telefon aldığımdan bu yana değişik hatalar verdi,ilk telefonumda (servis yenisiyle değiştirmeden önce) ışık sızması sorunu vardı,telefon aramama gibi hataları vardı.servis nihayet 1 hafta sonra değiştirmişti.
lakin,o değişen telefon değiştirileni arattı ve var olan tüm sorunları yaşattı ( ghost screen,ışık sızması,arama yapmamak,wi-fi bağlantısını bazen görmemesi-yeni browser açınca düzelmesi-mobil veriye bağlanmaması,hızlı biten şarj sorunu .....ve liste uzar gider.)
ben bu sorunları bildiğim halde, servisin bir kabus olduğunu bildiğim için telefonu vermedim ama telefonun anakartında hata olup telefonun tamamen kapanması sonucu telefonu garantiye FIRAT ELEKTRONİĞE maalesefki vermek zorunda kaldım.
yaklaşık 6 gün olacak ama hala servis anakart gelmesini bekliyor.bunun mantığı nedir al işte telefonun arızalı ver yenisi öyle değilmi ?
madem onu yapamıyosun neden bana yedek telefon vermiyosun bu nasıl bir marka imajıdır ?
yaklaşık 6 gündür eski dandik telefonumla idare etmeye çalışıyorum ama nafile tüm günlük işler aksıyor ne mail alabiliyorum ne internete girebiliyorum öğrenci oldugum icin okuldaki işlerim aksıyor ama lg nin keyfi yerinde anakart bekliyor bizim maduriyetimiz sorun değil çünkü ben bu telefonu garantide kalsın diye aldım ya !