Şimdi Ara

LAPTOP %47DE KAPANIYOR - %93DEN FAZLA ŞARJ OLMUYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar nette çok araştırdım ama bir türlü bulamadım sonuç.

    Lisanssız korsan win7 kullanıyorum. Ve cihaz %93den fazla şarj olmuyor. %47de de kendi kendine kapanıyor.

    Ekran görüntüsü ekliyorum. Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz acaba?

    Lisanssız kullanmamdan mı kaynaklı acaba?

    https://store.donanimhaber.com/af/82/a8/af82a8184543fa3fe10de21f4b1baf68.jpg

     LAPTOP %47DE KAPANIYOR - %93DEN FAZLA ŞARJ OLMUYOR







  • Klasik olcak ama format atıver bide öyle dene. Şuanki sistem çok önemliyse acronis programıyla yedek al sorunsuz geri dönersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Klasik olcak ama format atıver bide öyle dene. Şuanki sistem çok önemliyse acronis programıyla yedek al sorunsuz geri dönersin.

    Format attım gece hocam yine aynı maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o zaman garantisi varsa yolla bi sanırım pil sorunlu.
  • pilini değiştimen gerekebilir
  • Bazı serilerde eğer cihaz fazla ısınıyor ise sarj etmeyi kesiyor. Birde yalış hatırlamıyorsam pil ömrü daha fazla girsin diye pil %100 sarj etmiyordu. Onunda bir ayarı vardı ama hatırlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mila12

    Bazı serilerde eğer cihaz fazla ısınıyor ise sarj etmeyi kesiyor. Birde yalış hatırlamıyorsam pil ömrü daha fazla girsin diye pil %100 sarj etmiyordu. Onunda bir ayarı vardı ama hatırlamıyorum.

    Garantiye götüreceğim hocam ama asıl can sıkan % 47de kapanması. İnşallah servis sorunumu çözer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çözerler tabi. Bilgileriniz varsa yedekleyin servisler yedek almıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mila12

    Çözerler tabi. Bilgileriniz varsa yedekleyin servisler yedek almıyor.

    Teşekkür ederim :-) peki servis lisanssiz win7 kurulu olduğu yani kullandığım için yasal olarak birşey der mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • syruse kullanıcısına yanıt
    Hayır. İşletim sistemi ile ilgilenmezler. Donanımsal arızalar ile ilgileniyorlar.
  • Sorun bataryadan yada anakarttan kaynaklanıyor olabilir. Sana ACPI driverını kaldıralım gibi verebilirler. Support assistant üzerinden batarya testi yap ama şu sürümü kullan sp54620.exe.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tremonti

    Sorun bataryadan yada anakarttan kaynaklanıyor olabilir. Sana ACPI driverını kaldıralım gibi verebilirler. Support assistant üzerinden batarya testi yap ama şu sürümü kullan sp54620.exe.

    Hocam öncelikle yardımınız için teşekkür ederim.
    Benim öncelikli problemim cihazın %47de anında kapanması.
    Buna nasıl bir çözüm bulabilirim?

    Dediğiniz testleri de yaptım



    Hocam bu Support Asistant programını kullandığımda geçen hafta böyleydi
     LAPTOP %47DE KAPANIYOR - %93DEN FAZLA ŞARJ OLMUYOR



    -----------------------------------------------------------------------------------------
    Bugün böyle oldu
     LAPTOP %47DE KAPANIYOR - %93DEN FAZLA ŞARJ OLMUYOR



    ----------------------------------------------------------------------------------------
    Sizin dediğiniz sp54620 sürümünü kurduğumda ise böyle oldu
     LAPTOP %47DE KAPANIYOR - %93DEN FAZLA ŞARJ OLMUYOR




  • Sorunu biz çözemeyebiliriz test sonucu ile müşteri hizmetlerine ulaş. 444 03 07
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tremonti

    Sorunu biz çözemeyebiliriz test sonucu ile müşteri hizmetlerine ulaş. 444 03 07

    Ürün serisi ticari ürün imiş. Bu nedenle 444 71 71 i aradım ilgilendiler. Bi yöntem söylediler.

    Şimdi onu test ediyorum. Ardından sonuçları sizinle de paylaşacağım hocam.

    İlgi alakanız için teşekkür ederim.
  • Ben teşekkür ederim ne demek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.