Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eevet kardeşim servisde sıkıntı yok yardımcı oldular 6 ayı geçti ama yinede merkezden degisim istediler kafama takılan acaba merkez reddedermi :)
  • leyla281 L kullanıcısına yanıt
    senin cihaz kaç aylıktı 6 ayı geçmişmiydi. evet takip edilemiyor o kötü
  • 2 aylikti kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün değişim kararı çıkan telefonumla ilgili Hediye Çeki konusunu görüşmek için Teknosa ya gittim.

    Ürünün yerine gelecek seri 501 olmazsa ödediğim para miktarı kadar hediye çeki vermelerini ve bu hediye çekini başka marka bir cep telefonu alarak kullanacağımı söyledim.

    Adam ''Mümkün değil! Sadece ilk 1 ay içerisinde böyle bir durum geliştiğinde hediye çeki verebiliyoruz.'' dedi.

    Üzerine gittim biraz, 501 haricinde gelecek diğer seri numaralı telefonlarda da benzer sorunların yaşandığını ve kesinlikle teslim almak istemediğimi söyledim.

    Bu sefer tam emin olmadığını ve daha detaylı bilgi için müşteri hizmetleriyle görüşmemi söyledi.

    Bu ne saçma bir iştir ya. Ne yapacağız şimdi?
  • Saçma falan değil satış politikası bu Teknosa nın sorunu değil. LG sana degisiklik yaptıktan sonra o iş LG den de çıkar. Herşeyi kendi kafanıza göre yorumlamayın. Bunca kişi 410 411 serisi aldı püskürmüyor senin gibi. 412 seriside gayet temiz bir seri. Sen Note 4 alıncada kasa açıklığı olacak, htc alsan kameran çizilecek, sony alsan ateş gibi olacak 5tllik kulaklık kullanacaksın. Ve bu konularda 3 serviste hiç bir şey yapmayacak. Lg nin değişim yapmasına yatın kalkın dua edin. Adamlar ellerinden geldiği kadar yardım ediyorlar. Bende bekliyorum yeni cihaz ama sizin gibi değilim evet herkes parasına bakar ama karşıdaki de para kazanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 6 Şubat 2015; 19:23:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper06[TR]

    Öyle bi dünya yok kardeşim maalesef. Ürün 6 ay gecmediyse değişir kimse sana para iadesi vs vermez. Ayrıca 30 gün içinde ürün eline geçmemiş senin kargon da sıkıntı.http://77.79.90.178 ayrıca burdan imei ile sorgula bi.

    Teşekkürler kardeşim ilgilendiğin için
    Cihaz bugün varmış sonunda kargoya :)


    İşemri No : 408633
    Kayıt Tarihi : 06.02.2015 14:16:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    06.02.2015 14:16:26 İşemri Açıldı
    06.02.2015 18:49:34 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, ÖN PANEL BEYAZ

    Yalnız bunu anlayamadım arkadaşlar ne anlama geliyor? Cihazda parça değişimi mi yapılıyor? lütfen bi yardımcı olun. Öyleyse arayıp değişim isteyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K777 -- 10 Şubat 2015; 22:15:09 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • O onu ilgilendirmez... Bu bunu ilgilendirmez... Sattık ürünü, değiştirdik de... Bitti gitti... Söylediklerinde evet haklısın ama ben de paramla ürün alıyorum ve memnun olmak ve telaş etmek de benim hakkım diye düşünüyorum. Çok acımasız olduğumu da düşünmüyorum. LG nin değişim yapmasına neden yatıp kalkıp dua edeyim? O da sözleşme ve kanun maddesi ona bakarsan. Germeyelim hocam, rica ediyorum. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celal84 -- 6 Şubat 2015; 20:13:54 >
  • Çatlak sebebi ile mi verdin bu cihazı şaşırdım acaba tamir ettikten sonra mı değişim çıkacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 6 Şubat 2015; 20:38:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celal84 kullanıcısına yanıt
    Yat kalk dua et dedim çünkü bizim ülkemizde kanunlar kullanmayı bilene kanun değil. Samsung un herhangi ürününde değişim yaptırmak ne kadar zor bi bilsen. Adamlar bir bahane buluyor o değişimi yapmamak için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K777


    quote:

    Orijinalden alıntı: Viper06[TR]

    Öyle bi dünya yok kardeşim maalesef. Ürün 6 ay gecmediyse değişir kimse sana para iadesi vs vermez. Ayrıca 30 gün içinde ürün eline geçmemiş senin kargon da sıkıntı.http://77.79.90.178 ayrıca burdan imei ile sorgula bi.

    Teşekkürler kardeşim ilgilendiğin için
    Cihaz bugün varmış sonunda kargoya :)


    İşemri No : 501953
    Kayıt Tarihi : 06.02.2015 14:16:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    06.02.2015 14:16:26 İşemri Açıldı
    06.02.2015 18:49:34 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, ÖN PANEL BEYAZ

    Yalnız bunu anlayamadım arkadaşlar ne anlama geliyor? Cihazda parça değişimi mi yapılıyor? lütfen bi yardımcı olun. Öyleyse arayıp değişim isteyeceğim.

    Yeni kasa sipariş geçmişler sizin cihaza, değişim yapılmayacak bence arayın itiraz edin.

    http://stellatech.com/lg-d855-g3-complete-front-lcd-touchscreen-%28white%29,a,en,817034.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler kardeşim yarın arayıp konuşayım ben o zaman. Ya yaptıklarına bak ya 2 bin lira ver al ürün iki ay sonra çatlasın kendiliğinden. LG merkezi de aricam yarın. İnşallah sıkıntı çıkmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eléctronics kullanıcısına yanıt
    Eğer öyle bi olay olacaksa çatlağın sebebi kasa değil arkadaşın kendisidir. Yoksa biliyosun çat çat değişim çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper06[TR]

    Yat kalk dua et dedim çünkü bizim ülkemizde kanunlar kullanmayı bilene kanun değil. Samsung un herhangi ürününde değişim yaptırmak ne kadar zor bi bilsen. Adamlar bir bahane buluyor o değişimi yapmamak için.

    Evet yaptıklarına bak ya kasa sipariş verilmiş. Yarın arayıp bi konuşayım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysamet42 B kullanıcısına yanıt
    Bence değişim çıkar çıkmasa bile o kasa komple değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K777 K kullanıcısına yanıt
    Değişim olmadıysa senin telefonda birşeyler bulmuşlardır kardeşim öyle düşünüyorum. Olmazsa LG nin merkezini arayın bi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inşallah bekliyoruz bakalım gelişme olursa yazacagım buraya teşekkür ederim çok yardımcı olundu bu forumda
  • Arkadaşlar Merhaba
    Benim G3 te 3. aydan sonra çatlak sorunu oluştu, kendiliğinden olmuş bugün fark ettim. Ben Kocaeli'ndeyim, sizce hangi servisle görüşmem lazım? Çünkü servislerin arasında bile iyisi kötüsü var, LG Türkiye garantili cihaz.
  • Arkadaşlar yeni konu açtım konuyu açan arkadaş ilgilenmiyor.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=102470708



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 7 Şubat 2015; 0:25:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba. Bendede ayni sikinti var yalniz benim olay farkli biraz. ben teli 5 aylikken ikinci el faturali aldim su an 7 aylik yeni farkkettim iki catlagi var ve kulakligi calismiyor.aceba bu faturayla gotursem degisim yaparlarmiki.yardim edermisiniz saolun.fatura baskasinin adina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar telefonumda çatlak vardı(Telefon lg türkiye garantili), bugün servise gittiğimde fatura tarihinden 6 ay dolduğunu ve telefonun değişim olmayacağını söylediler.Merkezinin kararına göre tamir olacağından bahsettiler, bu durumda ne yapmalıyım?

    tech-im de yazanlar,
    06.02.2015 16:06:39 YENİ VERİLEN CİHAZ ÜZERİNDEN 3.5 AY SÜRE GEÇMİŞ VE FATURA TARİHİ İTİBARİ İLE 6 AYLIK SÜREYİ AŞMIŞ. DEĞİŞİME UYGUN DEĞİL
    06.02.2015 16:09:57 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190302, KAPAK ÖN TOUCHPAD LCD SİYAH
    06.02.2015 16:10:17 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    06.02.2015 16:10:17 xxxxxxxxx xxxxxxxxx Seri numarali cihazinizin tamiri icin YEDEKPARCA beklenmektedir. Detayli bilgi icin 0 312 231 6 543(LGE)');
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.