Şimdi Ara

Latitude Doğan'ı ikiye böldü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
2
Favori
13.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hala aynı koç muhabbetindesin. koç kafasına göre araç üretmedi. ya da kafasına göre şase geliştirmedi.

    neyse sana iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: _K_A_İ_N_

    quote:

    Orijinalden alıntı: trcn

    O, Latitude'den değil Doğan'dan kaynaklanıyordur Latitude'ün sağlam kalması. İşin şakası bir yana bu gördüğüm, abartmıyorum, en az 5. Doğan kazası oldu ve hepsinde de ikiye ayrılıyordu araba. Allah gücü yetmediği için bu tür arabalara binmek zorunda kalanlara daha iyisini nasip etsin inşallah.

    http://forum.donanimhaber.com/m_68626811/tm.htm

    işin ilginç tarafı hem araba ikiye bölünüyor hem de adamlar ayağı kalkıp yürüyor ne ölen var ne yaralanan.

    kuş serisi arka yolcu otomatik fırlatma sistemi... bebeği ve anneyi allah korumuş..



    1.30 dunya yansa kadınını umrunda değil :D

    Şaka bir yana bu mobeseden izlediğim kazalarda her seferinde kuş serisini kapıları açılıyo ve içinden birileri uçuyor dışarı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalderas

    Konuyu latif doğan diye okudum, iyice gözlerim bozuldu iyimi.


    Aynen bende Latif Doğan'ı ikiye böldü diye okudum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Hala aynı koç muhabbetindesin. koç kafasına göre araç üretmedi. ya da kafasına göre şase geliştirmedi.

    neyse sana iyi günler.

    üretti demiyorum. kimin kafasına göre olduğu da umrumda değil, olan sakatlanan veya ölen insanlara oldu. bunun suçlusuda tenekeleri memleketimizde yayan adamlar.
  • o arabanın bölünmesi için latitude 'e gerek yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Çok ciddi kaza, Latitude fatality yapmış resmen

    bu daha çok brutality gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Allahtan ölen olmamış. Bence doğanlar 6 yıldız araç ikiye ayrılıyor içinden dışarı düşüp yürüyerek uzaklaşıyorsun. Sıkışma yok, ambulans bekleme yok, hastane çilesi yok.
    Şaka bir yana bizde zamanında çok bindik bu seriye, gaz tenekesi gerçekten.

    Aynen bu şasiyi tasarlayan mühendis kör olmuş. Zaten dünyada bir ilk aracı parçalayıp içindeki yolcuları etrafa atan araç.


    millet zamanında bu araç için kuyruğa girermiş. hep koç'un icraatları bunlar, millete tenekeleri sattılar.

    Bu kimin icadı ?

     Latitude Doğan'ı ikiye böldü


    bu kazayı biliyorum burada araç sürücüsü gayet hızlı iken ağaca yanlamasıan koyuyor ferrari olosa yine ciddi darbe alırdı karıştırmayalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    bölünerek çoğalıyolar mübarek.

  • Millet vurmuş yine yerli üretim olana, o zamanın şartlarına göre adamlar iyi, kötü yapmışlar bir şeyler , saygı duymak lazım . alın bu da ağaca çarpan Golf, mikronlarına ayrılmış resmen , Avrupa'nın en çok satan aracı ????

     Latitude Doğan'ı ikiye böldü
     Latitude Doğan'ı ikiye böldü
     Latitude Doğan'ı ikiye böldü
     Latitude Doğan'ı ikiye böldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 9 Ocak 2013; 13:38:18 >




  • dalga gecneyin. sahinler parcalanaip darbeyi emiyor. nokia 3310 gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 sene önce üretimine son verilmiş bir araba ile yeni teknoloji, 500 KG daha ağır bir arabanın, ne şekilde ve hangi hızlarda gerçekleştiği belli olmayan bir kazasını resimlerden yorumlamak...
    Görüntüler üzerinden herzamanki gibi Koç'a, Tofaş'a saydırmak...
    Ne kinmiş, ne hazımsızlıkmış anlamadım gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76


    12 sene önce üretimine son verilmiş bir araba ile yeni teknoloji, 500 KG daha ağır bir arabanın, ne şekilde ve hangi hızlarda gerçekleştiği belli olmayan bir kazasını resimlerden yorumlamak...
    Görüntüler üzerinden herzamanki gibi Koç'a, Tofaş'a saydırmak...
    Ne kinmiş, ne hazımsızlıkmış anlamadım gitti.

    Doğru konu sahibi tebrik etmeliydi tofaşı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumun Kuş serisini aşağılama olayı ne zaman bitecek acaba ?

    Yahu arkadaş, insanlar zamanında bu arabalara para verip aldı. Neden ? Çünkü o zamanlar farklılaştırılmamış pazarlama karması ile tek bir ürün, tek bir pazarlama karması ile bütün pazara satıldı. İnsanlarda bu arabaları almak zorunda kaldı. Güzel zamanlardı bence, evet o zamanlar yurt dışında insanlar donanımlı ve güvenli arabalara biniyordu ama bizim milletimizin arasındaki ekonomik uçurum bu kadar fazla değildi.

    Daha sonra farklılaştırılmış pazarlama karması ile farklı ürünler pazara giriş yaptı. İnsanlarda bu sefer kıyaslama yapmaya başladı. Aynı paraya daha kaliteli arabalar almaya başladılar. Renault bu konuda öncü bir marka oldu. Arabada konfor arayan Tofaş'a, güvenlik arayan Renault'a binerdi. Renault pazara yeni yeni giriş yaptığı için milletimiz de Renault'a korkarak bakıyordu. Zaman geçince yeni ürünler pazara girdi ve kıyas yapılmaya başlandı. Ve anlaşıldı ki, Kuş serisi güvenli bir araba değildi.

    Ama güzel olan neydi biliyor musunuz ? O zamanlar şimdiki gibi insanların arasında ekonomik uçurum yoktu. Parası olan olmayan herkes belirli bir ölçüde hayattan zevk alabiliyordu. Bugün B sınıfı arabalar orta gelirli insanların alabildiği, C sınıfı ve üstü arabalar orta gelirin üstündeki insanların tercih edebildiği araçlar haline getirildi.

    Kuş serisine binen adam zevk olsun diye binmiyor. Parasızlık ve alım gücünün yetmediği durumlarda, insanların ortalama 5.000 TL ile ayağını yerden kesen, parçası ucuz, ikinci eli bol olan bir kurtarıcı olarak devreye giriyor. Rica ediyorum, tuzu kuru olan insanlar oturduğu yerden konuşmasın. Herkes sizin gibi 60.000 TL gibi paralara C sınıfı dizel araba alamıyor. Parası olmayan insanında bu ülkede otomobil kullanma ve sahip olma hakkı var. Evet, bu arabalar güvenli değil ama güvenli olduğu için tercih edilmiyor. Tuzu kuru olan kesim için oturduğu yerden atıp tutmak kolay, bu ülkede herkes bolluk bereket içinde yaşamıyor. Kafanızı forumdan kaldırın ve çevreye bakın. Sadece bakmayın ama, aynı zamanda görmeye de çalışın.

    Açlıktan ölen insanlar bu ülkede halen var, tıpkı otomobile 100.000 TL para verenlerin, İphone 5 adlı telefona 2.000 TL verenlerin, güneş gözlüğüne 400 TL verenlerin, Lacoste kazağa 500 TL verenlerin olduğu gibi.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76


    12 sene önce üretimine son verilmiş bir araba ile yeni teknoloji, 500 KG daha ağır bir arabanın, ne şekilde ve hangi hızlarda gerçekleştiği belli olmayan bir kazasını resimlerden yorumlamak...
    Görüntüler üzerinden herzamanki gibi Koç'a, Tofaş'a saydırmak...
    Ne kinmiş, ne hazımsızlıkmış anlamadım gitti.

    Doğru konu sahibi tebrik etmeliydi tofaşı.


    Şu konuda tebrik edilecek bişey varsa o da @akifsari'nın şahane kapağı bence
    Bi yorum da o resim için yapsanız




  • Tofaş serisinin tüm modellerinde standart donanım olarak F16 savaş uçaklarında kullanılan fırlatma sistemi var.
  • Bence bu kuşa 3-5 bin verenlerde sorun yok. Adam o paraya daha iyisini alabilse dakika durmaz zaten. Ancak 12-15bin verenlerin biraz durup düşünmesi gerektiğini ortaya koyan bir fotoğraf.

    Ayrıca güvenli araç arayan adamın 1998-2002 modellerden eski araçlara bakmaması lazım zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76


    12 sene önce üretimine son verilmiş bir araba ile yeni teknoloji, 500 KG daha ağır bir arabanın, ne şekilde ve hangi hızlarda gerçekleştiği belli olmayan bir kazasını resimlerden yorumlamak...
    Görüntüler üzerinden herzamanki gibi Koç'a, Tofaş'a saydırmak...
    Ne kinmiş, ne hazımsızlıkmış anlamadım gitti.

    Doğru konu sahibi tebrik etmeliydi tofaşı.


    Şu konuda tebrik edilecek bişey varsa o da @akifsari'nın şahane kapağı bence
    Bi yorum da o resim için yapsanız


    Bir vw, Audi yada Volvo nun ikiye bölünmesi kuş serisini akliyor mu? Bu mu kapak?

    Yahu 1 değil, 2 değil. Normal bir araç için en zorlu çarpma direk yandan ve tek noktadan carpilmaktir. Ağaç, direk, kiriş gibi.. Burada iş darbeyi sonumlendirmekten ziyade mukavemete bakar. NCAP ın yandan direğe çarpma testi bile en lüks arabalarda ecel terleri dokturur.

    Bu kazada lati nin önü oldukça geniş ve darbe emici olduğu için O kapak resimlerdeki aaraçlarla istediğin açıdan carptir ikiye bölünmez.

    Eski model bir arabayı eleştirmek, günümüz şartlarında üretilmiş arabalarla kıyaslamak doğru değil. Ancak üretimi durmuş bu teneke kutuların ne derece güvensiz araçlar olduğunu da insanların gözüne sokmak gerek bence.

    Alım gücü zayıf olan kişilerin de bu aracı ne yazık ki hakettiği hizlarda kullanmadığı aşikar ise, artık bir genç grubunun elinde sokak aralarında eskiyalik yaptığı araç haline geldiyse.

    Ureteni de, O şekilde kullanani da her kaza sonrası eleştirmek gerekir.

    10bin verilip alınacak bir araç değildir. İlla alınacaksa da trafikte diğer araçlardan 4kat dikkatli kullanılması gereken araçlardır.

    Hem dayaniksiz, hem de çok yakar. En lazım olduğu anda da sevdiklerinizi korumaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kırsalda, köyde, dağda, bayırda ne alacak adamlar 70.000 verip Golf'e mi binecekler ; toros, kuş serisi oraların gerçeği ne yazıkki .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 9 Ocak 2013; 14:31:15 >
  • ya ne alaka tank gibi gider doğan asvaltı ağlatır yeri gelir yakalamazsın beni uğraştırp yüzlerce bölünmüş porhce ferrari bmw resmi koydurmayın banaa
  • şimdi bu konuyu açmakla ne ispatlandı yani 20 senelik eski model basit bir aracı ikiye böldü diye latitude deninlen sözde D sınıfı araç çokmu sağlam imajı kazandı ? bu saçmalıktan başka bişey değil veya renault fanatiklerinin kendilerini kandırmasından farklı değildir madem o kadar sağlam kendisinden katbekat küçük smart la çarpıştırın kafa kafaya bak bakalım o 100 bin tl lik latife niz ne hale geliyor ?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.