Bildirim
LASTİK HAVANIZ
Amazon.com.tr: 4 Al 3 Öde promosyon
https://www.amazon.com.tr/promotion/psp/AKII4SVCIDXLE
3 gün önce paylaşıldı
TP-Link Tapo T315, Akıllı Sıcaklık ve Nem Monitörü, Ücretsiz Veri Depolama, LCD Ekran, Gerçek Zamanlı Bildirimler, Pil Dahildir, Alexa ve Google Home ile Çalışır, Tapo Hub Gereklidir Ayrıca Satılır : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BNYSVV3J?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
17 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
yatan arabanın lastiği iner. hatta uzun süre yatarsa bozulma görülebilir. havaların elbette etkisi olur. uzun süreler değişmiyor benim lastikler. 2 si 1 yıllık 2 si 3 yıllık lastik... -
quote:
Orjinalden alıntı: blade__tr
Arkadaşlar lastik havalarınız ne kadar sürede iniyo ve ne kadar iniyo havaların buna etksi varmı ve araba nın aktif kullanılmasıyla alakalımı teşekkürler.
@oneMoreaCupofCoffee arkadaşımın dediğine katılıyorum.
Yalnız benim lastiklerim soğukta iniyor, sıcakta şişiyorlar. (1-2 psi)
Hepsi aynı oranda inip şiştikleri için pek ellemiyorum.
Eski lastikler kenarlardan ve siboplarda kaçırdıkları için zırt pırt inerler ama.
O sorunu daha önce yaşamıştım.
Şu an yok -
bu arada tipik fransız arabası özelliği olan stepnenin dışta olması çok pratik kolay bi özellik faaaakaaat gel gelelim zırt pırt haftada havasının inmesine.quote:
Orijinalden alıntı: Ogün®quote:
Orjinalden alıntı: blade__tr
Arkadaşlar lastik havalarınız ne kadar sürede iniyo ve ne kadar iniyo havaların buna etksi varmı ve araba nın aktif kullanılmasıyla alakalımı teşekkürler.
@oneMoreaCupofCoffee arkadaşımın dediğine katılıyorum.
Yalnız benim lastiklerim soğukta iniyor, sıcakta şişiyorlar. (1-2 psi)
Hepsi aynı oranda inip şiştikleri için pek ellemiyorum.
Eski lastikler kenarlardan ve siboplarda kaçırdıkları için zırt pırt inerler ama.
O sorunu daha önce yaşamıştım.
Şu an yok
gittik lastikçiye patlak mı? yok değil sibooop mu? o da değil. ney "abi yük altında olmadığı için, muhafazasıda yok toz toprak çamur cant kenarlarından hava kaçırıyor"
ne yapacaz? "ben etrafını ilaçladım abi lastiğide yıkadım şurdan 1-2 dene cöp dorbası alda muhafaza yapayım ben ona" iyi ok. o gün bugün sıkıntı yok
bu da kulağınızda olsun korumasız stepnesi olan arkdaşlarım kötü süprizle karşılaşmasın..
-
arkadaşlar yorum lar için teşşekkürler bizim lastikler yeni değişti ama jantlar eski 98 model araç acaba diyorum jantlarla ilgiliimi bide araba genelde çok kullanılmıyo onlamı ilgisi var çünkü lasitkleri değiştirirken subablar da değiştiquote:
Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee
bu arada tipik fransız arabası özelliği olan stepnenin dışta olması çok pratik kolay bi özellik faaaakaaat gel gelelim zırt pırt haftada havasının inmesine.
gittik lastikçiye patlak mı? yok değil sibooop mu? o da değil. ney "abi yük altında olmadığı için, muhafazasıda yok toz toprak çamur cant kenarlarından hava kaçırıyor"
ne yapacaz? "ben etrafını ilaçladım abi lastiğide yıkadım şurdan 1-2 dene cöp dorbası alda muhafaza yapayım ben ona" iyi ok. o gün bugün sıkıntı yok
bu da kulağınızda olsun korumasız stepnesi olan arkdaşlarım kötü süprizle karşılaşmasın..
Alıntıları Göster
-
fazla yatıyorsa tahta bişeyler ayarla onun üstüne çıakr arabayı. tekerler bozulur istersen şimdi sıfır tak 6 ay sonra onlar da biter..jantla ilgili ama bu tüm araçlar için geçerli. yatırma arabayı bana sorarsan. yatıyorssa da kapalı garaj tahta takoz vs yatırma kuarallarını araştır.quote:
Orijinalden alıntı: blade__tr
arkadaşlar yorum lar için teşşekkürler bizim lastikler yeni değişti ama jantlar eski 98 model araç acaba diyorum jantlarla ilgiliimi bide araba genelde çok kullanılmıyo onlamı ilgisi var çünkü lasitkleri değiştirirken subablar da değişti
Alıntıları Göster
-
Ben genelde benzin istasyonlarındaki tablolardan bakıp şişiriyorum.Eğer araç uzun bir süre yatarsa havası inmeye başlar.Onun dışında yolda vs ineceğini sanmıyorumquote:
Orijinalden alıntı: blade__tr
arkadaşlar yorum lar için teşşekkürler bizim lastikler yeni değişti ama jantlar eski 98 model araç acaba diyorum jantlarla ilgiliimi bide araba genelde çok kullanılmıyo onlamı ilgisi var çünkü lasitkleri değiştirirken subablar da değişti
Alıntıları Göster
-
predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde.quote:
Orijinalden alıntı: casio1948
Ben genelde benzin istasyonlarındaki tablolardan bakıp şişiriyorum.Eğer araç uzun bir süre yatarsa havası inmeye başlar.Onun dışında yolda vs ineceğini sanmıyorum
Alıntıları Göster -
"predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde." İşte bende bu sorunun cevabını aarıyorum. Benim 185/65/14 lastiklerim için otomobilin kitapcığı normalde 32 / yükte 34 diyor. Ancak bu benzinliklerdeki hava listeleri el birliği etmişler 28 diyorlar ya. Bu da yetmezmiş gibi lastikçilerde 28 iyidir abi demesinmi?. Delireceğim valla. Hangisi doğru sizce????quote:
Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee
predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde.
Alıntıları Göster
-
arkadaşlar benzin istasyonlarının yeni olanlarına gitmeye çalışınquote:
Orijinalden alıntı: [dodo]
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
bir kere inat edip uzun yolda 4 kere falan durmuştum hepsinde farklı sonuçlar çıkıyor....
en iyisi sağlam bir markanın basınç ölçüm aracını alıp bakmak şişirdikten sonra....
o alete göre şişirmek daha sonrada...
birde sıcakta şişme soğukta inme olayını nitrojen çözüyor galiba... -
quote:
Orijinalden alıntı: fiat2001brava
"predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde." İşte bende bu sorunun cevabını aarıyorum. Benim 185/65/14 lastiklerim için otomobilin kitapcığı normalde 32 / yükte 34 diyor. Ancak bu benzinliklerdeki hava listeleri el birliği etmişler 28 diyorlar ya. Bu da yetmezmiş gibi lastikçilerde 28 iyidir abi demesinmi?. Delireceğim valla. Hangisi doğru sizce????
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: fiat2001brava
"predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde." İşte bende bu sorunun cevabını aarıyorum. Benim 185/65/14 lastiklerim için otomobilin kitapcığı normalde 32 / yükte 34 diyor. Ancak bu benzinliklerdeki hava listeleri el birliği etmişler 28 diyorlar ya. Bu da yetmezmiş gibi lastikçilerde 28 iyidir abi demesinmi?. Delireceğim valla. Hangisi doğru sizce????
Şehir içinde, çukur ve kasislerin fazla olduğu yerlerde, lastik hamurun yumuşaksa 29-30, sertse 28-29 uygundur.
Şehir dışında, otoban ve asfaltta lastiğin yumuşaksa 32, sertse 30-32 uygun olur.
Zırt pırt havayla uğraşamam diyorsanız 30 veya 32 bastırın.
En uygun basıncı, sürücü belirler.
Direksiyonunuz rahat dönmeli, araç yolda zıplamamalı ve fren yaptığınızda lastikler kaymamalı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: fiat2001brava
"predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde." İşte bende bu sorunun cevabını aarıyorum. Benim 185/65/14 lastiklerim için otomobilin kitapcığı normalde 32 / yükte 34 diyor. Ancak bu benzinliklerdeki hava listeleri el birliği etmişler 28 diyorlar ya. Bu da yetmezmiş gibi lastikçilerde 28 iyidir abi demesinmi?. Delireceğim valla. Hangisi doğru sizce????
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: fiat2001brava
"predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde." İşte bende bu sorunun cevabını aarıyorum. Benim 185/65/14 lastiklerim için otomobilin kitapcığı normalde 32 / yükte 34 diyor. Ancak bu benzinliklerdeki hava listeleri el birliği etmişler 28 diyorlar ya. Bu da yetmezmiş gibi lastikçilerde 28 iyidir abi demesinmi?. Delireceğim valla. Hangisi doğru sizce????
bunun muhabbetini sürekli dinliyoruz maalesef. kendiniz yeni açılmış sağlam lastik hava aleti olan benzinlikten kitabında veya araç üzerinde yazan değerleri uygulayacaksınız ve bununla beraber " 34 çok değil mi?" "naptın sen aga o çok ya bende şu bu arabası var ben bile o kadar basmıyom" diyenlere aldırmayacaksınız. gerek duyarsanız aracımın teknik verileri böyle der geçersiniz.
lastikçilere hava bastırmıyorum ben çünkü dediğin gibi 28-30 kulaktan dolma basıyolar. şimdi şöyle böyle teknik verileri böyle diyor desek yakışık almıycak. adamın mesleği bu
kısacası durum bundan ibaret. ne kadar cins ve farklı bi olay bu ya.. demekkii o lastikçiler Bora nın 42 miydi neydi onu görseler bırakıp giderler heralde dükkanı
-
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.quote:
Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffeequote:
Orjinalden alıntı: fiat2001brava
"predator aracının kapı içinde yazan değer dah uygun olur diye düşünüyorum. benzinlik tabloları farklı çıkıyor genelde." İşte bende bu sorunun cevabını aarıyorum. Benim 185/65/14 lastiklerim için otomobilin kitapcığı normalde 32 / yükte 34 diyor. Ancak bu benzinliklerdeki hava listeleri el birliği etmişler 28 diyorlar ya. Bu da yetmezmiş gibi lastikçilerde 28 iyidir abi demesinmi?. Delireceğim valla. Hangisi doğru sizce????
bunun muhabbetini sürekli dinliyoruz maalesef. kendiniz yeni açılmış sağlam lastik hava aleti olan benzinlikten kitabında veya araç üzerinde yazan değerleri uygulayacaksınız ve bununla beraber " 34 çok değil mi?" "naptın sen aga o çok ya bende şu bu arabası var ben bile o kadar basmıyom" diyenlere aldırmayacaksınız. gerek duyarsanız aracımın teknik verileri böyle der geçersiniz.
lastikçilere hava bastırmıyorum ben çünkü dediğin gibi 28-30 kulaktan dolma basıyolar. şimdi şöyle böyle teknik verileri böyle diyor desek yakışık almıycak. adamın mesleği bu
kısacası durum bundan ibaret. ne kadar cins ve farklı bi olay bu ya.. demekkii o lastikçiler Bora nın 42 miydi neydi onu görseler bırakıp giderler heralde dükkanı
Alıntıları Göster
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
-
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Whisper911
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
Doğru.
Ağırlık, lastiğin ölçüleri ve hamuru önemli. Ayrıca yapılacak sürat, yol durumu da etkili ayrıntılı düşünürsek.
Lastikçilerin elindeki alete güvenmeyin. Yanlış ölçüyor.
En iyisi OPET ve Total deki dijital makineler. Onlarca kez denemiş biri olarak söylüyorum.
Şahsi fikrim; lastiklerde ön - arka basınç farkı çok olmamalı. Ağırlık dengesiz dağıtılır o zaman.
-
şöyleki kendi aracımda 4 tekere her şartta 35 diyor yani 2.4 bar. fakat bazı araçlarda araç ağırlık dağılımından olsa gerek arkalar 1-2 bar fazla olabiliyor. ne olursa olsun siz açın kapınızın içinde ne diyorsa "emredersiniz saygıdeğer peugeot-opel bmw mühendisleri" diyerek uygulayın. kafanız kaymasın başka şeyequote:
Orijinalden alıntı: Ogün®quote:
Orjinalden alıntı: Whisper911
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
Doğru.
Ağırlık, lastiğin ölçüleri ve hamuru önemli. Ayrıca yapılacak sürat, yol durumu da etkili ayrıntılı düşünürsek.
Lastikçilerin elindeki alete güvenmeyin. Yanlış ölçüyor.
En iyisi OPET ve Total deki dijital makineler. Onlarca kez denemiş biri olarak söylüyorum.
Şahsi fikrim; lastiklerde ön - arka basınç farkı çok olmamalı. Ağırlık dengesiz dağıtılır o zaman.
Alıntıları Göster
lastikçiler bildiğini okuyor. onlara bunun lafını bile etmeyin ayıp olmasın:)
whisper esasında evet araç ağırlıkları önemli çünkü 185-65-15 lastiğe 52 civarına kadar hava basabiliyosun. e bu ölçüleri kullanan bi sürü araç olduğunu düşünür ve ağırlıklarının ve dağılımlarının farklı olduğunu da varsayarsak işi üretici firma tavsiyesine bırakmak en güzeli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 3 Kasım 2008; 0:46:00 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ogün®quote:
Orjinalden alıntı: Whisper911
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
Doğru.
Ağırlık, lastiğin ölçüleri ve hamuru önemli. Ayrıca yapılacak sürat, yol durumu da etkili ayrıntılı düşünürsek.
Lastikçilerin elindeki alete güvenmeyin. Yanlış ölçüyor.
En iyisi OPET ve Total deki dijital makineler. Onlarca kez denemiş biri olarak söylüyorum.
Şahsi fikrim; lastiklerde ön - arka basınç farkı çok olmamalı. Ağırlık dengesiz dağıtılır o zaman.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Ogün®
quote:
Orjinalden alıntı: Whisper911
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
Doğru.
Ağırlık, lastiğin ölçüleri ve hamuru önemli. Ayrıca yapılacak sürat, yol durumu da etkili ayrıntılı düşünürsek.
Lastikçilerin elindeki alete güvenmeyin. Yanlış ölçüyor.
En iyisi OPET ve Total deki dijital makineler. Onlarca kez denemiş biri olarak söylüyorum.
Şahsi fikrim; lastiklerde ön - arka basınç farkı çok olmamalı. Ağırlık dengesiz dağıtılır o zaman.
eski istasyonlardakiler tam yalan zaten...
yeni temiz digitaller baya iyi katılıyorum
lastikçi zaten abi hepsine 32 bastım fln diyor...hiç laf anlatmaya çalışmıyorum kendim ayarlıyorum sonra
araç arkadan itişli o yüzden fark var galiba yanlış hatırlamıyorsam arkalar 38 önler 32...(225 55 r16)
(bossbee yazısını biraz büyütün arada kaynamış tesadüfen gördüm aha tanıdık dedim )
-
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911quote:
Orjinalden alıntı: Ogün®
quote:
Orjinalden alıntı: Whisper911
her aracın farklı farklı değilmi ağırlığa göre vs.
bizim ön arka arasında bariz fark var şimdi hatırlamıyorumda...
lastikçi hepsine aynı basıyor ama
Doğru.
Ağırlık, lastiğin ölçüleri ve hamuru önemli. Ayrıca yapılacak sürat, yol durumu da etkili ayrıntılı düşünürsek.
Lastikçilerin elindeki alete güvenmeyin. Yanlış ölçüyor.
En iyisi OPET ve Total deki dijital makineler. Onlarca kez denemiş biri olarak söylüyorum.
Şahsi fikrim; lastiklerde ön - arka basınç farkı çok olmamalı. Ağırlık dengesiz dağıtılır o zaman.
eski istasyonlardakiler tam yalan zaten...
yeni temiz digitaller baya iyi katılıyorum
lastikçi zaten abi hepsine 32 bastım fln diyor...hiç laf anlatmaya çalışmıyorum kendim ayarlıyorum sonra
araç arkadan itişli o yüzden fark var galiba yanlış hatırlamıyorsam arkalar 38 önler 32...(225 55 r16)
(bossbee yazısını biraz büyütün arada kaynamış tesadüfen gördüm aha tanıdık dedim )
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee
şöyleki kendi aracımda 4 tekere her şartta 35 diyor yani 2.4 bar. fakat bazı araçlarda araç ağırlık dağılımından olsa gerek arkalar 1-2 bar fazla olabiliyor. ne olursa olsun siz açın kapınızın içinde ne diyorsa "emredersiniz saygıdeğer peugeot-opel bmw mühendisleri" diyerek uygulayın. kafanız kaymasın başka şeye
lastikçiler bildiğini okuyor. onlara bunun lafını bile etmeyin ayıp olmasın:)
whisper esasında evet araç ağırlıkları önemli çünkü 185-65-15 lastiğe 52 civarına kadar hava basabiliyosun. e bu ölçüleri kullanan bi sürü araç olduğunu düşünür ve ağırlıklarının ve dağılımlarının farklı olduğunu da varsayarsak işi üretici firma tavsiyesine bırakmak en güzeli.
bencede en doğrusu bu ....mühendislik hesaplarına bırakmak...
belki ülkemizin yollarını göze alırsak 1 psi fazla basılabilir
-
ben uygulamıyorum 1-2 psi fazla ama olabilir.quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911quote:
Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee
şöyleki kendi aracımda 4 tekere her şartta 35 diyor yani 2.4 bar. fakat bazı araçlarda araç ağırlık dağılımından olsa gerek arkalar 1-2 bar fazla olabiliyor. ne olursa olsun siz açın kapınızın içinde ne diyorsa "emredersiniz saygıdeğer peugeot-opel bmw mühendisleri" diyerek uygulayın. kafanız kaymasın başka şeye
lastikçiler bildiğini okuyor. onlara bunun lafını bile etmeyin ayıp olmasın:)
whisper esasında evet araç ağırlıkları önemli çünkü 185-65-15 lastiğe 52 civarına kadar hava basabiliyosun. e bu ölçüleri kullanan bi sürü araç olduğunu düşünür ve ağırlıklarının ve dağılımlarının farklı olduğunu da varsayarsak işi üretici firma tavsiyesine bırakmak en güzeli.
bencede en doğrusu bu ....mühendislik hesaplarına bırakmak...
belki ülkemizin yollarını göze alırsak 1 psi fazla basılabilir
Alıntıları Göster
-
Aşağıdaki mesajı bugün başka bazı topic'lere yazmıştım. Sonra sizin yazılarınızı okuyunca içim rahatladı. Demek ki 37 psi olabilirmiş.quote:
Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee
ben uygulamıyorum 1-2 psi fazla ama olabilir.
Alıntıları Göster
Teşekkürler.
---------------------------
Merhaba,
Bugün lastiklerimi değiştirdim. 2005 407 SW kullanıyorum. Lastik ebatları (215/55/17) hem zor bulunan cinsten hem de 17" olduğu için pahalı. O yüzden fiyat/performans dengesini gözetip Toyo CF1 taktırdım. Tanesi 185 TL. Yeni lastik tabii, yol gürültüsü hemen azaldı. Bakalım ne kadar sürer.
Sormak istediğim konu şu: Araç üreticisi 2.6 bar hava basın demiş. Birim çeviricilerine göre bu 37.71 psi yapıyor. Ama lastiği değiştirenler bunun çok yüksek olduğuna karar verip 32 psi hava bastılar.
Bu konu kafama takıldığı için, belki de psikolojik olabilir, ama sanki arabaya hakimiyetim azaldı gibi.
37.7 gerçekten yüksek midir?
Daha önce böyle birşey sizin de başınıza geldi mi?
Ne yapmalı, ne etmeli?
-
Bugun bi rot balansa götürdüm arabayı adam lastiklerinde havasına baktı normalde 32 bar olacagına önlerde 49 bar hava var dedi şok oldum.quote:
Orijinalden alıntı: THY179
Aşağıdaki mesajı bugün başka bazı topic'lere yazmıştım. Sonra sizin yazılarınızı okuyunca içim rahatladı. Demek ki 37 psi olabilirmiş.
Teşekkürler.
---------------------------
Merhaba,
Bugün lastiklerimi değiştirdim. 2005 407 SW kullanıyorum. Lastik ebatları (215/55/17) hem zor bulunan cinsten hem de 17" olduğu için pahalı. O yüzden fiyat/performans dengesini gözetip Toyo CF1 taktırdım. Tanesi 185 TL. Yeni lastik tabii, yol gürültüsü hemen azaldı. Bakalım ne kadar sürer.
Sormak istediğim konu şu: Araç üreticisi 2.6 bar hava basın demiş. Birim çeviricilerine göre bu 37.71 psi yapıyor. Ama lastiği değiştirenler bunun çok yüksek olduğuna karar verip 32 psi hava bastılar.
Bu konu kafama takıldığı için, belki de psikolojik olabilir, ama sanki arabaya hakimiyetim azaldı gibi.
37.7 gerçekten yüksek midir?
Daha önce böyle birşey sizin de başınıza geldi mi?
Ne yapmalı, ne etmeli?
Alıntıları Göster
4 lastiğe bağlı hayatımız onu da lastikçilere güvenip emanet etmekle ne büyük hata etmişim..
Benzer içerikler
- hak mahrumiyeti hacizli araç bağlanır mı
- captur neden tutulmadı
- kırılan yağ çubuğu motora zarar verir mi
- sandık motorlu araç alınır mı
- opel vectra 1.9 cdti kronik sorunlar
- iki kişilik elektrikli araba
- byd bayilik şartları
- opel rocks e
- bayiden sıfır araba fiyatları
- fiat ulysse 2024 fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X