Bundan 2 hafta önce Lexmark mx317dn model bir fotokopi makinesi aldım. Kitapçıkta tarif edildiği gibi kurulumu yaptıktan sonra yazıcıyı kontrol ettim. Yazıcı diğer işlemleri tam yapmasını rağmen tarama yaptığı evrağı yazdırmıyordu. Sorunun yazılımsal olduğu belliydi. Daha sonra çözüm için teknik servisi aradım ilk telefona çıkan eleman alakalı alakasız bir sürü şey önerdi yazıcıyı açıp kapat belki düzelir yok başka sürücü programı dene yok kabloyu değiştir diye derken dedikleri hiçbir işe yaramayınca başka bir personele aktarıyorum dedi ve kapattı. Daha sonra geri dönen olmayınca tekrar aradım başka biri çıktı telefona diğer elemanın dediklerini tekrar etti ve o da başaramayınca başka bir departmana sormak için 10ar dakikadan 3 sefer toplamda yarım saat civarı görüşmeyi bekletti ve bir rapor düzenleyip 1 saat içinde arayacağını söyledi ve tahmin edildiği üzere aramadı. Tekrar kendim aramak zorunda kaldım bu seferde başka biri çıktı yine aynı işe yaramayan önerilerden sonra o da bir rapor düzenleyip derhal geri döneceğiz deyip erişim numarası istedi ben de iş hattımı verdim onda da aynı şekilde bir dönüş olmadı daha tuhafı vermiş olduğum iş numaramdan arayınca aradığınız numarayı yanlış ya da eksik tuşladınız diye operatör uyarısı aldım , yani demek istediğim teknik servis tamamen korsan mantığı çalışıyor zerre bilgisi olmayan personel uzun süre hatta bekletip müşteriyi caydırma politikası ve en son da numara engelleme , kesinlikle ama kesinlikle LEXMARK model bir cihaz almayın aldırmayın bir sıkıntı yaşarsanız karşılaşacağınız durum bu şekilde oluyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme