Şimdi Ara

Lacie - 500GB USB Harici Harddisk 165 YTL!!! (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
752
Cevap
1
Favori
44.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: greenflash

    Forum yöneticisi arkadaşımın söylediklerine tamamen katılıyorum. Sizin bazı söylemleriniz bu kampanyanın başlangıcı ve devamı sırasında çok iddialıydı. Örneğin; "bu fiyatı başka yerde bulamazsınız", "bayiler bile bu fiyata bulamaz", "şu firmada sadece şu kadar kaldı", "müjdesini vereyim, evet kesin 16mb cacheli olacak" ve daha aklıma gelmeyen bir türlü iddia.

    Ancak listelenen ürün yerine farklı bir ürün göndermeniz, ürünü zamanında göndermemeniz, kullanıcıları yanıltıcı bilgi vermeniz, stokta olmayan bir ürünü varmış gibi gösterip sipariş almanız, zaten online alışverişe temkinli yaklaşan biz kullanıcıları soğutmaya yetmiştir.


    Ürünü sipariş ettikten sonra, telefonla arayıp durumunu soracaksak ne anlamı kaldı, kampanyalı ürün almanın, ödediğimiz telefon faturası, ekstra vakit kaybı ve buradaki sayfalarca tartışma ürünün maliyetini belki de daha pahalı yapıyor bizler için.


    Ne yapmamız gerekir demişsiniz.

    Benim önerim;

    1) Sitenizde stokta olmayan bir ürünü varmış gibi göstermeyin.
    2) Listelediğiniz ürünler için stok sayacı ekleyin.
    3) Listelediğiniz ürün neyse onu gönderin. Gri kasa listeleyip, siyah kasa göndermek ya da tam tersini yapmak ticaret ahlakına uymuyor.
    4) Eğer bir ürüne aynı gün kargo etiketi koyduysanız, siparişin verildiği andan itibaren en geç sonraki iş günü kargoya verin.
    5) Kargo takibi sayfanızı gözden geçirin. Çünkü bazı arkadaşların söylediğine göre "Tedarik Aşamasında" yazan ürünü kargoya teslim etmişsiniz, ya da tam tersi durumlar söz konusu olmuş.
    6) Bir kampanya yapmadan önce ürün dağıtımcısı ile detayları tam olarak konuşun. Örneğin; Elinizde kaç adet siyah kasa var? Kaç adet gri kasa var? Gibi soruları sorun. Ve Bu ürünleri ayrı olarak listeleyin. Eminim bir çok kullanıcı ne almak istiyorsa onu sipariş veriyordur. Ama gelen ürün farklılık gösterdiğinde bu kabul edilebilir olmayabilir.
    7) Müşteri Hizmetleri telefon sisteminizi gözden geçirin, destek personelinizi bilgilendirin. Çünkü bazı durumlarda çağrılarımızda geri dönüş yapılmıyor. Bu hiç de etik bir durum değil. Ayrıca müşteri temsilcileriniz meşgul olduğunda sistem tekrar sanki yeni arama yapmışız gibi en başa yönlendiriyor. Bunu da araştırmanızı ve daha stabil bir sistem kurmanızı öneririm.

    8) Değişimlerle ilgili prosedürler: Sizin hatanızdan kaynaklanan bir durum söz konusuydu. Ancak buradaki bazı kullanıcılar (en azından ben) ihtiyacım olduğu için ürünü 28 Ekim'de sipariş ettim. Daha sonra siyah kasa geldiğinde geri gönderin değiştiririz dediniz. İyi niyetiniz güzel, ancak o ürünü çoktan kullanmaya başlamıştım. Yani burada ürünü almam, geri göndermem sizin değişim yapıp yeni ürün yollamanız her iki taraf için ekstra zaman & para kaybından başka birşey olmayacaktır.

    9) Son olarak ne kadar iyi niyetli olursanız olun, PROFESYONEL olmanızı öneririm.

    Not: Geçtiğimiz hafta yaşadığım sorunu gidermek için beni aramıştınız ve bir yanlış anlaşılma olduğunu belirtmiştiniz. Bu davranışınız ve iyi niyetiniz için teşekkürler.

    Bu arada ürünü alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Yönetici arkadaşın da söylediği gibi eğer ürünü çıkarıp kasa içine monte etmeyecekseniz, sizin için 8mb ya da 16mb ön belleğin çok fazla bir performans farkı olmayacaktır.

    Gerçektende bi çok maddede size katılıyorum . Bunun için sistemimiz herzaman geliştirmeye çalışıyoruz ve davranışlarımızıda.




  • Çok ağır bir yorum olmuş. İstifa gerektirecek bir durum yok ki. Ayrıca estore daha önceden pek sevilmeyen bir alışveriş sitesi olmasına rağmen Haydar Bey sayesinde içimizden pek çoğu bu ürünü aldı ve memnunuz. O kadar olumsuz mesajın ardına üründen ve hizmetten memnun biri olarak bu mesajı yazmam gerektiğini hissettim. İsmi lazım değil site gibi 2 ay giriş tarihini ertelemediler ve gecikme sebebini açıkça belirttiler. Bu arada eğer istifa edecekse yerine Meryem Hanımı alsınlar Konuyu bilmeyenler için Logitech VX Nano kısmını bir ziyaret edin derim.

    Bu ürün için sundukları hizmet ve destek için Haydar Bey ve E_Store sitesine teşekkür ediyorum.




  • Haydar beyin yerinde gözü olanlar var heralde...!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: www.estore.com.tr


    quote:

    Orjinalden alıntı: Jijimm

    Müsadenizle şahsi fikrimi söylemek istiyorum..


    Bu kadar arkadaş estore tarafından magdur edilmiş gözüksede bu magduriyet bilgisayar yetkilisi tarafından olmuştur..estore'dan bu kadar kişinin soguması sizin estore'a daha fazla zarar vermemeniz için bulundugunuz mevkiden istifa etmeniz gerektiginin kanısındayım..


    İsterseniz estoreyi kapatıp gidelim. Ben burda surekli olarakta sorunlara cozum bulmaya calıstıgımıda unutmayın. Krumsal bir kimlik tasıyan firmamızda bunu yapmam gerekiyordu buda belli oldu Bundan sonraki arkadaslarada söylüyorum sorunlarınızı MÜŞTERİ HİZMETLERİ DESTEK HATTINDAN ÇÖZEBİLİRSİNİZ.



    şimdi gelelim asıl meseleye..

    böyle birşeyi istemek herhalde kimsenin haddi değil..

    ortaya çıkarmak istedigim memnun olmayanların yanı sıra memnun olanlar savunanlar vede teşekkür edenlerde var..

    O yüzden yöneticilerde dair satılan ürünlerde memnun olmayanların yanı sıra memnun olanlarıda göz önünde bulundurup öyle yorum yapsınlar..


    @ tmcc

    Haydar beyin yerinde gözü olanlar var heralde...!


    bunada sadece




  • Vallaha ben ilk sipariş verip alanlardım. Açıkçası üründen , özellikleri açısından memnun kaldım. Haydar bey'inde buraya ilgilenip cevap yazması kendisine büyk bi + bence. Sonuçta müşteri hizmetlerine kalsa olay biton tel masrafı olucaktı ve aldıgınız ürünün fiyatına sevinemicektik..
    Geç gelmesi tabiki kötü oldu, hala eline ulaşmayanlar var mı bilmiyorum ama "istifa" lafı çok çok saçma geldi bana açıkçası..
  • ya arkadaşlar. 400 veya 500 gb lık harddisk almak istiyorum ama hangisini alayım karar veremedim. buradakine bakıyorum millet birbirine girecek. netten harddisk fiyatlarına bakıyorum burada verilenden çok pahalı. acaba bunu alsam bir sorun çıkar mı? kutunun içinden sata2 hdd çıkıyor galiba. ben usb olarak kullanmayacağım. ne yapayım sizce?

    bir de bu hddlerin hespsi aynı mı? özellikleri nedir? değişikse varsa bunun nedeni nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambetiko -- 19 Kasım 2007; 21:22:14 >
  • Buradan Haydar Bey'in ve diğer kullanıcıların da görmesi adına durumu özetler, EStore Müşteri Hizmetleri'ne ve Haydar Bey'in mailine attığım mesajımı ekliyorum. Ne yazık ki ben dün bu forumu baştan sona okumuş, Haydar Bey'in Siyahlarda önceden olduğu gibi yeni yollananlarda da 16MB cache geleceği bilgisi üzerine bu gece sipariş vermiştim. Daha sonra siparişi veirp buraya bilgi vermek için girdiğimde ne göreyim, 16MB Cache'ler artık GRİ RENKLERDE ve bununla ilgili Haydar Bey'in bir mesajı var.

    Bunun üzerine hemen siparişimin aynı gecesinde müşteri hizmetlerine ve Haydar Bey'e aşağıdaki maili attım. Bakalım bu durumuma nasıl cevap verecekler. Ben hemen yargıya varılmaması gerektiğine inanıyorum. Bu işlemimin sonucuna göre sizi yine buradan bilgilendireceğim. Umarım madur edilmem ve müşteriyi memnun etme konusundaki başarılarını görebiliriz. Şahsen şimdiye kadar beyfendinin bizzat direk telefon numarasını vermesi artı bir durumdu. Umarım kendi durumum için de üzüleceğim sonuçlarla karşılaşmam. Bu e-store'dan ilk alışverişim.

    MESAJ:

    Ürünün tanıtıldığı başlıkta siyah renkli Lacie'lerin 16MB cache'e sahip olacağı söylenmişti. Ben de buna dayanarak sipariş vermiştim.

    Ancak siparişimin ardından gece forumu yeni mesajlar için kontrol ettiğimde 16MB cache sahibi disklerin SADECE gri Porsche Design olan disklerle yollandığını öğreniyorum. Gördüğünüz gibi açıkça mağdur edilmiş durumdayım. Orada yazılan bilgiye güvenerek SİYAH olanı sipariş ettim ancak bugün siz, eskisinin aksine GRİ renkli Lacie'lerde bu cache'in bulunduğunu söylemişsiniz!

    Lütfen eğer ürünüm 16MB olmayacaksa yollamayın ve İPTAL edin ya da 16MB olan GRİ kasalı Lacie yollayın!

    Gereğinin acilen yapılmasını talep ediyorum.

    Saygılarımla.

    NOT: Konu ile ilgili tarafıma acilen dönülmesini arz ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow_Shooter -- 20 Kasım 2007; 3:29:08 >




  • verdik bizde siparişi en sonunda :) gri ve 16mb cache olanı gelirse çok memnun kalıcam ki web sitenizde de bu şekilde lanse edilmiş ürün.

    Tüketici haklarını koruma kanunlarına bir göz atmanızda fayda var sayın estore yetkilisi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow_shooter
    MESAJ:

    Ürünün tanıtıldığı başlıkta siyah renkli Lacie'lerin 16MB cache'e sahip olacağı söylenmişti. Ben de buna dayanarak sipariş vermiştim.

    Ancak siparişimin ardından gece forumu yeni mesajlar için kontrol ettiğimde 16MB cache sahibi disklerin SADECE gri Porsche Design olan disklerle yollandığını öğreniyorum. Gördüğünüz gibi açıkça mağdur edilmiş durumdayım. Orada yazılan bilgiye güvenerek SİYAH olanı sipariş ettim ancak bugün siz, eskisinin aksine GRİ renkli Lacie'lerde bu cache'in bulunduğunu söylemişsiniz!

    Lütfen eğer ürünüm 16MB olmayacaksa yollamayın ve İPTAL edin ya da 16MB olan GRİ kasalı Lacie yollayın!

    Yine belirteyim, o emaili atarak ve forumda yukarıdaki mesajı yazarak zaman kaybetmek yerine telefonla 1 dakikada Haydar Bey'e ulaşıp olayı çözebilirdiniz. Tabi zamanınız varsa ve telefon ücreti vermek istemiyorum derseniz siz bilirsiniz...

    8-16MB cache olayına gelince...
    Bu kadar mesaj arasında kaynaması normal. Ben Estore ile en son görüşmemde, bundan sonraki tüm Lacie HDD'lerin 8MB olacağını bilgisini almış ve burada yazmıştım.


    Ben de iki tane Lacie var, biri forumdan sadays'ın önceden aldığı, biri benim yeni aldığım.
    Eski olanda 16MB cache'li Samsung var, benimkinde 8MB cache'li Seagate var.
    Ben bu durumun farkında olarak aldım ve halimden memnunum.




  • insanlar konuşa konuşa anlaşırmış
  • Merhaba,

    Signore arkadaşımızın dediği gibi ben de bugün Haydar Bey ile telefon aracılığıyla görüştüm. Öncelikle şunu belirteyim, ürün grisiyle hiçbir ücret farkı olmaksızın zararımın karşılanması şeklinde Gri olanıyla değiştirilecek. Yani 16MB olanlarla... Kendisi durumdan ötürü kusura bakmamamı da söyledi ve tamamen müşteri odaklı yaklaştı. Bence yukarıda çirkin söylemlerin hiçbir şekilde sarfedilmemesi gerekiyordu. Eğer bir alış veriş yapmışsanız (online ya da değil), konuşarak sorunların çaresine bakabiliriz diye düşünüyorum. Kendisi sorunun çözülmesi için hiçbir engel çıkarmadı.

    Tamam burada kendisi kasıtlı olmadığına inandığım bir yanlış bilgilendirmede bulunmuş olabilir ancak gerekli ilgi gösterildiği takdirde karşı taraf E-Store olarak her türlü sorunu üstlenip size yardımcı oluyorlar. Şimdi de bana telefon açılarak değişiklik için mail adresim istendi.

    Lütfen arkadaşlar art niyetli olmayalım. Hatalar olabilir ancak önemli olan bunların ne kadar hızlı ve etkili çözüldüğüdür.

    Bundan sonra da estore'dan alışveriş yapacağım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: www.estore.com.tr


    quote:

    Orjinalden alıntı: greenflash

    Forum yöneticisi arkadaşımın söylediklerine tamamen katılıyorum. Sizin bazı söylemleriniz bu kampanyanın başlangıcı ve devamı sırasında çok iddialıydı. Örneğin; "bu fiyatı başka yerde bulamazsınız", "bayiler bile bu fiyata bulamaz", "şu firmada sadece şu kadar kaldı", "müjdesini vereyim, evet kesin 16mb cacheli olacak" ve daha aklıma gelmeyen bir türlü iddia.

    Ancak listelenen ürün yerine farklı bir ürün göndermeniz, ürünü zamanında göndermemeniz, kullanıcıları yanıltıcı bilgi vermeniz, stokta olmayan bir ürünü varmış gibi gösterip sipariş almanız, zaten online alışverişe temkinli yaklaşan biz kullanıcıları soğutmaya yetmiştir.


    Ürünü sipariş ettikten sonra, telefonla arayıp durumunu soracaksak ne anlamı kaldı, kampanyalı ürün almanın, ödediğimiz telefon faturası, ekstra vakit kaybı ve buradaki sayfalarca tartışma ürünün maliyetini belki de daha pahalı yapıyor bizler için.


    Ne yapmamız gerekir demişsiniz.

    Benim önerim;

    1) Sitenizde stokta olmayan bir ürünü varmış gibi göstermeyin.
    2) Listelediğiniz ürünler için stok sayacı ekleyin.
    3) Listelediğiniz ürün neyse onu gönderin. Gri kasa listeleyip, siyah kasa göndermek ya da tam tersini yapmak ticaret ahlakına uymuyor.
    4) Eğer bir ürüne aynı gün kargo etiketi koyduysanız, siparişin verildiği andan itibaren en geç sonraki iş günü kargoya verin.
    5) Kargo takibi sayfanızı gözden geçirin. Çünkü bazı arkadaşların söylediğine göre "Tedarik Aşamasında" yazan ürünü kargoya teslim etmişsiniz, ya da tam tersi durumlar söz konusu olmuş.
    6) Bir kampanya yapmadan önce ürün dağıtımcısı ile detayları tam olarak konuşun. Örneğin; Elinizde kaç adet siyah kasa var? Kaç adet gri kasa var? Gibi soruları sorun. Ve Bu ürünleri ayrı olarak listeleyin. Eminim bir çok kullanıcı ne almak istiyorsa onu sipariş veriyordur. Ama gelen ürün farklılık gösterdiğinde bu kabul edilebilir olmayabilir.
    7) Müşteri Hizmetleri telefon sisteminizi gözden geçirin, destek personelinizi bilgilendirin. Çünkü bazı durumlarda çağrılarımızda geri dönüş yapılmıyor. Bu hiç de etik bir durum değil. Ayrıca müşteri temsilcileriniz meşgul olduğunda sistem tekrar sanki yeni arama yapmışız gibi en başa yönlendiriyor. Bunu da araştırmanızı ve daha stabil bir sistem kurmanızı öneririm.

    8) Değişimlerle ilgili prosedürler: Sizin hatanızdan kaynaklanan bir durum söz konusuydu. Ancak buradaki bazı kullanıcılar (en azından ben) ihtiyacım olduğu için ürünü 28 Ekim'de sipariş ettim. Daha sonra siyah kasa geldiğinde geri gönderin değiştiririz dediniz. İyi niyetiniz güzel, ancak o ürünü çoktan kullanmaya başlamıştım. Yani burada ürünü almam, geri göndermem sizin değişim yapıp yeni ürün yollamanız her iki taraf için ekstra zaman & para kaybından başka birşey olmayacaktır.

    9) Son olarak ne kadar iyi niyetli olursanız olun, PROFESYONEL olmanızı öneririm.

    Not: Geçtiğimiz hafta yaşadığım sorunu gidermek için beni aramıştınız ve bir yanlış anlaşılma olduğunu belirtmiştiniz. Bu davranışınız ve iyi niyetiniz için teşekkürler.

    Bu arada ürünü alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Yönetici arkadaşın da söylediği gibi eğer ürünü çıkarıp kasa içine monte etmeyecekseniz, sizin için 8mb ya da 16mb ön belleğin çok fazla bir performans farkı olmayacaktır.

    Gerçektende bi çok maddede size katılıyorum . Bunun için sistemimiz herzaman geliştirmeye çalışıyoruz ve davranışlarımızıda.



    @greenflash çok güzel yazmış,
    estore yetkilisi de eleştiriye açık olduğunu göstermiş,
    bize de aksaklıkların bir an önce giderilmesini dilemek düşer




  • ben de Haydar Bey'e gri istediğimi hem telefonda hemde mailde hemde pmde söylememe rağmen siyah geldi,
    geri gönderip gri ile değiştirmeyeceğim sorun etmedim siyahta cok güzel,

    8mb-16mb olayında ,art niyet aramadım
    ama dün sitede grinin daha yuksek fiyata satıldığını görünce bu davranıs beni düşündürdü,
    gri istememize rağmen sanırım stok fazlası
    quote:

    siyahlar bilerek gönderildi
    ,
    dün bi sipariş daha verdik gri olanını bakalım ne olacak....

    buarada ürün cok güzel, sanığımdan daha küçük ve kullanışlı sadece usb kablosu birazdaha uzun olabilirmiş,,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caver

    ben de Haydar Bey'e gri istediğimi hem telefonda hemde mailde hemde pmde söylememe rağmen siyah geldi,
    geri gönderip gri ile değiştirmeyeceğim sorun etmedim siyahta cok güzel,

    8mb-16mb olayında ,art niyet aramadım
    ama dün sitede grinin daha yuksek fiyata satıldığını görünce bu davranıs beni düşündürdü,
    gri istememize rağmen sanırım stok fazlası
    quote:

    siyahlar bilerek gönderildi
    ,
    dün bi sipariş daha verdik gri olanını bakalım ne olacak....

    buarada ürün cok güzel, sanığımdan daha küçük ve kullanışlı sadece usb kablosu birazdaha uzun olabilirmiş,,



    bu olmadı işte, tam diyoruz iyi bir şey yaptılar,
    tamam telafi ettiler görmezden gelelim ama hemen yeni bir şey çıkıyor,
    daha düne kadar gümüş kasa fotosu ile siyahlar satıldı,
    şimdi gümüş kasa 10ytl pahalı hale geldi, olur şey değil






  • insanları madur ettiler daha da önemlisi kimse alınmasın ama aptal yerine koydular,
    şimdide gri 10 ytl fazladan satılıyor
    bastan söyleselerdi GRİ 175, SİYAH 165 diye belki coğu kişi gri alırdı
    benim için cok fark etmedi tüm sistemim siyah ama genede aldatmıs oldular ayıp ettiler belki Haydar Bey'in
    pekcok sebebten dolayı sucu olmaya bilir ama bukadar insanın
    HİÇ BİR SUÇU YOK sonucta....

    10 ytl için yapılmazdı bu neyse
    ESTORE'den 2 kere düşünüp alışveriş yaparız bundan sonra bakalım kim kaybediyor




  • Banada siyah geldi en azından linkdeki resmi değiştirseler bari
  • Arkadaşlar, zaten 16MB olanının 8 MB olandan daha pahalı olması (+10YTL) mantıklı değil midir? Kendileri de ellerinde olmadan bir hata yaptılar. Ben bruada art niye göremedim. Neden derseniz eğer art niyetli bir reklam olsaydı, yanlış gönderilen ürünlerin koşulsuz olarak değiştirilmesi gündeme gelmezdi. Kendisi bugün telefon görüşmemde fiyat artışının 16MB avantajından kaynaklandığını açıkladı. Kendileri bu şekilde sorun çıkartan ürünleri sorgusuz sualsiz kabul ediyorlar.

    Bugünkü telefon görüşmemde de gayet anlayışlı ve kibar bir kişi vardı karşımda. Estore ile ilk alışverişim ancak bazı artıları görmezden gelemeyiz. Birincisi diğer online siteler gibi direk muhattap olabileceğiniz telefon numarasının ortalarda bulunmaması olayı yok. Haydar Bey'e direkt yoldan ulaşabildim. İkincisi ürünün fiyatı gerçekten hesaplı... Diğer sitelere bakarsanız, (şu an hepsiburada 183YTL'ye satıyor) ürünün daha paalı olduğunu görebilirsiniz.

    Bence biraz fazla tepkili davranıyoruz. Karşı tarafın açıklaması yanlış yollanan ürünlerin geri yollanmasıydı. Daha fazla üzerine gitmenin manasını birileri açıklayabilir mi? Eğer diğer sitelerde daha beter ne rezilliklerin yaşandığını görmek istiyorsanız sikayetvar.com'u okuyabilirsiniz.

    Bu arada dün gece verdiğim sipariş, bugün saat 14.00'da kargoya verilmiş. Üstelik gelen ürünüm 16MB olacak. Dahası sizce ne yapabilirler? Bundan sonra estore'dan elbette alışveriş yaparım, hatta çevreme de öneririm. Hatalar yapılabilir daha önce de dediğim gibi ancak önemli olan bunları müşteri memnuniyeti gözeterek çözebilmektir. Lütfen objektif düşünün. Lacie ürününün 16MB versiyonu şu an çoğu sanal mağazada "satılmıyor" bile... 8MB versiyonlarının fiyatlarını kendiniz görebilirsiniz.

    Umarım yarın ürün sorunsuz gelir de burada izlenimlerimi de paylaşabilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow_Shooter -- 20 Kasım 2007; 15:57:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow_shooter
    Bu arada dün gece verdiğim sipariş, bugün saat 14.00'da kargoya verilmiş. Üstelik gelen ürünüm 16MB olacak. Dahası sizce ne yapabilirler?

    Bu hiç olmadı şimdi !

    Ben geçen Cuma günü Haydar Bey ile telefonda görüştüğümde (daha Lacie elime ulaşmamıştı),
    bana hem gri olanların hem siyah olanların 8MB olduğunu, artık hiç 16MB hdd olmadığını söyledi.

    Eğer size yarın gelecek ürün 16MB olursa, ben artık olaya farklı bakmaya başlarım.
    Çünkü bana telefonda net bir şekilde "artık hiçbir Lacie 16MB ön bellekli değil" dendi.
  • @Signore,

    Size aktarıldığı gibi Cuma günü 16MB versiyon yoktu. 16MB versiyonlar 19 Kasım Pazartesi günü gelmiş. Hatta dün gelmesiyle birlikte daha fazla karışıklık olmasın diye ürün detayları güncellenmiş. 10YTL fazla olan üründe artık 16MB yazarken siyah renkli üründe 8MB or greater ifadesi yer alıyor. "or greater" ifadesi de bana mailden söyledikleri kadarıyla kaldırılacakmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow_Shooter -- 20 Kasım 2007; 16:02:50 >
  • şuan 3 adet sipariş veriyorum umarım sorun çıkmaz haydar beyden de ilgilenmesini rica ediyorum...
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.