/detay

    bu aracı alın o zaman hocam ufak motora tövbeyse

    Bune böyle be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    1,3 multijetin ankarada kalkamayacagi yokus yoktur. O araci kaldiramayan sofor vardir. Oyle seyler yaziliyor ki akla hayale gelmeyecek seyler.5 sene 60 hp 1.0 lpg li arac kullandim turkiyenin gezmedigim yeri dagi tasi kalmadi arabanin daha bir gun bir yokusu cikamadigi olmadi. Bu arabalardan ne bekliyorsunuz yada nasil kullaniyorsunuz anlamiyorum ki. Araba zorlaniyorsa 1 vites dusersin yetmedimi bir vites daha dusersin hepsi budur. Ha siz bastan dusuk motorlu araci ucacak kacacak diye aldiysaniz zaten hata sizde arabada degilki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-1985-model-560-sec-klasik-olacak-mercedes-125289035/detay

    bu aracı alın o zaman hocam ufak motora tövbeyse

    Su arabanin onunde 1 dklik saygi durusuna davet ediyorum herkesi

    HAS Alman budur iste

    Alıntıları Göster
    Çıkılmayacak yokuş yoktur, vitesi boşa atıp(debriyaj değil) ara gaz verip(ki gerçek ara gaz budur) 1'e çekseydiniz vitesi sorun olmazdı.

    Tabi çoğu araç durmadan 1'e atmıyor normalde ara gaz istiyor senkromeç olmadığından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    1,3 multijetin ankarada kalkamayacagi yokus yoktur. O araci kaldiramayan sofor vardir. Oyle seyler yaziliyor ki akla hayale gelmeyecek seyler.5 sene 60 hp 1.0 lpg li arac kullandim turkiyenin gezmedigim yeri dagi tasi kalmadi arabanin daha bir gun bir yokusu cikamadigi olmadi. Bu arabalardan ne bekliyorsunuz yada nasil kullaniyorsunuz anlamiyorum ki. Araba zorlaniyorsa 1 vites dusersin yetmedimi bir vites daha dusersin hepsi budur. Ha siz bastan dusuk motorlu araci ucacak kacacak diye aldiysaniz zaten hata sizde arabada degilki.

    Hocam doblo aldığıma göre ticari amaçlı kullanıcam demektir ve bu araba yüklü halde yokuşta park halindeyken kalkmıyor aracı çok zorlamak gerekiyor araca da yazık bana da yazık ayrıca sanki multijet motorları babanız üretiyor da motora küfür etmişiz gibi bi tavır sergilemişiniz bu kadar marka fanatiği olmanızı tavsiye etmem objektifliğinize gölge düşürür bu durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-1985-model-560-sec-klasik-olacak-mercedes-125289035/detay

    bu aracı alın o zaman hocam ufak motora tövbeyse

    Fabrika verisi 19.4 L/100 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    1,3 multijetin ankarada kalkamayacagi yokus yoktur. O araci kaldiramayan sofor vardir. Oyle seyler yaziliyor ki akla hayale gelmeyecek seyler.5 sene 60 hp 1.0 lpg li arac kullandim turkiyenin gezmedigim yeri dagi tasi kalmadi arabanin daha bir gun bir yokusu cikamadigi olmadi. Bu arabalardan ne bekliyorsunuz yada nasil kullaniyorsunuz anlamiyorum ki. Araba zorlaniyorsa 1 vites dusersin yetmedimi bir vites daha dusersin hepsi budur. Ha siz bastan dusuk motorlu araci ucacak kacacak diye aldiysaniz zaten hata sizde arabada degilki.

    Hocam doblo aldığıma göre ticari amaçlı kullanıcam demektir ve bu araba yüklü halde yokuşta park halindeyken kalkmıyor aracı çok zorlamak gerekiyor araca da yazık bana da yazık ayrıca sanki multijet motorları babanız üretiyor da motora küfür etmişiz gibi bi tavır sergilemişiniz bu kadar marka fanatiği olmanızı tavsiye etmem objektifliğinize gölge düşürür bu durum

    Alıntıları Göster
    Şöyle bi motor swap ettirip rahatlicaksın





  • Rampada selektor yapmak hos bir hareket degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-1985-model-560-sec-klasik-olacak-mercedes-125289035/detay

    bu aracı alın o zaman hocam ufak motora tövbeyse

    Su arabanin onunde 1 dklik saygi durusuna davet ediyorum herkesi

    HAS Alman budur iste

    Alıntıları Göster
    Bence kabahat araçta değil sizde.




  • Hocam ne multijeti bana ne multijetten ben multijet ozelinde yazmadim yazimi. Multijeti niye savunayim. Asil siz bana su anda asilsiz bir ithamda bulunuyorsunuz. Ben aracinizin doblo oldugunu bile bilmiyordum. yazdiklarimi birseyi savunmadigim ve size saldirmadigimi dusunerek tekrar okursaniz objektif olup olmadigimi gorursunuz.
    Kaldiki dobloya ciddi anlamda yukyukluyorsaniz ve ankara gibi yokyslu bir yerde bu araci kullanacaksaniz kusura bakmayin ama amaciniza uygun motoru tercih etmemissiniz (bunuda size bir saldiri veya fiat savunuculugu falan olarak algilamayin lutfen)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    Doblo'yu istiap haddine uygun doldurun, istediğiniz yokuşa park edin bana telefon açın gelip kaldırayım :) Klimasıda benden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 30 Haziran 2013; 0:56:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam ne multijeti bana ne multijetten ben multijet ozelinde yazmadim yazimi. Multijeti niye savunayim. Asil siz bana su anda asilsiz bir ithamda bulunuyorsunuz. Ben aracinizin doblo oldugunu bile bilmiyordum. yazdiklarimi birseyi savunmadigim ve size saldirmadigimi dusunerek tekrar okursaniz objektif olup olmadigimi gorursunuz.
    Kaldiki dobloya ciddi anlamda yukyukluyorsaniz ve ankara gibi yokyslu bir yerde bu araci kullanacaksaniz kusura bakmayin ama amaciniza uygun motoru tercih etmemissiniz (bunuda size bir saldiri veya fiat savunuculugu falan olarak algilamayin lutfen)
    Görende seni v8 8.6 mercedese biniyor sanacak, sendede 1.6 var seni nabıcaz ?
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    İmza - gönderi uyumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    Doblo'yu istiap haddine uygun doldurun, istediğiniz yokuşa park edin bana telefon açın gelip kaldırayım :) Klimasıda benden.

    Valla hocam klavye basından iş farklı oluyor ama insan parayı verip aracı alınca iş görsün istiyor ne kadar fazla mal yüklenirse o kadar sefer sayısı azalır tasarrufa geçilir iş dünyasındaki genel mantık budur.Eğer araç iş için alınıyorsa kesinlikle büyük hacim dizel motor tavsiye ederim. Fiorino kullanmadım hiç ama ona da ayrı bi gitmiyor diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    Doblo'yu istiap haddine uygun doldurun, istediğiniz yokuşa park edin bana telefon açın gelip kaldırayım :) Klimasıda benden.

    Valla hocam klavye basından iş farklı oluyor ama insan parayı verip aracı alınca iş görsün istiyor ne kadar fazla mal yüklenirse o kadar sefer sayısı azalır tasarrufa geçilir iş dünyasındaki genel mantık budur.Eğer araç iş için alınıyorsa kesinlikle büyük hacim dizel motor tavsiye ederim. Fiorino kullanmadım hiç ama ona da ayrı bi gitmiyor diyorlar

    Alıntıları Göster
    dizel araçlar çekiyor hocam siz birde 1.2 benzinli felan kullanın ben 3-4 farklı araçta multijet kullandım gayet seri. yokuşta biraz basmanız gerekecek tabiki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    Doblo'yu istiap haddine uygun doldurun, istediğiniz yokuşa park edin bana telefon açın gelip kaldırayım :) Klimasıda benden.

    Valla hocam klavye basından iş farklı oluyor ama insan parayı verip aracı alınca iş görsün istiyor ne kadar fazla mal yüklenirse o kadar sefer sayısı azalır tasarrufa geçilir iş dünyasındaki genel mantık budur.Eğer araç iş için alınıyorsa kesinlikle büyük hacim dizel motor tavsiye ederim. Fiorino kullanmadım hiç ama ona da ayrı bi gitmiyor diyorlar

    Est. klavye başı değil Ankara'dayım. İskitlerde bulunuyorum gün içinde, akşamları 100. yıl'dayım evimde. İstediğiniz zaman arayın geleyim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    1.3 multijetin kalkamadığı yokuşlar var ankarada :)

    Doblo'yu istiap haddine uygun doldurun, istediğiniz yokuşa park edin bana telefon açın gelip kaldırayım :) Klimasıda benden.

    Valla hocam klavye basından iş farklı oluyor ama insan parayı verip aracı alınca iş görsün istiyor ne kadar fazla mal yüklenirse o kadar sefer sayısı azalır tasarrufa geçilir iş dünyasındaki genel mantık budur.Eğer araç iş için alınıyorsa kesinlikle büyük hacim dizel motor tavsiye ederim. Fiorino kullanmadım hiç ama ona da ayrı bi gitmiyor diyorlar

    Alıntıları Göster
    Connect'e geçin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Connect'e geçin

    Alıntıları Göster
    Toyota MMT yi ilk çıkardığı zamanlarda aşırı şikayet gelmeye başlamış ve japonyadan bir kaç mühendis ankaraya gelmiş. mühendisleri mmt yi test etmek için yanlış hatırlamıyorsam dikmende bi yokuşa götürüyolar .japon mühendisler yolun eğimini felan aletlerle ölçüyorlar biçiyorlar. Japon mühendis : buraya oturma iznini kim verdi böyle yol olurmu? tarzına bir cümle sarfediyor. yani aracın kalkmaması normal adamlar Türkiyeyi baz alarak araç yapmıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konix

    Toyota MMT yi ilk çıkardığı zamanlarda aşırı şikayet gelmeye başlamış ve japonyadan bir kaç mühendis ankaraya gelmiş. mühendisleri mmt yi test etmek için yanlış hatırlamıyorsam dikmende bi yokuşa götürüyolar .japon mühendisler yolun eğimini felan aletlerle ölçüyorlar biçiyorlar. Japon mühendis : buraya oturma iznini kim verdi böyle yol olurmu? tarzına bir cümle sarfediyor. yani aracın kalkmaması normal adamlar Türkiyeyi baz alarak araç yapmıyorlar.



    Adamlar bihaberler burdan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Connect'e geçin

    Hocam o da içiyor mazotu. Benim 90PS'lik 10 lt yakıyordu şehiriçi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.