Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle geçmiş olsun umarım sorunlar çözülür.

    Ancak şuna emin olun Vatan Bilgisayardan birşey Alınmaz. Kesinlikle iyi niyetli değiller . Gözünüze bakarak yalan söylüyorlar, müşteri memnuniyeti umurlarında değil.

    Ve arızalı ya da iade cihazları yeni gibi sattıklarına ilişkin şikayetvarda şikayetleri görüyordum (Özellikle Philips TV) ama bu olay da bu kadar da olmaz dedirtecek cinsten.

    LG markası kaliteli ürünler yapmakta olan bir firmadır emin olun bu olaydan haberleri olsa utanç duyarlar. Tabi LG Türkiye’den bahsetmiyorum. LG firmasının kendisinden bahsediyorum. Koreli firmalar işlerini düzgün yapan firmalardır.

    Batan Vilgisayar pişmanlıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG yada Samsung bozulmayan televizyonum olmadı.Cep telefonlarıda çabası.Kore firmaları 5 para etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Dostum aşağıdaki linkten katılabilirsin.

    https://t.me/joinchat/HHaseRnmaMKFxiTx1a7aYw
    Join group antıklıyorum fakat olmuyor!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MVA SONY PANEL Televizyonumdan LG OLED’e geçmeyi düşünüyordum ileride. Sanırım OLED işini uzun bi zaman rafa kaldırdım. Tam oledler oturana kadar bulaşmamak en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fromoksu F kullanıcısına yanıt
    CX de ne kısıtlama varmış anlamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek veren, katkı sunan herkese gönülden teşekkür ediyorum, çok sağ olun arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 20 Mayıs 2020; 20:29:45 >
  • Kaç tane potansiyel müşteri şu konu başlığını okuyup ürünü almaktan vazgeçiyor acaba. Kaldı ki bu bir zincirleme reaksiyon doğurur tek bir üründe yaşanan kronik hata firmanın diğer ürün gruplarında tercih edilebilirliğini de etkiler. Bu durum firma açısından daha büyük mali kayıplara yol açar.

    Yok mu Lg’den yetkili birileri şu Türkiye’nin en büyük teknoloji forumunda yazılanları okuyup bir açıklama yapacak yaşanan mağduriyeti giderecek. Bu halk ağır aksak ilerleyen hukuk sistemi ile sınanmak zorunda mı her seferinde.

    Ya birileri çıksın desin ki evet üretim bandındaki hatalı bozuk panellerin tümünü Türkiye’ye çaktık.

    Ya da desin ki hayır böyle bir durum yok sorun yaşayan tüm kullanıcılarımızın mağduriyetlerini ivedilikle gidereceğiz. (Ama para iadesi veya bozuk patlak başka ürünle değişim yaparak değil. O kolay olan yol zaten.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçtiğimiz ay, bende bir başka teknomarketten C9 65" TV almıştım. Buradaki yazışmaları görünce hiç aklımda olmamasına ve çokta önemsememe rağmen pixel test yaptım, herhangi bir soruna rastlamadım. Zaten gözlerim artık çok iyi görmüyor sanırım, çünkü çok yakından ve detaylı bakmak gerekiyor hata görebilmek için. Eğer normal kullanımda ölü pixelleri farketmiyorsanız, test yapıpta tatlı canınızı üzmeye değmez.

    Bu tür sorunlar tüm marka ve ürünlerde olabiliyor, yıllarca kullandığımız 6. nesil Pioneer Plazma'dan çok memnun kalıp, aldığımız Pioneer Kuro 3. ayında arıza vermiş ve komple boardu değişmek zorunda kalmıştı.

    O yıllarda Plazmalardaki Burn-in problemleri bol bol dile getirilirdi. Her iki televizyonu da aktif olarak kullanmaya devam ediyoruz, ilki 16 yaşında, ikincisi ise 12 yaşında hala en ufak bir burn-in problemleri yok.

    Şu anda OLED TV'ler içinde gerek Burn-in gerekse diğer sorunların çok fazla abartıldığını düşünüyorum.
    Görünen o ki belli bir tarihte üretilen C9 55" TV lerde imalat sorunları var, eminim LG Türkiye sorunlarınızı bir şekilde çözecektir.

    Bu arada şunuda belirteyim, Pioneer Kuro'dan sonra LG C5 beni gerçekten çok şaşırttı, bu kadar iyi olmasını gerçekten beklemiyordum. SAdece daha büyük ekranlı bir Smart TV'ye terfi ettiğimizi düşünüyordum, ama görüntü kalitesi gerçekten iyiymiş.

    Umarım tüm sorunlarınız bir an önce çözülür.




  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Dostum join grup sayfasına yönlendirmeden linkin üzerine basıp aç a tıkla direk telegram grubumuzu açar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 20 Mayıs 2020; 21:13:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam ben LG konusunda herkeze destek veririm sorun yok,ürün benden alınmamış Vatan'dan alınmış hepsi ama ben yinede hepsine destek sağlıyorum sorun yok


    Hem Vatan, hem de LG servis sürecinde, bu problemi yaşayan müşterilerin sorunlarını hızlıca çözmek için bu bilgileri rica ediyorum.

    *Satış Bayi :* 'Vatan'
    *Model :* OLED 55C9
    *Fatura tarihi :* xxxx
    *Seri No :* xxxx
    *Arıza :* Ölü piksel
    *Servis İşlemi* İlk ürün değişti, Değişimden gelen 2. ürün
    *Ürün Durumu :* Serviste, Evde
    *Servis Kaydı :* 'Var, Yok'
    *Servis Kayıt Tarihi :* xx.xx.xxxx

    LG OLED55C9 Vatan stoklarında var ve rapor çıkan her müşterinin değişimi yapılaçak.
    Bana özelden mesaj atabilirsiniz veya mail atabilirsiniz. ankaralg@hotmail.com

    Alıntıları Göster
    Bravo hocam.Elinizi taşın altına sokmanız büyük olay. Buradan sorunu çözülen arkadaşlar dönüş yapsın. Kaç kişinin mağduriyeti giderildi görelim. O zamana LG markasını gözü kapalı alırım ve aldırırım. LG imajı bir nebzede olsa düzelir. Kolay gelsin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Yabancı forumlarda DTS desteğinin kaldırıldığı ve HDMI 2.1 portunun bant genişliğinin sınırlandırıldığı, 120 HZ HDR görüntü aktaramadığı konuları konuşuluyor. Hal böyle olunca eldeki C9’lar da kıymete biniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Hocam yine olmuyorsa özelden sana mesaj attım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fromoksu F kullanıcısına yanıt
    Durum aynen öyle
    RTINGS.com
    LG CX OLED Review (OLED48CXPUB, OLED55CXPUA, OLED65CXPUA, OLED77CXPUA)
    https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/cx-oled




  • Baktım şimdi rezil bir model olmuş, B9 rakibi olur ancak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sorunsuz bulma ihtimalim olsa c9 alırdım fakat ne yazıkki yok gibi. Uugun olursa 55q90t alacağım. Yoksada 55q80t

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cx için resmi açıklamanın beklenmesi bence daha doğru olacaktır.Dts desteğinin olmadığını bende okumuştum yurt dışı sitelerde fakat daha net birşey yok ortada.

    Rtings sitesinde Cx yine C9 gibi ekran yanığı olarak 2 puan almış maalesef.

    Bakalım Lg Türkiye Cx modelini resmi siteye eklemiş ama özellikleri daha eklenmemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 20 Mayıs 2020; 21:12:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • B9 ve c9 u olan arkadaslar kablosuz wifi baglantiniz nasil? Zayif cekme sorunu yasiyormsunuz tv de ?cep telefonunuza oranla kiyaslarsaniz wifi cekmesini tv den kablosuz olarak wifi den 1080p FHD 1440p 2K kablosuz olarak rahat izylebiliyormusunuz youtubede vs takilmadan ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG CX de patladı DTS açamaması var ya alacağım varsada asla almam artık tam bir skandal bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fromoksu

    Yabancı forumlarda DTS desteğinin kaldırıldığı ve HDMI 2.1 portunun bant genişliğinin sınırlandırıldığı, 120 HZ HDR görüntü aktaramadığı konuları konuşuluyor. Hal böyle olunca eldeki C9’lar da kıymete biniyor.
    Hocam rtings cx incelemesinde 4k @ 120 Hz native support yazıyor ama 4:2:0 da sanırım. HDR için 4:4:2 mi olması gerekiyordu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Hocam yine olmuyorsa özelden sana mesaj attım.
    Dediğiniz gibi yaptım açılmıyor.
    Maalesef telefon no yu üyelikte yanlış girmişim özel mesajıda göremiyorum,neyse hayırlısı ilginiz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.