Laptop um lenovo marka ve yaklaşık 5 gün önce servise yolladım geçici ürün talep ettiğimde 10 işi günü geçmesi gerektiğini belirttiler bu yasalarla sabit midir ? Eğer bu durumdan daha önce faydalanan varsa yolladıkları laptop işe yarar mı ? En can alıcı kısmı yolladıkları laptop un başına bişey gelirse ne olur ? Bana geçici laptop temin ettikten sonra eğer ürünüm serviste 20 iş gününden fazla kalırsa para iadesi veya yeni ürün isteme hakkım devam edermi ? Bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın
10 iş günü geçti ve geçici ürün talep ettim, lenovo tarafından geçici ürün yollandı birkaç gün içinde elimde olur.
quote:
Orijinalden alıntı: üye1500
10 iş günü geçti ve geçici ürün talep ettim, lenovo tarafından geçici ürün yollandı birkaç gün içinde elimde olur.
sizin adınıza sevindim keza yasalar bu tür konularda genelde esnektir. hani derlerya minareyi çalan kılıfını hazırlar diye o şekildedir.
yasalarda böyle bir ibare var zaten eğer on iş günü çerisinde onarılmazsa geçici ürün vermek zorunda size madur olmamanız açısından 20iş günü içerisindede tamir olması gerekir olmazsa para talebinde veya değişim talebinde bulunabilirsiniz yasada açıkça mevcuttur bu durum bu konuda net maddeler var arkadaşın dediği gibi esneklik yok zorluk çıkarılırsa tüketici haklarına başvurursunuz gereken yapılır büyük ihtimallede siz kazanıyorsunuz zaten. haklarınızı bilmeniz gerekir ypksa sağa sola sorup durusunuz bu konularda bilmeniz gerekenler yapılan yeni değişikliklerlehttp://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm bu yöne birde tüketici hakları konununu okuyun bariz açık yasada bazı firmalar var kanunlarımızı pek takmıyorlar des4em yeridir hemen mahkeme açıyorsunuz ve kazanıyorsunuz.
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
yasalarda böyle bir ibare var zaten eğer on iş günü çerisinde onarılmazsa geçici ürün vermek zorunda size madur olmamanız açısından 20iş günü içerisindede tamir olması gerekir olmazsa para talebinde veya değişim talebinde bulunabilirsiniz yasada açıkça mevcuttur bu durum bu konuda net maddeler var arkadaşın dediği gibi esneklik yok zorluk çıkarılırsa tüketici haklarına başvurursunuz gereken yapılır büyük ihtimallede siz kazanıyorsunuz zaten. haklarınızı bilmeniz gerekir ypksa sağa sola sorup durusunuz bu konularda bilmeniz gerekenler yapılan yeni değişikliklerlehttp://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm bu yöne birde tüketici hakları konununu okuyun bariz açık yasada bazı firmalar var kanunlarımızı pek takmıyorlar des4em yeridir hemen mahkeme açıyorsunuz ve kazanıyorsunuz.
bazı firmaların kanunlarımızı takmadığını söylemişsiniz bende minareyi çalanın kılıfını hazırladığını yasaları esnettiklerini söylemiştim neden yadırgadınızki beni şimdi
ben yadırgadığım filan yok yapılması gerekenleri söyledim burda ilgili kaynaklar gösterilerek bunu yaptım yapmış olduğum yorum pek yardım eden cinsten olmadığı için bunları yazmak zorunda kaldıki birçok tüketici haklarını bilmiyor.bende erkli kaynakları vererek bilgilendirdim bunda sana karşı herhangi bir yadırgama söz konusu değil.
10 günü atlattık şimdi 20 günü bekliyorum, 20 günüde geçerse para iadesi için talepte bulunucam. Bu kadar uzun bir servis süresi inanılmaz rahatsız edici.