Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • derindarbe200 D kullanıcısına yanıt
    çok ilginç bi konu . hemen durumu anlatın bence .
  • arkadaşlar bende de aynı problem var, garantiye göndericem ama kutu + fatura + telefon yeterli oluyor mu?

    Bataryayı şarj aletini ve kulaklığı göndermesem sorun olmaz değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jameshardenrockets

    çok ilginç bi konu . hemen durumu anlatın bence .

    Bugün baktım düzeltmişler dün yanlış girdiler sanırım siz sadece kasa çatlağı var diye değişim yaptılar dimi çünkü konuyu okudugumda bi kaç arkadaş arayıp ısrar etmişler sanırım değişim için ondan sonra değişim yapmışlar.

    Ayteck: Ben tüm kutu içeriği ile götürüp kendim teslim ettim sadece garanti belgesi ve faturasına baktı ve cihazı aldı sadece kutu sizde kalabilir dediler.
  • Değişim onaylandı servisi aradığımda maksimum 1 ay sürebilir bu aralar çok fazla cihaz değişimi var istanbuldan onay bekliyoruz dediler göndericek arkadaşların haberi olsun.
  • derindarbe200 D kullanıcısına yanıt
    yok kıl kadar çatlak vardı . değiştirdiler . fırat elektronik iyidir . hallederler .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derindarbe200

    quote:

    Orijinalden alıntı: jameshardenrockets

    çok ilginç bi konu . hemen durumu anlatın bence .

    Bugün baktım düzeltmişler dün yanlış girdiler sanırım siz sadece kasa çatlağı var diye değişim yaptılar dimi çünkü konuyu okudugumda bi kaç arkadaş arayıp ısrar etmişler sanırım değişim için ondan sonra değişim yapmışlar.

    Ayteck: Ben tüm kutu içeriği ile götürüp kendim teslim ettim sadece garanti belgesi ve faturasına baktı ve cihazı aldı sadece kutu sizde kalabilir dediler.

    Bende ankara dayım ama direk istanbul a aksesuarları hariç göndermek istiyorum kutuyla birlikte sorun olur mu acaba.. Bazıları kutuyla verip kutuyla almış, siz kutuyu geri almışsınız ama kutunun üzerindeki İMEİ ile yeni gelen cihazın İMEİ si farklı olarak, satarken falan bu durum sorun olmasın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayteck

    quote:

    Orijinalden alıntı: derindarbe200

    quote:

    Orijinalden alıntı: jameshardenrockets

    çok ilginç bi konu . hemen durumu anlatın bence .

    Bugün baktım düzeltmişler dün yanlış girdiler sanırım siz sadece kasa çatlağı var diye değişim yaptılar dimi çünkü konuyu okudugumda bi kaç arkadaş arayıp ısrar etmişler sanırım değişim için ondan sonra değişim yapmışlar.

    Ayteck: Ben tüm kutu içeriği ile götürüp kendim teslim ettim sadece garanti belgesi ve faturasına baktı ve cihazı aldı sadece kutu sizde kalabilir dediler.

    Bende ankara dayım ama direk istanbul a aksesuarları hariç göndermek istiyorum kutuyla birlikte sorun olur mu acaba.. Bazıları kutuyla verip kutuyla almış, siz kutuyu geri almışsınız ama kutunun üzerindeki İMEİ ile yeni gelen cihazın İMEİ si farklı olarak, satarken falan bu durum sorun olmasın?

    Hocam bugün aradım ankaradaki resmi fırat elektronik değişim onaylandı bu sıralar çok fazla değişim var istanbuldan cihaz bekliyoruz 1 ay sürebilir dedi yeni cihaz geldiğinde eski cihazın kutusu ve tüm aksesuarları ile birlikte getirin yeni kutulu cihazını alabilirsiniz dediler.




  • hocam sormuştun son serilerde çatlama oluyo mu diye bi arkadaşın 1 aylık G3 telefonu kızılötesi sensörün ordan çatladı bilgin olsun hangi seri olduğunu öğrenemedim telefon kutusu yanında değilmiş çocuğun öğrenince yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NekrotikAdam -- 16 Ocak 2015; 17:26:41 >
  • Kayıt Tarihi : 15.01.2015 17:52:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :


    Beklediğimden hızlı değişim kararı çıktı. İyi bakalım telefonda bu hızda gelir inşAllah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Biseydenicem -- 16 Ocak 2015; 19:54:39 >
  • Vintek benim telefonu değiştirmiyor ,
    Ekran değişecekmiş istemiyorum özellikle tamir dedim ama 6 ay geçmiş o yüzden değişim hakkım yokmuş.
    10.Temmuz 2014 de almışım telefonu 16.Ocakta servis kayıt altına aldı.
    Bununla ilgili yapabileceğim birşey varmı arkadaşlar 6 gün için tamir olacak telefon
    Sonuçta böyle bir madde var kanunda ama çatlağın ne zaman oluşacağı ile ilgili bir zaman yok bu 7.aydada olabilir ve bu kusur satıcının.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdi_FB_MCMVII -- 19 Ocak 2015; 16:06:06 >
  • Erdi_FB_MCMVII kullanıcısına yanıt
    valla hocam yasa öyle ama istesen tüketici hakem heyetiyle görüş onlar sana yardımcı olacaktır.
  • kardeş konuştum tüketici telefon hattı ile 6 aylık süre var ama ürün kullanımı ile ortaya çıkan fabrikasyon hatalarında bu süre önemli değil dedi.
    yani bu sorun ben aldığımda yoktu ve kullanırken ortaya çıktı anlattım durumu tekrar LG ye .bakalım ne olacak. 6 gün için değiştiremedik yazık oldu
  • Erdi_FB_MCMVII kullanıcısına yanıt
    servislemi konustun yoksa genel merkezlede görüştün mü ? servisler bisey bilmiyor çünkü ben genel merkezden çözmüştüm işi.
  • Beyler mikrofonun ordaki çatlama sorunu bende de oldu neden ve niçin olduğunu bilmiyorum bende garantiye göndermeye düşünüyorum sizce ? tel başarı garantili
     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sightly -- 19 Ocak 2015; 22:05:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam ikisi ile de görüştüm merkezde biri ile görüştü 6 ay geçmiş tamir hariç birşey yapamayız dedi. Tüketici haklarından böyle böyle diyorlar dedim kullanımla ortaya çıkan bir hatada 6 ay hususu önemli değilmiş dedim tekrar mail atıcam dedi ama bilmiyorum ne olur son durum heyete başvursam sonuçta değişim çıkabilir ama okadar uğraşacak zamanımda yok açıkcası
  • Değişimde sorun yaşayanlar paralel ithalat mı TR garantili cihazlar mı ? Kaç kişi sorun yaşadı ? Merak ettim , bende de g3 var şu anda sorun yok gibi ama korkuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdi_FB_MCMVII

    Vintek benim telefonu değiştirmiyor ,
    Ekran değişecekmiş istemiyorum özellikle tamir dedim ama 6 ay geçmiş o yüzden değişim hakkım yokmuş.
    10.Temmuz 2014 de almışım telefonu 16.Ocakta servis kayıt altına aldı.
    Bununla ilgili yapabileceğim birşey varmı arkadaşlar 6 gün için tamir olacak telefon
    Sonuçta böyle bir madde var kanunda ama çatlağın ne zaman oluşacağı ile ilgili bir zaman yok bu 7.aydada olabilir ve bu kusur satıcının.

    Yasayı yanlış yorumluyorlar, bakın aşağıda yasanın ilgili metni var, buradaki 6 ay ayıplı malın; 6 ay içinde anlaşılması durumunda bu ayıp ın satış anında mevcut olduğu anlamına gelir şeklinde yazıyor, oysa ayıp 2 yıl içinde sonradan ortaya çıksa bile bunda tüketicinin seçim hakkı baki kalır, yani istediğiniz (para iadesi, tamir, değişim) şeyi yapmakla yükümlüdür.


    Ayıplı maldan sorumluluk
    MADDE 9 – (1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
    (2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
    İspat yükü
    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
    (2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
    (3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
    Zamanaşımı
    MADDE 12 – (1) Kanunlarda veya taraflar arasındaki sözleşmede daha uzun bir süre belirlenmediği takdirde, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallarda taşınmazın teslim tarihinden itibaren beş yıldır.
    (2) Bu Kanunun 10 uncu maddesinin üçüncü fıkrası saklı olmak üzere ikinci el satışlarda satıcının ayıplı maldan sorumluluğu bir yıldan, konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallarda ise üç yıldan az olamaz.
    (3) Ayıp, ağır kusur ya da hile ile gizlenmişse zamanaşımı hükümleri uygulanmaz.




  • Bu çatlakta renk istatistliği varmı. Yani en çok hangi renkte görülüyor merak ettim.
  • Merhabalar beyler . bu çatlak muhabbetine yeni dahil oldum . okudum bayagi konuyu . ben ilk çıktığında almıştım teknosadan . sanırım ilk seri oluyor . bu telefona daha dünyada benim kadar fazla para veren yoktur . kredi sistemiyle aldim 3 liraya yaklaştı fiyatı. Konu ile alakadı yoktuda yinede söyleyim dedim . Yeni farkketim catlagi teli alali aylar olmus versem garantiye sonuc ne olur sizce . 1 ay bekler garantide . yeni cihaz gelme ihtimali nedir acaba ? Sizce vermeli miyim şansı mi denemeli miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayteck kullanıcısına yanıt
    Öncelikle zahmet edip cevap verdiğin için teşekkürler hocam.

    Kesinlikle yanlış yorumlama var. 2 gündür sinir ettiler beni demediğimi bırakmadım LG müşteri hizmetlerine 14.01.2014 te kargoya vermişim 16.sında ellerine geçmiş kardeşim 4 gün var ya bumu senin müşteri memnuniyetin kaldı ki burası önemli hata senin FABRİKASYON hatan bir gram suçum yok. 2 gündür 50 kere görüştük bağır çağır yinede değişim ret kararını döndüremedim sinirlendim, yapmayın telefona dokunmayın tamir olmasın dedim arıza tesit tutanağı tutun değiştirmeme nedeninizi yazın tüketici heyetine başvurucam dedim. Telefon bir gelsin bakalım nasılsa tamir hakkım var gidip görüşeceğim anlatacağım durumu heyete ve dilekçe ile başvuracağım.1 2 ay bilemiyorum ne zaman sonuçlanır ama çok sinir oldum.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.