Bildirim
LG G5 GHOST SCREEN ( HAYALET EKRAN ) HATASI ? !
Giorgina Ferri Likralı 6'lı Kutu Premium Günlük Kullanıma Uygun Yazılı Kadın Tanga Külot Gloria : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CVQPYDW3?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
8 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Eskiden hayalet ekran için değişim veriliyordu ama şimdi kalktı paneli değiştirip veriyorlar. -
Bende lg g5 de ghost screen karşılaştım canlı destekle yaptığım görüşme şu şekilde:
BEN: Telefonumda Ghost Screen(Hayalet Ekran) oluşmaktadır telefonu kullanmayıp kapattığımda 4-5 saat içerisinde Ghost Screen geçiyor. Müşteri temsilciniz ve Ankara yetkili servislerinizle görüşmemde LG tarafından Ghost Screen olayının herhangi bir sorun teşkil etmediğini ve yapılacak bir şey olmadığına dair yazının geldiğini söylediler
LG Destek: Belirtmiş olduğunuz durum bir süre sonra düzelmekte ise bu durum bir arıza değildir. LCD panellerin yapısında bu durum mevcuttur.
Ben: Kullanmadığım da geçiyor kullandığımda geri oluşuyorsa nasıl geçici oluyor peki geçici dediğiniz şey bir kere olur ve bir daha olmazsa bu geçicidir ama her telefonu elime alıp kullandığımda tekrar oluyorsa bu geçici değildir
LG Destek: Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili yetkili servisimizin vermiş olduğu bilgilendirme geçerlidir.
Ben: o zaman bana LG firması olarak biz ekran yanmasının sorun olmadığını ve bu durumda lg olarak hiç bir işlem yapamayacağınıza dair yazılı bir belge gönderirmisiniz
LG Destek: Gerekli bilgi tarafınıza iletilmiştir. Tarafımızdan aktarım sağlanabilecek farklı bir bilgi bulunmamaktadır
Ben: Şimdi ben 24 saat telefonumu hiç kapatmadan kullansam ekran yanması geçmeyecek doğru mu hatta telefonum şarja takıp 1 ay kapatmadan sürekli kullansam yine ekran yanması geçmeyecek o zaman geçici değil
LG Destek: Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili yetkili servisimizin vermiş olduğu bilgi geçerli olmaktadır.
LG Destek: Cihazdaki sorun hakkında detaylı bilgiyi yetkili servisimizden alabilirsiniz.
Ben: Siz müşteri temsilcisi değimlisiniz sorunuma nenden bir çözüm bulmuyorsunuz Belirtmiş olduğunuz durum bir süre sonra düzelmekte ise bu durum bir arıza değildir. LCD panellerin yapısında bu durum mevcuttur. Bu bilgiyi neye dayanarak bana söylüyorsunuz. Siz kendi düşüncenize göre mi söylüyorsunuz yoksa LG firması size bu konuda yazılı ya da sözlü bir yazı mı gönderdi
LG Destek: Gerekli bilgilendirme tarafınıza iletilmiştir. Sistemde bekleyen diğer müşterilerimize hizmet vermek için görüşmeyi sonlandırmak durumundayız. Yardımcı olmamızı istediğiniz farklı bir konu varımdır
deyip oturumu kapattı.
Müşteri temsilcisini aradım lg ye mail attım ama bana bir türlü servislere giden ve hayalet ekran sorun değildir yazısını göndermediler
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X