Şimdi Ara

KVK dan değişemeyen cihaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 09.06.2008 tarihinde nokia shopun hızlı servisine n91 cihazımı arıza sebebi ile verdim ve cihaz orada yapılamayınca,Kvk Kartal Kurumsal teknik servise 11.06.2008 tarihinde gittiNokia shop aracılığı ile gitti ve 2 hafta boyunca tamir için yurtdışından parça bekledi.2 hafta sonunda yapılamayacağı ,değişim yapılacağını teknik servisin cihaz takip kısmından takip ettim.Bugün yani 24.07 2008 itibari ilede 30 iş günü fazlası ile doldu.Bahse konu kvk servisini dün aradım ve cihazımın hala daha değişim beklediğini öğrendim ve 30 iş gününün dolduğunu hatırlattım.Onlarda bana Nokiayaya haber verelim ve size tekrar geri dönelim dediler.Ama daha haber gelmedi.
    Değerli forum arkadaşlarım nasıl bir yol izleyebilirim ve ne yapabilrim.
    Saygılar



  • Hocam,

    Bizimde nokia e50 telefonumuzda arıza vardı..arızası ise Download yaparken dondu kaldı telefonu kapattık birdaha açamadık..Beşiktaş kvk merkezine yolladık 1 hafta sonra dediler su kaçmış kullanıcı hatası diye geri yolladılar..resmen yalan yani..bizde sinirlendik Erzurum kvk'ya yolladık.adamlar 2 hafta içinde yaptılar geri yolladılar.yani beşiktaş bürosunun yaptığı tam bir şe...lik..o kadar laf yaptık az kaldık adamları mahkemeye veriyoduk..sende başka bir servisine yollamayı dene istersen..
  • elindeki form ile hemen servise git ve altına "30 iş günü dolduğu halde ürünü tüketicimize teslim edemiyoruz" şeklinde bir yazı yazdırıp imzalat ve o dakikadan itibaren asla telefonu alma, daha sonra hemen tüketici hakem heyetine para iadesi talebiyle bir dilekçe ver. 1 ay kadar sürecek bir süreçten sonra para iadesini alırsın

    not: fatura kimin adınaysa o yapabilir bu işlemleri.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    elindeki form ile hemen servise git ve altına "30 iş günü dolduğu halde ürünü tüketicimize teslim edemiyoruz" şeklinde bir yazı yazdırıp imzalat ve o dakikadan itibaren asla telefonu alma, daha sonra hemen tüketici hakem heyetine para iadesi talebiyle bir dilekçe ver. 1 ay kadar sürecek bir süreçten sonra para iadesini alırsın

    not: fatura kimin adınaysa o yapabilir bu işlemleri.

    İşte bu kötüü faturam yok.Ve fatura sahibide ben değilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moordillo -- 24 Temmuz 2008; 16:31:19 >
  • o zaman yapabileceğin çok fazla bir şey yok, sadece tamir edilen cihazı kabul etmiyorum 30 iş günü geçti yenisini istiyorum diye baskı yapabilirsin ki bu durumda komple telefon değil sadece anakartı değiştiriyolar genelde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    o zaman yapabileceğin çok fazla bir şey yok, sadece tamir edilen cihazı kabul etmiyorum 30 iş günü geçti yenisini istiyorum diye baskı yapabilirsin ki bu durumda komple telefon değil sadece anakartı değiştiriyolar genelde.

    Cihaz tamir edilemedi zaten değişim kararı verildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moordillo


    quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    o zaman yapabileceğin çok fazla bir şey yok, sadece tamir edilen cihazı kabul etmiyorum 30 iş günü geçti yenisini istiyorum diye baskı yapabilirsin ki bu durumda komple telefon değil sadece anakartı değiştiriyolar genelde.

    Cihaz tamir edilemedi zaten değişim kararı verildi.


    üzerinden çok zaman geçti fakat sonuç ne oldu acaba
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.