Şimdi Ara

LAMBORGHINI LP 560 Vs FERRARI F458 ITALIA (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
249
Cevap
0
Favori
22.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki

LAMBORGHINI LP 560 Vs FERRARI F458 ITALIA


(En Son Oy Tarihi: 22.9.2010)
Giriş
Mesaj
  • Herneyse... Bugün mac vakti. Valencia'dan gelen kardeslerimiz ile 2saat sonra Arap Şükrü çetinde olacağız. Belkide biramaniada olucaz tam belli değil daha..

    Bursalı dostlarımı beklerim. Önce demlenecegiz Sonra kapalı kale tehlikesi devam ediyor diyeceğiz...

    Ver bir sise rakı vede ver bir lp560...

    Beyaz olsun, üzerinde yeşil şerit olsun. Düğmeleride a6ile aynı olursa olsun:)
  • Birde bu balboni manuel değil lamborghinin sitesinde ki balboni manuel. Bir yerde duymuştum sanki donanım listesinde e-gear yapılabileceği söyleniyordu diye demek ki meşrubat firması öyle arzu etmiş ya da doğuş lamboya '' elinizde ne varsa verin amg '' uğraştırmayın bizi demiş.
  • Konusu değil ama merakımdan soruyorum 458 e aşırı motor ısınması var diyorlar kendiliğinden alev alması falan varmış galiba doğru mu?
    Bu arada bence FERRARİ F458 ITALIA
  • Tüh bu sefer 7 güne dayayamadık ama neyse
  • olm ne ugrasıp duruyon bakem sen milletle ha
  • rekor denemesi yapıyorum, fahri dh müfettişi oldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)



    Şirketler misal olarak süspansiyon veya yeni arka takım için milyarlar Euro harcıyorlar, kollaymı 400 bin euro sıfırdan bi araç yaratmak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)



    Şirketler misal olarak süspansiyon veya yeni arka takım için milyarlar Euro harcıyorlar, kollaymı 400 bin euro sıfırdan bi araç yaratmak?




    imkansız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)

    0 dan bir araç 400000 euro ya olcak iş değil gibime geliyor. bunların çizimi, similasyonu, kalıpları, kullanılacak şasi si ağırlık dengesi ohoo. kolay iş değil gibime geliyor. birde bu paranın içinde motoru da ben yaparımı düşünmüyorsundur umarım. bu paraya çok güzel,hım nası diyor amarikalılar hat rod olabilir. bir amerikan alır kral yaparsın. 200000 euro luk bir araba alıp kalanıyla onu da yukarıdakilere rakip yaparsın. ama 0 dan bir araba zor.




  • al abi 2sinide,kafan hangisine eserse o gün onlar çıkarsın en güzeli
  • Yukarda biri Mig-29 önermiş, hey allahım ya

    Konu belli, adam 2 araçtan birisine zaten karar verecek ve bizden hangisi olsun diye görüşümüzü belirtmemizi istiyor. Oldu olacak Lockheed Martin'le görüşüp F-22 kiralasın

    Ferrari'nin yanında Lambonun adı bile geçmez.

    Nasıl bir BMW ile Audi'yi kıyaslamazsam, Ferrari'ylede lambo'yu kıyaslamam

    Tabi bunlar benim görüşüm, saldıracak olanlara şimdiden diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Night Hawk -- 14 Eylül 2010; 18:37:12 >
  • dünyanın en güzel arabası değil en güzel arabaları vardır

    bence böyle kıyaslamalara girmemek lazım çok güzel arabalar var tasarlayanların yapanların ellerise sağlık :D birbirlerine göre eksik ve iyi yönleri muhakkak vardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)



    Şirketler misal olarak süspansiyon veya yeni arka takım için milyarlar Euro harcıyorlar, kollaymı 400 bin euro sıfırdan bi araç yaratmak?




    imkansız



    İmkanı var sizle imkansız :)

    Pagani örneği verilebilir :)

    Sıfırdan değil ama slr motorlu ve yeryüzünün en iyi arabalarından birini yaptı Horacio Pagani hemde çok kısıtlı bütçe ile başladı bu işe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrMobile -- 14 Eylül 2010; 20:59:41 >




  • Ferrari'nin daha bir albenisi ve karizması var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)


    Şirketler misal olarak süspansiyon veya yeni arka takım için milyarlar Euro harcıyorlar, kollaymı 400 bin euro sıfırdan bi araç yaratmak?


    imkansız


    İmkanı var sizle imkansız :)

    Pagani örneği verilebilir :)

    Sıfırdan değil ama slr motorlu ve yeryüzünün en iyi arabalarından birini yaptı Horacio Pagani hemde çok kısıtlı bütçe ile başladı bu işe


    Pagani her şeyi sıfırdan üretmedi, motoru 7.3 litrelik V12 AMG örneğin.

    Bir de, baz Zonda kaç para şu anda acaba?

    Zonda üretimde olmasına karşın, yani sabit maliyetleri olabildiğince minimize edilmesine karşın kaç para?

    Sadece 400.000 Euro para ile tamamen sıfırdan Pagani ayarında bir araba yapacaksanız size başarılar dilerim.




  • Kendi başınıza bu işe kalkışırsanız,ancak Megane'dan bozma Etox çıkar ortaya.
    Bir aracı seri üretmek,özel yapım olarak üretmek ve sıfırdan konsept bir araç yapmanın maliyetlerini araştırın isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)


    Şirketler misal olarak süspansiyon veya yeni arka takım için milyarlar Euro harcıyorlar, kollaymı 400 bin euro sıfırdan bi araç yaratmak?


    imkansız


    İmkanı var sizle imkansız :)

    Pagani örneği verilebilir :)

    Sıfırdan değil ama slr motorlu ve yeryüzünün en iyi arabalarından birini yaptı Horacio Pagani hemde çok kısıtlı bütçe ile başladı bu işe


    Pagani her şeyi sıfırdan üretmedi, motoru 7.3 litrelik V12 AMG örneğin.

    Bir de, baz Zonda kaç para şu anda acaba?

    Zonda üretimde olmasına karşın, yani sabit maliyetleri olabildiğince minimize edilmesine karşın kaç para?

    Sadece 400.000 Euro para ile tamamen sıfırdan Pagani ayarında bir araba yapacaksanız size başarılar dilerim.


    Yukarıda zaten sıfırdan değil dedim ama siz takılmışsınız sıfıra size kolay gelsin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Kendi başınıza bu işe kalkışırsanız,ancak Megane'dan bozma Etox çıkar ortaya.
    Bir aracı seri üretmek,özel yapım olarak üretmek ve sıfırdan konsept bir araç yapmanın maliyetlerini araştırın isterseniz.


    Tabi siz kendi başınıza üretmeye kalksanız anadol bile zor :)
    Ama ben kendi açımdan konuşuyorum.Abd'de sağlam bağlantıları olan formula 1 ile ilişkili aktif görev alan ve Abd'de hybrid ar-ge üzerine çalışmış biriyim.Onun için bilmeden konuşmayınız
    :)
  • Ferrari daha bi güzel gibi geliyor, ne alırsan al bize de bi broadway çekiversen 5000tl lik
  • 458 çok uçuk bir tasarım mükemmel ama biyerden sonra sıkar gibi lambo ise daha sade modası geçmez asla.Seçim zor.Ama verseler 458 alırım
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.