Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de 4 yıldır Galaxy S7 kullanıyorum OLED ekranlı. Üst bilgi çubuğunun çizgisi çok hafif belli oluyor renk testinde, onun haricinde bir iz yok.

    Yine de OLED'ler hassas cihazlar, sabit logolu karasal yayınları saatlerce izleyen, ailenin ana TV'si olarak kullanacak kişilere göre değil sanki.

    Benim kullanım standartıma göre, günde ortalama 3-4 saat ve film/dizi/youtube/oyun değişken içeriklerle burn-in çekincem olmaz. Zaten bir elektronik ürün günümüzde 10 yılı aşkın da kullanılması hedeflenmiyor genelde.

    Burada sorun ben onca para verip TV alacaksam, ölü piksel yüzünden perişan olmak istemem. Bu dönemde B9/C9 almamı engelleyen tek bu sorun oldu. Bu sebeple LG burada nasıl bir yol izleyecek dikkatle takip ediyorum, umarım bu arkadaşları mağdur etmezler de bizi de bu güzellikten uzaklaştırmazlar.
  • Dark Reaver kullanıcısına yanıt
    bugün servisi tekrar aradım kartta arıza var yurt dışından kart sipariş edildi gelmesini bekliyoruz dedi ekran yanması ile kartın ne alakası var çözemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Reaver

    bugün servisi tekrar aradım kartta arıza var yurt dışından kart sipariş edildi gelmesini bekliyoruz dedi ekran yanması ile kartın ne alakası var çözemedim
    Bencede sacma bu kart muhabetti. Panel degismesi gerekiyor bu durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.

    Abdullah beyle bugün yaptığım görüşme sonucu aylardır yaptığımız mücadele sonuçlanmış durumda.

    Buna göre Lg Oled 55C9 ölü piksel sorunu yaşayan arkadaşlardan isteyene fark vermeden yeni seri Cx,isteyene para iadesi,isteyene C9 panel değişimi yapılacak.Bununla ilgili servislere Lg Türkiye tarafından haber verilmiş durumdadır.

    Burada dikkat edilmesi gereken hususları kısaca yazmak istiyorum.

    1) Servisler bu durumdan haberimiz yok derlerse eğer,servise Lg Merkezle görüşmesini söyleyin.

    2) Kesinlikle iade değişim raporu almıyoruz ve kabul etmiyoruz.Çünkü iade değişim raporu alırsak vatana gittiğimizde Cx için fark isteyecekler bir arkadaşın başına geldi.Cx isteyen arkadaşlara tv Lg tarafından gönderilecek(servise gönderilecek)

    3) C9 panel değişikliği isteyen arkadaşlar kesinlikle yeni panel gelene kadar evlerindeki tvlerin götürülmesini kabul etmesinler tvsiz kalmasınlar bu süreçte.Aynı şekilde yeni seri Cx isteyen arkadaşlarda tv gelene kadar evlerindeki C9 un götürülmesini kabul etmesinler.Cx gelsin ondan sonra götürsün servis evdeki tv yi.Bu konularla alakalıda servislere Lg tarafından bilgi verildi.

    Arkadaşlar herkes buna göre kararını verip servislere başvurusunu yapsın.

    Bu süreçte her zaman yanımızda olan ve sorunlarımızı çözen Lg Türkiye Eğitim Müdürü Abdullah Beye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Gerçekten minnettarım kendisine.

    Ben artık buralarda yazmayacağım arkadaşlar.Çok şükür yüzümüzün akıyla çıktık bu işten.

    Burada bazı kişiler var onlar kendilerini biliyorlar onlara hakkımı helal etmiyorum.O kişiler dışında herkese hakkım helal olsun.Allaha emanet olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 15 Temmuz 2020; 18:57:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Arkadaşlar merhaba.

    Abdullah beyle bugün yaptığım görüşme sonucu aylardır yaptığımız mücadele sonuçlanmış durumda.

    Buna göre Lg Oled 55C9 ölü piksel sorunu yaşayan arkadaşlardan isteyene fark vermeden yeni seri Cx,isteyene para iadesi,isteyene C9 panel değişimi yapılacak.Bununla ilgili servislere Lg Türkiye tarafından haber verilmiş durumdadır.

    Burada dikkat edilmesi gereken hususları kısaca yazmak istiyorum.

    1) Servisler bu durumdan haberimiz yok derlerse eğer,servise Lg Merkezle görüşmesini söyleyin.

    2) Kesinlikle iade değişim raporu almıyoruz ve kabul etmiyoruz.Çünkü iade değişim raporu alırsak vatana gittiğimizde Cx için fark isteyecekler bir arkadaşın başına geldi.Cx isteyen arkadaşlara tv Lg tarafından gönderilecek(servise gönderilecek)

    3) C9 panel değişikliği isteyen arkadaşlar kesinlikle yeni panel gelene kadar evlerindeki tvlerin götürülmesini kabul etmesinler tvsiz kalmasınlar bu süreçte.Aynı şekilde yeni seri Cx isteyen arkadaşlarda tv gelene kadar evlerindeki C9 un götürülmesini kabul etmesinler.Cx gelsin ondan sonra götürsün servis evdeki tv yi.Bu konularla alakalıda servislere Lg tarafından bilgi verildi.

    Arkadaşlar herkes buna göre kararını verip servislere başvurusunu yapsın.

    Bu süreçte her zaman yanımızda olan ve sorunlarımızı çözen Lg Türkiye Eğitim Müdürü Abdullah Beye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Gerçekten minnettarım kendisine.

    Ben artık buralarda yazmayacağım arkadaşlar.Çok şükür yüzümüzün akıyla çıktık bu işten.

    Burada bazı kişiler var onlar kendilerini biliyorlar onlara hakkımı helal etmiyorum.O kişiler dışında herkese hakkım helal olsun.Allaha emanet olun.
    Hocam size ve bu problemleri yaşayan tüm herkese gözünüz aydın ve geçmiş olsun diyorum. Umarım yeni gelecek Televizyonlarınızda sorunsuz bir kullanım deneyimleme şansınız olur.

    Herkese iyi forumlar




  • - Para iadesi = Şaka

    - CX ile fark ödemeden değişim = Züğürt tesellisi

    - Panel değişimi = Ağır küfür

    Benim, bizlere sunulan "sözde çözümlere" bakış açım yukarıda ifade ettiğim gibidir
    Para iadesi ve CX ile fark ödemeden değişim bizlerin zaten yasal hakkı, ortada bir lütuf yok.
    Panel değişimi ise zekamıza hakaret, bizleri aşağılama çabası olmalı, bunu dillendirmeleri bile zul.
    CX, C9 dan daha kötü bir TV iken ve CX te de ölü piksel sorunları ayyuka çıkmışken neden C9 u verip CX alalım.
    Kendi adıma tek talebim olan sıfır sorunlu C9 ile değişim ihtimali hayal bile değil artık.
    Yani ortada biz zafer ya da kazanım var demek doğru değil, bakmayın siz öyleymiş gibi gösterme çabalarına.
    Emeği geçen, bizlere destek olan herkese teşekkür ederim.
    Bu konu açık kalsın istiyorum, bence sorun çözülmesi gerektiği gibi çözülmedi ama çözülmüş olsaydı bile bu tarz konular açık kalmalı, tarihe bir not düşmesi anlamında bunun önemli olduğunu düşünüyorum
    İnsanlar bu konuyu görüp LG firması, ürünleri ve hizmet politikaları hakkında fikir sahibi olsunlar istiyorum.
    En nihayetinde, bu sonuç bizlere yaşattıkları bir mağduriyet olduğu gerçeğini değiştirmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 15 Temmuz 2020; 22:28:31 >




  • Lg - Vatan el ele bir film çevirdiler şimdi problemi çözdük diyorlar.

    Kanun nizam açık. Ben üreticiyle değil satıcıyla muhattap olmalıyım. Lg cihaz gönderecekmiş nereden bileyim bu cihazda pislik çıkmayacağını neden ben Vatan'a başvurup oradaki mağaza stoğundan cihaz almıyorum öyle yada böyle LG karşılayacak madem bu zararı. Lg seçmece bana cihaz gönderecek, gelde kafan karışmasın. Gönder benim cihazımı Vatan'a bende oradan faturası ile teslim alayım.

    Benim uzatılmış garantim var Vatan'dan. Benim cihazımı LG değiştirirse Vatan diyor ki ben sana faturayı hangi cihaza yazdıysam, o cihaza uzatılmış garantin geçerli. Lg bana CX verecek ama benim uzatılmış garanti param çöp olacak. Ayrıca fatura değişmediği için standart garanti sürenizde muamma. Size normal garanti süreci işlemi yapılacak, doa kapsamında fatura yenilenmeli ve haliyle garanti sıfırlanmalıdır.

    Bu yol yanlış. Ben giderim alırım değişim kağıdını veririm Vatan'a 6502 sayılı kanun ayıplı maldan seçimlik hakkıma istinaden bana değişim yaparlar stokta C9 yok para iadesi işi hikaye.

    Ben kendi adıma değişim kağıdımı alıp Vatan'a yazılı başvurucam. Seçimlik hakkımı kullandırmazsa mahkemeye vericem Vatan Bilgisayar'ı.

    Bu işte Vatan değişime yanaşmamasının tek nedeni LG ile gizli saklı bir çevirdiklerini gösterir. LG'de müşterisi Vatan uğraşmasın diye bu işi ört bas etme derdinde.

    Cihaz değişimi kanuni hakkımızdır kimseye teşekküre gerek yok. Bu cihazları parayla aldık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zendo

    LG OLED TV satarken panel konusunda bi garanti vermiyor diye biliyorum. bunu bile bile alıp şikayet etmek biraz mantıksız değil mi? oled tv tercih etmeyenler firmalar güven vermediği için tercih etmiyor. bunları bile bile alıp kumar oynuyorsunuz birazda suç sizlerde maalesef.
    Garantiye girmiyor lafları boş laflar burası muz cumhuriyeti değil ürünü satıp parasını nasıl kuruşuna kadar alıyorsa seve seveeeee garantiye sokacak yanığı öyle ben garanti dışı tutarım demekle olmuyor maalesef, kanun var nizam var
    Madem oled teknolojisi kronik sorunlu o zaman piyasaya sürüp satmayacaklar, milletin cebine gözünü dikmeyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng1234 -- 16 Temmuz 2020; 2:59:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonmaister

    Lg - Vatan el ele bir film çevirdiler şimdi problemi çözdük diyorlar.

    Kanun nizam açık. Ben üreticiyle değil satıcıyla muhattap olmalıyım. Lg cihaz gönderecekmiş nereden bileyim bu cihazda pislik çıkmayacağını neden ben Vatan'a başvurup oradaki mağaza stoğundan cihaz almıyorum öyle yada böyle LG karşılayacak madem bu zararı. Lg seçmece bana cihaz gönderecek, gelde kafan karışmasın. Gönder benim cihazımı Vatan'a bende oradan faturası ile teslim alayım.

    Benim uzatılmış garantim var Vatan'dan. Benim cihazımı LG değiştirirse Vatan diyor ki ben sana faturayı hangi cihaza yazdıysam, o cihaza uzatılmış garantin geçerli. Lg bana CX verecek ama benim uzatılmış garanti param çöp olacak. Ayrıca fatura değişmediği için standart garanti sürenizde muamma. Size normal garanti süreci işlemi yapılacak, doa kapsamında fatura yenilenmeli ve haliyle garanti sıfırlanmalıdır.

    Bu yol yanlış. Ben giderim alırım değişim kağıdını veririm Vatan'a 6502 sayılı kanun ayıplı maldan seçimlik hakkıma istinaden bana değişim yaparlar stokta C9 yok para iadesi işi hikaye.

    Ben kendi adıma değişim kağıdımı alıp Vatan'a yazılı başvurucam. Seçimlik hakkımı kullandırmazsa mahkemeye vericem Vatan Bilgisayar'ı.

    Bu işte Vatan değişime yanaşmamasının tek nedeni LG ile gizli saklı bir çevirdiklerini gösterir. LG'de müşterisi Vatan uğraşmasın diye bu işi ört bas etme derdinde.

    Cihaz değişimi kanuni hakkımızdır kimseye teşekküre gerek yok. Bu cihazları parayla aldık.
    Yazdıklarınıza baştan sona kadar katılıyorum, Kanunda ki maddeler gayet açık ve net fakat burada LG lütufta bulunmuş gibi cx serisini vereceğim diyor!
    Geçenlerde burada bir arkadaş paylaşmıştı LG merkezin göndermiş olduğu tv resmen açılmış sonradan ekran jelatini yapıştırılmaya çalışılmış bir televizyondu!
    Garanti konusuda bizim c9 u almış olduğumuz tarihten itibaren geçerli olacakmış yani c9 u 5 ay önce aldıysanız cx in garantiside 5 ay önceden başlamış olacak yahuu 5 ay önce ülkede cx satışı yoktu gerçekten ilginç!
    Fatura konusu tamamen muamma ben ürünü vatandan aldım elimde ki c9 un faturası iptal olup cx faturası almam gerekiyor bu fatura işlemini kim yapacak LG mi VATAN mı her taraf muamma!
    Bir diğer konuda uzatmış olduğumuz ek garanti biz bu işi nasıl çözeceğiz vatana gitsem kardeşim ben sana cx mi sattım diyecek,LG yi arasam ben sana uzatılmış garanti mi sattım diyecek!!!
    Gittik bir C9 alalım dedik neresinden tutsak elimizde kaldı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng1234 -- 16 Temmuz 2020; 2:56:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Garantiye girmiyor lafları boş laflar burası muz cumhuriyeti değil ürünü satıp parasını nasıl kuruşuna kadar alıyorsa seve seveeeee garantiye sokacak yanığı öyle ben garanti dışı tutarım demekle olmuyor maalesef, kanun var nizam var
    Madem oled teknolojisi kronik sorunlu o zaman piyasaya sürüp satmayacaklar, milletin cebine gözünü dikmeyecekler.

    Alıntıları Göster
    Ayrıca daha ölü piksel konusundan yanık mevzusuna gelemedik yaklaşık 3-5 ay sonrada yanık muhabbetiyle bu forumlar yanıp kavrulur
    Mesela geçenlerde cx alan arkadaşın tv si ölü piksel nedeniyle tekrar değişim olacak !
    Yani ortada cx alıncada çözüm yok ölü piksel muhabbeti cx de tam gaz devam ediyor gibi görünüyor ve işin ilginci bu arkadaşın almış olduğu tv muhtemelen açılmış tv idi ekran jelatininin ve kutusunun fotosunu koymuştu maşallah harpten çıkmış gibiydi!
    Haa bu arada forumda gx alan arkadaşta var onda ölü piksel yok çok şaşırdım çok ilginç geldi 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Yazdıklarınıza baştan sona kadar katılıyorum, Kanunda ki maddeler gayet açık ve net fakat burada LG lütufta bulunmuş gibi cx serisini vereceğim diyor!
    Geçenlerde burada bir arkadaş paylaşmıştı LG merkezin göndermiş olduğu tv resmen açılmış sonradan ekran jelatini yapıştırılmaya çalışılmış bir televizyondu!
    Garanti konusuda bizim c9 u almış olduğumuz tarihten itibaren geçerli olacakmış yani c9 u 5 ay önce aldıysanız cx in garantiside 5 ay önceden başlamış olacak yahuu 5 ay önce ülkede cx satışı yoktu gerçekten ilginç!
    Fatura konusu tamamen muamma ben ürünü vatandan aldım elimde ki c9 un faturası iptal olup cx faturası almam gerekiyor bu fatura işlemini kim yapacak LG mi VATAN mı her taraf muamma!
    Bir diğer konuda uzatmış olduğumuz ek garanti biz bu işi nasıl çözeceğiz vatana gitsem kardeşim ben sana cx mi sattım diyecek,LG yi arasam ben sana uzatılmış garanti mi sattım diyecek!!!
    Gittik bir C9 alalım dedik neresinden tutsak elimizde kaldı!

    Alıntıları Göster
    Açıkca söylüyorum herkes hakkını arasın gidip alın değişim kağıdını verin Vatan Bilgisayar 'a ufak bir yazı ile verin. Hadi bu yazıya Vatan resmi olarak ben para iadesi yaparım desin.

    Kanun belli 6502 sayılı kanun 11. Maddede Ayıplı malda seçimlik hakkı tüketicinindir , satıcının değildir. Vatan diyorki biz para iadesini seçtik. Hadi oradan! yazılı ver bana cesaretin varsa.

    Burada LG satıcısı 6 ay beklersiniz diye bize aba altından sopa gösteriyordu. Benim acil TV ihtiyacım yok, sırf kazandığım mahkeme kağıtlarını buraya dökmek için hakkımı arayacağım. İsterse 1 yıl sürsün bir sürü emsal karar var. Kaldı ki iş uzarsa tazminat talebi için uğraşırım bu aşamada Vatan Bilgisayar avukatlarına 818 sayılı Borçlar Kanununu ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanununu iyi okumalarını öneriyorum.

    Unutmayın servis üzerinden değişim kabul ettiğiniz an DOA kapsamında işlem değil Garanti Belgesi yönetmeliği kapsamında işlemi kabul etmiş olursunuz. (Bu yönetmelik 6502 sayılı Tüketici Koruma kanununa atıfta bulunur, yine uğraşsanız hakkınız bakidir ama çetin bir yola girmiş olursunuz) Nacizane yapmanız gereken Vatan Bilgisayar'a yazılı başvurarak işinizi çözmeye çalışmak. Evde TV siz kalıcaz korkunuzu kullanmalarına izin vermeyin.

    İsteyene ufak bir yazı örneği atıyorum

    XX/XX/2020 tarihli firmanız faturasına istinaden almış olduğum LG55C9 cihaz XX/XX/2020 tarihli LG servis kararı gereği değişime tabi tutulmuştur.

    6502 sayılı kanun 11. Madde ayıplı malda seçimlik haklarımdan ç bendine istinaden tarafıma ayıpsız misli ürün verilmesini, ayıplı malda seçimlik hakkımın tarafınızca kullandırılamaması durumunda mazeret beyanınızın bu yazıma istinaden cevaben yazılı olarak tarafıma tebliğ edilmesini rica ederim.

    Ek: XX/XX/2020 tarihli LG DOA kapsamında değişim evrağı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu telegram grubu sayesinde herşeyi çözdü görünen LG yetkilisi firmasını gayet iyi korudu.

    Doa değişim kağıdı ile Vatan'a başvurun diyorduk ya bugün itibariyle Vatan'ın beni uğraştırma LG; pisliğini temizle feveranı üzerine LG servislerine talimatı verdi. Sorunlu cihazlara Doa değişim evrağı vermeyin, cihazları ben değiştiricem. Bunda etkili olan bir etmende çoğu arkadaşın 6 ay kullanırım hop cihazı sıfırlarım tutumu belki de etkili. Bunu telegramdan anlayan LG kendini koruyacak çözümü faturasız, garanti tarihi değiştirmeden değişimde bulmuştur.

    Ne değişir periyod az daha uzar. Bu sefer sorunlu cihazıma rapor vermeyen teknik servisi Sanayi Ticaret Bakanlığına şikayet eder yine evrakı alır prosedürü yürütürüm.

    https://ticaret.gov.tr
    T.C. Ticaret Bakanlığı
    https://ticaret.gov.tr/iletisim/cagri-merkezi1

    Alo 136
    0 312 444 8 482

    Yok öyle bakın cihazı değiştirdik diyip bağ bağışlamış moduna girmek, teşekkür beklemek. Benim kanuni hakkımı verdin , kaybettiğim zaman cabası. Sana neyin teşekkürünü edeyim.

    LG dünya çapında değişime giren 55C9 ları parçalayıp Türkiye 'de bu panelleri montajlayıp sadece VATAN üzerinden sattı. Dikkat edin Aralık 2019 itibariyle her geçen gün vaka sayısı çoğaldı. Düşünün neden Teknosa Kasımdan beri 55C9 satmadı. Danışıklı döğüşle yurtdışından değişime gelen cihazlardan çıkan paneller burada montajlanıp yeni karton kutuyla satıldı.

    CX değişimide yine klasik satılan partiden değil de , özel gelecek değişim isteyenlere.

    Muz Cumhuriyetinde yaşamıyoruz aslanlar gibi Türkiye Cumhuriyeti burası, yok öyle milletin gözünü adalet yavaş işliyor diye korkutmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serkan1216 kullanıcısına yanıt
    ekran sürücüsünden olabilir pikselleri tek tek kontrol ediyor onda arıza varsa kartı değiştiriyorlardır... eskiden o kontroller panelde oluyordu LG değiştirdiyse...
  • Merhabalar,,

    Temmuz ayının başından beri LG C9 için servis talebim vardı, geçtiğimiz hafta servis geldi cihazda sorunu tespit etti, sonraki aşamada LG merkez tarafından onaylandı evimden tv alındı ve satıcı bayiye yönlendirme gerekçeli rapor tarafıma teslim edildi. Bildiğiniz süreç...

    İlgili rapor ile Vatan'a gittim bana ilk başta iade yapabileceklerini, veya fiyat farkı ödeyip yeni tv alabileceğim söylendi.

    Bende kendilerine bu hakkı neye dayanarak verdiklerini sordum.

    Vatan Müdürü '' LG tarafından bir diyalog sağlanması lazım o zaman, üst yönetime bilgi vereceğim'' dediğinde Abdullah bey bu sürece müdahil olduğu için bende ''hay hay'' dedim LG den Abdullah beyi arayabilirim görüştürebilirim dedim ''tabiki '' diye yaklaşımı oldu. Abdullah beyi aradım anlattım durumu mağaza müdürü ile bir görüşmesi oldu. Daha sonra mağaza müdürü bir kaç yeri aradı uzun uzun konuştu ve bana

    " Fatura iadenizi muhasebenizden giriniz, sonraki süreçte zaten LG muadil ürün seçiyor değişmesi olağan ama önce faturayu tarafınızın şirketinden iade girmeniz gerek'' dedi.

    Bu kararla evrak ve gerekçeli kararımı vererek oradan ayrıldım.
    İlk başta bana mantıklı geldi muhasebecimi aradım dışardaydı, aslında bu gelişme bana düşünme fırsatı verdi.

    İadedeyi tarafımdan niçin girmem gerektirildiğini sorguladım kendimce..

    Bu bir çelişki dedim.

    Ben faturamı iade girersem yarın öbür gün satıcı bayii ''müşteri kendi tarafından fatura iade girişi yapmıştır tarafımızdan fatura bedeli ödeme hakkı doğmuştur'' diyebilir diye bu aşamayı askıya aldım.

    Çarşamba günü Vatan aradım faturayı tarafıma iade girmeyeceğimi belirttim.

    Kendilerine Pazartesi, salı günü rapor ile birlikte yazılı dilekçe verdiğim

    6502 nolu kanun 11.maddesinde

    Malın ayıplı olduğu anlaşılması durumunda tüketici hakkı olarak;

    a) satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönmeye

    b)satılanı alı koyup ayıp oranında satış bedelinde indirim istemede

    c)
    aşırı bir masraf gerektirmiyorsa bütün masraflar satıcıya ait olmak üzere onarılmasına müşteri sorunsuz olduğuna dair kabul etmiş olmasına

    ç) Müşteri satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçim haklarından birini kullanabilir.

    Satıcı bayii tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlü olduklarını hatırlattım.

    Daha önce 6 aydan önceki müşterilerin servisten gelen raporu alıp, yeni fatura kesip ürün değiştiriyordu. Şimdi model de değişse seri numarada değişse kağıt üstünde hallolur ilkesine sığınılıyor amaç ne dedim, 3,4 ay önce CX mi vardı c9 faturası ile bana değişimde yapamazsınız.Ben muadil ürüne fark verip model değiştirme hakkımda var dedim. Ayıplı malda seçimlik hakkımı kullanabilirim bu ürünle garanti sürecinden sayma hakkınız yok yeni ürün neyse ona fatura kesmek zorundasınız dedim.

    Vatan bizzat kendisi bu raporu aldığı gibi benim haklarımı karşılamak zorunda. Ürünü veren kendisi, ödeme yaptığım kendisi, fatura kesen kendisi, ürün teslimatını yapan kendisi, iade teklif eden kendisi ama böyle durumda yok LG yok bilmemne çıkmaz sokağa itiyor.

    Şirket avukatıma sordum durumu '' ürününüz arıza kapsamında değil. Ayıplı ürün tespit edilmiştir garanti sürecinden düşemezler. Yeni TV ise yeni fatura kesilecektir. Üretici firma çözecekse bunu servisler üzerinden çözebilir ama sizin elinizde evrak var Vatan çözmek zorunda. Üretici firma hangisiyse zaten servis üzerinden bu sorunu çözmeyi kabul etmiş, Vatan bu talebi LG den alıp değiştirebilir, onayınızla para iadesi yapabilir,muadil ürün üzeri fark verip başka model alabilirsiniz. Yoksa eski fatura arkasına elle yazılmış seri no alım tarihi vs geçerli kılıp başka bir ürün veremez. Maliye Bakanlığı direk inceleme başlatır.'' bilgisi de mevcut


    Sanırım dün gelişme olmuş bu süreçlerde LG müşterilerden tv almadan mağdur etmeden servis üzerinden çözecek. İade, Panel değişimi veya muadil model seçeneklerinde. Bu benden sonraki süreci kapsayabilir ama benim televizyonum zaten alınmıştır , benim muhatabım sizlersiniz vatan dır dedim.

    Vatana bıraktığım rapor ve açıkça görüldüğü gerekçeli esasa dayalı olarak LG veya LG servis talebinde kendilerine teslim edemezsiniz kamera görüntülerinden yazışma şahit ve görüşme kayıtlarına kadar ispat sayarım, ve hukuksal başka bir süreci doğurur dedim, bunun zaten yasal ve mümkün olmadığını kabul etmiştir.

    Vatan ile LG yeni anlaşma sağlamıyır, mevzuatları ve prosedürleri her ay değişmiyor. Kanun maddeleri belli, tüketicinin hakları ortada. Ben bu süreçte sorunumu Vatan üzerinen çözeceğim.Bana sorunu başından aşan bayii olarak değil ilk gün ürün alırken ki tatlı telaşını görmek istiyorum. LG mi Vatan üzerinden çözer , Vatan mı LG üzerinden çözer bilemem ama ben her iki firmadan zengin değilim hukuksal olarak satıcı bayii de üretici ithalatçı firmada sorumludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marjinalhakan -- 16 Temmuz 2020; 12:33:14 >




  • Ben kesinlikle LG aracılığıyla değişimi kabul etmeyeceğim!
    İnsanlar ne aptal ne de gerizekalı kimsede LG nin veya vatanın emir eri değil hakkımız neyse onu alacağız sözde muadil ürün diyerek cx gibi çöp bir tv yi saplayamayacaklar gerekirse thh ye başvurumu yapıp 1 yıl-2 yıl da sürse beklemeyi göze alıyorum
    Burdada kimse çıkıpta adamlar daha ne yapsın cx veriyorlar demesin çünkü cx denilen kırpılmış tv asla ve asla c9 un muadili değildir!!!
    Ayrıca LG bizi salak sanıyor sanırım 6 aylık doa kapsamı dolmamış c9 u alıp yerine garantiyi kaldığı yerden devam ettirecekmiş olduuu başka emrin var mı paşaammmm!!!
    Madem dünya markasısın (bu da tartışılır tabii) o zaman müşterini madur etmeyeceksin
    Senin gibi çöp bir markadan tv aldığım için baş suçlu benim bunuda açıkca belirteyim
    Bir çok yerde yazılıp çizildi LG çöptür yaklaşmayın diye dinlemedik!
    İşi gücü bıraktık evde ölü piksel sayar olduk LG sayesinde 5-6 ay sonrada ekran yanıklarını incelemeye başlarız lg oled sahipleri olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim tahmin ettigim gibi olmus, degisim kagidini bekletiyordum belki 65C9 icin indirim secenegi sunarlar diye sunmamislar... Degisim kagidini teslim edip para iadesi alacagim ... CX serisi istemiyorum... Elimde TV de yok zaten 1 aydir, panel degisimi filan da ugrasamam...

    Ayrica sunu da suraya birakayim, dava acmak isteyen, Tuketici Mahkemesine gitmek isteyen varsa yol gosterici olur;

    TÜRK HUKUKU’NDA ÜRETİCİNİN VE İTHALATÇININ SATIM SÖZLEŞMESİNDE AYIPTAN SORUMLULUĞU

    Belirtmekte fayda var; LG burada herhangi ek bir cozum vs. sunmamis, kanunen yapmakla mukellef oldugu seyleri kabul etmis sadece... "Fark vermeden CX" diye kelime oyunu yapmislar zira ben misli ile degisim talep ettigim anda CX'i vermek zorundalar, fark filan isteyemezler... Aksine CX, C9'a kiyasla DTS olmamasi, Brightness'in dusuk olmasi vb. sebeplerle "C9 icin odedigim paranin karsiligi" olan bir TV degil... Neyse...




  • Tüketici ayıpsız maldan seçimlik haklarından ayıpsız/misli değişimini SATICI'ya yapabilir.

    Üretici hangi ayıbını örtmek için süper kahramanlık yapıp değişim yapma modunda yada seçmece cihaz mı göndermeye çalışıyor.

    Çünkü oledde ölü pikselin sonu yok, ver sorunlu müşteriye bir kez daha sorunlu cihaz hem de dts yok o yok bu yok. Müşteri en son nalet edip parasını alıp çıksın.

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vatan ürünü satmak için peşinden koşar, sattıktan sonra siz onun peşinden koşarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marjinalhakan -- 19 Temmuz 2020; 14:33:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Hocam orasi giris bolumu, metin 15 sayfa, 3.4 basligina bakarsaniz uretici / ithalatci sorumlulugu ile ilgili argumanlar orada mevcut... Garanti belgesinden kaynakli sorumluluga bakmaniz lazim...
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.