Şimdi Ara

Kucuk turbolu motor otomatik vites ve uzun yol (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
3.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Küçük hacimli motorlarda yükek hızlarda uzun süre yol alman turboya zarar verebilir bunu bütün turbo ile ilgili yazılarda makalelerde bulabilirsin.. Yeni bir bilgi yada icat değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    ciddiye almadin insallah?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam soru sormuş , dalga geçecek boşlar konu dışında takılsın. Burası geyik yeri değil yardımlaşma yeri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz o araçtan vazgeçin honda mühendisleri zaten bu araçları şehir içi için tasarlamış uzun yol yapmak nedir ya. Hele hele 1.5 gibi düşük hacimli turbo olmaz olsun öyle şey gitmiyor çok yakıyor yol yakınken vazgeç al 3.0 V6 bak keyfine kafan yorulmaz.
  • 1.5 motora küçük demiş.

    Hiç bişey olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 motor küçük olmadığı gibi 120 130 da yüksek bir hız değil. Devir 3000 görmez bile muhtemelen. 1.2 TSI kullanıcısı olarak bahsettiğiniz olayı da hiç duymadım. İçiniz rahat olsun hiçbir problem oluşmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honda motor konusunda en iyi markalardan birisi. Sorun olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Evet onu bi amerikan sayfasi yazmis hatta garanti sorunu cikmis. Yalniz 2016-2018 arasl motorlar diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kulu42

    Evet onu bi amerikan sayfasi yazmis hatta garanti sorunu cikmis. Yalniz 2016-2018 arasl motorlar diyor.
    Hocam Reddit’ten okuyabilirsiniz, 2019-2020 modellerinde de görülüyor aynı sıkıntı. Motorun yapısıyla ilgili bir durum ve motorda bir revizyon olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    1.5 motor küçük olmadığı gibi 120 130 da yüksek bir hız değil. Devir 3000 görmez bile muhtemelen. 1.2 TSI kullanıcısı olarak bahsettiğiniz olayı da hiç duymadım. İçiniz rahat olsun hiçbir problem oluşmaz.
    Ustad ben biraz eski kafayim araba konusunda . Eskiden 1.5 kucuk sayilir cekilmezdi. Bir de bazi ulkelerde mola vermek istemedigimden Sirbistan Bulgaristan bu da en az 5-6 saatlik hic molasiz surus demek benin Avensis eskidi o yuzden sordum . Teşekkür ederim. Honda CR V düşünüyorum ya hybrid ya da 1.5 turbosu var hybrid hem çok pahalı hem de vergi indirimi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Max_Kolesne

    Hocam Reddit’ten okuyabilirsiniz, 2019-2020 modellerinde de görülüyor aynı sıkıntı. Motorun yapısıyla ilgili bir durum ve motorda bir revizyon olmadı.

    Alıntıları Göster
    O zaman vazgeçtim ustad çok teşekkür ederim. Ikinci alternatif rav4 o zaman. Ulkemizde indirim yok ama rav4 burda indirim var. Teşekkürler saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda yazmışlar dizel araçlar yıllardır turbolu olarak kullanılıyor , 2020 yılında ancak Türkiye'de duyulurdu herhalde araç 150km yapınca kaput açıp havalandırmak

    Adamın beynine zekasına genel kültürune ne mantıklı geliyorsa onu uyguluyor araştırmak öğrenmek diye birşey yok

    Küçük motor diyorsunuz da neye göre kime göre küçük motor? 2500cc motorda 5000cc motor kullanıcısına göre küçük mesela ve küçük motor uzun yol gitmez diye bir şey kimden nereden çıkmış? Asıl uzun yola gider şehir içi kullanması daha zor bence küçük turbo benzinli aracı turbo devirine çıkıp inmek sürekli benzinli de hoş değil bence dizel bir türlü çekiş torkdan kurtarıyor ama işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370

    Yukarıda yazmışlar dizel araçlar yıllardır turbolu olarak kullanılıyor , 2020 yılında ancak Türkiye'de duyulurdu herhalde araç 150km yapınca kaput açıp havalandırmak

    Adamın beynine zekasına genel kültürune ne mantıklı geliyorsa onu uyguluyor araştırmak öğrenmek diye birşey yok

    Küçük motor diyorsunuz da neye göre kime göre küçük motor? 2500cc motorda 5000cc motor kullanıcısına göre küçük mesela ve küçük motor uzun yol gitmez diye bir şey kimden nereden çıkmış? Asıl uzun yola gider şehir içi kullanması daha zor bence küçük turbo benzinli aracı turbo devirine çıkıp inmek sürekli benzinli de hoş değil bence dizel bir türlü çekiş torkdan kurtarıyor ama işte
    Ustad teşekkür ederim ama kendi gözumle gördüğüm için sordum zaten bunu. 3 sene önce gittik Türkiyeye eşimin kardeşi 2.0 dizel turbo quattro bende 1.8 atmosferik avensis. Audi tam İsveç'e girdik turboyu yaktı surat 60 in ustune cikmadi daha 1 yaşındaki araba. Makine sigortasi olmasa 40 bin tl masraf. Bunlari görup duyunca korkuyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turbolu motorlarin uzun yolda Yuksek hizlar da gidilecek ise, motor sagligi acisindan ayni yani sabit devirle gidilmemesi tavsiye edilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısaca uzun yolda turbolu araçlarda şöyle bir sorun var.. yabancı forumlarda da muhtemelen bunu söylediler. araca bindiniz 234234 saat kullandınız uzun yolda yada 10 dk yol yaptınız hiç bir farkı yok... aracı park ettiğinizde 30 sn 1 dk kadar rolantide bekletip stop ediyorsunuz. başka da birşeye dikkat etmenize gerek yok. bunu tüm turbo dizel turbo benzinli kullanıcıları marka model farketmeden yapıyor zatten.
  • sonofisiris2 kullanıcısına yanıt
    234234 saat ya da 10dk kullanmıyorum genelde, en yakin 11dk ya da 234234saatten kısa oluyor.
    Beni etkilemedi :)

    Arkadaşım park ederken zaten gereği oluyor. Bu kadar zor değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 6 Mart 2020; 18:8:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce sivastan adanaya girmiş bulunmaktayım 1.4 turbo aracımla 1 dakika kadar rolantide çalıştı zaten ancak toparlandım vs kontağı kapatıp indim sürekli böyleyim henüz birşey olmadı :) şehir efsanelerine inanmayın. Sadece aracı sıkıştırırsan biraz yağ sıcaklığı artar 10 dk lik soğutma turu atarsınız hiç birşey olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Küçük turbolu olacağına 2.0 litrelik düz motor olsa uzun yola daha iyi gider ve aynı yakar zaten, güç te aynı olur ama daha sağlıklı gider çünkü turbo zengin karışımla ve yüksek ısıyla hem motoru hem kendini kısa sürede aşındırıp yağ yakmaya başlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Küçük turbolu olacağına 2.0 litrelik düz motor olsa uzun yola daha iyi gider ve aynı yakar zaten, güç te aynı olur ama daha sağlıklı gider çünkü turbo zengin karışımla ve yüksek ısıyla hem motoru hem kendini kısa sürede aşındırıp yağ yakmaya başlar.
    Zaten öyle olacak gibi ustad. Crv den ve rav4 ten vazgectim Mazda 2.0 atmosferik otomatik bakiyorum artık. Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kulu42 kullanıcısına yanıt
    O araba tek marşta İsveç'ten Türkiye'de Hakkariye gider. Stop ederken 30-40 sn arac rölantide çalıştırılıp turbo pervanesinin durması beklenir. Beklemeden motor kapatılırsa yağlama kesilir ve turbo pervanesi yağsız dönmeye devam edeceğinden aşınır. Aynı mantık ilk çalıştırmada da geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.