Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG CX kesinlikle.almayin, kabul etmeyin, fabrikasyon sorunlari var
    ve uretim kalitesi iscilik kalitesi duşuk.ve C9 un muadili bir oled tv degil !!!!!

    C9 un muadili GX dir . Her ne derseniz diyin .bu gerçek

    Cx karari hiç kimseyi memmun etmedi ve CX lerde sorunlu çikmaya ve ariza yapmaya.basladi.

    Mesela burada .C9 tv si CX ile.değiştirilen arkadaşin da sorunu cozulmedi ,
    ekranin tam.ortasinda ölu pikseller var, geçmiş sayfalarda okuyabilirsiniz bunu .

    CX ler sorun yumaği CX almak..problemi çozmuyor.

    yurtdisindanda ,Kucuk..bir ornek bu ve çoğaltılabilir
    The Tech Giantyoutube
    My LG CX OLED has a SERIOUS ISSUE ! same for you?
    https://www.youtube.com/watch?v=h4vKRdl69O0&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 16 Temmuz 2020; 16:51:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Ben bu kanunu bazı grup sahibiyim diye geçinen arkadaşlar paramı alıp kurtulucam dediği günden beri savunup hayır haklarımız bu diye dile getirdim. Hatta kendileri bana aman LG den yetkili telegrama gelince gözlerini kanun nizamla korkutmayın demişlerdi.

    Konunun hukuki kısmına fazlasıyla hakim olduğumu düşünüyorum. O resmi sadece ayıplı malda seçimlik hakkı tercihinin öncelikle satıcıya sunulması gerektiği kısmını vurgulamak için attım. Üretici kendi kendine gelin güvey olmaması lazım.

    Ama öyle yada böyle al CXi vur GXe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu durumda CX ve GX'i almayalim o zaman ama C9'un yerine hangi televizyonu talep edecegiz?
    Bir tv bulup onun uzerinden ilerlesek uygun olur mu?
  • Bence hem tavır koymuş olursunuz, hem de şok olup hatalarını anlarlar.

    Sony AG9 veya AG8 ile değişim isteyin.
  • zortak Z kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam
    Anlayana güzel, ironik bir tavır olurdu
  • Yarim saate kadar servis gelecek.
    Bakalim tv'yi alip goturmeme konusunda kendileriyle anlasabilecek miyiz.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Talebiniz ne olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Acikcasi kafam o konuda hala net degil.
    CX sorunlu deniyor, ust model olarak ne talep edebilirim onu da netlestiremedim.
    Para iadesi alsam 9900 civari bu seviyede baska bi televizyon bulabilir miyim emin degilim.

    Bir yandan da CX'i alip sureci tamamlasam mi acaba diye dusunuyorum. Tabii bu noktada garantisi sifirlanmis ve faturasi kesilmis olmasi onemli benim icin.

    Bilemiyorum gercekten. Garip bir hal aldi surec.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Servis için acele etmeyin o halde. Herkesin soruları aynı, cevaplar muğlak önce bir netleşsin kafamızda sonradan pişman olmayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Servis birazdan gelecek. Gelip bir baksinlar, bakalim ne soyleyecekler.
    Onlardan gelecek rapor vs derken zaten yine en az 1 haftalik bir sure isler diye tahmin ediyorum.
    O zamana kadar da netlestiririm diye tahmin ediyorum.

    Bir de tabii gorebildigim kadariyla forumda topluca hareket etme konusunda sorunumuz var. Kavga etmeden herhangi bir yolda ilerlemek pek mumkun degil.
    Bir taraf bir yol belirlediginde diger taraf savas ilan ediyor garip sekilde.
    Eve alinan ve o veya bu nedenden dolayi sorun yasanilan bir televizyon icin niye kavga ediyoruz o kismi hic anlamiyorum zaten.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Toplu harekete gerek yok bence, toplu reaksiyona gerek vardı.

    Hareket konusunda tercih kullanıcıların. Ben şahsen cx’e aşırı uzağım ya iade edip kara cumayı bekleyeceğim gx için ya da panel değişimi talep edeceğim.

    Ama hiçbir suretle cx istemiyorum. İnternet daha birkaç ayda cx sorunları ile doldu yanıklar, hdmi soketlerinin arızası, ölü pikseller...

    Macera aramaya gerek yok. Serkan kardeşimize lg tarafından kutusu jelatini açılmış bir cx gönderildi değişim ürünü olarak. Tam bir kumar yani. Karar sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    CX tercihini tamamen yildigim icin dusunuyorum acikcasi ama son tercihim olacak.
    Para iadesi alip baska bir televizyon kovalasam diyecegim ama dedigim gibi arastirmak lazim.

    Panel degisiminde sorunsuz panel denk gelir mi acaba?
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Gelmesin dert değil, gelene kadar değişirler Lg düşünsün.

    Cx çok büyük kumar youtube videolarını atabilirim, herkes dert yanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Gelene kadar degistirirler de arada git-gel suresi, tv'siz kalmak vs derken sinir savasi verecegiz. :)

    Emektar C650 hala sorunsuz calisiyordu, bir maceraya girelim dedik ama hevesimiz kursagimizda kaldi.
    Sony'nun oled'leri biraz daha ucuz olsa onlara yonelecegim ama cok yuksek rakamlar isteniyor.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    İşte hocam burada müşteri tercihi ve imkanlar devreye giriyor. C9 benim yedek ikincil salon televizyonum. Değiştirsinler, bana dert değil ama size veya bir başkasına pek tabi sorun olabilir.

    Diğer bir yandan iade ile kısa vadede bir tv almak mümkün değil. Sony elitist bir fiyat politikası izlemesi sebebiyle hiçbir şekilde listemde değil. Gx için takipteyim fiyatı inerse iade alıp Gx’e yöneleceğim.

    Aksi durumda panel değişimi olacak gerekirse 10 sefer değişirler. Lg’nin sorunu şu saatten sonra değişen panelimde tek bir ölü piksel olsa dahi yine değişirim. Eyvallah dedikçe tepemize çıktılar yok artık öyle yağma. Becerip üretemiyorsan, bana sağlam C9 sağlayamıyorsan, fark vereyim talebimi reddediyorsan kusura bakma ben de iyi niyet göstermem. Kusursuz olacak bu saatten sonra başka bir şeyi kabullenmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Baktigimda C9 kalibresinde bir urun de yok piyasada bu fiyat araliginda. Seceneklerimiz biraz da bu yuzden kisitlaniyor.
    Sizinle yazisirken bir yandan da alinabilir televizyonlara bakiyorum ama saniyorum en mantikli secenek panel degisimi uzerinden ilerlemek.

    Televizyondan cok memnunum gercekten. Olu piksel sayisi 1-2 tane olsaydi gozumu karartip devam edecektim ama sayisi fazla oldugu icin servis secenegini kullanmak durumunda kaldim artik.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Çok iyi düşünün öyle karar verin ince eleyip sık dokuyun. Nacizane tavsiyem bu yönde, kararınızı provake etmek isteyenler olacaktır. Görmeyin duymayın.

    Ben kişisel kararımı belirttim, geçerli ve haklı birçok neden sıralayabilirim. Düşüncelerimin 3 ay öncesi ile tek farkı iyi niyet vardı. O kayboldu o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Servis geldi az once.
    Ilginc bir durumla karsilastim. Zamaninda kirmizi renkte ilk kontrolu yaptigimda sag ust kosede salkim salkim olu piksel bulmustum. Simdi kirmizi renkte baktigimda o salkimlik durumu goremedik. Tek tek genele yayilmis olu pikselleri tespit ettik. En fazla yesil renkte cikti.

    Servis gorevlisi bunun aslinda bir sorun olmadigini, izlerken bunu goremeyecegimi belirtti. :)
    Degisim isteyip istemedigimi sordu. Panel degisimi sonrasinda yine olur mu diyince daha kotusu de gelebilir, size yakin oturan bir baska kullanicida oyle oldu dedi. :)
    CX'lere laf soyletmiyorlar bu arada, kim ne zaman kullanmis da cok kotu diyorlar diyince internette cok sikayet var dedim. Klasik cevap olarak yalan soyluyorlar dedi.

    Olu pikselleri fotografladi ama televizyonu goturmediler. 2-3 gune kadar haber gelir, belki televizyonu aliriz inceleme icin dedi.
    Bakalim ne olacak.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Hocam bilgi ve fikir konusunda servisin dediği her şeye kulağınızı tıkayın bence daha kötüsü gelirse yine değişirsin derdim öyle hazır cevap servislere. Milletin işi gücü yokta CX kötülemesi yapıyor. Bunu yapanlar da oled kullanıcıları. Hadi ordan derler adama.

    Her neyse süreç başlamış oldu. Kısa zamanda çözülür umarım. Bu “Lg’nin haberi var, tv’ler evden alınmayacak, rapor kanul edilmeyecek” durumundan bahsettiniz mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapBiTT

    Servis geldi az once.
    Ilginc bir durumla karsilastim. Zamaninda kirmizi renkte ilk kontrolu yaptigimda sag ust kosede salkim salkim olu piksel bulmustum. Simdi kirmizi renkte baktigimda o salkimlik durumu goremedik. Tek tek genele yayilmis olu pikselleri tespit ettik. En fazla yesil renkte cikti.

    Servis gorevlisi bunun aslinda bir sorun olmadigini, izlerken bunu goremeyecegimi belirtti. :)
    Degisim isteyip istemedigimi sordu. Panel degisimi sonrasinda yine olur mu diyince daha kotusu de gelebilir, size yakin oturan bir baska kullanicida oyle oldu dedi. :)
    CX'lere laf soyletmiyorlar bu arada, kim ne zaman kullanmis da cok kotu diyorlar diyince internette cok sikayet var dedim. Klasik cevap olarak yalan soyluyorlar dedi.

    Olu pikselleri fotografladi ama televizyonu goturmediler. 2-3 gune kadar haber gelir, belki televizyonu aliriz inceleme icin dedi.
    Bakalim ne olacak.
    Valla yalan soyluyorlar diyorlar dese yanimda bende ona " elindeki kanit nedir" diye sorardim. Kem kum deyince bende ona " kanit yoksa karar yoktur" der gecerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.