Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonu Vodafone'dan 06.09.2014 tarihinde aldım.6 ay olmadı bile daha. Brightstar garantisinde. Bu Vintek distribitör firma falan mı ?
    Telefonumda çatlak, donma ve ısınma sorunları var. Vodafone DOA kabul ediyor mu ? Servisten 6 ay dolmadığı için DOA alsam Vodafone'dan bunu nasıl değiştreceğim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilcanmutlu -- 22 Ocak 2015; 18:52:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilcanmutlu

    Arkadaşlar telefonu Vodafone'dan 06.09.2014 tarihinde aldım.6 ay olmadı bile daha. Brightstar garantisinde. Bu Vintek distribitör firma falan mı ?
    Telefonumda çatlak, donma ve ısınma sorunları var. Vodafone DOA kabul ediyor mu ? Servisten 6 ay dolmadığı için DOA alsam Vodafone'dan bunu nasıl değiştreceğim ?

    Yetkili servisler benim bildiğim ankarada fırat elektronik ve istanbulda vintek var bende avedan almıstım bizlik bi problem değil biz sadece aracıyız satıyoruz demişlerdi servisine götürdüm ankarada oldugum için ertesi gün değişim kararı çıktı çatlak nedeniyle şuan 7 gün oldu hala bekliyorum bakalım değişime gider direk siz verin.
  • Dostum benimki de beyaz kasaydı ama bunun renkle ilgili olduğunu düşünmüyorum farklı renklerde de olabilir.
  • Yurtdışı ürünlerindeki çatlama problemini nasıl halledebiliriz. Ne kadar ücret istiyor servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Billy The Kid

    Benim 407 serisi telefonda niye çatlak yok çok merak ediyorum . Bende de çatlak olsada değişim için bahanem olsa :D 4 aylık telefon çizik dahi yok...

    Bende de 407 var tertemiz allaha şükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 7 ocakta başlayan garanti serüveni bugün bir sonuca ulaştı. LG Türkiye genel merkezle yaptığım görüşme sonrası değişim onaylandı izmirdeki yaslı elektronik parça değişimine almıştı cihazı genel merkezle konuştum yarım saat içinde telefon parça değişiminden çıkıp Doa Değişime Alındı şimdi değişim bekliyoruz
  • Gözünüz aydın, olması gereken buydu boşu boşuna beklettiler sizi, daha da bekletecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yav bu lg merkezle konuşmak gerçekten işe yarıyor mu bu kadar ? ben 3. kez telefonu servise verdim değişim istedim ama hiç umutlu değilim .
  • Sanırım sadece bir kişi 16 gb verip 32 alabilmiş böyle bir istek hakkımız yok sanırım
  • değişim ne zaman gerçekleşir ankara fırak elektronik iki yerden çatlak vardı mikrofon ve kızılötesinde telefon sıfır kutlu geldiğinde aldığım mağazadan başka telefonla değiştirebilirmiyim artık uğraşmak istemiyorum bu çatlaklar yüzünden saygılar...


     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musician04400 -- 24 Ocak 2015; 11:10:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Billy The Kid

    Benim 407 serisi telefonda niye çatlak yok çok merak ediyorum . Bende de çatlak olsada değişim için bahanem olsa :D 4 aylık telefon çizik dahi yok...

    Bende de 407 var tertemiz allaha şükür

    406 serisinden kullaniyorum bir sorun yok cok sukur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ay önce bizdeuygun.com'dan delta servis garantisi ile aldığım lg g3 marka telefonun üst ve alt kısımlarında herkeste olduğu gibi derin çatlaklar oluştu. Çatlakların oluşmasına kesinlikle bir darbe veya benzeri birşey yol açmadı. Telefonu delta servise götürdüğümde cihazın ust kosesindeki hafif darbe bahane edilerek hiçbir işlem gerçekleştirmediler ve satıcı internet siteside kullanıcı hatası diyerek kenara çekildi.

    1.500 tl ödeyerek aldığım cihazın alt ve üst kısımları benden kaynaklanmayan sebeplerle tamamen çatlamış durumda ve ayıplı mala bu kadar para vermek beni çok rahatsız ediyor. Bizdeuygun.com ve delta serviste tamamen telefondaki başka çiziği bahane ederek benden 600 tl ücret talep ediyor. Teknosadan G3 alan ve benimle birebir aynı durumda olan bir kişinin cihazını tamamen değiştirdikleri bilgisini araştırma yaparken okudum.

    Satıcı firmaya iadeli taahütlü dilekçe gönderdim. Daha sonrasında tüketici hakem heyetine gidip paşa paşa kasa değişimini yaptıracağım iş ahlakı olmayan bu adamlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan450 -- 24 Ocak 2015; 13:17:32 >




  • Ayteck ve erdi hocam ben cihazı teknosa üzerinden gönderdim,bana izmir yaslı elektroniğe gideceği söylendi ama beenim habaerim olmadan şeengüller iletişime gittim,bende bunun üzerine LG Türkiyeyi aradım ve şikayet ettim bana çağrı servisindeki bayan sizi yarım saat sonra bilgilendireceğiz diyerek telefonu kapattı ve yarım saat sonra arayıp telefon degişim talebiniz onaylanmıştır dedi, buğünde gittim teknosadan cihazımı teslim aldım eskisine göre kasasında ve kapağında farkedilir şekilde kalite farkı var. Eski cihaz 406 yeni cihazım 411 serisi.

    Ayrıca geç yanıt verdiğim için özür dilerim çarşamba gününden beridir farklı bir şehirdeydim foruma ancak bugün girebildim.
  • Hayırlı olsun yeni cihazın kardeş güle güle kullan işallah bidaha olmaz çatlak sorunu ;)

    Bu arada 6 ay geçmeden mi verdin geçtikten sonra mı?
  • ayteck kullanıcısına yanıt
    Ağustosun 9-10u gibi almıştım 12 ocakta gönderdim 14ünde servise giriş yaptı, teşekkür ederim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mwhmwt04

    değişim ne zaman gerçekleşir ankara fırak elektronik iki yerden çatlak vardı mikrofon ve kızılötesinde telefon sıfır kutlu geldiğinde aldığım mağazadan başka telefonla değiştirebilirmiyim artık uğraşmak istemiyorum bu çatlaklar yüzünden saygılar...


     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU

    20 gün beklemiştim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    bize servis 1 ay içerisinde meydaha gelen kusurlarda telefon değişiyor daha geç meydana gelenlerde kasa değişimi veya tamiri yapılır demişti bu konuda bilginiz var mı
  • dteray D kullanıcısına yanıt
    Yasa açık. İlk 6 ay içerisinde ayıplı çıkarsa para iadesi yada değişim talep edilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 25 Ocak 2015; 20:39:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eléctronics


    quote:

    Orijinalden alıntı: mwhmwt04

    değişim ne zaman gerçekleşir ankara fırak elektronik iki yerden çatlak vardı mikrofon ve kızılötesinde telefon sıfır kutlu geldiğinde aldığım mağazadan başka telefonla değiştirebilirmiyim artık uğraşmak istemiyorum bu çatlaklar yüzünden saygılar...


     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU

    20 gün beklemiştim ben.

    tşkler bekliyelim o zaman bi 10 gün daha yapacak bişey yok saygılar...




  • 406 serim vardı geri yolladım 5 hafta sonra 409 geldi sıfır. Bayağı bi kullandım yeniden çatladı. Çatlak için gönderesim gelmiyor bi de diğerinden daha kılcal bi çatlak. Pilde büyük sorunum var ekran 2 saati görmüyor 5e geçtikten sonra (2 3 kere hard reset atmama rağmen) gönderirisem pil için yollarım. onu yollamışken çatlağı da not ettiririm ama tekrar değiştirirler mi?
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.