Şimdi Ara

Legend Of Grimrock II (ÇIKTI)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Satın almak için kendi siteleri, GoG.



     Legend Of Grimrock II (ÇIKTI) Legend Of Grimrock II (ÇIKTI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 16 Ekim 2014; 1:11:08 >







  • İlk oyunda, nostalji faktörünü devreye sokup çoğu şeyi göz ardı ettik ama bu sefer hatalarından ders almalarını bekliyorum ve umarım iyice geliştiriler. Bulmaca kısmında sorun yoktu ama dövüşü tango halinden çıkarsalar iyi olur (çok zor kanımca) ve karakter sınıfları arasında biraz denge olsun bu sefer

    Süper haber gene de :)
  • Birinci oyunda bazı eksiklikler vardı ama yinede baya iyiydi.Bizi çok daha iyi bir ikinci oyunun bekleyeceğine eminim.
  • Eye of the Beholder'in adeta remakesi gibi gelmişti log umarım 2.incisi de güzel olur
  •  Legend Of Grimrock II (ÇIKTI)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: archVillain

     Legend Of Grimrock II (ÇIKTI)



    O YE!
    Açık havada tangoya devam :)




  • /necro :)

    Oyunla ilgili baya bir bilgi ve yeni ekranlar geldi. Medeniyetten uzak bir, mistik bir adada geçecek oyun (LOST?)

    http://www.grimrock.net/2014/01/27/new-screenshots-and-a-list-of-features/

     Legend Of Grimrock II (ÇIKTI) Legend Of Grimrock II (ÇIKTI) Legend Of Grimrock II (ÇIKTI)

    Gene bir grup hükümlü ile başlıyoruz oyuna, istekleri dışında bu adaya atılıyorlar.
    Düşmanlara yapay zeka vermişler sonunda, artık yardım çağırabilecekler veya duruma göre kullanacakları yetenekleri olacak. Aptal ve cevval olanlarda olacak tabi arada, onlarda akıllarının yettiği kadar davranacaklar. :)
    Karakter sistemi baştan aşağıya değişmiş, her seviye atlayınca bir "perk" gelecek artık ve zorlu seçimler arasında bırakacakmış bizi çoğu zaman.
    Her eşyanın sağ tuşa basılı tutularak yapılan bir ek özelliği olacakmış, bunlar yeni silah hamleleri veya savaş dışı kullanımlar olabilecekmiş.
    İksir yapmakta eski oyundaki büyüler gibi olmuş, boş bir tüp kullanınca ekleyebileceğimiz bileşenlerin bir listesi çıkacak ve büyü yapar gibi seçebileceğiz buradan. Savaşlarda da yapabileceğiz bu şekilde.

     Legend Of Grimrock II (ÇIKTI)

    Büyü yapmak için tek tek tıklamaya gerek yok artık, fareyi basılı tutup gerekli rünler üzerinde gezdirmek yeterli olacak.
    Büyüler için gereksinimleri çok düşürmüşler, büyücüler daha fazla büyüye sahip olabilecek artık. Yeni büyülerde eklenmiş güzel sayıda ve çoğu elden geçmiş.
    Yeni bir ırk, yeni karakter sınıfı, portreler, 22 adet yeni düşman çeşidi, gece gündüz döngüsü ve yeni mekanlar eklenmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 28 Ocak 2014; 13:15:31 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • güncelleme isteriz !
  • Bu oyunu unutmuşum tamamen. Yıl sonu oyun bolluğunda çıkması sıkıntı olmaz umarım.
  • Adamlar yaz ortası gibi tatile çıkıyoruz, sonra güncelleriz demişlerdi sonra bakmadım bende 1-2 şey var ama o kadar detaylı değil hala.
  • Oyun yarın çıkıyormuş! Anca düştü benim jeton

    Irklar üzerinde fazla oynamaya yok ama sınıfları baya bir elden geçirmişler.

    İnsanlar: Her işten anlıyorlar, %10 fazladan XP.
    Minatorlar: Asabi ve devasa ırkımız savaşçı olarak 1 numara. Statları Strength +5, Dexterity -4, Vitality +4, Willpower -3 bonuslarını alıyor, diğer ırklara göre %25 daha çabuk acıkıyorlar.
    Lizardmen: Sinsi doğalarında dolayı diğer ırklar tarafından dışlanmış kertenkelemsiler. Dexterity +2, Willpower -2 bonusları var ve derilerindeki pullar sayesinde %25 element hasarına karşı dayanıklıkları var.
    İnsectoid : Diğer ırklara çok yabancı olan bu böcek ırkı, büyü yönünden çok üstün. Strength +1, Dexterity -2, Vitality -1, Willpower +2 bonusları var ve kalın zırhları sayesinde uzuvlardan hasar alma şansları (yeni bir mekanik herhalde) %50 daha az.
    Ratling: Fareler zayıf ve hastalıklı görünmelerine rağmen en dayanıklı ve kolay adapte olan ırk. Mekaniklerle uuğraşmayı seviyorlar.Strength -4, Dexterity +2, Evasion +2 bonusları var ve %15 fazla ağır eşya taşıyabiliyorlar. Her türlü hastalığa karşı bağışıklılar.

    Her ırkın kendilerine has özellikleri olacak karakter yaratma ekranında. Böceklerin HP ve Energy regen etmesine sağlayan bir özellik varken, kertenkeleler elementlere karşı daha da fazla dirençli hale getirebiliyorlar kendilerini.

    Sınıf sistemi daha özgür artık, herkese her yeteneği öğrenebiliyor. İstersek savaşçımıza büyü verebiliyoruz veya büyücümüze zırh giydirebiliyoruz. Sınıf seçimi yeteneklerden çok HP, Energy ve özel büyüleri kapsıyor, onun dışında Dark Souls veya Elder Scrolls tarzı diyebiliriz. Kısıtlama yok bir nevi.

    Alchemist: Simyacı, iksir yapmak il kafayı bozmuş. İnventory de otomatik olarak bitkileri yetiştirebiliyor ve silahlar %50 daha az tutukluk yapıyor.
    Barbarian: Klasik barbar, savaşta sadece kaba kuvvete önem veriyor. Seviye atladıkça 1 STR kazanıyorlar. En yüksek HP oranına sahipler ve seviye atladıkça daha da coşuyorlar.
    Battla Mage: Savaş büyücüleri arka saflarda oldupu kadar ön saflarda da etkili, ortalama HP ve Enegy e sahipler, çıplak elle büyü yapabiliyorlar ve çift ellik asa kullanınca savunmalarıma bonus alıyorlar.
    Fighter: Klasik savaşçı, her türlü zırh ve silahta uzman. Özel saldırıları daha hızlı ve efektif yapabiliyor.
    Knight: Şövalyeler savaştan önce hazırlığın önemine inanıyor. Her seviye atlayınca defansları 1 puan artıyor ve zırh kullanmada kitap yazmışlar. Zırhların ağırlığı %50 azalıyor ve kalkanlar %25 daha efektif.
    Rogue: bu sinsi savaşçılar hafif silahlarla veya uzaktan çapırşmayı seviyor. Seviye başına %1 kritik vurma şansı kazanıyorlar ve normalde %40 olan dual wield hasar düşüşü bu arkadaşlara %25 yansıyor sadece.
    Wizard: Klasik büyücü, her türlü büyünün hakimi. Asa ve küre kullanarak büyülerine bonuslar kazanabiliyor ve yüksek energye sahipler, ek olarak da 2 Willpowerları var. HPleri çok düşük ama yüksek energy havuzları var.
    Bir tane de gizli sınıf varmış, söylemedikleri. Zoru seven oyuncular içinmiş ve oyunun oynanışını değiştiriyormuş baya.

    Tam elimdeki oyunlar bitti diye sevinirken hoş olmadı aslında Styx'i bitirmek lazım bir an önce...


    Almanca bir LP de var ama spoiler istemediğim için bakmadım şahsen. hiçbir şeyden habersiz oynamak istiyorum artık.





  • ilk oyunda bazı özgürlük kısıtlamaları var demiştin hatırlıyorum. Bu 2. oyunda tam olarak neler farklı ilk oyundan bunların listesini oluşturabilir misin zor olmassa siberarmi ?
  • bobafett kullanıcısına yanıt
    İşim olmaz, araştırın bulun


    İlk oyunda sınıflar çok kısıtlıydı yaptıkları işe ve bazı skiller komple gereksizdi, dengesizdi. Çoğu büyü pek bir işe yaramıyordu, açlık olayı vardı ama 4 minator grubu bile zorlanmadan bitirebiliyordu oyunu rahatça yemek harcayarak. Mekanlar küçük ve dar olduğu için izlenecek tek yön vardı.
    Bu kısımlar üzerinde değişikller oldu bildiğim kadarıyla, detaylı görebilmek için yarın ve perşembeyi bekleyeceğiz. Gaben amca ne zaman açarsa artık :)
  • Savaşlarda güzel değişiklik olmuş.

    Gene eskisi gibi "tango" üzerine kurulu ama bu sefer düşmanlar saf değilmiş. Bazılarının karşısına geçer geçmez vuran otomatik saldırıları varmış, bazıları siz etraflarında dönmeye başladıkça geriye doğru gidip uzaktan savaşmaya başlıyormuş, bazende etrafına direkt hasar veren aura/thorns tarzı olaya sahip olanlar varmış.
    Asıl güzellik çoğunlukla 1 den fazla düşmana karşı savaşmak olmuş diyorlar, köşeye sıkıştırmaya çalışıyorlarmış hareketlerimizi sınırlamak için.3-4 tane olunca direkt etrafımızı sarmaya çalışıyorlarmış. İlk oyundan hatırlarsınız belki, en zor kısımlardan birisi salyangoz dolu odaydı sonlara doğru.

    İlk incelemeler gayet olumlu, 20:00 gibi açılacak oyun. Styz' in pabucu bir süre damda kalacak gibi

    http://www.savingcontent.com/2014/10/14/legend-of-grimrock-2-review/
    http://www.rpgfan.com/reviews/The_Legend_of_Grimrock_II/index.html
    http://pixelrelated.net/2014/10/14/legend-of-grimrock-2-review-grimrock-around-the-clock/
    http://www.eurogamer.de/articles/2014-10-14-legend-of-grimrock-2-test
    http://www.indieretronews.com/2014/10/legend-of-grimrock-2-sequel-to.html
    http://www.rockpapershotgun.com/2014/10/14/review-rpg-grimrock-sequel/
    http://www.corsual.com/legend-of-grimrock-2/review



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 15 Ekim 2014; 13:26:13 >




  • Açılsın Açılsın

    We Are Sailors on The Pirate Bay




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheHiddenCarry -- 15 Ekim 2014; 18:16:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Savaşlarda güzel değişiklik olmuş.

    Gene eskisi gibi "tango" üzerine kurulu ama bu sefer düşmanlar saf değilmiş. Bazılarının karşısına geçer geçmez vuran otomatik saldırıları varmış, bazıları siz etraflarında dönmeye başladıkça geriye doğru gidip uzaktan savaşmaya başlıyormuş, bazende etrafına direkt hasar veren aura/thorns tarzı olaya sahip olanlar varmış.
    Asıl güzellik çoğunlukla 1 den fazla düşmana karşı savaşmak olmuş diyorlar, köşeye sıkıştırmaya çalışıyorlarmış hareketlerimizi sınırlamak için.3-4 tane olunca direkt etrafımızı sarmaya çalışıyorlarmış. İlk oyundan hatırlarsınız belki, en zor kısımlardan birisi salyangoz dolu odaydı sonlara doğru.

    İlk incelemeler gayet olumlu, 20:00 gibi açılacak oyun. Styz' in pabucu bir süre damda kalacak gibi

    http://www.savingcontent.com/2014/10/14/legend-of-grimrock-2-review/
    http://www.rpgfan.com/reviews/The_Legend_of_Grimrock_II/index.html
    http://pixelrelated.net/2014/10/14/legend-of-grimrock-2-review-grimrock-around-the-clock/
    http://www.eurogamer.de/articles/2014-10-14-legend-of-grimrock-2-test
    http://www.indieretronews.com/2014/10/legend-of-grimrock-2-sequel-to.html
    http://www.rockpapershotgun.com/2014/10/14/review-rpg-grimrock-sequel/
    http://www.corsual.com/legend-of-grimrock-2/review


    İnceleme puanları uçmuş. Ben de sevinçten uçabilirim demek.

    Gerçi bir sürü oyun birikti, yetişilmiyor artık. Oooooooooffff of...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 15 Ekim 2014; 21:09:02 >




  • Oyunu yaklaşık 1 saattir oynuyorum Combata alışamadım turn Based desem deil.Real time desem yine deil.2sinin karışımı birşey yapmışlar.Oyunu daha kapsamlı içeriği dolu dolu Might&Magic X legacy ayarında bekliyordum ama ne ylan söylim 1-2 gömlek altında kaldı bence.Gerek şehir olsun gerek combat Magic gerek Shops Items Npc diyalogları vs vs.uzar gider.Her konuda sınıfta kaldı bana göre.Basit geldide diyebilrim :(
    Yoksa Biraz daha şans verip oynamaya devam etmelimiyim? Oyundaki görevler vs.Dallanıp budaklanırmı? Bir diyalog seçimi yapmadan önce "Lan şimdi bunu seçersek kavga çıkarmı acaba" vs gibi düşündürücü diyaloglar varmıdır ileride?Bir de Oyunda market sistemi varmı acaba? Yoksa Tüm itemleri drop olarak yerdenmi topluyacağız?

    Oyunu kötülemek gibi bir amacım yok bu arada sadece kendi öz eleştirimi yapıp fikrimi belirttim.Orjinal alıp almama konusunda hala tereddütlerim var bu tereddütleri burada aşabilirsem steamdan bu gece indirimli olarak almayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheHiddenCarry -- 15 Ekim 2014; 22:26:28 >




  • Oyunu güzel geliştirmişler, düşmanlar eskisi kadar kalas değil. Baya baya tehlikeliler şu an, özellikle ratlingler terletmeye başladı. Eskisi gibi etraflarında dönerek rahatça kesemiyoruz, bazıları bizimle birlikte adım atabilecek kadar hızlı ve çevik,bazıları yanına sokulduğumuz gibi hızlı saldırıyor, bazıları geri çekilip menziilli silah kullanıyor, bazılarıysa sabırla bekliyor yaklaşmamızı.
    Gizli mekanlar ve kestirmeler had safhada bu sefer. Sandıkların bir kısmı kilitli ve ancak maymuncukla açabiliyoruz, onlarda göz önünde değiller.
    Zindanlar dümdüz değil bu sefer, gene güzel döşemişler iç kısımları.
    Gece gündüz döngüsünü güzel yapmışlar, gece ormanda güzel oluyor atmosfer.
    Sınıflar ve yetenekler daha çeşitli bu sefer ve yakın dövüş silahlarının özel atakları var enerji isteyen. Baya kuvvetli bunlar ama yakın dövüşçülerde pek yüksek olmuyor enerji. Dual wield baya eğlenceli olmuş ve seri saydırıyor.
    Biraz takılıyor gibi oyun, bazı yerlerde hafif kasma oluyor gibi.




  • Fareler fena ya tam saldırıcakken Sıçan ordusunu bi çağırıyor kendiside arkadan saldırıyor minionları önden baya terletiyor adamı:D Ama hala birşeyler eksik gibi Bu dünyadan tamamen soyutlanıp o dünyanın içinde yaşayacak atmosferi hala alamadım.Neyse oynamaya devam.
  • Bunda şehir veya konuşulabilecek NPC yok hocam, 20 saatlik zindan avı LoG un olayı. Gizli yerleri bulma, bulmacaları çözme ve hayatta kalma üzerine kurulu. Görevler falan da hep scrollardan okuduklarımız, çoğu yeni gizli mekan ve eşyaya yönlendiriyor.
    M&M den farklı bir tür bu sonuçta benzer gibi dursalar da. Market olduğunu da sanmıyorum oyunda, en azından para ile alma diye bir şey yoktur altın, gümüş namına bir şey düşmediği için :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.