Şimdi Ara

LG G4 Açılmama (Bootloop) Problemi (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
437
Cevap
15
Favori
90.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Arkadaşlar 11 aylık LG4 telefonumu bahsi geçen açılmama sorunu nedeni ile 29 ağustosta Samsundaki lg yetkili servisine verdim yarın bahsedilen 20 iş günü bitiyor. 30 ağustos ve kurban bayramı talilleride bana denk gelince bekleme sürem 1 aya yaklaştı maalesef. Yarın telefonu teslim alamazsam izlemem gereken yol ne olmalı ?..

    G4 Ana konusuna bakın, genelde bu konu konuşuluyor zaten. İade isteyip hakem heyetine başvurmanız gerekiyor. Hem parayı geri almak en güzel yöntem.
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    Yorumu yazarken yarin demisim aslinda bugun. Bugun mesabitimi son henuz arayan soran yok ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 24 eylül 2016 da LG yetkili servise bootloop ve ghost screen sorunlarından ötürü verdim.
    Beklemedeyim bakalım neler yaşayacağız.
  • Delta garantili lg g4, 21 iş günü serviste kaldı. Bu gün THH ye gittim, dilekçemi verdim. Aralık ayına görüşülecekmiş. 2 ay sonra da karar elinize gelir dediler. Yani mart gibi para iadesi yapılır. Süreç anlamsız uzun ve mağdur edici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar b.ktan ve kronik bir sorun.... bundan sonra ne lg alırırm ne de aldırtırım. g3 te var g lex 2 de var g4 te de var ... yıllarca aynı sorun çözülmez mi ??
  • S.aleyküm arkadaşlar. aynı sorun bende de oldu. Ritzy servisine yolladım 30.08.2016 'da bugün aradım yurtdışından anakart bekleniyor dendi. sitede de parça bekleniyor yazıyor. 20 iş gününü geçti artık. Umarım bu hafta sorunsuz gelir. RİTZY servisi ile sıkıntı yaşayanlar oldu mu acaba
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    hocam yapamaz edemez diye bişey yok binlerce insanı kronik bi hata yüzünden mağdur ediyolar. Kendim konuştum lg ana bayisiyle yıl başına %10 kesinti yapıyoruz dediler benim cihazım 8 aylık o iş nasıl olacak dedim onada %10 kesinti yapılır dedi. Alırken krediyle alıyoruz 250 lira banka kitliyo bide iade ederken 250de bunlar kesse 500 lira parayı havadan almıyoruz biz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: respect1ng

    hocam yapamaz edemez diye bişey yok binlerce insanı kronik bi hata yüzünden mağdur ediyolar. Kendim konuştum lg ana bayisiyle yıl başına %10 kesinti yapıyoruz dediler benim cihazım 8 aylık o iş nasıl olacak dedim onada %10 kesinti yapılır dedi. Alırken krediyle alıyoruz 250 lira banka kitliyo bide iade ederken 250de bunlar kesse 500 lira parayı havadan almıyoruz biz.

    Kardeşimin G4'ü hakem heyeti kararı için serviste bekliyor. Kesinti muhabbeti yaparlarsa Garanti Belgesi Yönetmeliği Madde 9'u gözlerine sokarım. Ekim gibi sonucu çıkar demişler.

    Yapmadığım iş değil Doğuş Oto ile 2 kere, Apple ile 1 kere davalık olmuş adamım. Hepsini kazandım. Doğuş Oto ile 3.süne gerek kalmadı plaza ile sorunu çözüyoruz şu günlerde.

    Kafalarına göre kesinti yapamazlar. Yönetmelik maddeleri açık. Gizli ayıplı ürün olsaydı 5 sene sonra da fatura bedelini %100 ödemek zorunda kalırdı. Gizli ayıpta garanti süresi göz önüne alınmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhanc64 -- 27 Eylül 2016; 21:25:36 >




  • Arkadaslar 29 agustosta verdigim telefon icin servis hala donus yapmadi , ben musteri hizmetlerini aradim az once "onarilamiyor degisim onayi bekliyor" dediler. Bende degisimi kabul etmedigimi sorunlu bir telefon verip sorunlu bir telefon almak istemiyorum fatura bedelini talep ediyorum dedim, basladi cinali masali anlatmaya dedim anlasildi tuketici hakem heyeti ile cozecegiz diyop telefonu kapattim.

    Arkadaslar simdi direk thh ne gidebiliyormuyum yoksa servisten birsey almam gereklimi ?.. telefonu teslim fisim ve faturam elimde fatura bedeli 2600 tl.yi almak istiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Arkadaslar 29 agustosta verdigim telefon icin servis hala donus yapmadi , ben musteri hizmetlerini aradim az once "onarilamiyor degisim onayi bekliyor" dediler. Bende degisimi kabul etmedigimi sorunlu bir telefon verip sorunlu bir telefon almak istemiyorum fatura bedelini talep ediyorum dedim, basladi cinali masali anlatmaya dedim anlasildi tuketici hakem heyeti ile cozecegiz diyop telefonu kapattim.

    Arkadaslar simdi direk thh ne gidebiliyormuyum yoksa servisten birsey almam gereklimi ?.. telefonu teslim fisim ve faturam elimde fatura bedeli 2600 tl.yi almak istiyorum...

    20 iş günü dolduysa hakem heyeti için şu konuya bi göz atabilirsin

    https://forum.donanimhaber.com/m_113984313/tm.htm




  • g4 ümü geçen Medcell'e teslim ettim. Süreci bekliycem ve size haber edicem. İnş anakartı değiştirirler zamanında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harson

    Bu arada benim g4 e sıcak hava tabancası uygulaması yapmıştım. 1 hafta oldu 2-3 defa reset attı sadece halen calışıyor.

    19. gün halen çalışıyor, bir daha reset de atmadı. Bakalım daha ne kadar gidecek.
    Her ısıtma da 1 -2 ay gitse hiç dert etmem, 5 dakkalık iş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harson

    quote:

    Orijinalden alıntı: harson

    Bu arada benim g4 e sıcak hava tabancası uygulaması yapmıştım. 1 hafta oldu 2-3 defa reset attı sadece halen calışıyor.

    19. gün halen çalışıyor, bir daha reset de atmadı. Bakalım daha ne kadar gidecek.
    Her ısıtma da 1 -2 ay gitse hiç dert etmem, 5 dakkalık iş.


    Hocam lg ler diğer telefonlara göre çabuk ısınıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG nexus 4 vardı.... "black screen of death" olarak bilinen siyah ekran olayı ile görüntü gitti, Nexus 4 de bu sorunun kronik oldugu görüldü sonradan.

    LG G4 vardı.... aşırı ısınma sonucu anakartta arız oldugu ve bunun da kronik bir sorun oldugu ortaya çıktı.

    nedir bu LG den çektiğimiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zedonetx

    LG nexus 4 vardı.... "black screen of death" olarak bilinen siyah ekran olayı ile görüntü gitti, Nexus 4 de bu sorunun kronik oldugu görüldü sonradan.

    LG G4 vardı.... aşırı ısınma sonucu anakartta arız oldugu ve bunun da kronik bir sorun oldugu ortaya çıktı.

    nedir bu LG den çektiğimiz.

    Hocam lg g2den sonra çöp yapmaya başladılar. maalesef ısınma ve kronik sorunlu telefonlarına bi çözüm
    bulamadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArcherAngel -- 7 Ekim 2016; 10:18:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik servis de "Anakartı" değiştikten sonra aynı sorunu tekrar yaşayan oldu mu ?
  • merhaba arkadaşlar bugün bu sorun bendede gerçekleşti. telefonum intel iletişim garantili. gittigidiyordan almıştım. yarın servise göndermeyi düşünüyorum. sormak istediğim şu. cihası servise gönderirken içerik olarak nasıl göndermeliyiz. parça olarak kulaklık şarj aleti pil ve telefon gönderilir .bunlar dışında fatura ve garanti belgeside beraber gönderiliyormu. yoksa olası bir durumda tüketici mahkemesine başvurmak için fatura ve garanti belgesi bende mi kalmalı. Bu konuda bilgilenmeye ihtiyacım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan5434

    merhaba arkadaşlar bugün bu sorun bendede gerçekleşti. telefonum intel iletişim garantili. gittigidiyordan almıştım. yarın servise göndermeyi düşünüyorum. sormak istediğim şu. cihası servise gönderirken içerik olarak nasıl göndermeliyiz. parça olarak kulaklık şarj aleti pil ve telefon gönderilir .bunlar dışında fatura ve garanti belgeside beraber gönderiliyormu. yoksa olası bir durumda tüketici mahkemesine başvurmak için fatura ve garanti belgesi bende mi kalmalı. Bu konuda bilgilenmeye ihtiyacım var.

    bugün kargoya verdim cihazı. bakalım durum nasıl sonuçlanacak
  • Hakan5434 H kullanıcısına yanıt
    telefon sana biraz geç gelir benim 3 ayı geçti daha gelecek 2.ayı geçtikten sonra mahkemeye verdim aramıyorum artık gönderin diye mahkeme sonucunu bekliyorum
  • merhaba benim de carrefoursadan aldığım lg g4 5. ayında durup dururken kapandı ve açılmadı garantiye gönderdim 20 iş gününde teslim edilecek dendi 20 iş günü doldu beni arayan soran olmadı ben kendim carrefoursa müşteri hizmetlerini aradım cihaz geldi mi diye gelmedi dediler neden diye sorduğum da ordan oraya aktırdılar 359 lira ücret istendiğini söylediler sorunu neymiş dediğim de anakart sıkıntısı e bu g4 lerin kronik sıkıntısı neden para istiyorsunuz dedim darbeden kaynaklı dendi oysa telefonda çizik bile yok soruma doğru düzgün cevap verilmedi çözüm önerisinde bulunulmadı sadece ben burda yazanı okuyorum yetkili servisle görüşün dediler bende yetkili servise ulaşamadığımı onların da beni aramadığını internet sitelerindeki sorgulamanın bile servis dışı olduğunu söyledim yapabileceğimiz bir şey yok dedi kadın. zaten konuşma tarzı da epey sinir bozucuydu ben de o zaman thh ye başvuracağımı söyledim tamam dedi sadece kapattık ertesi gün mesaj atmışlar cihanız geldi diye 20 iş günü dolalı çok oldu cihazı alıp mı thh ye başvurmalıyım yoksa cihazı almadan mı gitmeliyim sizce nasıl bir yol izlemeliyim (ilk gönderdiğim günlerde yetlkili servisin telefonu yüzüme kapaması mı dersiniz carrefoursadan zoraki bilgi almam mı dersiniz daha büssürü mağduriyet yaşadım 1 buçuk aydır telefon kullanamıyorum..)




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.