Şimdi Ara

KVK garantili telefon almayın.(Hangi marka olursa olsun)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
10.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aşağıda şikayetvar sitesine yazdığım şikayetim.
    Diğer kullanıcaları uyarmak adına buraya da yazıyorum.Siteden KVK'nın şikayetlerine bakacak olursanız büyük çoğunluğu "SIVI TEMASI" sorunuyla garanti dışında bırakılıyor.Benim telefonum çalışıyor.Batarya sorunu ile götürdüm bana"Onarımı mümkün değil" dediler.Diğer tüketicileri uyarmak istedim.Ben bundan sonra asla KVK garantili bir cihaz asla almam.



    KVK bataryası çabuk biten telefonda sıvı teması buldu ! ıgav [05 Şubat 2008, 19:38]
    11.06.2007 tarihinde aldığım sony ericsson W810i model telefonu 04.02.2008 tarihinde bataryasının çabuk bitmesi sebebiyle KVK Beşiktaş servisine götürdüm.12:00'da bıraktığım telefon için 17:22'de şu mesaj geldi."2008112-006718 nulu ürünün ekonomik onarımı mümkün değil iade alabilirsiniz."

    Daha sonra müşteri temsilcisiyle görüştüm.(Beş dakika bekledikten sonra)Bana telefonumda sıvı teması olduğunu söyledi.Cihaz takipten baktığımda ise "onarımı mümkün değil" yazıyor.

    Şikayetvar sitesinde kısa bir incelemden sonra gördüm ki kvk sevisine gelen telefonların neredeyse hepsi aynı şikayetten garanti dışı bırakılmış.

    Teknik servislerin amacı "arıza çıkarmak değil arıza çözmek olmalı".Her gelen telefona "sıvı teması vardır"demekle bu işler olmaz.Bundan sonra hangi marka olursa olsun kvk garantili bir marka asla tercih etmeyeceğim gibi bu olayı herkese bildirmeyi de kendime bir görev edineceğim.

    Ayrıca bana gönderdiğiniz mesajda 'ekonomik onarımı mümkün değil' diyorsunuz,fakat cihaz takip formunda 'ONARIMI MÜMKÜN DEĞİL' ibaresi var.Kendi belgeleriniz arasında bile çelişkili ifadeler var.Unutmayalım ki bu telefon çalışıyor.(Yarın teslim alacağım umarım hala çalışıyordur).Ayrıca faturanın aslıyla birlikte fotokopisini getirdim.Gerek yok cavabı verildi.Elimdeki formda 'belge ibraz edilmedi' yazıyor.

    Sayın KVK yetkilileri sizleri daha profesyonel çalışmaya davet ediyorum.Unutmayın ki bizim yanımızda da şikayetvar gibi müşteri haklarını savunan,ürün tercihlerini yapmadan firmalar hakkında araştırma yaptığımız yerler var.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igav -- 6 Şubat 2008; 11:55:48 >







  • Dostm sen sorun yaşamış olabilirsin, bu tarz sorunu başkalarıda yaşamış olabilir ama Türkiyenin cep telefonu piyasasında en köklü firmalarından biri kvkdır..
    Sonuçta zaten saysak bir elin parmakları kadar güvenilecek ismi bilinen firma yok..
    KVK, Genpa, Başarı, Telpa başka? başkada öyle bilinen bir firma yok ama en yaygın servis ağına sahip firma KVK..
    Sonuçta firmanın büyüklüğüne eş değerde sorunlarda çok olabilir doğaldır ama böyle bi randa kimse almasın sakın almayın demek biraz aşırı sinirle söylenildiğini düşündüğüm bir şey..
    İnşallah kimsenin başına bir daha böyle bir olay gelmezz
  • Köklü olmak yetmiyor demek ki.Benim diğer markalarla ilgili bilgim yok ama şimdiwww.şikeyervar.com'da müşteri dostu firmalara bakıyorum
    GENPA %100.Firmanın büyüklüğüne eş değer olarak sorunlar çok olabilir ama önemli olan firmanın sorun çözme grafiğidir.Kvk'nın yaptığı ,telefonların büyük bir bölümüne sıvı teması vardır.Garanti dışıdır demesi.

    Yazdıklarım bir anlık sinirle değil araştırmalarım sonucu yazdığım bilgiler.Ben bu konuda mağdur oldum,amacım diğer arkadaşları konu hakkında uyarmak.Yoksa tabiki herkes istediği seçimi yapar.
    Gönül ister ki kimse böyle şeylerle uğraşmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igav -- 6 Şubat 2008; 12:33:17 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: igav

    Köklü olmak yetmiyor demek ki.Benim diğer markalarla ilgili bilgim yok ama şimdiwww.şikeyervar.com'da müşteri dostu firmalara bakıyorum
    GENPA %100.Firmanın büyüklüğüne eş değer olarak sorunlar çok olabilir ama önemli olan firmanın sorun çözme grafiğidir.Kvk'nın yaptığı ,telefonların büyük bir bölümüne sıvı teması vardır.Garanti dışıdır demesi.

    Yazdıklarım bir anlık sinirle değil araştırmalarım sonucu yazdığım bilgiler.Ben bu konuda mağdur oldum,amacım diğer arkadaşları konu hakkında uyarmak.Yoksa tabiki herkes istediği seçimi yapar.
    Gönül ister ki kimse böyle şeylerle uğraşmasın.

    +1




  • KVK'nın napıcaa belli olmuyo açıkçası.
    Günü dolmadan 0 cihar verdiide var, 29.günü tamir etmeyip geri vereni de var.

    En bilindik yapmama masereti ise su kaçmış...
  • zamanında bu sıvı teması olayı benim de başıma gelmişti ikinci el w800i almıştım 4. günde servise gönderdim sıvı teması var dediler. sonra aldım telefonu çalışır vaziyetteyken geri iade ettim sıfırını aldım. Demekki bu sıvı teması var olayını herkese yapıyolar.
  • korkudan servise gönderemiyoruz telefonu 2 kez işim düştü garantiye şuanda garantide telefonum inş. zorluk çıkarmazlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Genelde zorluk değil SU çıkarıyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: igav

    Genelde zorluk değil SU çıkarıyorlar.

    Yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum.
    Adamlar her cihaza sıvı teması diyorlar.
    BlackBerry'nin pil kapağı kırılıyor. Board değişiecek deyip 1000 YTL para istiyorlar.
  • valla ben kvk dan memnunum... o kadar sağlam çalışan w900i yi bile kaç kere bozdum... adamlar yaptılar valla.. hatta bi keresinde sahte mms almıştım bi süre kullandım... bi süre sonra bozdu telefonu... çok fena bozulmuştu yane... 20 gün sonra yenisi ile değiştirdiler... ben seviyorum kvk'yı...
  • bu sorunlar sadece kvk has deil türkiyede benzer sorunlar çoğu firmada çıkıyo malı satana kadar anlıycağınız.
  • ama allahtan biz sonyericsson cular kendimizi telpanın şevkatli kollarına bıraktık
  • eskiden en iyi anılan şirketti şimdi ise kendilerini böyle sebeplerden dolayı rezil ediyorlar, yazık.
  • ondada olur sıvı teması ondada (telpa)
  • bende asla kvk dan tel almam ...700 milyona aldıgım teli sinirden kırdım ve attım sıvı teması yoktu eminim
  • Zaten artık KVK garantisiyle satışa sunulan iki marka cep telefonu var Nokia ve BlackBerry
  • konuyu açan arkadaşa sondamlasına kadar katılıyorum
    daha önce elimde siemens sx1 vardı ve başarıya bırakıyordum genelde birgün sonrada teslim alıyordum uzun sürdüğündede de yerine kullanmak için telefon veriyorlardı.memnundum
    sonra anneme aldıgım sonyericson k300ü kvk ya joystick ve batarya sorunu yüzünden götürdüm 1 hafta döndüler ve ve ekonomik onarım mümkün değil sıvı teması ne alakaysa muhtemelen garantinin bitmesine az kalmış telefonları yapmak istemiyorlar
    allah kimseyi kvk ya düşürmesin
    ben artık özellikle kvk garantisiz telefon arıyorum
  • genpa garantili ürün kullanıyorum.

    şimdiye kadar bi sorun çıkmadı telefonda çıkınca anlarız.
  • aynen katılıyorum arkadasa teknık elemanı yetersız benım 3 yasındakı yegenım bıle daha ıyı tamır eder telefonu ben d900 kullanıyorum servıse verdıgım gunden berıdır telefondan tıskındım cesıtlı oyunlar cevırıyorlar yazılı belge ıstıyorum vermıyorlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: igav

    Aşağıda şikayetvar sitesine yazdığım şikayetim.
    Diğer kullanıcaları uyarmak adına buraya da yazıyorum.Siteden KVK'nın şikayetlerine bakacak olursanız büyük çoğunluğu "SIVI TEMASI" sorunuyla garanti dışında bırakılıyor.Benim telefonum çalışıyor.Batarya sorunu ile götürdüm bana"Onarımı mümkün değil" dediler.Diğer tüketicileri uyarmak istedim.Ben bundan sonra asla KVK garantili bir cihaz asla almam.



    KVK bataryası çabuk biten telefonda sıvı teması buldu ! ıgav [05 Şubat 2008, 19:38]
    11.06.2007 tarihinde aldığım sony ericsson W810i model telefonu 04.02.2008 tarihinde bataryasının çabuk bitmesi sebebiyle KVK Beşiktaş servisine götürdüm.12:00'da bıraktığım telefon için 17:22'de şu mesaj geldi."2008112-006718 nulu ürünün ekonomik onarımı mümkün değil iade alabilirsiniz."

    Daha sonra müşteri temsilcisiyle görüştüm.(Beş dakika bekledikten sonra)Bana telefonumda sıvı teması olduğunu söyledi.Cihaz takipten baktığımda ise "onarımı mümkün değil" yazıyor.

    Şikayetvar sitesinde kısa bir incelemden sonra gördüm ki kvk sevisine gelen telefonların neredeyse hepsi aynı şikayetten garanti dışı bırakılmış.

    Teknik servislerin amacı "arıza çıkarmak değil arıza çözmek olmalı".Her gelen telefona "sıvı teması vardır"demekle bu işler olmaz.Bundan sonra hangi marka olursa olsun kvk garantili bir marka asla tercih etmeyeceğim gibi bu olayı herkese bildirmeyi de kendime bir görev edineceğim.

    Ayrıca bana gönderdiğiniz mesajda 'ekonomik onarımı mümkün değil' diyorsunuz,fakat cihaz takip formunda 'ONARIMI MÜMKÜN DEĞİL' ibaresi var.Kendi belgeleriniz arasında bile çelişkili ifadeler var.Unutmayalım ki bu telefon çalışıyor.(Yarın teslim alacağım umarım hala çalışıyordur).Ayrıca faturanın aslıyla birlikte fotokopisini getirdim.Gerek yok cavabı verildi.Elimdeki formda 'belge ibraz edilmedi' yazıyor.

    Sayın KVK yetkilileri sizleri daha profesyonel çalışmaya davet ediyorum.Unutmayın ki bizim yanımızda da şikayetvar gibi müşteri haklarını savunan,ürün tercihlerini yapmadan firmalar hakkında araştırma yaptığımız yerler var.

    Saygılar.






  • kvk kadar işini rezil eden bi firma yok arkadaslar dıger arkadaslarında dedıgı gıbı genelde cıhazlara su kacırıyorlar yazılı belge ıstedıgınde vermıyorlar cıhazı yaptık dıye teslım edıyorlar veya bı parcasını degıstırıp on parca degıstırmıs gıbı yapıyorlar benım telefonun kızak problemı varken anakartını degıstırdıler ne alakaysa anlayamadım sımdı telefondan resmen tıskındım kafam bozuluyo gıdıp dagıtacam valla allah ya onlara verır ya bana sankı garantılı telefon aldık boyle olacagını bılseydım valla daha ucuza garantısız alırdım bozuldugunda yere vururdum kı stres atardım sımdı telefonu gordukce streslenıyorum bence yukarıdakı arkadasın bırısı dogru soylemıs kvk garantılı telefonu kesınlıkle almayın...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.