Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Millet moralinizi bozmak istemem ama lg ile ilgili bir anımı anlatayım.

    Yıl 2007-08 gibi crt tüplü monitör'den lcd monitöre yeni geçmiştim. Az yer kaplıyor, görüntü daha iyi falan derken bir zaman sonra ekranda iğne ucu kadar siyah noktalar olduğunu fark etmiştim.

    Tabi o zamanlar ölü pixel nedir bilmiyorduk, yıllarca o şekilde o monitörü kullanmıştım.

    Monitör hala duruyor ve çalışıyor. O ölü pixellerde halen üzerinde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BigCLawRex -- 24 Ekim 2020; 3:7:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Uzun araştırmalar sonrası 2017 Ekim ayında LG OLED 55B7V satın aldım.
    TV pandemi dönemine kadar haftada 1-2 kez futbol maçı izlemek ve Netflix'de film/dizi seyretmek için kullanıldı.
    Kullanım sonrası genellikle gece Pixel Düzeltici çalıştırıldıktan sonra TV kapatıldı.

    Klasik TV kanalları pandemi döneminde akşamları yine kısıtlı sürelerede kullanırken, bir TV reklamında ekran tamamen kırmızı olduğunda KOYU KIRMIZI-GRİ bazı alanları fark ettim.

    Araştırma sonrası aşağıdaki videolarda bahsedilen ile neredeyse aynı sorunla karşı karşıya olduğumu öğrendim.


    https://www.avforums.com/threads/lg-oled-red-color-issue.2257809/

    Gerek "RTINGS.com"un Youtube videosunda izleyebileceğiniz gibi gerekse de "AVForums.com"un sitesinde paylaşılanları okuyabileceğiniz gibi
    2017 üretimi OLED PANELLERDE SORUN OLDUĞU, GARANTİ SÜRESİ BİTSE BİLE başka ülkelerdeki LG TARAFINDAN ÜCRETSİZ DEĞİŞTİRİLMİŞ.

    Fakat Nisan 2020'de iletişime geçtiğim ve fotolarını paylaştığım LG OLED TV'im TÜRKİYE'deki uygulamalara göre bunun KULLANICI HATASI olduğu gerekçesi ile Panel Değişiminin ücretsiz yapılması LG tarafından KABUL EDİLMEMİŞTİR.

    1. Yurt dışındakinden neden farklı bir uygulama Türkiyede yapılmaktadır?
    2. Satılırken 10 yıllık panel garantisi/ömrü verilirken her gün açık bırakılsa bile 2.5 yılda (30 ayda) panelin bu hale gelmesini bir kullanıcı nasıl yapabilir?
    3. Böyle pahalı bir TV'da nasıl olurda bu duruma karşı bir koruyucu teknoloji olmaz ve satın alan kullanıcı bu duruma karşı uyarılmaz?
    4. Ülkemiz şartlarında bu kadar pahalı bir televizyonu 2-3 yılda bir değiştirmemiz mi beklenmektedir? Ya da süs olarak hiç kullanmadan tutmamız mı?
    5. Son olarak nerede kaldı müşteri memnuniyeti? Kaldı ki, 3 akrabama ve şirketime 10a yakın OLED TV aldırmıştım. Nasıl bakarım onların yüzüne?

    Bu konuda umarım LG veya Donanım Haber yetkilileri yardımcı olabilir.

    Saygılarımla,
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErdeN77 -- 13 Ocak 2021; 16:31:33 >




  • ErdeN77 E kullanıcısına yanıt

    Geçmil olsun hocam. Yalnız lg, hiçbir zaman, hiçbir oled tvsini 10 yıl panel garantisi ile satmadı, böyle bir duyurusu da olmadı. Ben de 65b7v kullanıyorum çünkü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Detaylı Pixel testini nasıl yapıyorsunuz arkadaşlar ? 65c9 var bende de, ne çıkacak bende denemek isterim

  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Öncelikle yorumunuz için teşekkürler. LG, Oled Panelindeki her bir hücre için 100.000 saat ömür biçiyor. Bunu Donanım Haber'den Mesut Çevik Beyin 1 yıllık Oled Deneyim videosunda da görebilirsiniz. 100.000 saati isterseniz yıla çevirin, 11+ yıl bulacaksınız ven 2.5 yıl olmadan sorun yaşadığımı paylaşıyorum.
    Teşekkürler.
  • PeaceKeeper kullanıcısına yanıt
    TV'nizi internete bağlayın.
    Youtube da Oled Burn Test arayın. Videolardan istediklerinizi çalıştırabilirsiniz. Ekran bir süre farklı renkleri gösterip duracaktır. Ekranda karartı veya logo görürseniz sıkıntı var demektir.
  • ErdeN77 E kullanıcısına yanıt

    Söylediğiniz şeyle lgnin 10 yıl panel garantisi vermesinin bir alalası bulunmuyor yalnız. Dediğim gibi lg hiç bir zaman böyle bir garanti vererek satış yapmadı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ErdeN77 E kullanıcısına yanıt

    TVnizin bu hale gelmesi bir problem. BUna itirazım yok zaten. Ürün ayıplı olabilir, farklı bir durum olabilir. Bu ayrı bir konu konu. Ama siz yalan söylüyorsunuz. Canınınız yandığı için de sağa sola saldırıp, lgde çalışıyorsunuz gibi iftiralar atıyorsunuz. LG 2017 konusunu açın okuyun. İnsanlara iftira etmeden önce 40 kere düşünün.

    Ürün müdürünü de azcık internet kullanmayı bilseydiniz, ulaşırdınız....


    MesutÇevik'in ne söylediği ya da size satıcıların ne söylediğinin hiçbir önemi yok. Önemli olan yazılı bilgidir. elinizde yazılı bir belge var mı, 10 yıl garanti verdiğine dair? Yok. Uydurmayın o zaman. Bunu demek istemiyordum ama siz böyle iftira attığınız için açıkça yazıyorum. Ya uyduruyorsunuz, yalan söylüyorsunuz, ya da satıcının dediği lafa inanacak kadar safsınız... Satıcı size 100 yıl garantili abi deseydi, ona da mi inanacaktınız :)


    tekrar yazıyorum.

    LG, HİÇBİR ZAMAN, HİÇBİR OLED TV'SİNİ, 10 YIL PANEL GARANTİSİ İLE SATMADI, BU KONUDA BİR REKLAM YAPMADI..


    bana tek bir reklam, yazılı belge vs gösterin lgnin 10 yıl panel garantisi verdiğine dair. Ben de sevinirim. Benim TV de 2017/10'da alındı, garantisi bitti. Sorun çıkarsa bu 10 yıl garanti belgesiyle başvururum LG'ye, beinm de işime gelir. Ama veremezsiniz. çünkü yalan söylüyorsunuz. Bu kadar net. Burada başınız yandığı için, destek toplamak adına, LG 10 yıl panel garantisi verdi diye uyduruyorsunuz.


    Şimdi burada ağlayacağınıza, gidin hakkınızı mahkemede arayın. Ve olmayan şeyleri uydurmayın. Mesut çevikmiş, a kişisiymiş b kişisiymiş değil, yazılı bilgi/belge önemlidir. Bunu bilmeyecek kadar ergen değilsinizdir heralde. Mahkemeye de somut veri sunun. Mesela LGnin uydurduğunuz gibi 10 yıl garanti verdiğine dair bir bilgi, belge, reklam....



    öğrenmeniz adına, ben size 10 yıl garanti nasıl duyurulur tüketiciye göstereyim. Az öğrenmiş olursunuz. AŞAĞIDA GRUNDig ve vestelin websitelerinde yayınlanan reklamları var. Benzer garantileri zaman zaman, samsung, electrolux, lg beyaz eşya (çamaşır makineleri) de veriyor. BUna benzer bir bilgi reklam paylaşın mesela LG oled ile ilgili Türkiyede...Görelim. Ben de siz haklıymışsınız, kusura bakmayın diyeyim.


    tekrar yazıyorum. Canınız yanmış, sağa sola saldırarak, iftira atarak, bi tarafınızdan bişeyler uydurarak hakkınızı arayamazsınız, sorununuza çözüm bulamazsınız....Benim TV tin paneli tam 5 kere değiştir ölü piksel yüzünden....LG bunu benim hayrıma yapmadı. :ünlü hakkımdı ve ben de haklımı bilen bilinçli bir tüketiciydim. Açın okuyun dediğim konuyu.. Ama LG 10 yıl panel garantisi verdi diye de atmadım, uydurmadım hiçbiryerimden...


    seviyesiz üslubunuz, iftiracılığınız yüzünden sizi de engelliyorum. Yalancı, iftiracı ve uyduran insanlarla ne işim olur ne muhattap olurum.




    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 9 Ocak 2021; 9:44:34 >




  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Bakın ben size ne hakaret ettim ne de kötü bir söz söyledim. Hala da seviyemi, saygımı koruyorum, koruyacağım. Yazdıklarım hiç bir şekilde bana "yalancı, "iftiracı", "bir tarafından uyduran" gibi hakaretler saurmanızı gerektirmez, haklı çıkarmaz.

    Ayrıca bu söyleminiz suçtur hukuki sonuçlar doğurabilir, neden böyle agrasif bir dil takındınız anlamadım ama lütfen yazınızı en kısa sürede değiştiriniz.

    Gelelim dayanaklarınıza, ben nerede reklam yaptılar yazılı paylaştılar dedim? İlla böyle mi denmesi gerekiyor? Bir şeyin teknik açıklaması söylenmesi de vardır. Panelin iddia edilen teknolojisinden bahsediyorum. Söylediğiniz ve reklam paylaştığınız gibi olsa zaten LG bu kadar mağdur etmeden gereğini yapardı. Burada gri bir alan var ve bunu açıklıyor, buna vurgu yapıyorum.

    Hukuki olarak garantisi 2 yıl ve bende bu sona ermiş durumda ama paylaştığım bilgilere göre de sıkıntılı bir durum var. Bu mağduriyeti yaşayan sadece ben değilim 2017 55" oled panel satın alan dünyanın pek çok yerinde kullanıcı var. Talbim de basitçe sorunla baş başa bırakılmayıp bu mağduriyetin giderilmesi ki dayanaklarımın da haklı olduğunu düşünüyorum.

    Ayrıca yazılarınızdan "sanırım" LG de çalışıyorsunuz diyerek tahminde bulundum. Sizi itham etmedim.

    Son olarak benim mağduriyetimden kişisel bir tartışma yaratıp, bana hakaretler savurup, ardından beni bloklayıp ne elde etmeye çalışıyorsunuz? Amacınız nedir?




  • alsem A kullanıcısına yanıt

    Hocam bu durumun akıbeti ne oldu acaba? Bize de paneller büyük ihtimal değişecek denildi ama 8 aydır oyalamaya devam ediyorlar.

  • Sadece model numaralari degisiyor, “Oled Magdurlari” basligi ayni..

  • GT_55 kullanıcısına yanıt
    Yok mu cevap verecek birisi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim söyle bir problemim var tv kablolu internete bağlanmıyor DNS alamıyor Wi-Fi de sorun yok aynı sorunu yaşayan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.