Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Iade alin gidin qled alin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg her zaman servis olarak leş benim gözümde ürünlerin arkasında nasıl duracak merak ediyoruz tüm ürünleri geri toplayıp ya üst ürün vermeli ya da mağdur etmeden sorunsuz tv vermeli konuyu üstte tutuyoruz bakalım ne olacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • help21 kullanıcısına yanıt
    Bizim de talebimiz o yönde kimse iade etmek istemiyor. Hoş isteyen buraya yazmaz iade eder çıkarır aradan zaten.

    Bu konunun çözümü ya sorunsuz yurt dışı stoğu ya da üst model değişimi aksi bir tutum çözüm olmuyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insan herkesi kendi gibi bilirmiş...

    bizler sizin yaşadığınız sıkıntıdan neden keyif alalım tek bir mantıklı sebep söylermisiniz?

    ne zaman gelip başka model tv övmüşüm göstersenize tek bir mesajımı..üstü kapalı insanları zan altında bırakıp salak yerine koyan sizlersiniz


    sizin yaptığınız terbiyesizlikten başka bişey değil insanların düşüncelerini bilemezsiniz bilmedende yorum yapamazsınız ama siz çok rahat bir şekilde yapıyorsunuz bunu..

    allah benim kalbimi biliyor sizinkinide benim içim rahat problem yok insanları bilmeden yaftalamaya devam 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fromoksu

    Bizim de talebimiz o yönde kimse iade etmek istemiyor. Hoş isteyen buraya yazmaz iade eder çıkarır aradan zaten.

    Bu konunun çözümü ya sorunsuz yurt dışı stoğu ya da üst model değişimi aksi bir tutum çözüm olmuyor malesef.
    Resmen rezalet bir servis anlayislari var. Asagidan konumu okuyabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/vatanbilgisayar-ve-lg-oled-televizyon-degisim-kumpasi-yalan-servis-raporu-resim-eklendi--143341937



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 20 Temmuz 2020; 19:32:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    Resmen rezalet bir servis anlayislari var. Asagidan konumu okuyabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/vatanbilgisayar-ve-lg-oled-televizyon-degisim-kumpasi-yalan-servis-raporu-resim-eklendi--143341937

    Alıntıları Göster
    Hocam normalde sizin kutuda da pek hasar yoktu değilmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Hocam normalde sizin kutuda da pek hasar yoktu değilmi?

    Alıntıları Göster
    Hocam fotograflari ekledim sizde bakabilirsiniz. Kutuda cizige neden olabilecek bir hasar olmamasi ragmen firmalar sorumluluk almadi. Aciklamaya calistim dinlemediler. Herhangi bir delik yok kutuda, zaten icinde strafor var orda da delik yok. Maalesef bunu anlatamadim. Cizigi kutuya yordular hatali kargo almaktan ben suclu oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav siz hepiniz avukata vekalet verip lg Türkiye ye tazminat davası açsanıza. En azından sayınızı biliyorsunuz ortada birlik beraberlik var. Yurt dışında millet toplu olarak nasıl apple a tazminat davası açıyorsa aynısnı yapın sizde.
  • lg nin 55sj800v tvim var. manisada vestel tesislerinde üretilmiş, cihazdaki kablosuz bağlantı modüllerinde sorun olduğundan bir süre sonra bilinmeyen aygıt bağlantı hatası diye ekranın sağ üst köşesinde uyarı mesaj kutusu çıkıyor. tv sini servise verip tamir ettirdikten sonra yine aynı sorunu yaşayanlarda var.

    diyeceğim şuki lg kaliteli ürünler yapmış olabilir ancak üretimini türkiyede yaptığı ürünlerde bariz üretim - montaj hataları var. bu konuda bahsedildiği gibi 15 000 tl ye tv alacağım ve ölü piksel olacak ! bu kabul edilebilir bir durum değil. gelecekte alacağım tv kesinlikle lg olmayacak. üretim hatalarındaki sorumluluğunu kabul etmiyor, böyle bir markadan uzak durulmalı.
  • Dahili YouTube uygulaması gayret hızlı 2-3 ay kullandım sonra android TV box aldım.

    Ama dahili YouTube uygulamasında 480 p de görüntü izlenebilir seviyede iken android TV box 480p de çamur gibi görüntü alıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2 yılı aşkın süredir LG B7V Oled TV var,her yönüyle çok memnunum, herhangi bir panel hatası henüz gözlemlemedim, yanık dahil. Her açtığımda iyi ki almışım diyorum, görüntü kalitesi led TV ler ile mukayese edilemez, özellikle akşam. Günde en az 6 saat, yarı netflix yarı normal yayın açık oluyor. Önceki televizyonumda LG idi, 8 yıl kullandım, 42" iyi bir modeliydi, bu alette şimdi babamlarda, tüm gün çalışıyor, 10 yılı devirdi..

    Lakin burada yazılanları okuyunca, bana 3. dünya ülkesi mağduriyeti gibi görünüyor. Kalite kontrolden geçemeyen panelleri ucuza ülkemize pazarlamış olmaları maalesef muhtemel, tüm serinin bozuk olması ve kalite kontrolden kaçması mümkün değil. Bu konuda organize olup dava açılabilir ama bizim hukuk sistemi ile ne kadar sürer, ne elde edilir bilmem. Ama mağdur kişilerin birlikte hareket etmesi iyi bir şey, bu konu başlığı iyi olmuş.

    Tekrar TV almam gerekirse, LG almadan önce artık 10 kere düşünmek gerekecek...




  • 3 kere c8 geldi 3 ü de ciddi banding sorunları vardı hepsini iade ettim oled güzel ama sorunsuz bulmak çok zor ve yakmadan kullanmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakkınızı arayın iade isteyin...

    Oled işi cidden sıkıntılı oled yerine qled tercih edin derim..
  • Benim anlamadığım olay para iadesi neden istemiyorsunu.LG’de bu sorunlar kronik ise para isdesi isteyip başka tv alırsınız.2012 de aldığım lg led tv 3d li model halen çatır çatır 7/24 açık çalışıyor bence hem amoled’den hemde oled’den uzak durun derim.İphone kullanıyorum ips panel kafam rahat görüntüsü de çok güzel hani amoled olsa nolur olmasa ne olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fromoksu

    Bizim de talebimiz o yönde kimse iade etmek istemiyor. Hoş isteyen buraya yazmaz iade eder çıkarır aradan zaten.

    Bu konunun çözümü ya sorunsuz yurt dışı stoğu ya da üst model değişimi aksi bir tutum çözüm olmuyor malesef.
    İnsanların iade etmek istememesi normal. Çünkü o paraya daha oled tv alamazlar. 9000tl dünyanın en iyi tvsinizi aldılar.

    Yeni seri cx bile 16 17bintlye gelebilir çünkü

    Birde şöyle kurnazlık veya çıkarları var.
    6 ay içerisinde değişim isteme hakları var. Bazı kullanıcılar süreci uzatıp, c9 stokları biterse, lgnin mecbur kalıp üst model cx ile değişim yapmalarını isteyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KalemKolik -- 20 Mayıs 2020; 18:40:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar TV alırken sadece teknolojik özelliklerine bakıyorsunuz ve TV' nin dünyanın en iyisi olduğunu ilan edip satın alıyorsunuz.

    Oysa, durum hiç de öyle değil.

    Bir TV alırken sadece teknolojisine bakılmaz!

    1. İçinde bulunan komponentlerin kalitesi!
    2. Panel kalitesi!
    3. Servis kalitesi!
    4. Firma ürünlerin arkasında ne kadar duruyor?!

    Bir televizyonu bunlar en iyi yapar, sadece teknolojisi değil!
  • KalemKolik kullanıcısına yanıt
    Hocam ben o konuyla da alakalı yazdım. Şahsım adına kesinlikle ilk tercihim CX olmaz çünkü hdmi bant genişliği sınırlanmış ve dts desteği kaldırılmış bir cihaz.

    Genel olarak iade etmekten kaçınma sebeplerimiz de dediğiniz gibi fiyatı ve yanık riski haricinde son yılların en iyi televizyonu olması. Diğer marka modellerin yeni seri ürünleri özellik olarak bu senekilerden bile geri gitmiş durumda. Hal böyle olunca bu televizyonlar kıymete bindi.

    Kronik sorun konusu da sadece ülkemiz için geçerli yurt dışında yaşanan sorunların çoğu münferit. Ancak ülkemizdeki üretim bandından sağlam ürün çıkmadı. Bu sebeple diyoruz ki bu konu öncelikli olarak ya yurt dışı sorunsuz stok ile çözülür ya da yeni seri ile yoksa pek ala iade eder paramızı geri alırız. Ancak piyasada alınacak, beklentimizi karşılayacak bu fiyat bandında bir ürün daha yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun tüm mağdurlara 2016 Aralık ayında bende Vatan Bilgisayar indirimin LG 49uh610v model 4K tv almıştım. TV garanti biter bitmez mor ekran hatası vermeye 800₺ verdim yaptırdım geçen sürede sorunu yine tekrarladı. LG benim için pişmanlık oldu o dönem Philips alacaktım almadığıma çok pişman oldum. Umarım sorunlarınız bir çözüme kavuşur.
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Arkadaşlar hem yaşadığımız bu sorunları paylaşmak bir yol haritası çizmek,hem de oled tv lerimiz için karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak üzere kurduğumuz telegram grubuna katılımlarınızı bekliyoruz.

    Sayımız hergeçen gün artıyor.Sizleride aramızda görmek istiyoruz.


    https://t.me/joinchat/HHaseRnmaMKFxiTx1a7aYw
    Hocam telegrama nasıl katılıyoruz veya ekliyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Dostum aşağıdaki linkten katılabilirsin.

    Telegram
    LG OLED TV KULLANICILARI GRUBU
    https://t.me/joinchat/HHaseRnmaMKFxiTx1a7aYw

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.