Şimdi Ara

Lenovo Ideapad Y580 Kulübü[GTX 660M][Yenilendi][83 Üye] (371. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.762
Cevap
35
Favori
336.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 369370371372373
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalcines

    Arkadaşlar ben modlu bios yüklemiştim orjinale nasıl dönebilirim?

    bu bana da lazım

    Hocam nasil yapilacagini sana soylemistim ya ben sana :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xTRforce

    Arkadaşlarhttp://support.lenovo.com/tr_TR/product-service/warranty-status/default.page
    bu linkten garantiyi kontrol edin isterseniz servise yollamadan, garanti fabrika çıkışlı başlatıyorlar. Pazartesi yolladım fatura ile garanti güncellemesi yaptilar oda yurt dışından onaylanıyor benim garantide bu gün onaylandi. O yüzden servise yollamadan bi kontrol edin garanti yoksa mail ile faturayı atın büyük ihtimal güncellerler

    Bilgi için teşekkürler, bunu görmesem ben de bilgisayarın garantisinin aslında olması gerektiği ve bizim de sandığımız üzere "ürün alındıktan tam iki yıl sonra" sona erdiğini varsayıyordum. Mesajınızın üzerine bilgisayarın arkasındaki on haneli kod ile Lenovo'nun sitesinden garanti sorgulaması yaptım da, şöyle bir tablo ile karşılaştım:



    Garantinin bir yıl sürdüğünü, dolayısıyla Haziran 2013'te bittiğini söylüyor. Bu konuya 1-2 kadar evvel de yazmıştım, ben de son zamanlarda bu başlıkta da muzdaribi olan insan sayısının arttığı üzere ısınma ve bazı durumlarda ortaya çıkan gereğinden fazla fan sesi sebebiyle bir fan temizliği, termal macun yenilemesi için bilgisayarı garantisi bitmeden servise vereceğim de, şu sıralar kendisiyle işim var diye biraz uzatıyorum, muhtemelen Mayıs sonu-Haziran başı gibi götürürüm. Şimdi sormak istediğim, Lenovo sitesinde bu ürünün garantisinin bir yılla sınırlı olduğunu söylüyor lakin zamanında bu ürünleri 24 ay garantiyle aldığımız, ülkemizde de iki yıl garantinin var olduğu ve garanti durumunun ülkeden ülkeye farklılık gösterebildiği bir gerçek. Makineyi servise götürdüğüm vakit sizin de yaptığınız üzere faturayla gitmem gerekli mi, gerçi ne olur ne olmaz yanımda götürürüm de, merak ettiğim servis bunlara gerek kalmadan kendince bu durumun üstesinden gelebiliyor mu? Yoksa bunların hepsinden evvel Lenovo'ya faturamı mail olarak atmalı mıyım?




  • Maximum_Carnage kullanıcısına yanıt
    Öncelikli endişelenmeyin ben laptop ta 1 yıllık gözüküyordu garanti güncellenince 2 yıl oldu.
    İkincisi mail atın dememin sebebi laptop serviste boşa yatmasın p.tesinden bu güne yurt dışından onay gelmesini bekliyordu serviste işleme ondan sonra başlıyacaklardı. Servise giderken illaki fatura lazım fotokopisini çekip yurt dışına mail attılar yoksa adamlar nerden bilsin ne ara aldığınızı. Sonuç olarak laptopu bırakmadan güncellemeyi yapınki zaman kaybı yaşamayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xTRforce

    Öncelikli endişelenmeyin ben laptop ta 1 yıllık gözüküyordu garanti güncellenince 2 yıl oldu.
    İkincisi mail atın dememin sebebi laptop serviste boşa yatmasın p.tesinden bu güne yurt dışından onay gelmesini bekliyordu serviste işleme ondan sonra başlıyacaklardı. Servise giderken illaki fatura lazım fotokopisini çekip yurt dışına mail attılar yoksa adamlar nerden bilsin ne ara aldığınızı. Sonuç olarak laptopu bırakmadan güncellemeyi yapınki zaman kaybı yaşamayın

    Garanti süresinin bir yılda kalacağına dair zaten bir kuşkum yok da, bahsettiğiniz gibi de garanti güncelletmesini öncelikle servise bırakıp cevabı geliyor, işleme koyuluyor vs. derken boşu boşuna süreci uzatmak da istemem. Ben de öyle düşünmüştüm, en iyisi servise vermeden evvel o işi halletmek gerekecek.




  • Arkadaslar bios icin yardim edicek kimse yok mu??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar mentese probleminden dolayi tekrar garantiye gonderdim benim cihazi (mentese kirildi yuvasindan cikti)

    bu sefer tamir icin 250 tl istiyorlar benden.. cihazim hala garanti kapsami icersinden daa 2 ay var.. ve ayni problemden dolayi daha once garantiye gonderdigimde sorunsuz yapmislarda. BU sefer para karsiligi yapiyorlar

    bu nasil istir, cok sinirlendim oyle boyle degil... sebeb falanda belirtilmemis sadece masraflar sukadar onayliyormusun red mi ediyorsn falan pdf dosyasi gonderdiler

    tuketici haklari mahkesi ile tecrubesi olan varmi.. var ise lutfen benimle irtibata gecebilir mi .... SACMALIK..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcines

    Arkadaslar bios icin yardim edicek kimse yok mu??

    1-Hocam ilk.basta orjinal biosu ve 7z programini indir
    2-Biosu 7z ile klasore cikar
    3-a-http://imgim.com/9167incid3924868.jpg
    b-http://imgim.com/7924incip7800587.jpg

    C-http://imgim.com/2521incin4501960.jpg

    Sonra direk biosu kur .Bunla istedigin biosu kurabilirsin :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • elano68 kullanıcısına yanıt
    Çok Teşekkürler şuan oldu nedense oyunlarda yeşil kareler çıkmıştı şuan düzeldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcines

    Çok Teşekkürler şuan oldu nedense oyunlarda yeşil kareler çıkmıştı şuan düzeldi

    Hocam benim su anki unlocked biostan cok memnunum .bu viltaji arttirilmis olandegil bendeki amaa core 1k memory 2.5 :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elano68 kullanıcısına yanıt
    Anlamadığım sebepten ötürü bende gpu fazla saçmaladı şuan için bir sorun yok gayet akıcı spliterBlacklist te ve Portal2 de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalcines -- 25 Nisan 2014; 23:01:19 >
  • yalcines kullanıcısına yanıt
    memory clock fazla olunca oluyor o sanırım, ilk yaptığımda csgoda yeşil yeşil kareler vardı 2500e çektim düzeldi. tekrar açarsan laptobu video bekliyoruz bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 26 Nisan 2014; 0:08:27 >
  • Valla açın ya korkmadan takılanlara yardım ederim cidden fan sesi ısınma falan hikaye oldu boşa çekiyomuşuz bu dertleri
    Ama kasa çok dandik ya harbiden
  • arkadaslar.. bendeki i7 y580 cihazi satiyorum... yani almak isteyeven varsa satarim (ciddi alicilar icin)

    butun herseyiyle vericem, yaninda notebook cantasi (kenarlari demir) ve logitech laser mous da dahil

    SADECE CIDDI ALICILAR mesaj atsin, ona gore konusalim...
  • arkadaşlar merhaba şarj aletim deforme olmaya başladı yurt dışından baktım benzer türlü aletler kargo ücreti istiyor.Lenovo türkiyeyi aradım cihazla beraber gönderirseniz değişim yaparız dediler bu kadar zaman bekleyemem malesef başka nereden temin edebilirim orjinalini ?
  • Benden başka bilgisayarını ilk açtığı veya uzun sayılabilecek süreli bir uykudan uyandırdığı zaman fan tarafından belli bir süre aynı düzeyde devam eden ancak çok güçlü duyulmayan sabit bir tıkırtı gelen var mı? Lenovo Energy Management uygulamasını açıp fan vantilatörünü çalıştırdığım zaman bu tıkırtı hemen, hiçbir şey yapmazsam fazla denemeyecek bir süre sonra geçiyor ama. Bilgisayarın fanındaki olası tozlardan mıdır, bir bakım yapıldığı vakit bu da kendiliğinden düzelecek midir bilmiyorum ama, servise verdiğim zaman bir söylemem gereken de bu olacak sanırım. Geçen hafta fark ettiğim ve bilgisayarın üst kapağını açıp kapatırken açısına göre alt kasanın sağ üst tarafının ilk günkü gibi sıfıra sıfır yapışık duran sol tarafına oranla hafiften oynamaya başlamış olması dışında tabii...
  • Bilgisayarın içini açan açacak olan arkadaşlar bi video gibi anlatım paylaşma şansınız var mı bilmeyen biri olarak açmak istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10-15 gün önce lenovo y580 laptobumu garantiye gönderdim ..usb girişlerinden biri içine kaçmış ve alt kasa kırılmıştı.. yaptılar gönderdiler 178 tl karşılığı tabi.. ama bir baktım üst kasa tam oturmamış ve klavyenin attan aydınlatması bozulmuş çalışmıyor..ben ne diyeyim bunlara ya.. yazıklar olsun..yapana da kontrol edene de .. oldu deyip takrar kargoya verip gönderene de hepsine hepsine yazıklar olsun.. aslında bu çok kibarca oldu .içimden çok daha fazla şey söylemek geçiyor ama burası yeri değil..Eğer o teknik servisten birileri bu konuyu takip ediyorsa lütfen pm den gelsin.. Arkadaş nasıl vicdanınız rahat ediyor. hadi dediniz garanti kapsamı dışında ..178 tl fatura çıkardınız .tamam dedik yeterki yapılsın. Ama bu ne saçmalık ya.. bir taraftan yap bir taraftan adam gibi monte yapma ve sonrada başka bir yerini boz... tek kelime ile yazıklar olsun. keşke göndermeseydim . selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veyselw

    Bilgisayarın içini açan açacak olan arkadaşlar bi video gibi anlatım paylaşma şansınız var mı bilmeyen biri olarak açmak istiyorum

    Nasıl bi işlem için açmayı düşünüyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mkardes1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: veyselw

    Bilgisayarın içini açan açacak olan arkadaşlar bi video gibi anlatım paylaşma şansınız var mı bilmeyen biri olarak açmak istiyorum

    Nasıl bi işlem için açmayı düşünüyorsun?

    Temizlemek için fan vs.
  • bende 2. el temiz garantili buldum bir tane full hd olan modelinden. 1600 demiş pazarlık yapıcam.özellikleri iyi gibi ama malzeme kalitesi nasıl.klasik lenovo menteşe,ekran,ısınma problemleri bundada varmı. bide 2. el ederi nedir. yardımcı olursanız sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 369370371372373
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.