Şimdi Ara

Lancer 100-0 km/s durma mesafesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
4.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevolutionsPerMinute

    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Ben anlamadım, 56 da var 74 de var. Bu ne demek. Araba kararsız mı kalıyor dursam mı durmasam mı diye? Yoksa frene tam güçle basmıyor musunuz? Çok ilginç, arada 20 m fark var.

    Pedalın üzerine elektronik basınç ölçen bir alet takıp öyle deniyorlar, bunlar 100 km hızla yapılan testler, ama benim dava etme sebebim şehiriçinde çok düşük hızlarda dahi abs nin devreye girmesi üstelik düzensiz ve kararsız devreye girmesiydi, örneğin kasise geliyorsunuz hafifçe frene dokunuyorsunuz yavaşlamak için pat diye abs devreye giriyor kasisten zıplayarak geçiyor araç, bu tip sıkıntılarla dava açtım. Birde belirtiğiniz 56 metre 17. fren denememizde olmuş (toplam 18 kez frenaj yapıldı), kararsız tutarsız bir abs sistemi var (diğer lancerları tenzih ederim)

    Aslında konuyu tam okumadan sormak istemiyorum ama lastikle ilgili bir sıkıntı olmasın. Bende de 2006 üretimi michelin energy vardı, o da bahsettiğiniz gibiydi. Şehir içinde kuru zeminde bile 30-40 giderken bile hafif sert frende abs devreye giriyordu. Lastik değişimi sorunumu çözdü.
    Ama sizin olay farklı galiba. İnşallah hakkınızı alırsınız.

    Alıntıları Göster
    [
    Aslında konuyu tam okumadan sormak istemiyorum ama lastikle ilgili bir sıkıntı olmasın. Bende de 2006 üretimi michelin energy vardı, o da bahsettiğiniz gibiydi. Şehir içinde kuru zeminde bile 30-40 giderken bile hafif sert frende abs devreye giriyordu. Lastik değişimi sorunumu çözdü.
    Ama sizin olay farklı galiba. İnşallah hakkınızı alırsınız.

    Öncelikle çok teşekkür ederim,

    Temsa'dan 2 kez incelemeye geldiler ilk geldiklerinde aracınızda sorun yok dediler, ikinci geldiklerinde problem lastiklerinizde dediler, onlara aracın üzerindeki orjinal lastikleri olduğunu, ben aracı aldıktan 15 gün sonra fren şikayetiyle geldiğimi söyledim, temsa yetkilisi aynen şöyle söyledi:

    "Yok lastikten, bu dunloplar böyle zaten, istanbulda 2 kişi daha bu şikayetle geldi lastiklerini değiştirdik düzeldi".. Bunun üzerine temsa yetkilisinin önerisi olan Bridgestone Er-300 Turanza modelini aldım, ama farkeden birşey olmadı.

    Temsa yetkilisinin "Frenler ve çekme problemi lastiklerden kaynaklanmaktadır. Lastiklerin değişmesi gerekmektedir. Araçta sorun yoktur." diye yazılı ve sözlü beyanı var, aslında bu bile araçta sorun olduğunun belgesidir, 0 km'de 40 bin lira para verdiğim arabayla kaza yapacağım sonra bana diyeceklerki bu arabanın lastikleri problemli, problemliyse takmasaydın, o lastikle o arabayı bana satmasaydın! Allah korusun birisini sakat bıraksa öldürse o araba bumu olacak TEMSA gibi koca bir firmanın savunması, bu araçların lastikleri bozuk, değiştirin.. Değiştirince kayıplar gerimi gelecek vs. vs.

    Lütfen yanlış anlamayın, sizin aracınızın lastik sorununa istinaden yazmadım, o kadar dolmuşum ki sizlere anlatarak deşarj oluyorum , kusurum varsada mazur görün.




  • Orijinalden alıntı: RevolutionsPerMinute

    [
    Aslında konuyu tam okumadan sormak istemiyorum ama lastikle ilgili bir sıkıntı olmasın. Bende de 2006 üretimi michelin energy vardı, o da bahsettiğiniz gibiydi. Şehir içinde kuru zeminde bile 30-40 giderken bile hafif sert frende abs devreye giriyordu. Lastik değişimi sorunumu çözdü.
    Ama sizin olay farklı galiba. İnşallah hakkınızı alırsınız.

    Öncelikle çok teşekkür ederim,

    Temsa'dan 2 kez incelemeye geldiler ilk geldiklerinde aracınızda sorun yok dediler, ikinci geldiklerinde problem lastiklerinizde dediler, onlara aracın üzerindeki orjinal lastikleri olduğunu, ben aracı aldıktan 15 gün sonra fren şikayetiyle geldiğimi söyledim, temsa yetkilisi aynen şöyle söyledi:

    "Yok lastikten, bu dunloplar böyle zaten, istanbulda 2 kişi daha bu şikayetle geldi lastiklerini değiştirdik düzeldi".. Bunun üzerine temsa yetkilisinin önerisi olan Bridgestone Er-300 Turanza modelini aldım, ama farkeden birşey olmadı.

    Temsa yetkilisinin "Frenler ve çekme problemi lastiklerden kaynaklanmaktadır. Lastiklerin değişmesi gerekmektedir. Araçta sorun yoktur." diye yazılı ve sözlü beyanı var, aslında bu bile araçta sorun olduğunun belgesidir, 0 km'de 40 bin lira para verdiğim arabayla kaza yapacağım sonra bana diyeceklerki bu arabanın lastikleri problemli, problemliyse takmasaydın, o lastikle o arabayı bana satmasaydın! Allah korusun birisini sakat bıraksa öldürse o araba bumu olacak TEMSA gibi koca bir firmanın savunması, bu araçların lastikleri bozuk, değiştirin.. Değiştirince kayıplar gerimi gelecek vs. vs.

    Lütfen yanlış anlamayın, sizin aracınızın lastik sorununa istinaden yazmadım, o kadar dolmuşum ki sizlere anlatarak deşarj oluyorum , kusurum varsada mazur görün.

    geçen yaz 07 son ay üretimi energy saver lastiklerimi değiştirdim. baya sertleşmiş ve çatlaklar vardı. abs gerektiğinde devreye giriyordu. onu geçtim yeni lastikle bile 74 mt de duran bir araç yahu




  • Temsa yetkilisinin "Frenler ve çekme problemi lastiklerden kaynaklanmaktadır. Lastiklerin değişmesi gerekmektedir. Araçta sorun yoktur." gibi bir yazılı beyanı varsa; en azından lastik değişimini serviste yapmaları gerekirdi.
  • Anladığım kadarıyla davanız sürüyor.

    Konuyu açtığınız günden beri bu arabayı kullanıyor musunuz siz? Aman hocam dikkat edin.

    Allah yardımcınız olsun, umarım en kısa zamanda sorununuz çözümlenir.
  • Geçmiş olsun hocam, fren değerlerinizi görünce resmen yuh dedim. Kabak lastikli şahin bile yağışlı havada daha iyi fren değerleri elde eder. Bu araç kesinlikle arızalı. Bu araç Amerikada yada Avrupada birine satılmış olsaydı ve satıcı bu probleme çözüm üretmeyecek kadar Erkek olsaydı mahkemede ayaklarından tavana asarlardı o dispiritörü. Resmen İnsan hayatı ile oynanılıyor hem sizin hemde trafikteki diğer kişilerin. Bozuk cama, gelen seslere, gürültülü çalışmaya tamamda Fren konusunda asla taviz verilemez.
  • Ben bu konuyu ilk defa gordum ve olay kendime cok yakin. Bende araci ilk aldigimdan beri fren sistemindeki skintiyla ugrasmaktayim. 1000 km bakiminda fren sikayetimi ilettim diskleri tornaladilar. 10000 bakiminda yine ilettim garanti kapsaminda disklerimi degistiler ama balatalarimin bittigini soleyip onuda degistirdiler balatalar ucretli tabi. 20000 de arka balatalarin bittigi solendi degisildi. 30000 de yine sikayetimi ilettim disklerim yine torna ve yine balata degisimi. 40 bin bakiminda arka balatalar bitik. Yani aracim 40 bin de ve fren sistemiyle alakali sorunum bitmedi bitmiyorda. Suan lastiklerim kotu durumda o yuzden cok dusuk hizlarda bile abs devreye giriyor ama bundan oncede cok farkli degildi.

    Bole bi olcumden haberim olsa bende gider yaptirir sonuna kadar ugrasirdim. Fren hayat demek. Allah yardimciniz olsun en kisa zamanda aracimi satmazsam lastiklerimi degistirip bu testi yaptiriyorum bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 21 Aralık 2011; 13:10:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ben bu konuyu ilk defa gordum ve olay kendime cok yakin. Bende araci ilk aldigimdan beri fren sistemindeki skintiyla ugrasmaktayim. 1000 km bakiminda fren sikayetimi ilettim diskleri tornaladilar. 10000 bakiminda yine ilettim garanti kapsaminda disklerimi degistiler ama balatalarimin bittigini soleyip onuda degistirdiler balatalar ucretli tabi. 20000 de arka balatalarin bittigi solendi degisildi. 30000 de yine sikayetimi ilettim disklerim yine torna ve yine balata degisimi. 40 bin bakiminda arka balatalar bitik. Yani aracim 40 bin de ve fren sistemiyle alakali sorunum bitmedi bitmiyorda. Suan lastiklerim kotu durumda o yuzden cok dusuk hizlarda bile abs devreye giriyor ama bundan oncede cok farkli degildi.

    Bole bi olcumden haberim olsa bende gider yaptirir sonuna kadar ugrasirdim. Fren hayat demek. Allah yardimciniz olsun en kisa zamanda aracimi satmazsam lastiklerimi degistirip bu testi yaptiriyorum bende.

    ben de dedemin hondasının fren sisteminden şikayetçiyim. 2000 model civic var dedemde ve frenleri gerçekten ayarsız ve kuvvetsiz. kendisi sorunsuz olduğunu iddia ediyor ama ben sürerken tırstım. sanıyorum bazı arabalarda fabrika çıkışlı frenler sorunlu oluyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ben bu konuyu ilk defa gordum ve olay kendime cok yakin. Bende araci ilk aldigimdan beri fren sistemindeki skintiyla ugrasmaktayim. 1000 km bakiminda fren sikayetimi ilettim diskleri tornaladilar. 10000 bakiminda yine ilettim garanti kapsaminda disklerimi degistiler ama balatalarimin bittigini soleyip onuda degistirdiler balatalar ucretli tabi. 20000 de arka balatalarin bittigi solendi degisildi. 30000 de yine sikayetimi ilettim disklerim yine torna ve yine balata degisimi. 40 bin bakiminda arka balatalar bitik. Yani aracim 40 bin de ve fren sistemiyle alakali sorunum bitmedi bitmiyorda. Suan lastiklerim kotu durumda o yuzden cok dusuk hizlarda bile abs devreye giriyor ama bundan oncede cok farkli degildi.

    Bole bi olcumden haberim olsa bende gider yaptirir sonuna kadar ugrasirdim. Fren hayat demek. Allah yardimciniz olsun en kisa zamanda aracimi satmazsam lastiklerimi degistirip bu testi yaptiriyorum bende.

    ben de dedemin hondasının fren sisteminden şikayetçiyim. 2000 model civic var dedemde ve frenleri gerçekten ayarsız ve kuvvetsiz. kendisi sorunsuz olduğunu iddia ediyor ama ben sürerken tırstım. sanıyorum bazı arabalarda fabrika çıkışlı frenler sorunlu oluyor...

    Ben arabamı aldıktan 1-2 hafta sonramı neydi honda ABD pazarında hatırı sayılır sayıda civic'i geri çağırmıştı fren sisteminde olan bi sıkıntıdan dolayı yalnış hatırlamıyorsam. Hatta annem bizim arabada da varmıdır bi sıkıntı gerçi olsada bizim burda çağırmazlar diyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Geçmiş olsun hocam, fren değerlerinizi görünce resmen yuh dedim. Kabak lastikli şahin bile yağışlı havada daha iyi fren değerleri elde eder. Bu araç kesinlikle arızalı. Bu araç Amerikada yada Avrupada birine satılmış olsaydı ve satıcı bu probleme çözüm üretmeyecek kadar Erkek olsaydı mahkemede ayaklarından tavana asarlardı o dispiritörü. Resmen İnsan hayatı ile oynanılıyor hem sizin hemde trafikteki diğer kişilerin. Bozuk cama, gelen seslere, gürültülü çalışmaya tamamda Fren konusunda asla taviz verilemez.



    Sağolun, söylediklerinizde çok haklısınız. Bizim ülkemizde de insan hayatının, emeğinin oyuncak olmaması için Türk insanının, hiçbir hakkından vazgeçmemesi gerekiyor. "Zaten 100 liralık birşey ne diye kendime eziyet edeyim uğraşayım" dememek gerekiyor, hele ki imkanınız varsa.. Çevremden televizyonlardan bakıyorumda bırakın 100 liralık telefonu 40 bin liralık arabayı, insanların koluna bacağına hatta canına karşılık verilen cezalar, tazminatlar yaptırımlar o kadar yetersiz ve göstermelik ki.. Suçu işleyenin, kayıplara isteyerek, göz yumarak yada ihmal ederek sebep olanların ayaklarından tavana asılmaları için kimsede 1 liranızı bırakmayın derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevolutionsPerMinute -- 24 Aralık 2011; 21:17:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ben bu konuyu ilk defa gordum ve olay kendime cok yakin. Bende araci ilk aldigimdan beri fren sistemindeki skintiyla ugrasmaktayim. 1000 km bakiminda fren sikayetimi ilettim diskleri tornaladilar. 10000 bakiminda yine ilettim garanti kapsaminda disklerimi degistiler ama balatalarimin bittigini soleyip onuda degistirdiler balatalar ucretli tabi. 20000 de arka balatalarin bittigi solendi degisildi. 30000 de yine sikayetimi ilettim disklerim yine torna ve yine balata degisimi. 40 bin bakiminda arka balatalar bitik. Yani aracim 40 bin de ve fren sistemiyle alakali sorunum bitmedi bitmiyorda. Suan lastiklerim kotu durumda o yuzden cok dusuk hizlarda bile abs devreye giriyor ama bundan oncede cok farkli degildi.

    Bole bi olcumden haberim olsa bende gider yaptirir sonuna kadar ugrasirdim. Fren hayat demek. Allah yardimciniz olsun en kisa zamanda aracimi satmazsam lastiklerimi degistirip bu testi yaptiriyorum bende.

    ben de dedemin hondasının fren sisteminden şikayetçiyim. 2000 model civic var dedemde ve frenleri gerçekten ayarsız ve kuvvetsiz. kendisi sorunsuz olduğunu iddia ediyor ama ben sürerken tırstım. sanıyorum bazı arabalarda fabrika çıkışlı frenler sorunlu oluyor...

    Ben arabamı aldıktan 1-2 hafta sonramı neydi honda ABD pazarında hatırı sayılır sayıda civic'i geri çağırmıştı fren sisteminde olan bi sıkıntıdan dolayı yalnış hatırlamıyorsam. Hatta annem bizim arabada da varmıdır bi sıkıntı gerçi olsada bizim burda çağırmazlar diyordu

    Sizede geçmiş olsun, 4-5 kez gitmişsiniz ve aracınız işlem görmüş, aracınızıda sıfır kilometre almışsınız anladığım kadarıyla, en azından bir avukatla görüşün derim, hem arada distribütör firmada olmadığı için sonuç bulmanız daha kolay olur diye düşünüyorum




  • Öncelikle karalılığınız için sizi tebrik ederim umarım en kısa zamanda lehinize sonuçlanır .Kardeşime almıştık 2008 model yaklaşık 6 ay kullandı üzerinde orjinal lastikleri vardı dunlop ve oldukça eskimişti öyle olmasına rağmen fren perfonması kötü değildi .Beni meraklandıran şey fabrikasyonda nasıl bir hata böyle bir şeye neden olabilir bu konu hakkında bilir kişi yada test merkezi herhangi bir şey söyledilermi benim aklıma hidrolik sistemden başka bir şey gelmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talkingbrother

    Öncelikle karalılığınız için sizi tebrik ederim umarım en kısa zamanda lehinize sonuçlanır .Kardeşime almıştık 2008 model yaklaşık 6 ay kullandı üzerinde orjinal lastikleri vardı dunlop ve oldukça eskimişti öyle olmasına rağmen fren perfonması kötü değildi .Beni meraklandıran şey fabrikasyonda nasıl bir hata böyle bir şeye neden olabilir bu konu hakkında bilir kişi yada test merkezi herhangi bir şey söyledilermi benim aklıma hidrolik sistemden başka bir şey gelmiyor

    Teşekkür ederim, bilirkişiler daha çok aracın ne mesafede durduğuyla ilgilendiler, ancak ilk bilirkişi abs sisteminde fabrikasyon bir hata olabileceğini, sorunun iddia edildiği gibi lastiklerden olmadığını ve olamayacağını aracın olması gereken sınırlar içerisinde durmadığını söylemişti. Hidrolik de olabilir, abs sistemide yani bulunamayacak birşey çözülemeyecek bir sorun değildi nihayetinde ama, böyle oldu, temsa ilgilenmedi, iyi dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevolutionsPerMinute

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage

    Delil tespiti katılmayan ve tebliğ edilmeyen tarafı bağlamaz yani kesin bir delil değildir. Açtığınız dava bu şartlarda kısa sürede biter yapılacak işlem aracın teknik belgelerinin ve tanıtıcı broşürlerinin istenmesi, bilirkişi ile tespit ve neticesinde karar aşaması olacaktır. Kesinlikle geri adım atmayın bozuk fotoğraf makinası satmakla bozuk araba satmak arasında fark yoktur. Satıp arkasında durmamak büyük saygısızlıktır. Böyle bir anlayış kabul edilemez. Davanızın sonucunu merakla bekliyor olacağız. Hiçbirşey insan sağlığından ve hak duygusundan önemli değildir. Mahkemeden tedbir istemeyi ve temsanın varlıkları üzerine tedbir koydurtmayı ayrıca kazanırsanız hüküm özetinin ulusal bir gazetede yayınlanmasını isteyin.

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim, söylediklerinizi aynen yapacağım.

    Hocam ne oldu davaniz acaba varmi bir gelisme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadas 'mitsubishi CANCER 'olmus, ses seda yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Davayı kazandım, araç bedeli için icra takibi başlatmıştım, neticelendi bedeli ödendi, ama bu sefer temsa dava açtı mahkeme onları haksız buldu onlarda yargıtaya gitti, ya ben bıktım bunlardan inan, evolvo arkadaşın dediği kadar olduk yani.

    Adamlara aracı teslim ettim, bana "biz bunu bu şekilde satacağız" dediler, Allah içinize sindirsin dedim ne diyim. 5 sene boşa uğraşmışız demekki..
  • Hocam sizin adiniza cok sevindim. Araci alacak kisi icinse ne yaparsınız iste. Hatasiz bir arac diye satacaklar. Alan kisi belkide birisi nin canini yakacak ama kimin umrunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam çok geçmiş olsun.dava sonunda haklı çıkmanıza sevindim ama temsanın yaptığı çok büyük ayıp en azından o arabayı bir işleme sokup tamir etmeliler.
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, dediğiniz gibi umurlarında değil..

    Malesef Türkiye'de yaptırım diye birşey yok, Temsa yine aynı durumla karşılaşsa yine izleyeceği yol oyalama, inkar, yıpratma politikası olur diye düşünüyorum.

    Zira bu davadan zarar gören taraf olmadılar ki, aksine ayıplı aracı bana satarak para kazandı, sonrasında bu ayıptan dolayı meydana gelen kazalardan dolayı sigorta firmalarından para kazandı şimdi ayıplı malı ikinci el olarak satarak para kazanacaklar, ne tazminat ödediler ne araçları geri çağırıp masrafa girdiler, ne biliyim ödül gibi birşey oldu.. Neyse Allah elbet sorar hesabını, ben üzerime düşeni yaptım diye düşünüyorum he olaki aracın yeni sahibini bulursam elbet bir çay içer iki muhabbet ederim..
  • meRt.06 M kullanıcısına yanıt
    Sağolun, belki tamir ederler bilemiyorum, ama bana söyledikleri; bu şekilde satacağız, ama insan düşünmüyor değil tamir edebilecek olsalardı inkar etmez tamir ederlerdi, ama o donanıma sahip olduklarını hiç zannetmiyorum..
  • sanki bu konuyu lancer almadan önce okumuştum gibime geldi. aracın üzerindeki yokohama lardan primacy3 e geçtikten sonra frenler gayet stabil oldu. sizdeki belliki üretim hatasıymış. lanet temsa sizi uğraştırmış. geçmiş olsun,davayı kazanmanıza sevindim. aracı öyle alacak kişi için aynı şeyi söyleyemiyorum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.