Şimdi Ara

Landi ve yaşadıklarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aralık 2013 64000 Km de 2011 Kia Cerato otomatik vites (6 ileri) bir araba sahibi oldum.

    Aldığım kişi arabasına sadece göz ucuyla bakmış. Aldığımda arabanın polen filtresi bile yoktu

    Neyse bense biraz pimpirikli bir adamın. Bütün bakımlarını tek tek yaptırdım. En son gaz sistemine geldi...

    Landi marka bir kit takılmış üstüne... Bende Landi ile Landirenzo aynıdır diye daldım Landirenzo servisine...

    Usta baktı baktı "Abi bu Landi Landirenzo değil falanca yere gideceksin" dedi.

    Oranın yolunu tuttuk... Landi ve Prins servisi ayrıca insanlarıda tanıyorum ( Bartın ufak yer herkes az çok birbirini tanır)

    Bağladı bilgisayara tık yok :) Sonra ustam "bu plus modeli bizde programı yok Karabük'te bilmem ne usta var onda var oraya gideceksin..."

    Neyse filtresine değiştirdim. Bu arada Bartın Karabük arası yaklaşık 100 km... Ufaklığı kontrole götürmüşken şu arabanın gaz sisteminede baktırayım dedim...

    Bulduk ustayı işte bağlandı ECU ya yeni yazılım gelmiş onu yükledi. Ama ne yazılım... Başladı benim arabaya bir haller olmaya...

    Motor arıza ışığım yanmaya başladı... Hata kodlarında fakir karışım hatası veriyordu. Sildim...Sonra gene yandı...

    Atladım arabaya o kızgınlıkla bir 100 km daha yaptım... "Usta bu araba fakir karışım hatası veriyor..." " aaa vermemsi lazım hadi bir kere daha bakayım"

    Oynadı kurcaladı oldu dedi yolladı... 1 gün sonra arabamda tekleme sorunları başladı. Titremeler stop etmeye meyillenmeler vs.vs... Sonra motor ışığı disco ışığına

    döndü ben hata kodlarını siliyorum. (bu arada hata kodlarıma zengin karışımda eklendi) Araba ECU su zengin fakir zengin fakir verip duruyor. En son yazlığa giderken

    yokuşta bir araba sollarken araba bir tekledi. Benimde sinirlerim tekledi ertesi sabah soluğu bizim prins servisinde aldım. Usta buyur araba sökermisin yeni kitmi

    takarsın ne yaparsan yap dedim. Bana arabamı 2 gün benzin ile kullanmamı söyledi. 2 gündür benzin ile kullanıyorum arabada tık yok... Herşey normal...

    Bu arada arabamda ki kit Turital diye bir firma tarafımdan ithal edilmiş. Adamlara ulaştım biz LPG işini bıraktık diyorlar...

    Sorularım :

    1- bu araba neden tekleyip çekişden düşüyor ?
    2- Bu plus modeli ne oluyorda diğerlerinden farklı?
    3- komple kitimi değiştirmelimiyim ? Değiştirdik diyelim ne taktıracağız ? Fiyatlar ne durumda ?
    4- Bu kite Prins ecu su taksak olmaz mı *
    5- Öneriler ve dilekler
    6- Kapanış...

    Arabamdan soğudum inanın ki... Gelen cevaplara şimdiden teşekkür ederim...







  • Bende yakın zamanda gaza geçtim uzun bir süre araştırdım atiker sorunlu olduğu kanısı mevcut, prins iyi görüşler mevcut ama o rakama çıkmak istemedim sonuç olarak hem geniş servis ağı hemde sorun açısından minimum sorun olduğu kanısına vardığım brc de karar kıldım iyi bir usta arayışından sonra işlemi yaptırdım iyikide yaptırmışım şuan istanbul içinde 190 kuruş rakamlarını yakalıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de beş bin km de landirenzo taktirdim astra 1.6 atmosferik aracima yaglamali sistem. Ustanın ellerine sağlık sade filitre değişmeye ve yag koydurmaya gidiyorum servise 20 km dir lpg li biniyorum aracı devirli kullandığım için ortalama 25 krs yakıyor bunada şükür. Önce iyi bi usta bulmanızı tavsiye ederim lpg de en az on yıllık tecrübesi olması gerekir. Gerisi teferruat .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımı halen benzinde kullanmaya devam ediyorum.

    Hiç bir sorun yok gözüküyor...
  • opel astra 1,6 115HP aracıma 9600km de yağlamasız landirenzo taktırdım.15200km ye geldi araç.Ama dün araçta titreme olmaya basladı ve akabininde motor arıza ışığı yandı.Lpg ci cihazı bağladı ve ateşleme bobini arızası verdi cihaz ve bu opelin kronik problemi imiş.Ateşleme bobininin sık sık yanmaması için RPM diye bir kit çıkartmışlar.Ayrıca serviste ateşleme bobini 750TL....
    Bu RPM transfer ünitesini kullanan var mı?Kullananlar bilgi verebilir mi?Fiyatı da gayet makul 50-100TL arası değişiyor.Bu üniteyi kullanıpta ateşleme bobin arızası yaşayan var mı?Ayrıca landirenzo olarak tavsiye edermisiniz?"
  • Landi ile Landirenzo farklı iki marka fakat üreten firma aynı. Yani Arçelik Beko gibi...

    Bu arada ipragaz danışma hattını aramıştım. Şu anda Landi yi Türkiye'ye kendileri getiriyor. Dün bir bey aradı ve sorunumun ne olduğu hakkında benden bilgi aldı. Verdiği bilgide benim kitimi getiren firma Turital uzun zaman önce kit getirmeyi bırakmış. Turitaldan sonra çelik motor bir müddet getirmiş. En son 2 yıldır ipragaz getiriyormuş. ECU nun fotografını çekip kendilerine göndermelerini istedi. ECU yu öyle güzel (!) yere monte etmişler ki fotograf çekmek ne mümkün... (akünün yanına resmen sıkıştırmışlar ne bir vida ile bağlı ne bir şey ile) Neyse en sonunda arabanın dosyasında seri numarasını buldum ve gönderdim. Teknik mühendisleri izinde olduğunu fakat ellerinden geleni yapmaya çalışacalarını söylediler. İtalya'dan benim kitim için programı isteyip Bartın servisine yükleyeceklerini ve her türlü işlemi oradan yapabileceğimi ilettiler. Şu anda bekliyorum. Fakat Landi müşteri hizmetleri bakımkından bende gayet olumlu bir izlenim bıraktı. Adamlar bu kitleri biz getirmedik bizi ilgelindirmez (tamamen Türk mantığıyla hareket) demediler ve sorunuma çözüm arıyorlar. Bulular bulamazlar bilemeyeceğim ama en azından bana geri dönüş yapıp, bilgi alıp elinden geleni yapacaklarını söylemeleri bile benim için bir artıdır. Bir de sorunumu çözerlerse zaten adamların işini hakkıyla yaptıklarına kanaat getirceğim...

    Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.