Şimdi Ara

LAFERRARİ İSTANBUL'DA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
2.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ne 1 tanesi o görüntüde ki istanbul da ki 4. oluyor.
  • guyverland kullanıcısına yanıt
    O zaman, bu dört kişi Türkiye'deki 24 Ferrari'nin de sahibi oluyor. Çünkü Laferrari'yi alabilmek için hazırda üzerinize kayıtlı 5 tane da Ferrari'ye sahip olmak gerekiyor. Bu kadar paraya sahip olup Türkiye'de yaşamak için nasıl bir kafaya sahip olmak lazım ? Çok merak ediyorum, bu LaFerrari'yi kullanacak yol yok, laaa

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    O zaman, bu dört kişi Türkiye'deki 24 Ferrari'nin de sahibi oluyor. Çünkü Laferrari'yi alabilmek için hazırda üzerinize kayıtlı 5 tane da Ferrari'ye sahip olmak gerekiyor. Bu kadar paraya sahip olup Türkiye'de yaşamak için nasıl bir kafaya sahip olmak lazım ? Çok merak ediyorum, bu LaFerrari'yi kullanacak yol yok, laaa

    Hocam ben bu olaya biraz fransız kaldım galiba.
    Önceden 5 tane ferrari sahibi olmanın mantığı nedir?
    Yoksa Türkiye için mi böyle bir şey yapmışlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viper74 kullanıcısına yanıt
    Türkiyede sadece 24 Ferrari mi var :) 80-90 arasında ki modelleri toplasan bile bu sayıyı geçer :)
    Yav siz zenginliği, iş yapmayı nasıl birşey zannediyorsunuz bilmiyorum ki 25 milyon $ a ihalede alıcı bulan klasikte olsa zenginliğin ölçütü otomobil olamaz en nadide makineler dahi büyük işletmeciler için çerez parası. O aracın maddi değeri sadece sanayicilerin (senin ülkende top 500-750'e giren adam global de top 3000'e giremiyor) ölçeklerine göre bir/birkaç işletmelerinde bir gecelik yada 3-5 günlük kârı sadece adamların borçları dahi 100xLaF.... Kafanızda çok abartıyorsunuz LaF sahiplerinin biri çok bilinir buralarda da ikisinin ferrari adeti 10 dan fazladır. Birisi dünyanın 5-10 elit koleksiyoneri arasında elindeki şeylere kıyasla LaF kıymetli bile değil. Adamın ticari hayatı, büyümesi burada ne yapsın satıp göçsün mü :)
    Şu yol yok da çok klişe bi laf yav sürüyle 1 milyon $ üstü araç var bunlar ne yapıyor havada mı süzülüyor germanyanın autobahınlarından elbette yok da 300 basılacak yol çok. İstanbul Park'ı kapatma ne güne duruyor..

    Gelelim elinde niye birkaç model olmalı kısmına aslında bu meraklısına düşünerek bile bulunur da neyse. Bunlar düşük adetle üretilen nadide araçlar paraları dert değil faiz yiyen 70lik teyzeler bile alır. İşte önceliği Ferrari club iyi üyelerine onların da seçkinlerine sunuyorlar bir nevi tatlı müşteri kollama politikası. Adam bir nevi kuru paran yetmez benim için muteber olmalısın diyor markasını işte böyle pahalıya çakabiliyor. Para yetmiyor felan da değil gider 10 adet farklı model 0 sipariş edersin o düşük adetlik sipariş listesine girersin gayet basit. Bunu da sahiplerinden birisi zaten böyle yaptı eskiden elinde pek model yoktu.:)
    Bundan daha özel birşey var ki bu gerçekten direkt parayla, kısa vadeli harcama ile pek kolay olabilecek birşey değil one-off programme dediğimiz kendine özel ferrari tasarlatmak ve XX programme dediğimiz yol çıkışı olmayan 50 adetin altında üretilen Scuderia yarış takımının desteği altında olan FXX ve LaF üzerine kurulu FXX-K sahibi olabilmek... Buna sahip olabilen de 1 türk var. Bunun için en pahalı ve özel modellerin uzun vade de sahipliğiniz altında olması gerekiyor. Bunlar ayrı bir tayfa.




  • Her önüne gelene ve parası olana değil, marka imajını küçük düşürmeyecek özel müşterilere, özel araç üretiyorum diyor kısaca Ferrari. Bir Ferrari 458'i parası olan herkes alabilir ama LaFerrari gibi özel serileri ancak uygun gördükleri insanlara satıyor, Ferrari.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viper74 kullanıcısına yanıt
    alakası yok abd ve avrupa da parayı bastıran alıyor hele ki abd de..bu tarz muamemeler Türkiye'ye has ve özel..
  • Yuha o ne bicim fiyat

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • guyverland kullanıcısına yanıt
    Çerez parası olsa bile gerçek zenginler bir kuruşun bile hesabını yapar. Ancak merakı hobisi olacakta bu paraları dökecek. Onun dışında, parası nerden geldiği belli olmayan sonradan parayı gören, kendini ispatlamaya çalışan adam için yol yokmuş, pist varmış önemli değil. İlk girdiği tümsekte tamponu, arabayı bırakmış anlamazlar bişi. Vizyonları ve çapları daha fazlasına müsade etmez zaten. Nice zenginler var sadece Mercedes, Range Rover'dan fazlasını kullanmayıp bu adamların alayını cebinden çıkaracak olan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamın Türk'e ihtiyacı yok ki, istese hiç satmaz. Ben olsam, hem adam hem de memleket seçerim, arabamı satmak için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viper74 kullanıcısına yanıt
    Ben ihtiyacı var demedim,fakat bunlar şehir efsanesi,ferrari'nin böyle yaptırımları yok parasını verdikten sonra istediğiniz modelini alabilirsiniz,senelerce avrupa okudum ve böyle hadiseler ile hiç karşılaşmadım ve duymadım..
  • Tatlıses almak istemiş ama fabrikada lpg takılmasını isteyince siparişi iptal etmişler. Türklerden lpg taktırmama taahhütnamesi alıyorlarmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Çerez parası olsa bile gerçek zenginler bir kuruşun bile hesabını yapar. Ancak merakı hobisi olacakta bu paraları dökecek. Onun dışında, parası nerden geldiği belli olmayan sonradan parayı gören, kendini ispatlamaya çalışan adam için yol yokmuş, pist varmış önemli değil. İlk girdiği tümsekte tamponu, arabayı bırakmış anlamazlar bişi. Vizyonları ve çapları daha fazlasına müsade etmez zaten. Nice zenginler var sadece Mercedes, Range Rover'dan fazlasını kullanmayıp bu adamların alayını cebinden çıkaracak olan.

    doğru söylüyorsun. 3-5 sene evvel dışardan gelen paranızı getirirseniz %2 vergi ile kayıt içi olur dediler, ismini vermeyen birisi 7 milyar dolar getirdi, bir günde İstanbul vergi rekortmeni oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pej -- 30 Aralık 2015; 23:08:27 >
  • Haliçteki Rahmi Koç müzesinde 20 sene evvel Türkiyede belkide tek olan E500 Brabus araba var, birisi müzeye bağışlamış.E500 Mercedes üretiminde o zamanlar yok, tamamen Brabus tarafından elde yapım. Sanırım 500 HP üzerinde,o dönem koşullarında yüksek bir güç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Türkiye'de bu arabayı almak için 3 çeşit meslek var;

    Büyük uyuşturucu kaçakçılığı, büyük silah kaçakçılığı, büyük borsa spekülatörlüğü.

    Silah işinde para kalmadı hocam.

    Artık sınır ticareti iyi para bırakıyor
  • 3 milyon Euroya bir tane 737-400 alırım, Charter taşır köşeyi dönerim
  • yolda görsem kenara çekilir gitmesini beklerim o nasıl fiyattır öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pej

    Tatlıses almak istemiş ama fabrikada lpg takılmasını isteyince siparişi iptal etmişler. Türklerden lpg taktırmama taahhütnamesi alıyorlarmış

    Trolluyon mu bizi haci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viper74 kullanıcısına yanıt
    Al:http://www.evrensel.net/haber/77864/ferrarici-patron-somurude-tam-gaz
    :)

    "Gerçek zenginler" göreceli bir kavram paranın hesabını yaptıkları meseleler var yapmadıkları meseleler var. Bu bahsettiğimiz alım gücüne sahip yada bu ürünün sahipliğine sahip adamlar iş kolu hariç ülkenin top100-300 listesinde olan kişiler. Ödedikleri vergiler gerçek gelirlerine göre yada olmaları gereken konumlara göre mi elbette ekseriyetle değil. Mesela bizim tanıdığımız bazı patronlar ticari büyüklük 1 milyonda 1 oranında bile olmamasına rağmen vergi listesinde bunlara göre daha üst sıralarda olabiliyor. Dünyada da çeşitli listeler var. Bahsi geçen aracın sahipliğinde olan tipler akp devri insanı değil kesinlikle bireysel çıkış olabilir ama sonradan görme değiller hepsinin sanayi iştirakleri var diye biliyoruz.
    Evet bu işler biraz bu alana ilgi gerektiriyor yoksa 15 bin dairesi 10 fabrikası olan akp yada önce ki devirden uçup gelen tipler de var bunlardan hatta A6'ya range e binenleri de biliyoruz. Bize faydaları var mı yok popülizm yapmaktan başka mesela linkte teması geçen aracı ilk getiren dünyanın sayılı kişisinin belki 50 milyon tl değerinde garajı var ancak vergi 0 araçların hiçbirinin ne plakası var ne ruhsatı zaten herkese şöyle diyoruz pul koleksiyonu yapar gibi biriktiriyor bunları. Hakkını verebildiği var mı o da yok. Tek işi yürütürse pistte yürütmek aldım diye tatmin oluyor herhalde. Ama Vural Ak gibi yürütenleri de var.

    Bunlar sizin gezdiğiniz semtlerde gezmiyor malum öyle tamponu bırakırlar felan da klişe pek bilinmeyen bu sınıf makinelerde bir nevi ayarlı kriko var biryerden geçmesi gerektiğinde öylece geçiyor yükseklikler sabit değil. Bu ülkede yollar sıkıntı değil mi onların site ulaşımları bile problemli ancak bu seviye araçlar batıda da sıkıntı çekmiyor değil hani kaldı ki bunlar şehirler arası seyahat edemiyor pek bizde. Tabanın köşe bucağın zedelenmesi herkes için sıkıntı burda takıntı paranın miktarı da değil sadece. Bu tip araçların hurdaya çıkışı Porsche'lere göre bile zarar görmeyle kıyas değil çok daha kolay. Bir noktadan sonra da fabrika tekrar toplamıyor diye bilin envanter den düşülüyor.

    Kaldı ki Ferrari de bu sınıf araçların adam seçmece dışında bölgelere, ülkelere göre kotası var zaten. En yüksek kota her zaman amerika kıtasınındır bu hatta %40 ve üzeri şeklinde. Siparişler tamamlanınca oturup bunları takip eden meraklılar var :) hiçbir zaman finlandiye yada fransada ki ile abd, ingiltrede ki kotalara yakın olamıyor zaten. Başlangıçta her zaman olduğu gibi tr e ayrılan kota haberleri yapıldığı üzere 1 idi sonra bu 2'e çıktı sonra 3 oldu böyle artıp gidiyor işte. Bunun olmasının sebebi de biraz da Ferrari'nin bu satış ağı, club ve 2. el piyasasını takip eden özel girişimi, şirketi var bunlar special müşteriler öncelikli olmak üzere önsipariş alırlar sonra birileri vazgeçerse kotalar kaymaya başlar gibi. Adını sıraya yazdırıyon :P ilk 10-15 alıcı zaten birkaç nüansa göre 30-40 'ı neredeyse gelenek olmuş artık o şahıslar illa ki alıyor. Kalan sevdasına düşenlere düşerse artık... vs vs

    @Bujinkan
    bilmiyorsanız kesin olarak yargıda bulunmayın bu konuya bahis olmuş model için şehir efsanesi değil avrupa da okumuş olmak duymayı gerektirmiyor kaç tane 0 Enzo sahibi gördün yada konuştun ne kadar araştırdın sanki şehir efsanesi olan kısım ferrari'nin supercar sınıfı için olan konunun tüm modeller için de gençliğin bilmeden cahilce yargısıyla olan kısım sportcoupe, gt ler için elbette böyle birşey yok parayı bas al zaten bunların 2. eli de canlı. Yalnız öyle 599XX almak için parayı basmak yetmiyor ilk alıcısı satmak isterse de yetmiyor 599GTO alırsın yalnız F12 TDF sipariş boşluğu olursa alırsın yoksa bekler durursun.

    Bu şehir efsanesi denilen kısım sadece Ferrari de var ve yeni bir olay da değil F50 den beri var zaten şirketin club, 2. el piyasasını vs yönetmeye çalışmasının tarihleri de o döneme kadar gidiyor onun öncesinde böyle birşey yok. Bir türkün ilgisinde bahsi geçen müdahale de zaten bu konuya benzemese de bu ilinti de birşey onun da eksik bilinen yönleri var gerçi kulaktan duyumla yürüyüp gidiyor. Kısaca Ferrari ürettiği ürünün değerinin düşürülmesine müdahale ederek izin vermiyor çünkü satarken rahat geçirebiliyor sen canın çekti amazon'a koydun ucuzdan satacan yok öyle gerekirse şirket devreye giriyor parasını ödeyip kendi satın alıyor alt kanalından dönem politikasına göre tekrar piyasaya sürüyor. Öyle erken dönem de 80 bin $'a 458 düşürülememesinin sebebi bu.:P

    İşte bunlar Ferrari'i kendisi yapan, markasını muazzam pahalılıkta rahat sattırabilen politikalar adamlar işi biliyor.
    Bunlar nedir boş muhabbet ama madem birşey konuşuyorsunuz öğrenmek istiyorsunuz doğrusunu öğrenin araştırın merağınız varsa deriz.




  • Mehmet başardan'da var zaten vardı yani İstanbulda bu araç daha önceden
  • guyverland kullanıcısına yanıt
    İyi hoş yazmışsınız da bunların gezdiği mahallelerde bizde geziyoruz. Zaten aynı çember değişmiyor.Ne Nişantaşı'nın b.k'u çıkmış caddeleri, ne Bebek yolları ne de benim Şenlikköy Mahallesinin yolları. Bizde biliyoruz, hepsi kafa kaldıyor da ne otoparklarda ne de rampalarda bir halta yaramıyor o kafa kaldırma. Neyse burda konu, bu adamların dertleri değil. Bu dünya, haketmeyenlerin, hak etmediklerini yaşadığı bir dünya. Gerisi boş, beleş detay, kafa ve çene yormaya gerek yok, o yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viper74 -- 31 Aralık 2015; 5:11:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.