Şimdi Ara

LG G5 GHOST SCREEN ( HAYALET EKRAN ) HATASI ? !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba , lg g5 kullanıp ghost screen hayalet ekran hatasıyla karşılaşan var mı ? Karşılaşan varsa lg garantisi bu durumda ne yapıyor yeni cihaz mı veriyor tamir mi ? Bilen varsa yazsın bi zahmet.



  • Eskiden hayalet ekran için değişim veriliyordu ama şimdi kalktı paneli değiştirip veriyorlar.
  • Bende lg g5 de ghost screen karşılaştım canlı destekle yaptığım görüşme şu şekilde:

    BEN: Telefonumda Ghost Screen(Hayalet Ekran) oluşmaktadır telefonu kullanmayıp kapattığımda 4-5 saat içerisinde Ghost Screen geçiyor. Müşteri temsilciniz ve Ankara yetkili servislerinizle görüşmemde LG tarafından Ghost Screen olayının herhangi bir sorun teşkil etmediğini ve yapılacak bir şey olmadığına dair yazının geldiğini söylediler

    LG Destek: Belirtmiş olduğunuz durum bir süre sonra düzelmekte ise bu durum bir arıza değildir. LCD panellerin yapısında bu durum mevcuttur.

    Ben: Kullanmadığım da geçiyor kullandığımda geri oluşuyorsa nasıl geçici oluyor peki geçici dediğiniz şey bir kere olur ve bir daha olmazsa bu geçicidir ama her telefonu elime alıp kullandığımda tekrar oluyorsa bu geçici değildir

    LG Destek: Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili yetkili servisimizin vermiş olduğu bilgilendirme geçerlidir.

    Ben: o zaman bana LG firması olarak biz ekran yanmasının sorun olmadığını ve bu durumda lg olarak hiç bir işlem yapamayacağınıza dair yazılı bir belge gönderirmisiniz

    LG Destek: Gerekli bilgi tarafınıza iletilmiştir. Tarafımızdan aktarım sağlanabilecek farklı bir bilgi bulunmamaktadır

    Ben: Şimdi ben 24 saat telefonumu hiç kapatmadan kullansam ekran yanması geçmeyecek doğru mu hatta telefonum şarja takıp 1 ay kapatmadan sürekli kullansam yine ekran yanması geçmeyecek o zaman geçici değil

    LG Destek: Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili yetkili servisimizin vermiş olduğu bilgi geçerli olmaktadır.

    LG Destek: Cihazdaki sorun hakkında detaylı bilgiyi yetkili servisimizden alabilirsiniz.

    Ben: Siz müşteri temsilcisi değimlisiniz sorunuma nenden bir çözüm bulmuyorsunuz Belirtmiş olduğunuz durum bir süre sonra düzelmekte ise bu durum bir arıza değildir. LCD panellerin yapısında bu durum mevcuttur. Bu bilgiyi neye dayanarak bana söylüyorsunuz. Siz kendi düşüncenize göre mi söylüyorsunuz yoksa LG firması size bu konuda yazılı ya da sözlü bir yazı mı gönderdi

    LG Destek: Gerekli bilgilendirme tarafınıza iletilmiştir. Sistemde bekleyen diğer müşterilerimize hizmet vermek için görüşmeyi sonlandırmak durumundayız. Yardımcı olmamızı istediğiniz farklı bir konu varımdır

    deyip oturumu kapattı.


    Müşteri temsilcisini aradım lg ye mail attım ama bana bir türlü servislere giden ve hayalet ekran sorun değildir yazısını göndermediler




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsung laptop mavi ekran sorunu
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.