Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG büyüklüğünde bir firmanın, üretim hattından çıkan ürünleri kalite kontrol sistemleri ve prosedürleri olmadan piyasaya sunduğunu hiçbirimiz iddaa edemeyiz muhtemelen.
    Ancak bilinen bir gerçektir ki; ürün ne olursa olsun belirli tölerans seviyesinin altında kalan ancak kabul edilebilir olan ürünler bizim gibi üçüncü dünya ülkelerine ihraç edilir. Fakat burda bahsedilen durum çok farklı. 30+ ölü pikselden dahi bahseden var. Bunun tek bir açıklaması var. "REZİLLİK" ve kabul edilebilir hiçbir yönü yok.

    Üstelik suçun büyüğü üretici firmalarda değil, bunlara doğru dürüst yaptırım dahi uygulamayanlarda...
    Sen basiretsiz olursan, onlar da babaların çiftliği gibi senin memleketinde at koştururlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdbLogcat -- 20 Mayıs 2020; 1:21:18 >
  • özkanşef Ö kullanıcısına yanıt
    Olabilir pek tabi ama münferit bir durum olur. Değiştirirsiniz çözülür.

    Burada olay çok daha başka derdimizi umarım tam anlatabilmişizdir. Evet bir mağduriyet yok. Kaktırma demek daha doğru olur.

    Buradaki kimse iade niyetinde değil bakın herkes soruna bir çözüm arama daha geniş kitlelere ulaşma derdinde. Bugün başvursak yarın iade alırız ama bunu istemiyoruz. Kimse istemiyor mesajları bir okuyun.

    Ülkemizde satılan 55C9’ların tümü sorunlu ve biz sorunsuz ürünler istiyoruz. Kimi kullanıcı bu sorunu farketmiş kimi farketmemiş. Olayın şu an patlak vermesinin sebebi de yakın zamanda bu ürüne yapılan indirimler ile kullanıcı sayısının artması. Ama gelin görün ki geçen yıl alınan ürünlerde dahi sorunlar çıkmakta yeni farkediliyor. Konunun özeti bu tartışma ortamı yaratmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Sayın hocam bu mesajı üzerime aldım çünkü "ben dediydim" diye yazmıştım.Ondan 1 ay kadar önce de bu hatalar ortaya çıkmaya başladığında da anahatlarıyla "virüs nedeniyle yeni modeller gelmeyince,talep de olduğundan LG kıyıda köşede kalmış panelleri montajlayıp satıyor olabilirmi" diye yazmıştım.Bir satıcı arkadaş ta "öyle bir panel varsa alıp bizde montajlayalım" demişti ve çok rencide olmuştum.Bu mağduriyetler beni mutlu etmiyor,neticede memleket evlatları dişinden tırnağından artırıp bunları alıyor.Beni sevindiren şey haklı çıkmış olmak.Size lafım yok,sizi tenzih ederim.
    Ortada bir mağduriyet varsa giderilmesini de can'ı gönülden dilerim.Hatta öyle olursa ben de bir tane almak istiyorum,gerçek siyahları görebilmek,ne olduğunu tam olarak anlamasam da hdmi 2.1 e sahip olmak benim de hakkım.
  • Bir avmedeki teknosa mağazasında 5.6 civarı lg oled tv vardı hepsinde ekran yanığı vardı.tv güzelde lg ye güvenmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Yurt disi forumlarina baktiniz mi acaba Turkiye'ye ozel bir durum mu? Bence Arcelikten kaynaklaniyor durum,hatali uretim montaji gibi geldi bana..Hani birlestirme esnasinda yapilan yanlis bir sey var..

    Tv tasinirken yapilan sert hareketler de buna sebep olabilir, Lg'nin bozuk panelleri yollayip Arcelik'e montaj yaptiracak hali olamaz kesinlikle..Hangi firma surekli iade almaya goze alir ki?

    Hem markaya zarar?
    üstad markadan çok emin yazmışsın şikayetvar'da lg 'nin bu sene sattığı modellerle ilgili yorumlara bir gözat derim bende lg kullanıcısıyım çok şükür bir önceki seri diye dua ediyorum sadece c9 muhabbeti değil çünkü bitane daha lg almayı düşünüyordum sony 'yi araştırmaya başlamıştım ondada büssürü olumsuz yoruma denk geldim sonra böyle idare edeyim dedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özkanşef

    Hocam beni ne kadar kırdın bilemezsin.O değil de şu tokatlama mevzuuna çok güldüm,93 model şahin bmw yi nasıl tokatladı gibi olmuş.Altı üstü bi tv yav,sanki yaşamın sırrını veriyor.Bu kadar gerilmeyin lütfen hayat tv den ibaret değil.
    Kendi Tv niz ile çok mutlu olsaydınız aklınız Oled de kalmamış olsaydı, şu an burada olmazdınız. Mesela ben donanım habere hangi konuda sıkıntım varsa o periyodda takılıyorum. Şu 3 gün içinde kendi Televizyonumun değişikliği yada kalması yönünde karar alınca vaktim olursa oturup TV seyrederim. Gelip donanım haberde benimle alakasız konularda takılmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özkanşef

    Sayın hocam bu mesajı üzerime aldım çünkü "ben dediydim" diye yazmıştım.Ondan 1 ay kadar önce de bu hatalar ortaya çıkmaya başladığında da anahatlarıyla "virüs nedeniyle yeni modeller gelmeyince,talep de olduğundan LG kıyıda köşede kalmış panelleri montajlayıp satıyor olabilirmi" diye yazmıştım.Bir satıcı arkadaş ta "öyle bir panel varsa alıp bizde montajlayalım" demişti ve çok rencide olmuştum.Bu mağduriyetler beni mutlu etmiyor,neticede memleket evlatları dişinden tırnağından artırıp bunları alıyor.Beni sevindiren şey haklı çıkmış olmak.Size lafım yok,sizi tenzih ederim.
    Ortada bir mağduriyet varsa giderilmesini de can'ı gönülden dilerim.Hatta öyle olursa ben de bir tane almak istiyorum,gerçek siyahları görebilmek,ne olduğunu tam olarak anlamasam da hdmi 2.1 e sahip olmak benim de hakkım.
    Siz alınmayın cevaba ilk zıplayan alındı üstüne zaten. Sizin alakanız yok. Ama gerçek siyah bir yana webos stabilitesi, ses codec çeşidi Samsungdan çok önde. Bende NAS server var , dlna ve plex media server kullanıyorum. Bir ara mi box kullandım babamda Samsung var webos bambaşka boyut. Webos daki uygulama grafik kalitesini görünce mi box 4K çöp kaldı gözümde . Yalan yok bazen bir Kodi olsaydı demiyor değilim ama şunu test ettim android tvler gerçekten yavaş. Bana göre webos>tizen>android



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonmaister -- 20 Mayıs 2020; 2:27:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alsem A kullanıcısına yanıt
    hocam halledersiniz umarım. Bu lg bi aralar en iyi modellerine bile webos 3.5 verisoynu vermemişti sonra almadım samsunga ısındım bende.
  • Fromoksu F kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum. Tedavi ararken ölüm korkusu var 🤓

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Hocam sizde çerçeve kenarları temiz mi? Bakın hepimizde bu ölü piksellerin en yoğun olduğu bölge çerçeve kenarları kimimizde bir sıra komple ölü fotoğraflarda görünüyor zaten.

    Eğer öyle ise 1,5 ölü piksel şu şartlar altında değil tölere edilecek şükredilecek bir durum bile olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Sayın hocam söylediğiniz teknik terimlerden hiç bişey anlamasamda kulağa hoş geliyor ne yalan söyleyim.Ben televizyonu açıp sadece kanal değiştirebiliyorum,güzel görüntü ve iyi sesi olsun bana yeter.Bir tv bin bu kadar işlevi olduğunu bilseydim onunla evlenirdim heralde.Tv,nihayetinde evde başka atraksiyonlar yoksa vakit geçirilecek bi alet bence,ayrıntılara bu kadar önem vermek bana biraz komik geldiği için böyle söylüyorum.Basit bir cihazın sanki hayatımızın odak noktası gibi olmuş olması garip değil mi.Ortalama iyi bişey alıp geçmek varken bu kadar titizlenmemeliyiz bence.Bazen dik konuşuyorum bu yüzden belki,alınan veya sinirlenen arkadaşlar varsa özür dilerim.Amacım kimseyi kırmak veya rencide etmek değil.
  • Bu kadar yüksek ücretler verip TV alınıyor ise alanlar her zaman 4k hdr atmos filmler izliyor evdeki 5+1 yada 7+1 ses sistemleri ile filmi canlı yaşıyor galiba..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonmaister

    Konu LG C9 Mağdurluğu konusuyken şu Samsung Q seviciler için şunu şuraya bırakalım.
    Bakınız Q70 bir yana C9 Q90'ı nasıl tokatlamış.
    https://www.zkelectronics.com/comparetv/lg-oled55c9pla/uk/samsung-qn55q900rbfxza/usa/

    Ayrıca isim vermiyim rica edicem C9 mağduru dışındaki arkadaşlar boş zamanı çoksa başka konulara takılsınlar önemli mevzuları kaçırmayalım.

    Kendi adıma son 3 günüm kaldı karar vermek için 1 tam ölü 1 'i yarım ölü piksel TV'mi değiştirip değiştirmeme kararı vermem lazım. Vatan ile görüştüm TV'yi servis alacak 1 Haziran'da sıfırını getirip mağaza teslim edecek servis gelip açıcak ilk açılışta beğenmezsem yine iade alıcaklar ve bu yeni gelen TV'nin tarihi itibariyle yeni 6 ay başlamış olacak.

    Vatandaki mağazadaki elemanlar kesinlikle geri ver abi hakkın varken dedi ne yapacağımı bilemedim.

    TV'den acaip memnunum, hatta ölü pikseli LG 2019 2020 konusunda ilk yazan adam benimdir belki. Kasım'da aldığım TV'de Aralıkta gördüm ölü pikseli. Hatta o zamanlar aa nasıl olur o kadar satıldı C9'da duymadık muahbbeti dönmüştü.

    Sizce 1,5 ölü pikselle yola devammı yoksa yeni değiştirme macerasımı?
    Merhabalar,

    Öncelikle herkese geçmiş olsun diliyorum. Dünya para verip sıkıntıya girmek ne demek iyi bilirim.

    Sizin postunuza cevap olarak yazdım ancak genele hitap eden bir fikir vermek isterim. Belki benim gibi buradaki herkes düşünmüştür ancak yinede aklına gelmeyen arkadaşlar için bir yazmak istedim.

    Öncelikle şahsi fikrimdir ki, bu ürünlerin şu anda piyasada olan bütün modelleri/adetleri aynı hatayı istisnasız veriyor ise, iade edip elinizdeki nakit ile başka bir marka ya da modelle yönelmeniz.

    Ya da benim daha önce uyguladığım bir yöntem oldu.
    2016 yılında 3+1 kendi evimde taşınmamdan ötürü, hiç aklımda yokken, satıcınında yönlendirmesi ile salonuma 50 inch Phi..... marka bir TV aldım. İlk androidlerden. Ama ne android! hayatımda böyle saçma bi TV görmedim. Kendi kendine açılmalar kapanmalar, donmalar, iki gün çalışıp, 3 gün yatmalar vb. Aslında mal ayıplı idi çünkü bu sıkıntılar zaten ilk 6 ayı dolmadan kendini belli etti. 3, 4 kere servise gidip çarede bulamayınca, THH ye dilekçemi yazdım ve paramın iadesini istedim, haklı bulundum. 15 günlük süre sonunda üretici/satıcı karara itiraz etmeyince, kesinleşmiş oldu. ÜRünü satın aldığım gayet bilindik Teknoloji markete yazılı olarak kararın bir kopyasını gönderdim ve ürünü teslim alarak, para iademi istedim. Tabiki gelip ürünü almadılar. Bunu yapmamaın nedeni, ürünü iade etmekten sakındığım iddiasını ortaya atmamaları içindi.

    Peki ben ne yaptım. Ürünü teslim almayan firmaya, teslim sorumluluğum olmaması nedeni ile ürünü iade edemedim ve tam 3 yıl boyunca kullanmaya devam ettim. Her sıkıntı çıkardığında fişi çıkarıp takmam yetiyordu. Daha sonra ürünü yenilemek istediğimde icra müdürlüğünden ilamlı bir icra takibi başlatarak, 2016 yılı itibariyle %9 yasal faizler ve harcamalarım dahil bütün masraflarıda cebime koyarak gidip yeni bir TV aldım.

    Siz 3 yıl beklemeyin. Mahkeme ilamını cebinize koyduktan sonra, ne zaman LG nin piyasadaki ürünlerinin yeni seri sorunsuzları ile değiştiğini görürsünüz, o zaman aynı işlemi yaparsınız. Sonuçta zaman aşımı, garanti süresi, ilk 6 ay gibi süre kısıtlamalarınız olmadan istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.

    İnanın bu forumda istediğimiz kadar yırtınalım hiç bir marka, bu tarz bir tüketici kanunu varken, size yardım etmez. Herşey güçlüden yana çünkü.

    Düşünebiliyor musunuz ki, kendileri de tüketici olmasına rağmen sizim maduriyetiniz karşında mutlu olan, bu konuya girip, can sıkıcı şeyler yazmaktan mutlu olan dünya kadar insan var.

    Tekrardan geçmiş olsun sizlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirmes -- 20 Mayıs 2020; 3:12:1 >




  • Arkadaşlar hem yaşadığımız bu sorunları paylaşmak bir yol haritası çizmek,hem de oled tv lerimiz için karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak üzere kurduğumuz telegram grubuna katılımlarınızı bekliyoruz.

    Sayımız hergeçen gün artıyor.Sizleride aramızda görmek istiyoruz.


    Telegram
    LG OLED TV KULLANICILARI GRUBU
    https://t.me/joinchat/HHaseRnmaMKFxiTx1a7aYw

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • LG pişmanlıktır..
    Bizzat deneyimledim..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben O zaman şunu Anlarım..Bu Adamlar Defolu panelleri monte etmişler.. Ne yapalım!! salla 3.sınıf Ülkelere boşver uğraşmayın.. İddaa ediyorum bunu Bırak Avrupaya yapmayı.. Amerika pazarına dahi yapmaya yürekleri Yetmez.. Adamın Bi yerinden kan alırlar.. Kann..
    Yazık günah değil mi? Az buz paralar da değil bunlar..
    Ne olacak şimdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-2 tane pek etki etmez dicektimde o nedir öyle aşırı can sıkar. Benim TV'nin de dahili uydu alıcısı bozuldu tat vermez oldu TV.harici uydu aldım ama kendi uydusu gibi değil. Alışmışım dahili uyduya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik eşya söz konusu olunca asla yerli mal almam. Yani Televizyon, Telefon ve Bilgisayar, Ses sistemleri ve birçok bunun gibi elektronik eşyalar söz konusu olunca direk yabancı firmalardan alırım... Polonya yapımı televizyonda ölü piksele rastlanılmamış mesela... Ama yerli olanda var...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.