Şimdi Ara

Lenovo Teknik servis rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 6 ay önce aldıgım z500 model notebook u bu hafta 2 nedenden dolayı servise gondermek zorunda kaldım
    1. prizden cıkarınca kapanıyordu , pil dolmuyordu
    2. wireless sorunu vardı sinyali az algılıyordu

    hernyse 2 3 gün önce yolladık ve mail yoluyla donus yapıldı hemen , mail de pil sorununun garanti kapsamında fakat wirleess adaptorune dışarıdan mudahale oldugu ve bizim ödememiz gerektigi belirtilmiş. 2 fotoğraf cekmişler neyi dügü belirsiz ki gorunce anlayacaksınız hatanın kullanıcı kaynaklı bişey olmadıgını. Dururmuyum hemen telefon ettim ve nasıl wireless sorununun karşılanmayacagını sordum . Bana cihazın kullanıcı tarafından acılmıs oldugunu söylediler , ama biz salakmıyız acalım 5 aylık cihazı olurmu oyle şey felan derken , bugun cihaz geldi wireless sorunu cozulmemiş bir halde , pil sorununu yapmışlar SAĞOLSUNLAR! , gelen kağıtta aynen şöyle yazıyor .

    cihaz kullanıcı tarafından acılarak etiketi yırtılmıştır , bu nedenle garanti kapsamında degildir . Ha diyelimki açtık ki yok öyle bişey salakmıyız biz , madem pil sorununu yapıyorsun neden bunda kıllık çıkarıyorsun o garantilide bu degil mi , Bu arada bilmeyenler için z500 de pil cihaz içinde , dışarıdan kesinlikle onarılamaz veya cıkarılamaz. Ben şimdi art niyetli olduklarını düşünüyorum lenovo teknik servisinin bana 1 kablo için 144 küsür lira fatura çıkarması çok saçma geldi , nasıl bir paragöz firmadır bu anlamış değilim.
    Bu arada cihazın teknik servisten yollanan resimlerinide koyuyorum arkadaşlar gordugunuz üzere ÇİZİGİ GEÇTİM TOZ BİLE YOKTUR DAHA İÇİNDE , cihaz toplam 1 hafta kullanılmamıştır yurtdışı tatilinde olunduğundan çantada duruyordu öyle :)
    birde not düşmüşler cihazda çizikler felan vardır diye tam komedi utanmasa altına pert bu abi sen bunu bize ver git yenisini al diyecekler.

    NOT : Bu markayı alacak arkadaşlara bilgi niteliğindedir kesinlikle kötülemek istemem düşmanı değilim ama bu rezillikten sonra lenovoyu şey etseler almam. acer , samsung notebook kullanıyorum bu arada , samsungdan son derece memnunum.
     Lenovo Teknik servis rezilliği Lenovo Teknik servis rezilliği

    bilerek mi bu derece kötü bi kalitede resim çekmişler nedir bu ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dv8Stryker -- 5 Eylül 2013; 13:52:47 >







  • bugün getirdiklerinden sonra 1 kez daha aradım ve istersem mahkemeye verebilecegimi söylediler , bilgisi olan birisi yardımcı olabilirse çok sevinirim . Nereye başvuracağımız hakkında vs. gibi
    haksızlığa hiç gelemiyorum ve seve seve mahkemeyede verebilirim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dv8Stryker -- 5 Eylül 2013; 13:51:22 >
  • lenovo bu herşey beklenir.
    forumda yana yana Y500 önerenlere bu kapak olsun.
  • Cihazı nereden almıştınız acaba ? Vatan bilgisayardan alınmış olan bir z500 de aynı sorunu yaşayan birisinin konusunu okumuştum burada. Benimde cihazım şuan serviste, "F" tuşunda problem vardı götürdüm, değişim talebinin onaylandığı konusunda bilgi aldım telefonla. Birde cihazı aldığınızda kutuyu siz mi açtınız yoksa açık bir şekildemiydi ?
  • illa ki servise yuklenme satın aldıgın firma sana kullanılmıs urun satmıs olabilir onlarlada bi gorus bosuna servis acılmıs demez ama kıllık yaratmayacaklarda bir sey yok...
  • StarForce kullanıcısına yanıt
    e ama Oğuzhan1010un y500un değiştirdiler buda sana kapak olsun :D
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    cihazı pc depo sitesinden online sipariş olarak almıştım , cihazı aldıgımda kontrollerini yapıp kutuyu ben açmıştım bir sorun gorunmuyordu, ta ki bilgisayarı 6 ay sonra kullanmaya başlayana kadar... /bilgisayarı babama aldık , iş bilgisayarı kullanıyordu bu geçen dönem içinde hiç ihtiyacı olmamıştı bunu kullanmaya.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • eterna205 E kullanıcısına yanıt
    pcdepo.com dan almıştım orayıda arayıp durumu anlattım kesinlikle kullanılmış ürün satmadıklarını söylediler , ki bir kaç defa sorunsuz alışveriş te yaptım oradan
  • yani anlamadığım teknik serviste bir kar amacı mı güdülüyor ? bunlar para felanmı kazanıyor bu yolla nedir yani anlayamadım... çünkü kasayı açıldığını farz edelim bir de o zaman pil sorununu da yapmamaları lazım değil mi? pil gömülü sonuçta dışarıdan müdahale edilemiyo onun içinde cihazı açmak lazım
  • Hocam ama tamir edilmiş satabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amönyak A kullanıcısına yanıt
    hocam cihazda çizik bile yoktu gayet kontrol etmiştim vida yerlerini bile , ama haklısınız yani şahsen bana 1 2 gün kullanılmış bir ürün verseler bende gayet temizleyerek 0 mış gibi pazarlayabilirim %99 u da yerdi heralde bundan emin olamayabiliriz . fakat ben bu sitelerden alışveriş yapanlara güvenerekten aldım tabiki forumdan araştırarak. Birçok arkadaşımızda buralardan alıyor
  • Hocam o wifi olatiyıda saçmaymış maliyeti ne kadar bildiğim kadarıyla etikette yok bu arada başka servise de verin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amönyak -- 5 Eylül 2013; 19:47:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amönyak A kullanıcısına yanıt
    ya sorma adamlar 1 kablo fotografı cekmiş yollamış 144 lira gibi bir fiyat çıkarmışlar komedi. Ha bak çıkarsa 5 10 lira kablo maliyeti 10 lira işçilik diyecem uraşmaya gerek yok vereyim gitsin ama burada resmen kazık atılmaya calısılmış ayıptır bu .

    Bu arada fotograflardan da yola cıkarak gidersek cektikleri fotograf kalitesi de beni düşündürdü koskoca lenovo teknik servisinde teknoloji eksikligimi diyeyim müşteri kandırma çabasımı mı ?!? diyeyim bilemedim. resimlere bakıncada gayet bir sorun göremedim ben bir kopukluk bir deforme gibi nedir sorun anlayamadım yani gayet temiz ve yeni duruyo içide toz pislik kırık çıkık ta gorunmuyor.

    kısacası ben kafaya koydum çözecem bu olayı kasayı açmışsınız diyorlar yani ben buraya 3 yeminli şahitle felanmı yollayacaktım laptopu anlamadımki kasa acılmamıştır diye?
  • ya yemin ediyorum samsung marka plastik bilgisayarım var onu goturdum servise kasası eskidi el koydugum yerlerin boyası gitti diye adamlar aldı 1 gün sonra kasa + klavye + touchpad degiştirip yepyeni verdiler burada samsungu destekledigim gibi anlaşılmasın lütfen ama teknik servis var teknik servis var..
  • Kendileri koparmış,olmasında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende lenovo y570 kullanıyorum vatandan almıstım saolsunlar bayada ilgilendiler 2 haftada 4 yada 5 tane tam emin değilim değiştirdik 0 bilgisayar getirdiler her birinde yada ben oyle sandım hatta ellerinde yoktu baska subeden getirtmişlerdi ama bendeki sorunlu bilgisayarları kurulum yapacagız diye orada acıp baskalarına satarken gordum o yuzden gozumle gordugume bile inanmak zor...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.