Şimdi Ara

LCD PANEL KIRILDI. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
55.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonucta bir sekilde cihaziniz darbe almis. Cin, peri ya da kedi. Dogal olarak garanti disi bir durum. Servis ne yapsin.

    Gecmis olsun.
  • Bahsettiginiz 3.sahıslar icin yorum yapamıcam ama zaten arızalı olan ve durumu bildirilen bi cihazın durdugu yerde kendisinin bu hali almasından dolayı ben ne yapabilirim.Bunu cizgi film kahramanlarına yada bahsi gecen 3.sahıslara yukleyemem herhalde bu cok komik.Sabah kusagında yayınlanan bugs bunny veya jerry ekrandan iceri girmek istememistir sanırım
  • Bazen böyle durumlar olabiliyor, insan yalancı durumuna bile düşüyor karşı tarafın gözünde.
    Bizim koltuklarda sökük meydana gelmişti, garantiden çağırdık, servisin dediği bu sökük değil kesik. Birisi makasla kesmiş bunu dedi.
    Dedim yeni evlendik, yeni aldık ürünü, zaten uzak memleketteyiz, misafirimiz yok. Eşimde bende çalışıyoruz, nasıl olurda bizden habersiz biri gelip keser? Bir türlü inanmadılar. Tamir ettiler ama giderken bile laf söylediler, makas bıçak koymayın koltuğa, bir daha kesilirse yapmayız dediler
  • Inanın bu kırılma olayı olmadan önceki verdigim arıza bildirimim olmasa bende bu kadar seyin üzerine kendimin böle biseyi yaptıgını dusunucem sonunda cnkü benden baska kimse yok!Zaten arızalı bi cihaz bu bana müdaili bi cihaz gonderildi be arkadas bu cihazı benden nie almıyorsunuz?ALLAH tan cihazımı dartye ve servise haber verdigim gün oncesi ve sonrasında resmetmistim.Bütün sikayetimi belirten resmleri seri numaralı giris noktaların fotografları mevcut neyseki.Yalan degil az bi meblag odemedim bu cihazı alırken 2600 ytl odedim.Ama bu satın alırkenki fiyatı.Haysiyetimi yalan söyleyerek meblag karsılıgı satamam...
  • Hocam,hem ilk mesajınızda talihsiz bir olay sonrası panel kırıldı diyorsunuz, hem de ben bir şey yapmadım diyorsunuz, anlayamadım doğrusu.

    Sonuç olarak servis ne dedi? Ne yapacaksınız?

    Tekrar geçmiş olsun.
  • Talihsizlik bu olayın hicbir müdahalem ve bilgim dahilinde olmamıs olmasında.Kendim zarar vermis olsam yada dısardan bir etki varsa bunu görmüs olsam o zaman bende durumu anlamlandırabilicem.Fakat odada ben yanlızken ve uyurken uyandıgımda cihazı bu sekilde görmemden dolayı isey anlamıs degilim.Servis buna bi darbe gelmis ama heyete sunmamız gerek dedi.Bende elimdeki ilk arızaya ait olan fotolarla beraber bu son halinin fotolarını kendilerine ilettim.Yarın karara ait bi yanıt verecekler sahsıma.Aslında kırılma durumu benim asıl sorunum degildi.Guncel oldugu icin bu noktada olay.Yoksa Darty benmle ilgilenip müdail bir cihaz gonderrken servis arızalı cihazı benden almıyor.Buda ayrı bi soru tabi

    5 Aralıkda servisi arama sebebimi resmini koyuyorum.http://img152.imageshack.us/img152/4218/lgry9.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdegerli -- 23 Aralık 2008; 23:38:38 >




  • Son mesajımda bulunan resim icin yorumlarınız nelerdir lcd kullnıcıları olarak?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rdegerli

    Son mesajımda bulunan resim icin yorumlarınız nelerdir lcd kullnıcıları olarak?


    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Sorun ekranın sol köşessinde görünen görüntü mü?
    Yani tvyi açtığında o görüntü mü oluşuyor, yoksa fotoğrafı çekerken oluşan bir yansıma mı?
    Çünkü bir insan profili görüntüsünde de.
    Eğer tvyi açtığında öyle bir görüntü oluşuyorsa bunun kırık nedeniyle olduğunu nerden biliyorsun? Eğer gelen servisie "kırık" demişsen, üzerinde fazla durmayıp, "kullanım hatası" deyip geçmişlerdir.
  • ekranın solundaki zaten insana ait bir burun.Kanal HD net ve acık renk(beyaz)ekran olmasına karsın normalde olmayan lekeler mevcut.Normalde beyazsa beyaz olmalı.Ama dikkat ederseniz gri tozlanma gibi bi efekt var ekranın bicok yerinde asıl sorunum buydu benim.

    *** Yarın yada Cuma günü yeni bir servisin gelip cihazı gormelerini istedim.Gormeden resimlerden yola cıkarak verilen karara istinaden böyle bir yol ile hakkımı araysa gectim.Akabinde yanıt alamamam durumunda konu Tuketici Hakları Mahkemesine devredilecekdir.Yardımıc olup cevap yazan arkadaslara tesekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdegerli -- 24 Aralık 2008; 22:20:32 >
  • sana su kadarını soyluyum sony plazmamda yasadım pek kapatmazdım yani urun yaklasık 5-6 saat kapalı kalırdı.en son yanık olayında ise 24 saatten fazla acık kaldı yaptıgım tek sey ise paneli tutup cevırmek oldu sonrasında bahsettiğine yakın olayı yasadım yani benim tutup parmagımla yaptıgım darbe sonucu oldugunu anladım cunki parmagımla basınc diyorum renk kayması yani akması diyelim olay temas ettiğim yerdeydi serviste birsey carpmıs dedi gerci evde papagan var ondan suphelenmıstım ama dikkat edince anladımki hata benden sanıyorum aşırı ısınmadan dolayı olan birşey en azından kendi hatam oldugunu biliyorum.şuan icinse lcd monitorum ısınmısken kesinlikle module baskı yada elimle ıtme cekme gibi olaylardan uzak duruyorum.sizdede boyle birsey olmus olabilir...kendi tecrubemle bunu yasadım bunlar aşırı hassas cihazlar yanlış priz yanlış eksik topraklama dahi bunlara sebeb olabilir kesinlikle bu urunleri kullanırken binlerce liralar veriliyor fakat 50-100 ytl verip voltaj duzeleyici regulatorler almıyoruz bunu herkesin alması gerekir cunki cok önemli bir detay.
    saygılar




  • geçmiş olsun herhalde çöp olur artık.
  • Geçmiş olsun.
  • geçmiş olsun bizde geçen yaz plazma kırmıştık camı deil içindeki ekran kırıldı pert oldu.

    astarı yüzünü geçiyor çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remusmark -- 25 Aralık 2008; 22:00:03 >
  • Gecmis olsun dilekleriniz icin tesekkür ederim.Konu yasadada kazanılmıs bir hak örnegi olarak yer alıyor.Bu durumda LG bunu goz onunde bulundurarak tarafıma gerceklesen maduriyeti gidereceklerdir diye umuyorum.
  • Servisle, LG'le hukukla ilgili gelişmeler konusunda bizleri bilgilendirir.
    Yardımcı olmaya çalışırız.
  • merhaba, öncelikle büyük geçmiş olsun

    bir arkadaşım 4-5 sene önce çok yüksek bri mebla ödeyerek profesyonel bir fotograf makinası almıştı, aynı akşam camının içinde mini minancık bir çatlak olduğunu gördü ve ertesi gün hemen aldığı yere götürdü ama aldığı yer servislik diyerek hemen servise yönlendirdi, servise gittik gösterdik servisin raporu darbe sonucu kırık oldu ama fotograf makinsında çizik bile yok darbe olması imkansız zaten çatlakta içten onun harici sıfır olduğu belli.

    servis kullanıcı hatası diye direttide diretti, arkadaşım fotograf makinasını alana kadar ne zorluklar çektiğini anlattı birazda duygu sömürüsü yaptı, 1-2 sattlik muhabbet sonucu değişim raporu verdiler ve arkadaşım yeni bir fotograf makinası aldı, burdan yola çıkarak diyeceğim herşey servisin elinde , benim anlamadığım dışında bir sorun olmayan her hangi bir elektronik aletin içine insan nasıl zarar verebilir üstelik sorunlu olduğunu belirtmenize rağmen geç gelmişler üstüne üstelik elinizde fotograflarda var, bence hakkınızı sonuna kadar arayınız gerekirse televizyonunuzu çöpe atınız ama bu olayıda bu kadar kolay kapatmalarına izin vermeyiniz.

    inşallah sorununuzu halleder ve değişime hak kazanırsınız.




  • yukarda belirtmiştim bu urunleri kullanırken uzun sureli acık kaldıgında özellikle dikkat edin paneli ceviriken yada duzeltmek ısterken module baskı uygulamayın bu olayı yasaddım siznlerle paylastım.cunki benim elimin daha dogru parmagımla baskı yaptıgım yerde üründe arkadasın bahsettıgı olaya yakın bir bozulma oldu yani renkler o bolgede aktı.özellikle voltaj dengeleyıcı regulator almayı ihmal etmeyin cunki farklı enerji akımlarına karsı hassas cıhazlar.kaliteli prizin öneminide unutmayın.binlerce lira verilip alınan urunler ıcın 100 ytl daha extra bir harcama yapmak herkes icin kazanclı olur.umarım LG degısım yapar bol şanslar dilerim.
    saygılar
  • Soyle bir noktada mevcut servis 5 aralıkda acılmıs olan servis kaydına 23 aralıkda geliyor ve sadece bakıp gidiyor.Cihazı almak yoko herhangi geldigine dair form olusturma bana okutup imzalama yok sanki arkadasım gelip bakmıs gibi baktı gitti.Sonra kullnıcı hatası.Eee ne gordunde bu kulanıcı hatası.2 gündür muhatap arıyorum LG de ama inanın 200 ytl ye yakın bir tlfn gorusmem oldu 2 gunde bir kere bana onlar tlfnla geri donus yapmadı.Ben ıtelemeden ilglenmiyorlar.Az once haberi oldugu idda edilen ve kararın verildigi yetkili ile tlf gorusmesi yaptıgımda kendisinin konudan haberi olmadıgını gordum.Aynı zamanda dün vermis cagırmıs oldugum Yeni bir teknik servisini benm bilgim haricinde arayıp iptal ettirmis LG.Umarım bu iptali yaparlarken bnm magduriyetimin giderilecegi hususunda kanıya vardılar.Aksi takdirde daha onceki yasal haklarımın üzerine servis cagırma hakkımında engellendigi ortada.Arkadaslar ürünü DARTY den aldım ve cok memnunum.DARTY kendi ürünü gibi konuyla ilgileniyor.Onlara cok tesekkür ederim.Umarım LG de bu konuda hassasiyet gosterip magduriyetimi giderir.Bende burada kendileri hakkında yardımlarından dolayı tesekkür ederim.Aksi durumda yasal sürec hem LG nin kendileri icin hemde teknik servisleri icin baslayacakdır.Konu avukatımın bilgisi dahilinde ilerliyor suanda.




  • Rdegerli çok geçmiş olsun.Bu kadar para verip sonrasında üzülmek...Şimdi tüplü tv leri arama.İnşallah serviste sorununuz hallolur.
  • benzer bir sorunu bende yaşadım ve sorun 72 saat çalışma sonucunda halloldo ama sizin mesajları okuyunca tv nin heran başına birşey gelebilir endişesine kapıldım. Açtığım konu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_28108471/mpage_1/key_//tm.htm#28247708

    geçmiş olsun bu arada
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.