Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de bugün itibariyle 408K serisi telefonumu çatlak probleminden dolayı LG Ankara Servisi Fırat Elektronik'e gönderiyorum. Kısmetse yenisiyle değiştirilir artık...
  • 501953
    Kayıt Tarihi : 06.02.2015 14:16:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    06.02.2015 14:16:26 İşemri Açıldı
    06.02.2015 18:49:34 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, ÖN PANEL BEYAZ
    07.02.2015 10:18:31 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    09.02.2015 11:46:53 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    09.02.2015 11:47:03 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    Veee sonunda değişim onaylandı arkadaşlar :) çok teşekkür ederim hepinize yardımlarınız için. İnşallah yeni üründe sıkıntı çıkmaz artık telefonu kullanmanın tadına bakarız. Büyük ihtimal 501 gelir dediler merkezden inşallah onda sıkıntı çıkmaz. O da çatlarsa artık bilmiyorum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tumen48

    Bu konunun ilk sayfalarında bi arkadaş yeknosaya gelen yeni g3 ü kabul etmemiş üstüne para vererek note4 almış ondan yazdım

    Evet bende forumu bastan sona okudugumda ayni mesaja denk geldim. Ayrintisi hakkinda gorusmek icin arkadasa yazdim fakat hala cevap alamadim. Sanirim telefonunu degistirdiginden beri foruma ugramadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K777

    501953
    Kayıt Tarihi : 06.02.2015 14:16:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    06.02.2015 14:16:26 İşemri Açıldı
    06.02.2015 18:49:34 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, ÖN PANEL BEYAZ
    07.02.2015 10:18:31 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    09.02.2015 11:46:53 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    09.02.2015 11:47:03 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    Veee sonunda değişim onaylandı arkadaşlar :) çok teşekkür ederim hepinize yardımlarınız için. İnşallah yeni üründe sıkıntı çıkmaz artık telefonu kullanmanın tadına bakarız. Büyük ihtimal 501 gelir dediler merkezden inşallah onda sıkıntı çıkmaz. O da çatlarsa artık bilmiyorum...

    Kayıt Tarihi : 04.02.2015 13:43:00

    verdim bir değişiklik yok açıklamalarda nasıl iş anlamadım bunu. :)




  • Dalga geçiyor şerefsizler resmen. 26.01.2015 tarihinde telefonunu teslim eden adamın telefonu değiştirilip iade ediliyor. 27.01.2015 tarihinde teslim ettim. Geçen hafta aradığımda önümüzdeki hafta iade edilecek dediler. Bugün aradım yine önümüzdeki hafta iade edilecek diyorlar.
  • Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. G3 kasa çatlağı için verdiğim telefonu az önce aradılar ve kasanın değişimi yapıldı dediler. Neden komple değişim yapılmadı diye sordum cevap vermediler telefonu henüz almaya gitmedim ve açılmış cihaz kullanmak istemiyorum ne yapmalıyım acaba..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    Ben de bugün itibariyle 408K serisi telefonumu çatlak probleminden dolayı LG Ankara Servisi Fırat Elektronik'e gönderiyorum. Kısmetse yenisiyle değiştirilir artık...

    Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Şimdi telefonu Ankara servisine verilmek üzere kargoya teslim ettim bugün. Değişim talebini de kutuya yapıştırdığım post-it üzerinde belirttim. Ancak garanti olması açısından değişim talebimi Ankara servisine (Fırat Elektronik) mi bildirmeliyim? Yoksa 444 65 43'ü mü aramalıyım?
  • Arkadaşlar LG destek hattıyla görüştüm. Bu hafta teslim edeceklerini belirttiler.

    Seri ile ilgili olarakta 6 ay geçmemişse 501k-yeni seri cihaz gönderiyorlarmış. Arayıp öğrendi hanımefendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K777

    501953
    Kayıt Tarihi : 06.02.2015 14:16:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    06.02.2015 14:16:26 İşemri Açıldı
    06.02.2015 18:49:34 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, ÖN PANEL BEYAZ
    07.02.2015 10:18:31 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    09.02.2015 11:46:53 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    09.02.2015 11:47:03 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    Veee sonunda değişim onaylandı arkadaşlar :) çok teşekkür ederim hepinize yardımlarınız için. İnşallah yeni üründe sıkıntı çıkmaz artık telefonu kullanmanın tadına bakarız. Büyük ihtimal 501 gelir dediler merkezden inşallah onda sıkıntı çıkmaz. O da çatlarsa artık bilmiyorum...

    Sizin adiniza sevindim. Ben de musteri hizmetleri ile gorustum fakat seri işinin tamamen sans oldugunu ve gelecek cihazin seri numarasini secemediklerini, musteri icin fabrikadan ne gelirse onu gonderdiklerini soyledi. Siz kiminle gorustunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celal84 -- 9 Şubat 2015; 15:33:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilcanmutlu

    Arkadaşlar LG destek hattıyla görüştüm. Bu hafta teslim edeceklerini belirttiler.

    Seri ile ilgili olarakta 6 ay geçmemişse 501k-yeni seri cihaz gönderiyorlarmış. Arayıp öğrendi hanımefendi.

    Umarim dediginiz gibidir. 6 ayi gecmeyen telefon zaten degistiriliyor ama degisen telefonlar arasinda eski seri gonderilenler de var. Dediginiz belki ellerinde eski seri numarasi kalmadiysa Ocak ayinda uretilen 501 gonderilebilir. Belki subat 502 de gelebilir. Hadi bakalim hayirlisi, beklemedeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilcanmutlu

    Arkadaşlar LG destek hattıyla görüştüm. Bu hafta teslim edeceklerini belirttiler.

    Seri ile ilgili olarakta 6 ay geçmemişse 501k-yeni seri cihaz gönderiyorlarmış. Arayıp öğrendi hanımefendi.

    Umarim dediginiz gibidir. 6 ayi gecmeyen telefon zaten degistiriliyor ama degisen telefonlar arasinda eski seri gonderilenler de var. Dediginiz belki ellerinde eski seri numarasi kalmadiysa Ocak ayinda uretilen 501 gonderilebilir. Belki subat 502 de gelebilir. Hadi bakalim hayirlisi, beklemedeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celal84 kullanıcısına yanıt
    Haklısın galiba hocam buraya uğramaz benim cihazda vinteke yollanmış ufukta değişim var gibi inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vinteke yollanan cihazları hangi siteden takip ediyoruz ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xenophabia

    Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. G3 kasa çatlağı için verdiğim telefonu az önce aradılar ve kasanın değişimi yapıldı dediler. Neden komple değişim yapılmadı diye sordum cevap vermediler telefonu henüz almaya gitmedim ve açılmış cihaz kullanmak istemiyorum ne yapmalıyım acaba..

    Yokmu bir öneri arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anilcanmutlu kullanıcısına yanıt
    Merkezi ara bi konuş yaparlar 6 ayı geçmediyse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • celal84 kullanıcısına yanıt
    Ben de LG müşteri hizmetleriyle konuştum krdeş. Keain değil zaten ama büyük ihtimal 501 gelir dediler. Yeni gelenlerin çoğu öyleymiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tumen48 T kullanıcısına yanıt
    http://77.79.90.178/ Buradan bir deneyin hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahmat_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hammerlein

    Arkadaşlar telefonumda çatlak vardı(Telefon lg türkiye garantili), bugün servise gittiğimde fatura tarihinden 6 ay dolduğunu ve telefonun değişim olmayacağını söylediler.Merkezinin kararına göre tamir olacağından bahsettiler, bu durumda ne yapmalıyım?

    tech-im de yazanlar,
    06.02.2015 16:06:39 YENİ VERİLEN CİHAZ ÜZERİNDEN 3.5 AY SÜRE GEÇMİŞ VE FATURA TARİHİ İTİBARİ İLE 6 AYLIK SÜREYİ AŞMIŞ. DEĞİŞİME UYGUN DEĞİL
    06.02.2015 16:09:57 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190302, KAPAK ÖN TOUCHPAD LCD SİYAH
    06.02.2015 16:10:17 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    06.02.2015 16:10:17 xxxxxxxxx xxxxxxxxx Seri numarali cihazinizin tamiri icin YEDEKPARCA beklenmektedir. Detayli bilgi icin 0 312 231 6 543(LGE)');

    2. gelen cihazmı çatladı ?

    Evet hocam




  • 31 Ocakta verdiğim telefonuma 2 Şubatta değişim kararı çıkmıştı. Telefonla zorluyorum, muhtemelen bu hafta sonu telefonu alabileceğim söylendi. bakalım göreceğiz.
  • Arkadaşlar 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre cihazınızın fatura tarihi değil, telefonunuzu teslim aldığınız tarih geçerli oluyor. Ben 17 Ekim 2014 Tarihinde değişimle 2. telefonumu almıştım, 6 Şubat tarihinde ise 2. defa gerçekleşen çatlak sorunundan dolayı telefonumu Ankara'daki Fırat Servis'e vermiştim. Fatura tarihinden 6 ayı geçtiğini ve tamir olacağını söylediler. Bende buna karşılık 7 Şubatta Lg TR'ye mail attim. Bugün cevabı geldi ve "Cihazınızın değişim işlemleri başlamıştır. En kısa sürede işlemleri tamamlanarak tarafınıza yeni cihaz gönderimi yapılacaktır" dediler. Tech-im'i de kontrol ettiğimde "BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR" ifadesini gördüm. Özetle yasada 6 ay süresi telefonunuzu teslim aldığınızda başlıyor, fatura tarihinizde değil. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa lgye attığım maili pm'den gönderebilirim. Viper06[TR] hocam sizde insanlara yanlış bilgi vermeyin lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hammerlein -- 9 Şubat 2015; 18:03:12 >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.