Şimdi Ara

Landi Renzo lpg kiti kullananlar buraya... (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
12
Favori
210.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tavsiye için teşekkür ederim. Ulaşmaya çalışayım kendilerine.
  • Rica ederim
  • Golf 6 1.6,landimi,Brc mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba 35.000 km deki cruze 2010 plus aracıma landirenzo lpg taktırma kararı aldım
    istanbul avrupa yakasında, işçiliği A sınıf olan usta tavsiyelerinizi rica ediyorum

    şimdiden çok teşekkür ederim
  • arabama landirenzo taktıralı tam 1 yıl oldu.
    ilk taktırdığım sene yani geçen yıl izmir-kayseri uzun yol yapmıştım ve sonuçları sizler ile paylaşmıştım.

    15 temmuz gibi yine izmir kayseri uzun yol katedilecek. Bakalım yakıt tasarrufu nasıl olucak.
    yine paylaşımda bulunurum sizlere
  • Arkadaşlar acil yardım ecu arızalandı söküp servise yolladım sonra aracımı çalıştırmaya çalıştım benzinde çalışmadı lpg ecusu sökükken benzinde çalışmazmı yoksa başkabir arızamı var cevap için şimdiden teşekürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...

    Yakin zamanda bende cruze marka aracima taktirdim.. Benim aracin bu aralar gaza gecme suresi 6 sn bile surmuyor. Bence ayarlara baktirmakta fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reorxdho


    quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...

    Yakin zamanda bende cruze marka aracima taktirdim.. Benim aracin bu aralar gaza gecme suresi 6 sn bile surmuyor. Bence ayarlara baktirmakta fayda var


    Götürdüm anlattım durumu normal diyorlar. Normali o bencede en fazla 1 dk sürmeli. Hafta sonu başka bir yere götüreceğim. Bu arada bana geçmesi için aracı 1500 devirde tutman gerekiyor dedi, pek mantıklı gelmedi. atiker kulllanırken boyle bir derdim yoktu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    quote:

    Orijinalden alıntı: reorxdho


    quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...

    Yakin zamanda bende cruze marka aracima taktirdim.. Benim aracin bu aralar gaza gecme suresi 6 sn bile surmuyor. Bence ayarlara baktirmakta fayda var


    Götürdüm anlattım durumu normal diyorlar. Normali o bencede en fazla 1 dk sürmeli. Hafta sonu başka bir yere götüreceğim. Bu arada bana geçmesi için aracı 1500 devirde tutman gerekiyor dedi, pek mantıklı gelmedi. atiker kulllanırken boyle bir derdim yoktu..

    Başka bir servise götürmenizde fayda var. Bende de 5 sn sürmüyor bu sıcak havalarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...

    Ne normali hocam!!! bu havalarda 1 dakikayı bulmaz. bazı servislerde milleti salak zannediyor. Başka bir servise gidin. umarım sorununuz çözülür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorinthewhite

    quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...

    Ne normali hocam!!! bu havalarda 1 dakikayı bulmaz. bazı servislerde milleti salak zannediyor. Başka bir servise gidin. umarım sorununuz çözülür...

    az önce bıraktım servisine aracı, yine normal bu landirenzo 1600 devri gorunce geçer diyor. ee zaten 1600 ü gorur trafikteyim diyorum. sürekli 2000 le de gitsen olmaz diyor illa 1600 görecek diyor. sabah 8 dk sonra geçti. beceremezlerse başka servise götürcem artık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    quote:

    Orijinalden alıntı: olorinthewhite

    quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi

    Merhabalar,
    astra j 1.6 T aracıma landirenzo taktırdım yaklaşık 3 hafta oldu. bilen arkadaşlara bir sorum olacaktı. aracı çalıştırdıktan yaklaşık 12 dk sonra lpg ye geçiyor. havalar malum 25-30 derece bu aralar. hatta motor harareti 90 dereceye geliyor ancak araç hala benzin kullanıyor. bana göre normal değil, önceki aracımda bu havalarda 5-6 sn sonra lpg ye geçerdi. taktırdığım yere gösterdim, normal olduğunu iddia ediyor. yardımcı olursanız sevinirim...

    Ne normali hocam!!! bu havalarda 1 dakikayı bulmaz. bazı servislerde milleti salak zannediyor. Başka bir servise gidin. umarım sorununuz çözülür...

    az önce bıraktım servisine aracı, yine normal bu landirenzo 1600 devri gorunce geçer diyor. ee zaten 1600 ü gorur trafikteyim diyorum. sürekli 2000 le de gitsen olmaz diyor illa 1600 görecek diyor. sabah 8 dk sonra geçti. beceremezlerse başka servise götürcem artık..

    öncelikle merhaba

    landi renzoda geciş devri ve geciş sıcaklıgı ayarlanabilir hangi ildesiniz isterseniz yardımcı olabiliriz veya türkiye distiribötörü olgun lpg ile irtibata gecebilirsiniz iyigünler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsalihi
    az önce bıraktım servisine aracı, yine normal bu landirenzo 1600 devri gorunce geçer diyor. ee zaten 1600 ü gorur trafikteyim diyorum. sürekli 2000 le de gitsen olmaz diyor illa 1600 görecek diyor. sabah 8 dk sonra geçti. beceremezlerse başka servise götürcem artık..

    Hocam zaten 2000 i görmesi için 1600 ü görecek. Ustanın tam orjinaline çatmışsın.
    1600 muhabbetini bende duymuştum ama bu sıcak havalarda 1 dakika, hadi sizin oralar serin 2 dakikada GEÇMELİ...
  • dün aldım aracımı bugün test ettim 2. kez. bi problem yok çalıştırdıktan kısa bir süre sonra geçiyor( 30-40 sn sonra). Ustanın söylediğini iletiyorum size:

    ''landirenzo ısı ile birlikte devirede bakar. gaz ısındıktan sonra belli bir deviride görmesi gerekiyor. seninki turbo olduğu için 1600 e ayarlıydı ancak sistem 1600 ü kaçırıyor görmüyor demekki, o yuzden 2000 e ayarladık. daha düşük devire ayarlayamıyoruz çünkü bu araçlarda, düşük devirlerde geçiş sırasında motor stop eder. ''

    dedikleri gibi aracım 2000 i görünce geçiyor artık lpgye.

    ilgilenenlere teşekkürler
  • Aracım volvos80 2000 model 3.5 yıl önce ankara olgun lpg de taktırdım her yıl yada12500 km civarı de ecu bozuluyor 2 enedir ecuyu garantiden değiştirip kullandık doğuya tayinim çıktı erzurum civarlarına gelince yine başladı araçta tekleme veya sabah lpg ye geçmeme daha önceden bildiğim için sisteme dokundurmadım. Benzinle idare edip araç müsait olunca ecuyu andi renzo türkiye çlzüm ortağı olan nil elektroniğe yolladım sağolsunlar yaptılar ne arızalı dedim çok cevap alamadım parametreler bozulmuş diyorlar bu bahsedilen parametre bilgisayara taktığımızdaki ayarlar değil proğram ve kablom var hafızadaki tüm programları attım firmanın s80 için yaptığı programı attım otomatik kalibrasyon yaptım düzelmedi. Sonra nil elektroniğe yolladım 200 tl gibi tuzlu bir fiyata yaptırdım
    sonuç olarak ordaki arkadaslar enjektör veya sistem bir şekilde ecuyu bozuyor dediler enjektörün olduğunu sanmıyorum ilj takıldığındada 10-12500 km gibi yaptı enjektör bozuk olsa araçta tekleme vs olmaz mı? araç alimünyum alaşım motor hemen ısınıyor ve motor bölmesi çok sıcak oluyor şöyleki astramla aynı hava şartlarında motor ısısı 10 dk da 90 nı buluyorsa volvoda 5 dk bile sürmüyor. Ve ecu motora temas ediyordu motor çok büyük yer bulamamışlar ve ecu çok ısınıyordu bundan olmuş alabilir diyorum sadece tahmin şimdi temas etmeyecek bir yere zar zor kaydum
    sistemden memnunum başka sıkıntım yok ama bu bahsettiğim büyük sıkıntı. 7000-8000 Devire kadar çıkıyorum 230-240 basabiliyorum ama bu sorunu çözemedik sistemi kontrol ettirdim bir sıkıntı gözükmüyor dediler bağlantılarda

    Ustalardan fikri olan var mı acaba cevaplar için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Aracım volvos80 2000 model 3.5 yıl önce ankara olgun lpg de taktırdım her yıl yada12500 km civarı de ecu bozuluyor 2 enedir ecuyu garantiden değiştirip kullandık doğuya tayinim çıktı erzurum civarlarına gelince yine başladı araçta tekleme veya sabah lpg ye geçmeme daha önceden bildiğim için sisteme dokundurmadım. Benzinle idare edip araç müsait olunca ecuyu andi renzo türkiye çlzüm ortağı olan nil elektroniğe yolladım sağolsunlar yaptılar ne arızalı dedim çok cevap alamadım parametreler bozulmuş diyorlar bu bahsedilen parametre bilgisayara taktığımızdaki ayarlar değil proğram ve kablom var hafızadaki tüm programları attım firmanın s80 için yaptığı programı attım otomatik kalibrasyon yaptım düzelmedi. Sonra nil elektroniğe yolladım 200 tl gibi tuzlu bir fiyata yaptırdım
    sonuç olarak ordaki arkadaslar enjektör veya sistem bir şekilde ecuyu bozuyor dediler enjektörün olduğunu sanmıyorum ilj takıldığındada 10-12500 km gibi yaptı enjektör bozuk olsa araçta tekleme vs olmaz mı? araç alimünyum alaşım motor hemen ısınıyor ve motor bölmesi çok sıcak oluyor şöyleki astramla aynı hava şartlarında motor ısısı 10 dk da 90 nı buluyorsa volvoda 5 dk bile sürmüyor. Ve ecu motora temas ediyordu motor çok büyük yer bulamamışlar ve ecu çok ısınıyordu bundan olmuş alabilir diyorum sadece tahmin şimdi temas etmeyecek bir yere zar zor kaydum
    sistemden memnunum başka sıkıntım yok ama bu bahsettiğim büyük sıkıntı. 7000-8000 Devire kadar çıkıyorum 230-240 basabiliyorum ama bu sorunu çözemedik sistemi kontrol ettirdim bir sıkıntı gözükmüyor dediler bağlantılarda

    Ustalardan fikri olan var mı acaba cevaplar için teşekkür ederim

    öncelikle merhaba

    elektronik kontruol ünütesini ecuyu arcını icine torpidonun oldugu yare aldıra bilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Aracım volvos80 2000 model 3.5 yıl önce ankara olgun lpg de taktırdım her yıl yada12500 km civarı de ecu bozuluyor 2 enedir ecuyu garantiden değiştirip kullandık doğuya tayinim çıktı erzurum civarlarına gelince yine başladı araçta tekleme veya sabah lpg ye geçmeme daha önceden bildiğim için sisteme dokundurmadım. Benzinle idare edip araç müsait olunca ecuyu andi renzo türkiye çlzüm ortağı olan nil elektroniğe yolladım sağolsunlar yaptılar ne arızalı dedim çok cevap alamadım parametreler bozulmuş diyorlar bu bahsedilen parametre bilgisayara taktığımızdaki ayarlar değil proğram ve kablom var hafızadaki tüm programları attım firmanın s80 için yaptığı programı attım otomatik kalibrasyon yaptım düzelmedi. Sonra nil elektroniğe yolladım 200 tl gibi tuzlu bir fiyata yaptırdım
    sonuç olarak ordaki arkadaslar enjektör veya sistem bir şekilde ecuyu bozuyor dediler enjektörün olduğunu sanmıyorum ilj takıldığındada 10-12500 km gibi yaptı enjektör bozuk olsa araçta tekleme vs olmaz mı? araç alimünyum alaşım motor hemen ısınıyor ve motor bölmesi çok sıcak oluyor şöyleki astramla aynı hava şartlarında motor ısısı 10 dk da 90 nı buluyorsa volvoda 5 dk bile sürmüyor. Ve ecu motora temas ediyordu motor çok büyük yer bulamamışlar ve ecu çok ısınıyordu bundan olmuş alabilir diyorum sadece tahmin şimdi temas etmeyecek bir yere zar zor kaydum
    sistemden memnunum başka sıkıntım yok ama bu bahsettiğim büyük sıkıntı. 7000-8000 Devire kadar çıkıyorum 230-240 basabiliyorum ama bu sorunu çözemedik sistemi kontrol ettirdim bir sıkıntı gözükmüyor dediler bağlantılarda

    Ustalardan fikri olan var mı acaba cevaplar için teşekkür ederim

    öncelikle merhaba

    elektronik kontruol ünütesini ecuyu arcını icine torpidonun oldugu yare aldıra bilirsiniz

    Tesekkür ederim cevabınız için hava iltre kutusu ve sigorta kutusu arasına ben koydum şu an sorun yok çok ısınma olmuyor asıl sorun neden böyle yapıyor bir fikriniz var mı? servis hemen enjektör diyor makina motor okudum bana söylediği mantıklı gelmiyor çünkü enjektör sıfırkende yaptı. Arıza kodu olmuyor lpg ecusunda ustaların istemediği bir sorun çünkü bilgi ve beceri gerektiriyor arıza kodu çıksa bende yaparım ustaya gerek yok. Malesef garanti bitene dek ecu değişimi yaptı olgun lpg b şimdi rızamla başbaşayım saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese merhaba ben 2006 model 1.6 tek kapı vvt motor gv kullanıyorum yeni tüp taktırdım (landirenzo) ama düşük devirde tekleme yapıyor bütün atesleme mekanizmasi (bobinler bujiler ve buji kabloları) değişti ama sorunu çözemedik ne yapabiliriz böyle bir sorunla karşılasan varmi acaba yara bu sorun hakkında fikri olan varmi teşekkürler simdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene aracımın 10000 bakımını yaptırdıktan sonra ankara erciyes oto sanayideki landi renzo servisine gidip gaz filtresinide değiştirdim, aradan 3 ay kadar bir zaman geçti ve aracımın motoruna rektefiye yapıldı o sırada lpg nin motora bağlanan kısmı söküldüğü için tekrar bir landi renzo servisine gidip bağlatmam ve gaz ayarı yaptırmam gerekti bu seferde yenimahalledeki bir landi renzo servisine gittiğim araca bir kablo bağladı usta ve dediki abi senin gaz filitren çok eskimiş bende şaşırdım ustam daha ancak 3 ay oldu değiştireli dedim usta gel monitörden bak bu filtre 100000 km den uzun süredir kullanımda diye gösteriyor dedi baktım dediği gibiydi bende tekrar değitirtdim filtrenin yenisini taktırdım sanırım ilk filtreyi değiştirdiğim yerde dolandırıldım veyahutta ikinci gittiğim servisin yazılımında bir hata vardı
    herneyse asım mevzuya geleyim şimdi yine gaz ayarı yaptırmam gerekiyor bu duruma göre Ankara da bana hangi landi renzo servisine gitmemi önerirsiniz?




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.