Şimdi Ara

Lastik Alınmıştır. (Michelin Energy Saver Plus) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
11.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...




  • Michelin lastikleri iyidir hostur ama kisin bas belasi olur heleki yagmurda

    Keske petlas pt 515 alsaydinz 4 kanalli ben tanesini 100 tl aldim h grubu hemde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Michelin lastikleri iyidir hostur ama kisin bas belasi olur heleki yagmurda

    Keske petlas pt 515 alsaydinz 4 kanalli ben tanesini 100 tl aldim h grubu hemde

    Kışın aracı kullanmıyoruz garajda yatıyor zaten kullansak dahi mutlak kış lastiği alırız. Hocam geçen gün lastik bayilerini dolaşıyorduk bir tanıdık ile beraber Petlas bayisine girdik sahibimi bilmiyorum Petlası boşver Michelin al dedi bunu ondan duyunca Petlas'a yanaşmadım zaten komşumun Corolla'da var alırken övüyordu 10 bin km geçti şimdi mutsuz lastikten. Bulunduğum şehirde asla Lassa yada Bridgestone almayacağım. Ama arkaya 2 lastik daha almayı düşünüyorum kampanya devam ederse bu sefer Continental alacağım birde onu deniyeceğim. Bu arada öneriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.




  • Hayırlı olsun..Güle güle kullan.Sana boşuna yazmadım..MİCHELİN O TARLA , KÖSTEBEK YUVASI DOLU YOLDA YANLIŞ TERCİH...Benim gençliğim o fotoğrafını koyduğun yollarda, Deliktaşta, Yağdonduran da, Kardeşler dağının kıvrım kıvrım şose dedikleri gerçekte ise taş, toprak yolların virajlarında yazın tozda toprakta kışın karda buzda geçti..Tepedeki çeşmeden buz gibi sular içtim..Moralini bozma ,.Tercihin hayırlı olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 21 Ağustos 2012; 10:20:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...

    kuru zeminde yol tutusu her lastigin asagı yukarı aynıdır...

    Yagmurda lastik suyu yarmadıktan sonra ben o lastigi takmam... Ayrıca yagmurdada tutunma olmadıgı için fren mesafem artıyor... mantıklı dusunursen anlarsın abs yi devreye sokuyor...

    öte yandan kendi azınla yumusak lastik demişsin... yumusak lastik cabuk parcalanır yada erir... sen arabanı cok yumusak kullanabilirsin erime olmayabilir ama 120bin km aynı lastikle yoluna devam ediyorsan o

    senin bilinçsizliğini gösterir... senin aracının yola tutundugu 4 nokta lastigin sırtıdır... demekki canın bukadar degersizki bazı şeyleri daha ön plana atmışsın ne diyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...

    kuru zeminde yol tutusu her lastigin asagı yukarı aynıdır...

    Yagmurda lastik suyu yarmadıktan sonra ben o lastigi takmam... Ayrıca yagmurdada tutunma olmadıgı için fren mesafem artıyor... mantıklı dusunursen anlarsın abs yi devreye sokuyor...

    öte yandan kendi azınla yumusak lastik demişsin... yumusak lastik cabuk parcalanır yada erir... sen arabanı cok yumusak kullanabilirsin erime olmayabilir ama 120bin km aynı lastikle yoluna devam ediyorsan o

    senin bilinçsizliğini gösterir... senin aracının yola tutundugu 4 nokta lastigin sırtıdır... demekki canın bukadar degersizki bazı şeyleri daha ön plana atmışsın ne diyim...

    muhalefet olmak için çabalamak yerine keşke önce yazdıklarımı doğru düzgün okusaydın belki doğru düzgün cevap verirdin. belki 60-70 bin km civarında kullandığımı anlardin bir lastiği... (ikinci sefer yine aynı marka taktığımı anlatmıştım) 120 bin km dir aynı marka lastiği kullandığımı söylemek istemiştim. bende yumuşak lastiklerin çabuk aşındığını bilirim ancak bu lastik çabuk aşınmıyor ve asla parçalanmıyor, gidip bilinçsizce çin üretimni alırsanız parçalanır elbet... ayrıca kuru zeminde asla ve asla her lastiğin yol tutuşu aynı değildir, ne kadar fazla yol var ise kuru zeminde yol tutuş o kadar düşer yani lastiğin yere değen kısmı ne kadar fazla ise ve hamuru sert ise kuru zeminde tutuş o denli artar, performans lastikleri kuru zemin ve sıcak asfaltta mükemmel bir yol tutuş sağlar, yağmur oluklu bir lastik ile mukayese dahi edilemez. hal böyle iken senin bu lastikleri kuru zeminde aynı sanman hangimizin bilinçsiz olduğunu açıkça göstermekte...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 21 Ağustos 2012; 10:18:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...

    kuru zeminde yol tutusu her lastigin asagı yukarı aynıdır...

    Yagmurda lastik suyu yarmadıktan sonra ben o lastigi takmam... Ayrıca yagmurdada tutunma olmadıgı için fren mesafem artıyor... mantıklı dusunursen anlarsın abs yi devreye sokuyor...

    öte yandan kendi azınla yumusak lastik demişsin... yumusak lastik cabuk parcalanır yada erir... sen arabanı cok yumusak kullanabilirsin erime olmayabilir ama 120bin km aynı lastikle yoluna devam ediyorsan o

    senin bilinçsizliğini gösterir... senin aracının yola tutundugu 4 nokta lastigin sırtıdır... demekki canın bukadar degersizki bazı şeyleri daha ön plana atmışsın ne diyim...

    muhalefet olmak için çabalamak yerine keşke önce yazdıklarımı doğru düzgün okusaydın belki doğru düzgün cevap verirdin. belki 60-70 bin km civarında kullandığımı anlardin bir lastiği... (ikinci sefer yine aynı marka taktığımı anlatmıştım) 120 bin km dir aynı marka lastiği kullandığımı söylemek istemiştim. bende yumuşak lastiklerin çabuk aşındığını bilirim ancak bu lastik çabuk aşınmıyor ve asla parçalanmıyor, gidip bilinçsizce çin üretimni alırsanız parçalanır elbet... ayrıca kuru zeminde asla ve asla her lastiğin yol tutuşu aynı değildir, ne kadar fazla yol var ise kuru zeminde yol tutuş o kadar düşer yani lastiğin yere değen kısmı ne kadar fazla ise ve hamuru sert ise kuru zeminde tutuş o denli artar, performans lastikleri kuru zemin ve sıcak asfaltta mükemmel bir yol tutuş sağlar, yağmur oluklu bir lastik ile mukayese dahi edilemez. hal böyle iken senin bu lastikleri kuru zeminde aynı sanman hangimizin bilinçsiz olduğunu açıkça göstermekte...

    senin dedigini cok iyi anladım ... bir lastik 70bin km de dayanmaz... bunu herkes bilir... senin gibiler üç kuruş kar edicem diye 70binde kullanır 80binde... zaten ona karşılk yazdım...

    kendinde farkındasın yaptıgın hatanın örtmek için laf çevirmene gerek yok... hoş banane sonunda olan sana olur çokta umurumda sankide...

    bendeki lastik çin üretimi degil... nereden gordun lastigi gene laf karıştırıyorsun? üzerinde kocaman made in italy yazıyor... senin bilgisizliginde burada zaten... karşıdakine çamur atma...

    üçüncüsüde arabalar sadece kuru zeminde degil ıslak zemindede kullanılır... ıslak zemin performansı vahim bir lastigi burda inatla övmeye devam ediyorsun ya zaten asıl o senin hiçbişey bilmedigini gosteriri...

    ben burada zaten kuru zeminle alakalı bir cumle dahi kullanmadım... ıslak zeminde fren ve yol tutus performansı vahim dedim... daha onceki aracımdada bu lastikten vardı şimdikindede var...

    toprak mıcır yola gir bakalım lastik nasıl parçalanıyor görürüsün ama senin gibi kara cahil birine ne söylesek boş

    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver.htm

    al bu sitede kuru zemin ile ıslak zemin performansı arasındaki farkı gor yuzde88 den yuzde 77 ye dusuyor ve bu lastikler içindeki en berbat degerlerden biri...

    ben 6 ay yagmurda araba kullanıyorum yeri geliyor karda ... mıcır yolada giriyorum toprak yolada senin gibi canımı sokakta BULMADIM. sen devam et aynı lastigi 60bin kullanmaya bence 100binde kullanırsın sen yazık paran cebinde kalsın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...

    kuru zeminde yol tutusu her lastigin asagı yukarı aynıdır...

    Yagmurda lastik suyu yarmadıktan sonra ben o lastigi takmam... Ayrıca yagmurdada tutunma olmadıgı için fren mesafem artıyor... mantıklı dusunursen anlarsın abs yi devreye sokuyor...

    öte yandan kendi azınla yumusak lastik demişsin... yumusak lastik cabuk parcalanır yada erir... sen arabanı cok yumusak kullanabilirsin erime olmayabilir ama 120bin km aynı lastikle yoluna devam ediyorsan o

    senin bilinçsizliğini gösterir... senin aracının yola tutundugu 4 nokta lastigin sırtıdır... demekki canın bukadar degersizki bazı şeyleri daha ön plana atmışsın ne diyim...

    muhalefet olmak için çabalamak yerine keşke önce yazdıklarımı doğru düzgün okusaydın belki doğru düzgün cevap verirdin. belki 60-70 bin km civarında kullandığımı anlardin bir lastiği... (ikinci sefer yine aynı marka taktığımı anlatmıştım) 120 bin km dir aynı marka lastiği kullandığımı söylemek istemiştim. bende yumuşak lastiklerin çabuk aşındığını bilirim ancak bu lastik çabuk aşınmıyor ve asla parçalanmıyor, gidip bilinçsizce çin üretimni alırsanız parçalanır elbet... ayrıca kuru zeminde asla ve asla her lastiğin yol tutuşu aynı değildir, ne kadar fazla yol var ise kuru zeminde yol tutuş o kadar düşer yani lastiğin yere değen kısmı ne kadar fazla ise ve hamuru sert ise kuru zeminde tutuş o denli artar, performans lastikleri kuru zemin ve sıcak asfaltta mükemmel bir yol tutuş sağlar, yağmur oluklu bir lastik ile mukayese dahi edilemez. hal böyle iken senin bu lastikleri kuru zeminde aynı sanman hangimizin bilinçsiz olduğunu açıkça göstermekte...

    senin dedigini cok iyi anladım ... bir lastik 70bin km de dayanmaz... bunu herkes bilir... senin gibiler üç kuruş kar edicem diye 70binde kullanır 80binde... zaten ona karşılk yazdım...

    kendinde farkındasın yaptıgın hatanın örtmek için laf çevirmene gerek yok... hoş banane sonunda olan sana olur çokta umurumda sankide...

    bendeki lastik çin üretimi degil... nereden gordun lastigi gene laf karıştırıyorsun? üzerinde kocaman made in italy yazıyor... senin bilgisizliginde burada zaten... karşıdakine çamur atma...

    üçüncüsüde arabalar sadece kuru zeminde degil ıslak zemindede kullanılır... ıslak zemin performansı vahim bir lastigi burda inatla övmeye devam ediyorsun ya zaten asıl o senin hiçbişey bilmedigini gosteriri...

    ben burada zaten kuru zeminle alakalı bir cumle dahi kullanmadım... ıslak zeminde fren ve yol tutus performansı vahim dedim... daha onceki aracımdada bu lastikten vardı şimdikindede var...

    toprak mıcır yola gir bakalım lastik nasıl parçalanıyor görürüsün ama senin gibi kara cahil birine ne söylesek boş

    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver.htm

    al bu sitede kuru zemin ile ıslak zemin performansı arasındaki farkı gor yuzde88 den yuzde 77 ye dusuyor ve bu lastikler içindeki en berbat degerlerden biri...

    ben 6 ay yagmurda araba kullanıyorum yeri geliyor karda ... mıcır yolada giriyorum toprak yolada senin gibi canımı sokakta BULMADIM. sen devam et aynı lastigi 60bin kullanmaya bence 100binde kullanırsın sen yazık paran cebinde kalsın...



    laf anlatılacak kadar bile değilmişsin yazık onca yazdıklarıma...

    tamam tamam dostum energy saver berbat hemen bitiyo parçalanıyor haklısın.... bu ne ya :)




  • konuyu hortlatalım. bende dün energy saver aldım takanda arkadaşım. lastik konusunda belkide dünyanın en iyi markası olan michelin ı bu kadar kötülemiş olmak yanlış. 320 tl verdim 2 sine arkalara taktım ıslaktada denedim gayet iyi.

    lastik lastik yumuşak ve öyle olması daha iyi. sert lastiği istisna durumlar haricinde övmeyide anlayamadım.
  • HEKTOR-NG kullanıcısına yanıt
    çok haklısın. her şeye böyle siyah-beyaz bakıyoruz; ya çok iyidir o şey, ya çok kötü. bir sürü renk var siyahla beyaz arasında, görmüyoruz.

    michelin kullandım ben de, farkını hissettim ve memnun kalmıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...

    kuru zeminde yol tutusu her lastigin asagı yukarı aynıdır...

    Yagmurda lastik suyu yarmadıktan sonra ben o lastigi takmam... Ayrıca yagmurdada tutunma olmadıgı için fren mesafem artıyor... mantıklı dusunursen anlarsın abs yi devreye sokuyor...

    öte yandan kendi azınla yumusak lastik demişsin... yumusak lastik cabuk parcalanır yada erir... sen arabanı cok yumusak kullanabilirsin erime olmayabilir ama 120bin km aynı lastikle yoluna devam ediyorsan o

    senin bilinçsizliğini gösterir... senin aracının yola tutundugu 4 nokta lastigin sırtıdır... demekki canın bukadar degersizki bazı şeyleri daha ön plana atmışsın ne diyim...

    muhalefet olmak için çabalamak yerine keşke önce yazdıklarımı doğru düzgün okusaydın belki doğru düzgün cevap verirdin. belki 60-70 bin km civarında kullandığımı anlardin bir lastiği... (ikinci sefer yine aynı marka taktığımı anlatmıştım) 120 bin km dir aynı marka lastiği kullandığımı söylemek istemiştim. bende yumuşak lastiklerin çabuk aşındığını bilirim ancak bu lastik çabuk aşınmıyor ve asla parçalanmıyor, gidip bilinçsizce çin üretimni alırsanız parçalanır elbet... ayrıca kuru zeminde asla ve asla her lastiğin yol tutuşu aynı değildir, ne kadar fazla yol var ise kuru zeminde yol tutuş o kadar düşer yani lastiğin yere değen kısmı ne kadar fazla ise ve hamuru sert ise kuru zeminde tutuş o denli artar, performans lastikleri kuru zemin ve sıcak asfaltta mükemmel bir yol tutuş sağlar, yağmur oluklu bir lastik ile mukayese dahi edilemez. hal böyle iken senin bu lastikleri kuru zeminde aynı sanman hangimizin bilinçsiz olduğunu açıkça göstermekte...

    senin dedigini cok iyi anladım ... bir lastik 70bin km de dayanmaz... bunu herkes bilir... senin gibiler üç kuruş kar edicem diye 70binde kullanır 80binde... zaten ona karşılk yazdım...

    kendinde farkındasın yaptıgın hatanın örtmek için laf çevirmene gerek yok... hoş banane sonunda olan sana olur çokta umurumda sankide...

    bendeki lastik çin üretimi degil... nereden gordun lastigi gene laf karıştırıyorsun? üzerinde kocaman made in italy yazıyor... senin bilgisizliginde burada zaten... karşıdakine çamur atma...

    üçüncüsüde arabalar sadece kuru zeminde degil ıslak zemindede kullanılır... ıslak zemin performansı vahim bir lastigi burda inatla övmeye devam ediyorsun ya zaten asıl o senin hiçbişey bilmedigini gosteriri...

    ben burada zaten kuru zeminle alakalı bir cumle dahi kullanmadım... ıslak zeminde fren ve yol tutus performansı vahim dedim... daha onceki aracımdada bu lastikten vardı şimdikindede var...

    toprak mıcır yola gir bakalım lastik nasıl parçalanıyor görürüsün ama senin gibi kara cahil birine ne söylesek boş

    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver.htm

    al bu sitede kuru zemin ile ıslak zemin performansı arasındaki farkı gor yuzde88 den yuzde 77 ye dusuyor ve bu lastikler içindeki en berbat degerlerden biri...

    ben 6 ay yagmurda araba kullanıyorum yeri geliyor karda ... mıcır yolada giriyorum toprak yolada senin gibi canımı sokakta BULMADIM. sen devam et aynı lastigi 60bin kullanmaya bence 100binde kullanırsın sen yazık paran cebinde kalsın...



    laf anlatılacak kadar bile değilmişsin yazık onca yazdıklarıma...

    tamam tamam dostum energy saver berbat hemen bitiyo parçalanıyor haklısın.... bu ne ya :)

    Üstünden baya zaman geçmiş konunun, tartışmak için değil ama bu lastiği tercih edecek olan arkadaşlar bilsin diye yazıyorum.

    Benim aracımda Michelin Energy Saver 185/65 R14 86H serisi lastikler var.

    Alındığı günden bugüne 7 yıl / 80.000 km oldu.

    yani öyle erkenden bitiyor falan diye bir durum yok, ben de yakın zamanda değiştireceğim ee artık zamanı geldi sayılır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    energy saver yagmurda yol tutusu cok zayıf bir lastik... cabuk parcalanıyor.. cabuk eriyor...

    şahsi fikrim 4 oluktan aşağı lastik alınmaz ... bendede aynı lastiklerden var bin pişmanım aldıgıma... ama almıssınız artık yapıcak bişey yok...



    hocam sizde energy saver varsa bendeki başka lastik yaklaşık 120 bin km dir (2 ye yine aynı lastik taktım) aynı lastiği kullanıyorum şuana kadar gördüğüm en diri lastiklerden diyebilirim, 70 bin km kullanmama rağmen diş derinliği dahi pek değişmeyen bir ürün, fren mesafesi bakımından bir potenza değil elbet ancak yumuşak lastiklere oranla başarılı, parçalanma söz konusu dahi olamaz... sadece tek şikayetim ilk takıldığında raaç halı üstünde gidiyor gibi sessiz iken birkaç hafta sonra sertleşme dolayısı ile yol sesi başlıyor...

    kuru zeminde yol tutusu her lastigin asagı yukarı aynıdır...

    Yagmurda lastik suyu yarmadıktan sonra ben o lastigi takmam... Ayrıca yagmurdada tutunma olmadıgı için fren mesafem artıyor... mantıklı dusunursen anlarsın abs yi devreye sokuyor...

    öte yandan kendi azınla yumusak lastik demişsin... yumusak lastik cabuk parcalanır yada erir... sen arabanı cok yumusak kullanabilirsin erime olmayabilir ama 120bin km aynı lastikle yoluna devam ediyorsan o

    senin bilinçsizliğini gösterir... senin aracının yola tutundugu 4 nokta lastigin sırtıdır... demekki canın bukadar degersizki bazı şeyleri daha ön plana atmışsın ne diyim...

    muhalefet olmak için çabalamak yerine keşke önce yazdıklarımı doğru düzgün okusaydın belki doğru düzgün cevap verirdin. belki 60-70 bin km civarında kullandığımı anlardin bir lastiği... (ikinci sefer yine aynı marka taktığımı anlatmıştım) 120 bin km dir aynı marka lastiği kullandığımı söylemek istemiştim. bende yumuşak lastiklerin çabuk aşındığını bilirim ancak bu lastik çabuk aşınmıyor ve asla parçalanmıyor, gidip bilinçsizce çin üretimni alırsanız parçalanır elbet... ayrıca kuru zeminde asla ve asla her lastiğin yol tutuşu aynı değildir, ne kadar fazla yol var ise kuru zeminde yol tutuş o kadar düşer yani lastiğin yere değen kısmı ne kadar fazla ise ve hamuru sert ise kuru zeminde tutuş o denli artar, performans lastikleri kuru zemin ve sıcak asfaltta mükemmel bir yol tutuş sağlar, yağmur oluklu bir lastik ile mukayese dahi edilemez. hal böyle iken senin bu lastikleri kuru zeminde aynı sanman hangimizin bilinçsiz olduğunu açıkça göstermekte...

    senin dedigini cok iyi anladım ... bir lastik 70bin km de dayanmaz... bunu herkes bilir... senin gibiler üç kuruş kar edicem diye 70binde kullanır 80binde... zaten ona karşılk yazdım...

    kendinde farkındasın yaptıgın hatanın örtmek için laf çevirmene gerek yok... hoş banane sonunda olan sana olur çokta umurumda sankide...

    bendeki lastik çin üretimi degil... nereden gordun lastigi gene laf karıştırıyorsun? üzerinde kocaman made in italy yazıyor... senin bilgisizliginde burada zaten... karşıdakine çamur atma...

    üçüncüsüde arabalar sadece kuru zeminde degil ıslak zemindede kullanılır... ıslak zemin performansı vahim bir lastigi burda inatla övmeye devam ediyorsun ya zaten asıl o senin hiçbişey bilmedigini gosteriri...

    ben burada zaten kuru zeminle alakalı bir cumle dahi kullanmadım... ıslak zeminde fren ve yol tutus performansı vahim dedim... daha onceki aracımdada bu lastikten vardı şimdikindede var...

    toprak mıcır yola gir bakalım lastik nasıl parçalanıyor görürüsün ama senin gibi kara cahil birine ne söylesek boş

    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver.htm

    al bu sitede kuru zemin ile ıslak zemin performansı arasındaki farkı gor yuzde88 den yuzde 77 ye dusuyor ve bu lastikler içindeki en berbat degerlerden biri...

    ben 6 ay yagmurda araba kullanıyorum yeri geliyor karda ... mıcır yolada giriyorum toprak yolada senin gibi canımı sokakta BULMADIM. sen devam et aynı lastigi 60bin kullanmaya bence 100binde kullanırsın sen yazık paran cebinde kalsın...



    Üstünden baya zaman geçmiş konunun, tartışmak için değil ama bu lastiği tercih edecek olan arkadaşlar bilsin diye yazıyorum.

    Benim aracımda Michelin Energy Saver 185/65 R14 86H serisi lastikler var.

    Alındığı günden bugüne 7 yıl / 80.000 km oldu.

    yani öyle erkenden bitiyor falan diye bir durum yok, ben de yakın zamanda değiştireceğim ee artık zamanı geldi sayılır...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.