< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Lastiğe vurulacak Hava
-
-
O 51 değeri max değer.
Kaç olması gerektiği genelde kapı içindeki etikette yazar.
Bulamazsan da 32-35 arası genelde iyidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum ustayı(!) hemen şu an ara, bakım iptal bir işim çıktı de. arabanı al, ustanın telefonu engelle ve bir daha da sokağından bile geçme.
-
Ov ow ne ustalar var.
Depo kapağı ya da arka kapı içinde ya da kullanım klavuzunda yazar kaç psi basman gerektiği. Clio bu her yerde vardır klavuz. Ona göre basın.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam keşke söylediği anda arabayı alıp çıksaydın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
51 çok yüksek bir rakam aracın çok yüklü ise olabilir ama normal kullanımda 38 civarı basınçlar yeterlidir. Fazla basınç lastiğin sürekli zıplamasına ve darbeleri direk süspansiyona aktarmsına sebeb olur. Yani gereksiz yere hırpalar aracı.
-
Lastiğe basılacak max değer o. Daha fazlasını basmayın diyor. Lastik basınçları araçtan araca değişir. Sizin aracınızın doğru lastik basınçları şoför kapı iç kısmında yazıyor olması lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 31 Ekim 2024; 10:53:41 > -
Ön 32-33 arka 30 iyidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ustanın kafası güzelmiş güle güle kullansın. Üstübü tiner kullanıyor mu?
2024 Megane için lastik soğukken ön 32 arka 29 sol kapı içinde yazıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dil diş bilmeyen adamlar gördüklerini okumaya çalışıyor...
-
Neye göre iyidir ? Lastikçi mantalitesi bu. Kapı içinde ne yazılıyorsa o basılacak. Benim aracımda 4 lastik 35
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla kapı içi etiketine bakmamak sizin suçunuz adamlar gayet açıklayıcı şekilde yapmışlar etiketi. Misal diyor ki etikette çocuklarla taile çıkacaksan 38 bas, tailden dönünce 33 yap. Bizde lastik basıncı direkt olarak 32 olarak setlendiği için, yüklü yüksüz hep aynı değer basılıyor.
-
Bu hangi arabaymış merak ettim.
Yüklüyken ön lastiklere 39 arkalara 33 yazıyor.
Tam tersi olması gerekmez miydi çünkü arabaya çok eşya yükledikçe arka tampon yere yaklaşır dolayısıyla arka tekerlere daha çok hava basmak gerekmez mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yeni bir video mu geliyor. hava basarken patlayan lastik videosu :P
-
Aynı arabanın 0.9 motoru bende var onun aklımda kalan kapı içi etiket değerine göre iyidir dedim. Yine de yanlış hatırlıyor olabilirim tabi ki mantıklı olan kapı içi değeridir.
Not: lastikçi değilim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
biraz fazla basarsan az yakar diyen arkadaşlar var iş yerinde.
ben biraz eksik basarım havayı her zaman, kasislerden geçerken rahat oluyor, yol tutuşu daha iyi oluyor. biraz fazla yakıyr belki ama o da fark edilmeyecek kadar azdır bence. zaten genelde az yakan araçlar kullandığım için de az daha yakmasını sorun etmiyorum.
togg t10x 19 inç lastiğe bile 33-35 basıyorum.
-
Konuyu okudukça farkediyorum ki aracın kullanım klavuzu veya markanın önerdiği değeri basan yok. Herkes kafasına göre basıp geçiyormuş…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Başta lastikçiler basmıyor hocam zaten. Senede 2 defa bunun kavgasını vermekten yoruldum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şoför kapisi icindeki etikete uygun basarım. Az yuklu orta yuklu yuklu olarak adam koymuş basinç sensörünun ekrandan ayarini da ona gore yaparim.
Lastikci dahil kimse bilmez bunu arabanin feys gurubuna gir 1000 adamdan 998 i bas x geç yapar. Fazla gelir Arabada zip zip ziplar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 1 Kasım 2024; 12:27:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunun sebebi düz kullanıcının maks. yumuşak, ufak tefek şeyleri hissettirmeyen bir sürüş sevmesi. etiket değerlerini basınca daha diri oluyor lastikler ve sürüş sertleşiyor (aslında sıkılaşıyor). en iyi denge ve olması gereken bu aslında ama düz müşteri bunu sevmiyor, geri dönüyor falan basıncı düşüyorlar. lastikçi yakın arkadaşım var, kendi gözümle de gördüm, yeni lastik takılan, eski lastiğinin basıncına hiç bakmamış 22 psi'larda gezmiş durmuş adam yeni lastikte 35'lere çıkınca bu ne ya taş gibi diye geliyor geri. senelerdir sürüp giden bir durum bu yüzden lastikçiler 32 basıp geçer.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Dostum ustayı(!) hemen şu an ara, bakım iptal bir işim çıktı de. arabanı al, ustanın telefonu engelle ve bir daha da sokağından bile geçme. |
O 51 değeri max değer.
Kaç olması gerektiği genelde kapı içindeki etikette yazar. Bulamazsan da 32-35 arası genelde iyidir. |
Konu sahibinin bahsettiği clio aracın etiketi, neden şaşırıyorsunuz ki , araç önden çekişli, düşünsenize tam yüklü araç + motor ve aktarma ağırlığı + motorun ürettiği ortalama 100 HP biniyor lastiğe yük olarak. Neden güç aktarmada etkisiz olan arka lastiğe daha fazla hava basasınız ki? Edit : bahsetmiş olduğunuz arka tamponun asfalta yaklaşması amortisör ile alakalı bir durum tabi lastik basıncı nominal değerlerde ise. |
Benzer içerikler
- ford tourneo custom otomatik vites yorumları
- far neden buhar yapar
- carplay olmayan araca carplay yükleme
- renault koleos neden tutulmadi
- varta akü yorumları
- fiat 500e fiyat listesi
- range rover sport 2024
- araç kamerası
- tesla hatchback
- bmw ix2 fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X