Şimdi Ara

Kvk haklı mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sony telefonum daha öncede olduğu gibi açılmamaya başladı ve gene garantiye götürdüm ama bu sefer süreç hızlansın diye kvk ya direk ben verdim. Telefonun arkasında kesikler var sadece kapakta ve ekranın çerçevesinde kırıklar var 2 sene olucak nerdeyse dökülmeye başladı . Telefon evde şarja takınca veya hafif vurunca açılıyordu birden bidaha kapanıyordu büyük ihtimal biyerlerinde temassızlık vardı .Telefonu verdikten sonra beni aradılar ve 290 tl ücret istediler telefon darbe yüzünden ekran kırıkmış ben verirken çiziği bile yoktu ? bir önceki verişim de aynı sebepten vermiştim telefon biraz daha temizdi tabi sıkıntı olmadan yapmışlardı anakart değişimi yazıyordu kağıtta da.Şimdi ben telefonu almaya gidince itiraz etmeli miyim umarım telefona bir şey yapmamışlardır şarjda açılıyordu çünkü .



  • Kırık, çizik vs varsa telefonu teslim ederken ön rapora zaten görevli yazıyor. En ufak zedelenmeyi bile yazıyor. Eğer yazmadıysa KVK ile görüşülebilir bir konu. Yok, sana verilen kağıtta "şurada darbe, burada kırık var" vs yazıyorsa KVK haklı.
  • barbar adam kullanıcısına yanıt
    Hocam asıl sormak istediğim bu değildi telefonu daha teslim almadım yarın alacağım. çizik darbe var diye garanti garanti dışına çıkması normal mi ve ekranda problem yokken ekran değişiminden bahsediyorlar. Aynı sebepten bir kez daha verdim çünkü anakart değiştirip yollamışlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandere5858

    Hocam asıl sormak istediğim bu değildi telefonu daha teslim almadım yarın alacağım. çizik darbe var diye garanti garanti dışına çıkması normal mi ve ekranda problem yokken ekran değişiminden bahsediyorlar. Aynı sebepten bir kez daha verdim çünkü anakart değiştirip yollamışlardı.

    Hocam çatlak ve kırık olduğu zaman garanti dışı kalıyor. Çizik, boya kavlaması, soyulma vs olduğu zaman garanti dışı kalmıyor. Ekranda problem yokken ekran değişimi demeleri ilginç. Teslim almaya gittiğinde teknik servisten bir elemana sorabilirsin. Onlar içeriden çağırıyorlar zaten kendileri anlamadığı konu olunca. İlgili kişi geliyor, bakıyor, dinliyor.
  • barbar adam kullanıcısına yanıt
    Öyle yapıcam artık hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da çok benzer bir durum oldu. Güç düğmesinin üstündeki kasa kısmında darbe vardı. Ben telefonu kulaklık girişi ve ikincil mikrofon arızası nedeniyle vermeme rağmen onu sorun edip 471 lira istedi KVK.



    Ben de Sony'e telefonu bunun için vermediğimi söyleyince onlar da bana teknik servis cihazı tamamıyla tamir ettiklerini söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice varken KVK'ya vermeyin telefonu. Şerefsizler kamera camını lekeleyip göndermişlerdi ilk seferlerinde. Teleservice bu konuda candır. Ülkemizdeki teknik servislerde yaşanan mağduriyet vakalarına dayanarak şunu söyleyebilirim ki Teleservice kötünün iyisi...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.