Şimdi Ara

LG G4 Açılmama (Bootloop) Problemi (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
437
Cevap
15
Favori
90.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mezunkafa


    merhaba benim de carrefoursadan aldığım lg g4 5. ayında durup dururken kapandı ve açılmadı garantiye gönderdim 20 iş gününde teslim edilecek dendi 20 iş günü doldu beni arayan soran olmadı ben kendim carrefoursa müşteri hizmetlerini aradım cihaz geldi mi diye gelmedi dediler neden diye sorduğum da ordan oraya aktırdılar 359 lira ücret istendiğini söylediler sorunu neymiş dediğim de anakart sıkıntısı e bu g4 lerin kronik sıkıntısı neden para istiyorsunuz dedim darbeden kaynaklı dendi oysa telefonda çizik bile yok soruma doğru düzgün cevap verilmedi çözüm önerisinde bulunulmadı sadece ben burda yazanı okuyorum yetkili servisle görüşün dediler bende yetkili servise ulaşamadığımı onların da beni aramadığını internet sitelerindeki sorgulamanın bile servis dışı olduğunu söyledim yapabileceğimiz bir şey yok dedi kadın. zaten konuşma tarzı da epey sinir bozucuydu ben de o zaman thh ye başvuracağımı söyledim tamam dedi sadece kapattık ertesi gün mesaj atmışlar cihanız geldi diye 20 iş günü dolalı çok oldu cihazı alıp mı thh ye başvurmalıyım yoksa cihazı almadan mı gitmeliyim sizce nasıl bir yol izlemeliyim (ilk gönderdiğim günlerde yetlkili servisin telefonu yüzüme kapaması mı dersiniz carrefoursadan zoraki bilgi almam mı dersiniz daha büssürü mağduriyet yaşadım 1 buçuk aydır telefon kullanamıyorum..)

    Telefonu aldığın gibi thh ye git para iadesi iste yoksa çok uğraşacaksınız
    Belliki bootlop olmuş yeni telefon vericekler.Ve bu tekrarlanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telefonu alip mi gitmelyim almadan mi o konu da kararsizdim onerinize uyup bugun alip dilekce yazip tuketici hakem heyetine biraktim bakalim ne olucak ,tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mezunkafa

    Telefonu alip mi gitmelyim almadan mi o konu da kararsizdim onerinize uyup bugun alip dilekce yazip tuketici hakem heyetine biraktim bakalim ne olucak ,tesekkurler

    Telefona sakın ellemeyin hocam.Sonra bir yalan bulup iade yerine üst model verirler ve bu tekrarlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birakin degistirmeyi onarimi bile kabul etmemisler ki ekran koruyucu uzerinde cizik vardi onu bahane ederek darbe var anakart arzalanmis yazmislar garanti disi birakmislar ekran koruyucu da gonderdigim gibi degil daha cok kirilmisti alirken ben boyle gondermemistim dedim kadin o ekran koruyucu cikarip bakarken kirilmistir dedi ekran koruyucu tamamen kendisi cikardi e madem o ekran koruyucu neden onu bahane ediyosunuz sacma sapan is yapiyolar telefonda tek bir cizik bile yok ne de derisinde bir eskime zaten kilif ve ekran koruyucuyla kullaniyodum cok dikkat ediyodum insani magdur etmekten baska bisey yapmiyolar bi daha o yerin yakinindan bile gecmem .. umarim thh lehime karar verir :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mezunkafa

    Birakin degistirmeyi onarimi bile kabul etmemisler ki ekran koruyucu uzerinde cizik vardi onu bahane ederek darbe var anakart arzalanmis yazmislar garanti disi birakmislar ekran koruyucu da gonderdigim gibi degil daha cok kirilmisti alirken ben boyle gondermemistim dedim kadin o ekran koruyucu cikarip bakarken kirilmistir dedi ekran koruyucu tamamen kendisi cikardi e madem o ekran koruyucu neden onu bahane ediyosunuz sacma sapan is yapiyolar telefonda tek bir cizik bile yok ne de derisinde bir eskime zaten kilif ve ekran koruyucuyla kullaniyodum cok dikkat ediyodum insani magdur etmekten baska bisey yapmiyolar bi daha o yerin yakinindan bile gecmem .. umarim thh lehime karar verir :(

    Emeğinizle oynamışlar hocam geçmiş olsun telefon alırken dikkat etmek lazım.Çıkan karar inşallah lehinize olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar anakart sorunuyla servise gonderdigim telefonum 10 gün icerisinde onarilip tarafima teslim edildi.Ancak bugün telefonumun imei numarasinin kayitli olmadığına ve 120 gun icerisinde kapanacagina dair bir mesaj geldi.Yetkili servisi aradım,geçici bir soeun olduğunu ve durumun duzelecegini söylediler.Var mi boyle bir durum yaşayan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakan5434 H kullanıcısına yanıt
    benden sadece telefonu istediler. aksesuar, fatura, kutu bende kaldı. servis Medcell. yine gittigidiyordan alınma bir cihaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1155

    Arkadaşlar anakart sorunuyla servise gonderdigim telefonum 10 gün icerisinde onarilip tarafima teslim edildi.Ancak bugün telefonumun imei numarasinin kayitli olmadığına ve 120 gun icerisinde kapanacagina dair bir mesaj geldi.Yetkili servisi aradım,geçici bir soeun olduğunu ve durumun duzelecegini söylediler.Var mi boyle bir durum yaşayan?

    yetkili servis hangisi hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan5434

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan5434

    merhaba arkadaşlar bugün bu sorun bendede gerçekleşti. telefonum intel iletişim garantili. gittigidiyordan almıştım. yarın servise göndermeyi düşünüyorum. sormak istediğim şu. cihası servise gönderirken içerik olarak nasıl göndermeliyiz. parça olarak kulaklık şarj aleti pil ve telefon gönderilir .bunlar dışında fatura ve garanti belgeside beraber gönderiliyormu. yoksa olası bir durumda tüketici mahkemesine başvurmak için fatura ve garanti belgesi bende mi kalmalı. Bu konuda bilgilenmeye ihtiyacım var.

    bugün kargoya verdim cihazı. bakalım durum nasıl sonuçlanacak

    Alıntıları Göster
    servisin (intellicel) sayfasından sorgulama yaptım. YAZILIM YÜKLENDİ [6.0 YAZILIM YÜKLEMEYİNİZ] şeklinde bir mesaj ile servisten çıkışı yapılıyormuş. servise geliş tarihi. 13.10.2016. sizce durum ne olur. aynı sorun yaşanırmı tekrar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan5434 -- 18 Ekim 2016; 10:06:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zedonetx

    quote:

    Orijinalden alıntı: onur1155

    Arkadaşlar anakart sorunuyla servise gonderdigim telefonum 10 gün icerisinde onarilip tarafima teslim edildi.Ancak bugün telefonumun imei numarasinin kayitli olmadığına ve 120 gun icerisinde kapanacagina dair bir mesaj geldi.Yetkili servisi aradım,geçici bir soeun olduğunu ve durumun duzelecegini söylediler.Var mi boyle bir durum yaşayan?

    yetkili servis hangisi hocam?

    Kayseri yetkili servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ritz servisine yollayan var mı ? 15 iş günü oldu 5 gun sonra ne tur bır yol ızlemem gerekıyor
  • lg mağduru arkadaşlar konuya destek lütfen...
    https://forum.donanimhaber.com/m_121217446/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdas6767

    quote:

    Orijinalden alıntı: fullmox


    Benim intellicel ithalatçı garantili.

    geçmiş olsun şimdiden en ufak çiziğe kullanıcı hatası deyip işlem yapmadan geri gönderiyorlar mahkeme ile uğraşırsınız benim gibi. birde satıcı firmayı yani mys iç ve dış ticareti muhattap alıyormuş tüketici heyeti bakalım ne sonuç alacağım hala bekliyorum.

    pardon düzeltiyorum cevabı şimdi okudum eski yazdıklarınızı hayret ettim değişmişler anakartı sizin cihaz tertemizdi sanırım

    hocam benim kardeşiminde g4 boot sorunu yaşadı. Yolladım darbe var garanti dışı deyip yolladılar. Ne yol izlediniz ne sonuç aldınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Müdür.

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdas6767

    quote:

    Orijinalden alıntı: fullmox


    Benim intellicel ithalatçı garantili.

    geçmiş olsun şimdiden en ufak çiziğe kullanıcı hatası deyip işlem yapmadan geri gönderiyorlar mahkeme ile uğraşırsınız benim gibi. birde satıcı firmayı yani mys iç ve dış ticareti muhattap alıyormuş tüketici heyeti bakalım ne sonuç alacağım hala bekliyorum.

    pardon düzeltiyorum cevabı şimdi okudum eski yazdıklarınızı hayret ettim değişmişler anakartı sizin cihaz tertemizdi sanırım

    hocam benim kardeşiminde g4 boot sorunu yaşadı. Yolladım darbe var garanti dışı deyip yolladılar. Ne yol izlediniz ne sonuç aldınız ?

    Hakem heyetine gidin belki yardım ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim g flex 2 im var aynı sorun çıktı servise vedim ama kara kara düşünüyorum. millet aylarca alamıyorum falan yazmış.... lg ye tövbe ettim adamı zorla apple fan boy yapacaklar.
  • 5 eylülde g4 telefonumu bootloop problemi nedeniyle servise vermiştim, bugün para iademi aldım. Bir daha LG mi? Asla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Nasıl para iadesi aldın. Satın aldığın parayı tam mı ödediler. nasıl bir yol izledin bizide bilgilendirirmisin.
  • baran6302 B kullanıcısına yanıt
    Eylülün 5 inde telefonun değişimini talep ettiğimiz bir dilekçe ile , aldığımız yer olan teknosaya verdik, onlar da servise yolladı. Servis yaklaşık son 4-5 haftadır 'yeni parti bekliyoruz, gelecek' diye oyalıyordu, servis eve yakın olduğu için istediğim zaman gidebiliyordum, süreci hep takip ettim. En son 4 gün önce görüştüğümde daha gelmedi, ne zaman gelir belli değil dediler, genel merkezi arayın dediler, bir sonuç çıkmadı. Bugün de teknosadan aradılar, gelin para iadenizi verelim dediler. Biz de gittik çekimizi aldık(aldığımız zamanki fiyatı tam olarak iade ettiler.) onunla da yeni bir telefon aldık. Biraz baskı ve takiple istenilen sonuç alınabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 29 Ekim 2016; 0:16:20 >
  • 30 eylülde delta servise gonderdigim telefonumdan bugune kadar bir haber cikmadi. Yeni telefonun siparisini verdim ilk is gunu tuketici hakem heyetine gidiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG Bootloop problemini bu adam çözmüş izleyin. Hemde telefon ilk alındığından bile daha hızlı olmuş gibi...

    https://youtu.be/ZIVvk2JgKgw
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.