Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfzxcv12

    Merhabalar beyler . bu çatlak muhabbetine yeni dahil oldum . okudum bayagi konuyu . ben ilk çıktığında almıştım teknosadan . sanırım ilk seri oluyor . bu telefona daha dünyada benim kadar fazla para veren yoktur . kredi sistemiyle aldim 3 liraya yaklaştı fiyatı. Konu ile alakadı yoktuda yinede söyleyim dedim . Yeni farkketim catlagi teli alali aylar olmus versem garantiye sonuc ne olur sizce . 1 ay bekler garantide . yeni cihaz gelme ihtimali nedir acaba ? Sizce vermeli miyim şansı mi denemeli miyim ?

    6 ay geçmediyse götür yenisini vermek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg g3 te catlak sorunu cözüldügü bir seri var mi?409k 410k 411k vesaire. Bilen arkadaslar bilgilendirebilir mi paralel g3 düsünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeager442

    411 412 serilerinde çatlak sorunu yaşanmadığı söyleniyor dostum forumda görmedim hiç bence sorun çıkmaz ama yine de sen bilirsin.

    41k 412k serisi yeni sayilacak seriler degil mi? Catlak ortalama ne kadar suede ortaya cikiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sightly

    Beyler mikrofonun ordaki çatlama sorunu bende de oldu neden ve niçin olduğunu bilmiyorum bende garantiye göndermeye düşünüyorum sizce ? tel başarı garantili
     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU

    Hocam biseyi belirtmek istiyorum benim telefonun kutusunda da başarı yazıyor başarıya goturdum bizimle alakası yok başarı ticaret ithal etmiş normal lg servisine götüreceksiniz dediler aynen de öyle oldu şimdi vintek belasiyla uğraşıyorum 2 dir gönderdim değişim yapmıyorlar şimdi bide 550tl ücret isteniyor komedi gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdi_FB_MCMVII

    Öncelikle zahmet edip cevap verdiğin için teşekkürler hocam.

    Kesinlikle yanlış yorumlama var. 2 gündür sinir ettiler beni demediğimi bırakmadım LG müşteri hizmetlerine 14.01.2014 te kargoya vermişim 16.sında ellerine geçmiş kardeşim 4 gün var ya bumu senin müşteri memnuniyetin kaldı ki burası önemli hata senin FABRİKASYON hatan bir gram suçum yok. 2 gündür 50 kere görüştük bağır çağır yinede değişim ret kararını döndüremedim sinirlendim, yapmayın telefona dokunmayın tamir olmasın dedim arıza tesit tutanağı tutun değiştirmeme nedeninizi yazın tüketici heyetine başvurucam dedim. Telefon bir gelsin bakalım nasılsa tamir hakkım var gidip görüşeceğim anlatacağım durumu heyete ve dilekçe ile başvuracağım.1 2 ay bilemiyorum ne zaman sonuçlanır ama çok sinir oldum.

    Bende de aynı problem var, şimdi baktım benim faturada 15 temmuz tarihli, haliyle 6 ay geçeli 3-5 gün olmuş, bende şu tarihte meydana gelen diye ilk oluştuğu tarihi yazıp bi dilekçe döşeyip kanun maddesi de yazıp göndericem bakalım, olmadı zaten tüketici hakem heyetine fotolarıyla birlikte dilekçe yazıp gönder ordan kesinlikle para iadesi yada değişim kararı çıkar.




  • ayteck kullanıcısına yanıt
    İrtibatta olmaya çalışalım hocam, emsal kararlar ile birbirimizin işini kolaylaştırırız. Geri gönderikleri tel geri geldi dilekçe hazırlayıp heyete vereceğim konu hakkında (destekleyici kanıtlar değişim kararı çıkan telefonların ekran görüntüleri vs) eklemem gereken şeyler olur ise p.m bekliyorum sizden.
  • İşemri No : 498083
    Kayıt Tarihi : 14.01.2015 14:15:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    14.01.2015 14:14:50 İşemri Açıldı
    14.01.2015 18:03:04 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, ÖN PANEL BEYAZ
    14.01.2015 18:03:15 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    15.01.2015 13:59:34 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    15.01.2015 13:59:38 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.


    LG Türkiyedeki derya hanım sayesinde yeni cihazı bekliyorum, teknosadan almıştım geldiğiğndetelefon yerine çek isteyip para eklemesi yaparak elmaya geçeceğim.
  • Hocam sizin 6 ayı geçti mi alalı geçmedi mi? Değişim ile ilgili çıkardıkları problem neydi?
  • evet bende merak ediyorum doğrusu nasıl doa değişimine çevirdiler acaba?
  • Hocam benimki 2. ayında ortaya çıkmıştı arkadaşın 410 serisinde 1. ayda ortaya çıktı çatlak dediğin gibi 411 412 son seriler.
  • Bunlar bu sorunu çözmek için anlaşılan bişey yapmamış. Herhangi bir kasa materyalinde değişme yok demektir. 411-412 serilerinde de aynıdır durum sanırsam.
  • Benim 407 serisi telefonda niye çatlak yok çok merak ediyorum . Bende de çatlak olsada değişim için bahanem olsa :D 4 aylık telefon çizik dahi yok...
  • bir de araştırmalarımda ortaya konulan tüm fotolar beyaz kasaya ait, bu rastlantı mı yoksa siyah kasasında böyle bir problem yok mu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eléctronics


    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfzxcv12

    Merhabalar beyler . bu çatlak muhabbetine yeni dahil oldum . okudum bayagi konuyu . ben ilk çıktığında almıştım teknosadan . sanırım ilk seri oluyor . bu telefona daha dünyada benim kadar fazla para veren yoktur . kredi sistemiyle aldim 3 liraya yaklaştı fiyatı. Konu ile alakadı yoktuda yinede söyleyim dedim . Yeni farkketim catlagi teli alali aylar olmus versem garantiye sonuc ne olur sizce . 1 ay bekler garantide . yeni cihaz gelme ihtimali nedir acaba ? Sizce vermeli miyim şansı mi denemeli miyim ?

    6 ay geçmediyse götür yenisini vermek zorundalar.

    Bu 6 aylık muhabet ne oluyor ? Telefon 2 yıl garantili değil mi ?




  • sinless34 kullanıcısına yanıt
    6 ay içerisinde fabrikasyon hatası olan bir malı sorgusuz sualsiz değiştirmek zorundalar.

    6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayıp ın sonradan ortaya çıktığı durumlarda bu 6 ay şartı aranmaz, garanti süresince o ayıptan dolayı, tüketicinin değişim iade yada tamir isteğini yerine getirmek zorundadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eléctronics

    6 ay içerisinde fabrikasyon hatası olan bir malı sorgusuz sualsiz değiştirmek zorundalar.

    6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.

    Bundan haberim yoktu, öğrendiğim oldu gerçekten. Umarım başıma gelmez :)

    Bu arada sorunun çözüldüğü bir seri numarası yok. Kasa hepsinde aynı, lg bu konuyla ilgili resmi bir açıklama hiç yapmadı.

    Benim bu konu da tezim var ama araştırmaya kimse dahil olmadığı için sonuçsuz kalıyor.


    Yazın bu çatlak meselesi daha çoktu, ilk seri yüzünden dedi millet ama bir fark daha vardı. Yazın herkes kotunun cebinde taşıyordu telefonu.

    Belli bir renkte olabilir çatlama. Diğerlerinde daha nadir, ya da o rengin çok satıldığı için mi bilmiyorum. Titan renkte çatlama olayı daha az gibi.

    Kış geldi çatlamalar azaldı çünkü kot cebinde taşıyan çoğu kişi montlarının iç cebine yöneldi ya da yan ceplerine. Daha rahat şu anda telefonlar.

    Isı konusu en son aklıma geliyor. Çünkü bir plastiği ısı yollu çatlaması aniden yüksek sıcaklığa çıkması ile olur. Ya da ani soğuması ile. Bu telefon ısınıyor ama o kadar ısınmıyor.


    Benim şüphem kasa ince olduğu için cepte falan taşınırken stresse mağruz kalıyor kasa ve çatlama oluşuyor. ÇAtlamalar hep sanki iki ynadan tutup bükmek istemişte o kısım çatlamış gibi. Demek ki kasanın en dayanıksız kısmı orası.




  • Benim cihazımda değişim oldu kasa çatlağı yüzünden beyaz renk 16 gb olan modeldi. 16. iş gününde geldi o arada telefonsuz kaldığım için başka cihaz aldım mecburen tek kötü tarafı bu oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfzxcv12

    Merhabalar beyler . bu çatlak muhabbetine yeni dahil oldum . okudum bayagi konuyu . ben ilk çıktığında almıştım teknosadan . sanırım ilk seri oluyor . bu telefona daha dünyada benim kadar fazla para veren yoktur . kredi sistemiyle aldim 3 liraya yaklaştı fiyatı. Konu ile alakadı yoktuda yinede söyleyim dedim . Yeni farkketim catlagi teli alali aylar olmus versem garantiye sonuc ne olur sizce . 1 ay bekler garantide . yeni cihaz gelme ihtimali nedir acaba ? Sizce vermeli miyim şansı mi denemeli miyim ?

    Teknosaan aldıysan şebeke,ısınma ve cızırtı problemlerini de dahil edip teknosa teknoasist aracılığıyla vinteke gönder. Ben de lg g3 vardı şu anda note 4 kullanıyorum. Çatlak g3üm değişim oldu. Yeni cihazı kabul etmedim hediye çeki verdiler fatura tutarı kadar. Ben de üzerine 100 tl ekleyip Note 4 aldım ve çok memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht


    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfzxcv12

    Merhabalar beyler . bu çatlak muhabbetine yeni dahil oldum . okudum bayagi konuyu . ben ilk çıktığında almıştım teknosadan . sanırım ilk seri oluyor . bu telefona daha dünyada benim kadar fazla para veren yoktur . kredi sistemiyle aldim 3 liraya yaklaştı fiyatı. Konu ile alakadı yoktuda yinede söyleyim dedim . Yeni farkketim catlagi teli alali aylar olmus versem garantiye sonuc ne olur sizce . 1 ay bekler garantide . yeni cihaz gelme ihtimali nedir acaba ? Sizce vermeli miyim şansı mi denemeli miyim ?

    Teknosaan aldıysan şebeke,ısınma ve cızırtı problemlerini de dahil edip teknosa teknoasist aracılığıyla vinteke gönder. Ben de lg g3 vardı şu anda note 4 kullanıyorum. Çatlak g3üm değişim oldu. Yeni cihazı kabul etmedim hediye çeki verdiler fatura tutarı kadar. Ben de üzerine 100 tl ekleyip Note 4 aldım ve çok memnunum.

    bende de çatlak problemi dışında diğer saydıkların var . 2 defa servise verdim problem devam ediyor . teknosaya gittim görüştüm servisten değişim raporu al gel o zaman halledebiliriz dediler . Servise cuma günü tekrar gideceğim eğer değişim raporu vermezlerse tüketici mahkemesine başvuracağım ....




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.