Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umutku84 U kullanıcısına yanıt
    ikinci tel için 6 ay süre mi verdiler? yoksa ilk telin 6 aylık süresi dolmadı mı değişim yaptırmak için?
  • bende geçen hafta perşembe günü telimi verdim vinteke değişim olacağını söyledi fakat kontrol edemiyorum.http://lg.tech-im.com/ sitesinde sorun var sanırım var bi çözümü ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi secokul -- 26 Ocak 2015; 20:29:21 >
  • Çatlak sorunu yuzunden en çok ben uğraştım heralde 2 defa vinteke gönderdim kenarlardaki deformasyonları kullanıcı hatası kabul edip çatlak sorununu gormezden geldiler. 3. De senguller e gönderdim. Ekran değişimi yapıldı. Vintek 550tl ücret çıkarmıştı. Müşteri hizmetlerinde ki bayandan yediğimiz azar da cabasi. Şimdi arayıp o bayanı şikayet etcem. Kim haklıymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende çatlak yüzünden teli dün servise verdim amahttp://lg.tech-im.com/ çalışmıyor başka nasıl kontrol edebilirim
  • Merhaba arkadaşlar....baya bir okudum konuyu...üzüldüm açıkçası.insallah daha fazla kimse mağdur olmaz.LG g3 alacaktim çok kafam karıştı almalı miyim? Ne dersiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    Evet yasada 6 ay ibaresi geçiyor ama kullandıkça ortaya çıkan ayıpta bu durum soz konusu değil. Tüketici hakları 175i aradım bu konuyla ilgili bu bilgiyi verdi bana.soru şu sizce bu kullandikcami ortaya çıkıyor yoksa malı aldığında bu ayıp var miydi cevap hayir yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gökhanyılmaz G kullanıcısına yanıt
    bende kontrol edemiyorum telim serviste. konuyu incelediğimde 20 gün beklicez gibi anladım. sinir olmamak elde değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Merhaba arkadaşlar....baya bir okudum konuyu...üzüldüm açıkçası.insallah daha fazla kimse mağdur olmaz.LG g3 alacaktim çok kafam karıştı almalı miyim? Ne dersiniz?

    Cihazların hemen hemen yarısında bu çatlama durumu mevcut. Benim için sorun değil diyorsanız veya şansınıza güveniyorsanız almanıza bir kaide yok.
  • Alfren kullanıcısına yanıt
    benim telim lg garantili dün verdim servise. tahmini bir hafta 10 güne gelir dedi servis çalışanı. bugün değişim onaylanmış cihaz bekliyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökhanyılmaz -- 27 Ocak 2015; 18:51:16 >
  • Selam arkadaşlar aranıza bir çatlak ile bende katıldım. 24 01 2014 servise gönderilme bugünde ellerine ulaşmış benim hiç umudum yok cihaz değişiminden forumdaki mesajları okuduğumda da biraz kafalarına göre hareket ettiklerini anladım servis çalışanının o anki ruh haline bağlı sanırım değişim. Cihazımda mikrofonda çatlak mevcut. 6 ay içerisinde ve kasada en ufak çizik, ezik bulunmamakta. Yine de servis buna parça değişimi der ise yapılması gerekenler ya da LG Türkiye arandığında söylenmesi gerekenler hakkında bir yardımcı olursanız memnun olurum. Forumun tamamını okudum bu arada ancak temsilciye sadece benim kanunlardan haberim var demek pek etkileyici gelmedi bana :)
    servis : Vintek Elektronik / İstanbul
  • Arkadaşlar bugün Vintek'e gittim. Telefonun donuyor olduğunu, ısındığını, pil arızasını ve çatlağı söyledim. Direk değişime aldı cihazı. Site çalışmıyor. Telefonla müşteri hizmetlerini arayıp seri no'mu verince de değişime alındığının onayını aldım. Bilginize.

    Değişimden telefonları gelen arkadaşlara bir soru. Sıfır fatura mı kesiliyor adınıza ? Yoksa ilk satın aldığımız tarih faturası mı devam ediyor garanti kapsamında ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilcanmutlu -- 28 Ocak 2015; 1:45:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilcanmutlu

    Arkadaşlar bugün Vintek'e gittim. Telefonun donuyor olduğunu, ısındığını, pil arızasını ve çatlağı söyledim. Direk değişime aldı cihazı. Site çalışmıyor. Telefonla müşteri hizmetlerini arayıp seri no'mu verince de değişime alındığının onayını aldım. Bilginize.

    Değişimden telefonları gelen arkadaşlara bir soru. Sıfır fatura mı kesiliyor adınıza ? Yoksa ilk satın aldığımız tarih faturası mı devam ediyor garanti kapsamında ?

    İlk satın aldığınız tarih geçerli, sıfırlanmıyor.
  • İşemri No : 428065
    Kayıt Tarihi : 28.01.2015 15:17:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :

    Evet arkadaşlar an be an bekliyoruz bakalım teknisyenin ellerinde karar ne çıkacak kavga başlamak üzere sanırım

    Bu arada kontrol için site adresi değişmiştir. Yeni Vintek kontrol adresihttp://77.79.90.178/default.aspx olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_kapln -- 28 Ocak 2015; 15:55:55 >
  • İşemri No : 427358
    Kayıt Tarihi : 26.01.2015 09:24:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :


    bu ne demek oluyor kesin değişim onaylanmış mı şimdi
  • İşemri No : 427775
    Kayıt Tarihi : 27.01.2015 15:59:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :

    Dün verdim. Verir vermez değişime aldılar benimkini. Oradaki beyefendi söyledi. Cidden öyle de olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilcanmutlu

    İşemri No : 427775
    Kayıt Tarihi : 27.01.2015 15:59:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :

    Dün verdim. Verir vermez değişime aldılar benimkini. Oradaki beyefendi söyledi. Cidden öyle de olmuş.

    kasa çatlağı yüzündenmi verdiniz birde size süre verdiler mi;? bana bir hafta 10 gün dediler
  • İşemri No : 428065
    Kayıt Tarihi : 28.01.2015 15:17:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :

    Şu an bu hale geldi. Değişim onaylandı mı demek oluyor bu?
  • gökhanyılmaz G kullanıcısına yanıt
    Kasa çatlağı, donma, ısınma, şarj arızası. Banada bir hafta 10 gün dedi ve ekledi yasal iş süresi 20 gündür 10 günü geçebilir ancak 20'yi geçecek bir durum olursa bilgilendirilirsiniz diye.

    Sizin telefonlarda da menüler arasındaki geçişlerde, kamerada donmalar oluyor muydu ? Telefonum 16 gb olan versiyonuydu bu arada.
  • 15.1.2015 tarihinde verdiğim cihazım çatlak nedeni ile değişti ve bugün 28.1.2015 tarihinde ankara fırat elektronikten gittim aldım yeni cihazın serisi 501k verdiler kasa kalitesi eskisine 407k serisine nazaran ciddi anlamda değişmiş daha kaliteli şuan 5.0 yükleniyo diğer detayları kullanınca buraya yazarım.

    Bu arada içinden garanti belgesi çıkmadı sordum gerek yok faturasını kaybetmeyin yeter dedi.
  • 410 serisi 32 gb beyaz telefonum da üst ve alt kısmın da çatlama oldu paralel ithalat ürün medcell garantili değişim yaparlar mı ?

    ayrıcı hoparlörden fazlaca cızırtı gelmekte .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETTEL99 -- 28 Ocak 2015; 18:25:25 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.